Maar hoe is dat leerzaam? Oprechte vraag, geen aanval.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mag het ook gewoon leerzaam zijn? Het is niet dat het forum de topics gaat uitprinten en het naar het politiebureau brengt.
Je hoeft voor mij nergens mee te stoppen, niemand. Maar ik vroeg het me af.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:55 schreef zoekoog het volgende:
[..]
De familie plezieren is geen doel. Defamilie heb ik niet in gedachten bij deze puzzels..Als je houdt van dit puzzelen en denken, moet je daar dan mee stoppen? sensatie? Gewin? Nee, wat moet er gewonnen worden? Ik denk, dat de familie daar niet op zit te wachten en hier zit om hier iets te lezen..het is een discussie..Maar moet ik stoppen met gedachtengangen nalopen, omdat iemand zich daaraan kan storen..? Dat is hetzelfde, als dat ik op een feestje ben en de gasten mogen niet bier drinken, want er zit iemand, die is verslaafd en die moet afkicken.. kom niet naar dat feestje als verslaafde.. ik drink verder, met mate..
Deze locatie was al enkele uren vóór haar jas gevonden werd bekend bij de politie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou dat moet prima kunnen lijkt mij. Het lijkt mij ook niet een dermate drukke plaats dat iemand het gezien moet hebben. Ik denk dat een volwassen vent haar in 10 seconden de bosjes in heeft gesleurd mocht je dat willen.
Ik denk anders; ik denk: ze hebben te weinig man- en vrouwkracht bij politie..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat!
[..]
En dat zie je in dit soort topics hier ook met grote regelmaat. “Ze hadden dit, ze moeten dat, ik snap niet dat ze zus en ik had zo. Ergo: de politie is incompetent!!!1!1!!”
Ze is er waarschijnlijk ter plekke vermoord en haar fiets ergens gedumpt. De kans dat er een grote auto/busje in de buurt was en onopgemerkt kon wegkomen is wel krankzinnig klein.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:53 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Er staat daar ook een kaartje van het gebied/de route vlak voor die spoorwegovergang zo te zien, misschien is ze wel overvallen op het moment dat ze daar nietsvermoedend stond om de route te checken (of benaderd en een lift aangeboden). Een heel stuk makkelijker dan als iemand op de fiets zit
"35-40 man ME doorzoekt het bosje bij Huis ter Heide. Concrete aanwijzingen dat Anne Faber hier gevonden zou kunnen worden, zijn er niet"twitter:RikReporter twitterde op woensdag 04-10-2017 om 16:57:1535-40 man ME doorzoekt het bosje bij Huis ter Heide. Concrete aanwijzingen dat Anne Faber hier gevonden zou kunnen… https://t.co/JIFjD8g8Ss reageer retweet
Worden, zijn er nietquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:00 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:RikReporter twitterde op woensdag 04-10-2017 om 16:57:1535-40 man ME doorzoekt het bosje bij Huis ter Heide. Concrete aanwijzingen dat Anne Faber hier gevonden zou kunnen… https://t.co/JIFjD8g8Ss reageer retweet
Ongelukkig einde van die preview.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:00 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:RikReporter twitterde op woensdag 04-10-2017 om 16:57:1535-40 man ME doorzoekt het bosje bij Huis ter Heide. Concrete aanwijzingen dat Anne Faber hier gevonden zou kunnen… https://t.co/JIFjD8g8Ss reageer retweet
In alle opzichten is het leerzaam als je interesse daarin ligt. Waarom iemand die interesse heeft is voor iedereen persoonlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:56 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Maar hoe is dat leerzaam? Oprechte vraag, geen aanval.
Er zijn mensen, die vinden dit helemaal niets. Ik kan er nog veel positiefs in zien..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:43 schreef ToniB het volgende:
De vrijwilligers doen hun werk goed zover ze kunnen. Het zijn voornamelijk nog vrienden en bekenden.Ze trekken in linie door omliggende stukken bos. Raken niets aan maar maken foto's als ze iets vinden die zij onderling en met politie delen. Verder lopen er (zoals altijd eigenlijk) veel mensen in het omliggend gebied die hun hond uitlaten en natuurlijk ook alert zijn of ze iets zien.
Ja absoluut zou ik de familie willen verbieden mee te zoeken. Een traumachirurg vraagt ook niet van familie de verbanden aan te dragen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:44 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet dat de familie van Anne als eerste is gaan zoeken en dat daardoor anderen zijn mee gaan helpen. Wil je hun ook verbieden om te zoeken?
Des te meer mankracht, des te beter er gezocht kan worden op aanwijzingen.
Als jouw logica klopt zouden er geen uitzendingen zijn van Opsporing Verzocht of zouden er nooit oproepen staan in andere media om uit te kijken naar verdachte situaties of aanwijzingen voor misdrijven.
Leerzaam en interessant snap ik, dat vind ik soms ook . Ik vind alleen wel dat het besef er mag zijn dat dit ook een heel triest en verdrietige situatie is waar je respectvol mee kunt omgaan. Je hoeft geen familie te zijn om je te ergeren aan mensen die termen als "leuk"en "zin in" gebruiken in hun reacties hier.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
In alle opzichten is het leerzaam als je interesse daarin ligt. Waarom iemand die interesse heeft is voor iedereen persoonlijk.
Zoals iemand eerder al schreef; het is hier niet het doel om de familie te helpen, daarvoor moet men ergens anders zijn..
Ze hoeft natuurlijk ook niet met geweld meegenomen te zijn, ze kan ook vrijwillig ingestapt zijn omdat het pokkenweer was natuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:00 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ze is er waarschijnlijk ter plekke vermoord en haar fiets ergens gedumpt. De kans dat er een grote auto/busje in de buurt was en onopgemerkt kon wegkomen is wel krankzinnig klein.
Het is zoeken naar sporen. Misschien heeft ze nog proberen te vluchten, gevochten enz.
Er zijn users die er met alle respect mee omgaan en je hebt users die het een lolletje vinden. Ook dat is heel leerzaam...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:07 schreef manifold het volgende:
[..]
Leerzaam en interessant snap ik, dat vind ik soms ook . Ik vind alleen wel dat het besef er mag zijn dat dit ook een heel triest en verdrietige situatie is waar je respectvol mee kunt omgaan. Je hoeft geen familie te zijn om je te ergeren aan mensen die termen als "leuk"en "zin in" gebruiken in hun reacties hier.
Of misschien kende ze de dader wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:12 schreef Zeus2017 het volgende:
De dader moet het gebied goed kennen. Zal in zijn vrije tijd wel een mountainbiker of een ontgoochelde vogelaar zijn.
We weten allemaal niet wat er is gebeurd. Wie weet is ze meegenomen of aangereden of noem maar op.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:12 schreef Zeus2017 het volgende:
De dader moet het gebied goed kennen. Zal in zijn vrije tijd wel een mountainbiker of een ontgoochelde vogelaar zijn.
daar kan dus een auto/bestelbus komen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:53 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Er staat daar ook een kaartje van het gebied/de route vlak voor die spoorwegovergang zo te zien, misschien is ze wel overvallen op het moment dat ze daar nietsvermoedend stond om de route te checken (of benaderd en een lift aangeboden). Een heel stuk makkelijker dan als iemand op de fiets zit
Oppakken die hap! Poepz0r heeft er een raar gevoel bij!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:15 schreef Poepz0r het volgende:
Die vriend is ook verdacht neem ik aan? Raar gevoel erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |