quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:33 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is steeds meer een trend aan het worden onder de bijstandmoeders. Allemaal krentebollen en pakjes Wicky mee, regenlaarzen aan en lekker stampen door het bos.
Savannah werd dacht ik ook gevonden door een burger, of het verstandig is weet ik niet. Je kan natuurlijk wel dingen zien die je liever niet wilt zien.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:32 schreef jack4ya het volgende:
Dat zoeken met burgers... Gebeurt dat vaker?
(met kans dat een burger mogelijk blootgesteld wordt aan iets ernstigers dan een jas."
twitter:Seikbal twitterde op woensdag 04-10-2017 om 16:33:05Zojuist van politie ter plaatse vernomen dat berichtgeving over via burgerinitiatief zoeken niet juist is! Alleen politie zoekt! #annefaber reageer retweet
Ik vind dit positief agenten lopen mee, kunnen zeggen: Stop !! FF wachten gebruik nu iedereen, die je kunt gebruiken, wees blij dat er mensen zijn, die wel wat hulp willen bieden..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:23 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
,, De politie waardeert de hulp die burgers bieden om mee te zoeken naar Anne Faber. Om te voorkomen dat eventuele sporen vernietigd worden , vraagt de politie aan burgers die mee willen zoeken zich te melden bij de agenten die meelopen. "
https://www.politie.nl/ni(...)-huis-ter-heide.html
Ja idd. Gewoon met een livestreamquote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:33 schreef Blue_note het volgende:
[..]
En ondertussen alles op FB en Twitter pleuren.
Neem aan dat iemand zich voorbereid, dat het 'iets' kan vinden wat het ook is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:32 schreef jack4ya het volgende:
Dat zoeken met burgers... Gebeurt dat vaker?
(met kans dat een burger mogelijk blootgesteld wordt aan iets ernstigers dan een jas."
Echt ey.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:34 schreef Waterdrinker het volgende:
De rest van die moeders zit hier in het topic.
Nou, ik dacht meer *alu hoedje op* ...misschien staan ze het toe, als ze zéker weten dat ze het publiek haarzelf Anne niet kán vinden... *alu hoedje af*quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:34 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Savannah werd dacht ik ook gevonden door een burger, of het verstandig is weet ik niet. Je kan natuurlijk wel dingen zien die je liever niet wilt zien.
Apart.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:34 schreef NoXia het volgende:
Rustig maar mensen:twitter:Seikbal twitterde op woensdag 04-10-2017 om 16:33:05Zojuist van politie ter plaatse vernomen dat berichtgeving over via burgerinitiatief zoeken niet juist is! Alleen politie zoekt! #annefaber reageer retweet
En dat is nou net het punt. Zou de agent niet een stuk bruikbaarder zijn als agent ipv babysitter.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:34 schreef zoekoog het volgende:
[..]
Ik vind dit positief agenten lopen mee, kunnen zeggen: Stop !! FF wachten gebruik nu iedereen, die je kunt gebruiken, wees blij dat er mensen zijn, die wel wat hulp willen bieden..
Ik ben leergierig. Ik heb daar best interesse in, dan vind ii dat leuk, waarom zou je iets leren, wat je interesse niet heeft?Jij vindt het ongepast, dat mag. Familie hoeft dit niet te lezen, sla het over..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:31 schreef manifold het volgende:
[..]
Je krijgt er "zin in", je vindt het "leuk", snap je dan echt niet hoe ongepast je opmerkingen zijn?
Voor een hele groep mensen (familie, vrienden) is dit meer dan een leerzame en spannende puzzel op een forum. Een beetje nadenken over wat je zegt zal je niet misstaan.
Nee, dat laatste denk ik zeker niet. Daarom faciliteren ze de domoren desnoods maar. En laten ze ze meezoeken. Wat een verspilling van tijd en geld is, maar ja, het is beter dan de stennis die er anders geschopt wordt door de 'bezorgde' betweters.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:27 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Als de politie het niet waardeert en niet op hulp zit te wachten zullen ze dat wel melden.
Denk je werkelijk dat ze zich voor de voeten laten lopen als dat het onderzoek verstoort?
Kleding is al naar het NFI.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:36 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
https://twitter.com/johnmaes/status/915585395869528064
ME is gearriveerd bij vindplaats (nog steeds) mogelijke kleding Anne Faber. Ik tel 4 voertuigen waarvan drie met uitvoerend personeel.
Dat laatste. Problemen mee?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:38 schreef Blue_note het volgende:
Wat ik me nou afvraag; denken die mensen die hier alles lopen te onderzoeken en veronderstellen ook echt dat ze de familie daar een plezier mee doen?
Of is het voornamelijk voor eigen spanning en sensatie gewin? Dat laatste he..?!
Het zal mij persoonlijk geen zak interesseren, maar ik vind dat fenomeen wel vreemd ja.quote:
Maar geen burger die met een zoektocht meedeed.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:34 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Savannah werd dacht ik ook gevonden door een burger, of het verstandig is weet ik niet. Je kan natuurlijk wel dingen zien die je liever niet wilt zien.
flauw hoor..mijn hoop is dat ze snel word gevonden, liefst levend..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:38 schreef Blue_note het volgende:
Wat ik me nou afvraag; denken die mensen die hier alles lopen te onderzoeken en veronderstellen ook echt dat ze de familie daar een plezier mee doen?
Of is het voornamelijk voor eigen spanning en sensatie gewin? Dat laatste he..?!
Het zou ook kunnen zijn dat ze daar in een auto is gestapt bij iemand die aanbood haar naar huis te brengen ivm het slechte weer en ze erop in ging/of dat ze er zelf om vroeg, omdat haar telefoon net leeg was en het slecht weer was.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:25 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Vreemd, aangezien precies bij een rustige spoorwegovergang haar signaal stopte.
[ afbeelding ]
Dat!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, dat laatste denk ik zeker niet. Daarom faciliteren ze de domoren desnoods maar. En laten ze ze meezoeken. Wat een verspilling van tijd en geld is, maar ja, het is beter dan de stennis die er anders geschopt wordt door de 'bezorgde' betweters.
Ik vind het dramatisch dat zo veel politiegeld op moet gaan aan damage control omdat een stel mensen zich telkenmale maar overal mee denkt te bemoeien.Je kan je toch niet indenken andere hulpdiensten van de overheid burgers gaan begeleiden in het oplossen van een probleem waarvoor wij ze betalen en waarvoor zij zijn opgeleid?
En dat zie je in dit soort topics hier ook met grote regelmaat. “Ze hadden dit, ze moeten dat, ik snap niet dat ze zus en ik had zo. Ergo: de politie is incompetent!!!1!1!!”quote:Het zegt ook zo veel over hoe je aankijkt tegen deze mensen en hun beroep.
Het is niet flauw, het is een vraag.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:39 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
[..]
flauw hoor..mijn hoop is dat ze snel word gevonden, liefst levend..
Ik niet, ben nieuwsgierig, maar dat betekent niet dat ik het niet erg vind voor familie of Anne zelf.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:39 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Het zal mij persoonlijk geen zak interesseren, maar ik vind dat fenomeen wel vreemd ja.
Je geeft het in ieder geval wel toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |