Tweemans is een Surinaamse uitdrukking.quote:
Zo waren mijn beste vriend en ik ook. Samen met nog 4 andere jongens, 3 clubjes van 2. We kwamen elkaar altijd her & der tegen maar wij 2 zagen ze dan altijd samen, zoals zij ons ook altijd samen zagen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Tweemans is een Surinaamse uitdrukking.
Stel je hebt een goede matti (maatje) waar je altijd mee bent, zonder dat het gay wordt dan hè. Dan zijn jullie tweemans. Je ziet de een (bijna) nooit zonder de ander. Jullie gaan en staan bijna overal samen.
Oh nee, want GGMM heb ik al een paar dagen niet gesproken. Dus dat is jammer. Maar GGMM is wel een goede vriend. Die hier zou moeten posten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Tweemans is een Surinaamse uitdrukking.
Stel je hebt een goede matti (maatje) waar je altijd mee bent, zonder dat het gay wordt dan hè. Dan zijn jullie tweemans. Je ziet de een (bijna) nooit zonder de ander. Jullie gaan en staan bijna overal samen.
Stop met deze act. Jij gaf na een paar uur al op. Helaas is GGMM nou eenmaal een man van zijn woord. En echte mannen breken hun woord niet, dus is het tijdperk GGMM voorbij. Hoe spijtig ook maar hij gaat gewoon Pascalus achterna. Wat ook een echte man is. Dat doen echte mannen namelijk. Die houden woord.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh nee, want GGMM heb ik al een paar dagen niet gesproken. Dus dat is jammer. Maar GGMM is wel een goede vriend. Die hier zou moeten posten.
"ik word nooit mod"quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop met deze act. Jij gaf na een paar uur al op. Helaas is GGMM nou eenmaal een man van zijn woord. En echte mannen breken hun woord niet, dus is het tijdperk GGMM voorbij. Hoe spijtig ook maar hij gaat gewoon Pascalus achterna. Wat ook een echte man is. Dat doen echte mannen namelijk. Die houden woord.
Noem je René nu een echte man?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop met deze act. Jij gaf na een paar uur al op. Helaas is GGMM nou eenmaal een man van zijn woord. En echte mannen breken hun woord niet, dus is het tijdperk GGMM voorbij. Hoe spijtig ook maar hij gaat gewoon Pascalus achterna. Wat ook een echte man is. Dat doen echte mannen namelijk. Die houden woord.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2017 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een mening van een modje neem ik in deze totaal niet serieus.
quote:
Wat wil je weten meneer?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:43 schreef Vasion het volgende:
Is er al nieuws over vicenzos vriendin?
Het kan verkeren. Van frontman tot blauwhelm. Van topboy tot sissyboy. Van neger naar smurf.quote:Op maandag 13 februari 2017 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso de frontmannen van de VBL-SC. DP/Scrummie/Onlo/JC/Saind.
De mannen die vooraan staan.
Aldus de man die hier niet meer zou posten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kan verkeren. Van frontman tot blauwhelm. Van topboy tot sissyboy. Van neger naar smurf.
Aldus de man die nooit mod zou worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man die hier niet meer zou posten.
Het is misgegaan toen onlo mod werd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Weinig gezellige SC meer zo. Veel persoonlijke aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |