Zet maar een nulletje erbijquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel KG zou zijn gezicht wegen? Even serieus; 35 ?
35,0?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet maar een nulletje erbij
0,35 vind ik wat licht. Maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet maar een nulletje erbij
Welke bus pringles weegt er 4 kg dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Net een bus Pringles Sour Cream leeg gevroten.
#4kgzwaardernaeenweekdartsen
quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
0,35 vind ik wat licht. Maar dat is persoonlijk.
Sorry hoor, maar dit in verband brengen met topsport slaat echt elke plank misquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Golvend Galjoen niet moeten
Slagschip
Bij kogelstoten en speerwerpen barst het ook van de vetrollen. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit in verband brengen met topsport slaat echt elke plank mis
Het lijf van Norris is veel en veel beter getraind dan het brein van Maijer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Norris heeft een goedgetraind lijf. Bedankt Koert.
Je bent in vorm vandaag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij kogelstoten en speerwerpen barst het ook van de vetrollen. Wat is je punt?
Geven ze tegenwoordig geen begrijpend lezen maar op de basisscholen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke bus pringles weegt er 4 kg dan?
Speerwerpen zijn nog wel goed getrainde mensen hoor, kogelstoten is wel iets voor dikke mensenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
niet ZO erg. Ook schakers zijn er allang van doordrongen dat je een fatsoenlijke lichamelijke conditie moet hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die plast in je mond.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie seks hebben met Jeanine Hennis?
Nee, wel met Dionne Staxquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Sure.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Op zeker. Zou haar raken met mijn mortier.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Dan overlijdt hij aan dichtgeslibde aderen. Dat willen ze ook niet op hun geweten hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat een bedrijf als Mc Donalds of Burger King niet de kans aangrijpt om een Henderson te sponsoren.
Als Jan 24/7 op zijn reet zit en ik elk jaar een keer een kwartiertje ga wandelen, ben ik niet ineens een goedgetraind hardloper.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijf van Norris is veel en veel beter getraind dan het brein van Maijer.
Of wou je daar wat tegenin brengen?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten vriend
Bizar wel dat ze voor die Humberto Tan is gevallen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten vriend
Dat is wel jammer ja, maar zo gaat het zo vaak.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizar wel dat ze voor die Humberto Tan is gevallen.
MortierGoden. Dan ga je nat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op zeker. Zou haar raken met mijn mortier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |