SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor ultiem dartsgenot met "dubbel in, dubbel uit". Met, u verwacht het niet, de titelverdediger Michael van Gerwen. En verder Rob Crossen vies(dikke)(slechte) Adrian Lewis. En ook de in bloedvorm verkerende Mensur Suljovic. Komt dat zien!
RTL is er altijd bij, alleen op maandag en vrijdagavond schakelen ze pas later in. Tevens hopen we allemaal dat Marcel Maijer aan acute bronchitis lijdt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik ben lekker wezen Griekenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:40 schreef Sked het volgende:
Verdomme, nu heb ik zin in bier, pizza en burgers..
Dus als ik Tagliano als TT had genomen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:40 schreef Sked het volgende:
Verdomme, nu heb ik zin in bier, pizza en burgers..
Dat was een soort mitraillette.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laatst was er een nieuwe foto met godvergeten smerigvette dikke ranzige kapsalon of zo
Zit aardig vol jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je morgenvroeg nog steeds geen honger als het goed is.
Dat is wel een voordeel inderdaad, maar als je bij een Braziliaans restaurant gaat eten zit je zelfs voor de rest van de maand vol, ook prima.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je morgenvroeg nog steeds geen honger als het goed is.
Vroegah, toen we hier nog een Grieks restaurant haddenquote:
Dan had ik misschien wel zin in jou gehadquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus als ik Tagliano als TT had genomen?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan had ik misschien wel zin in jou gehad![]()
En kun je de RRS laten komen voor een volledige reinigingsbeurt van het riool.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel inderdaad, maar als je bij een Braziliaans restaurant gaat eten zit je zelfs voor de rest van de maand vol, ook prima.
Alsof die epische bouwsels de volgende ochtend het riool überhaupt halenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En kun je de RRS laten komen voor een volledige reinigingsbeurt van het riool.
Dat heb ik nog wel eens gedronken ja. Maar om dat nu zo thuis te gaan drinken. Pak ik me liever een biertjequote:
Gatver.quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn hoop is gevestigd op Wright dit toernooi. Toch best een ander gevoel nu MvG er al uit ligt en Gando niet mee doet
er zou een walgelijkheidsdrempel moeten zijn voor TV-toernooien.quote:
'Sport'quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er zou een walgelijkheidsdrempel moeten zijn voor TV-toernooien.
Figuren zoals dit, Bullyboy Smith, Camper Cadby, allemaal wegwezen.
Wacht, zo'n regel is er al. Je mag de sport niet in diskrediet brengen.
Zet maar een nulletje erbijquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
Hoeveel KG zou zijn gezicht wegen? Even serieus; 35 ?
35,0?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet maar een nulletje erbij
0,35 vind ik wat licht. Maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet maar een nulletje erbij
Welke bus pringles weegt er 4 kg dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
Net een bus Pringles Sour Cream leeg gevroten.
#4kgzwaardernaeenweekdartsen
quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
0,35 vind ik wat licht. Maar dat is persoonlijk.
Sorry hoor, maar dit in verband brengen met topsport slaat echt elke plank misquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Golvend Galjoen niet moeten
Slagschip
Bij kogelstoten en speerwerpen barst het ook van de vetrollen. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit in verband brengen met topsport slaat echt elke plank mis
Het lijf van Norris is veel en veel beter getraind dan het brein van Maijer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:05 schreef heywoodu het volgende:
Norris heeft een goedgetraind lijf. Bedankt Koert.
Je bent in vorm vandaag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij kogelstoten en speerwerpen barst het ook van de vetrollen. Wat is je punt?
Geven ze tegenwoordig geen begrijpend lezen maar op de basisscholen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke bus pringles weegt er 4 kg dan?
Speerwerpen zijn nog wel goed getrainde mensen hoor, kogelstoten is wel iets voor dikke mensenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
niet ZO erg. Ook schakers zijn er allang van doordrongen dat je een fatsoenlijke lichamelijke conditie moet hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die plast in je mond.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie seks hebben met Jeanine Hennis?
Nee, wel met Dionne Staxquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Sure.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Op zeker. Zou haar raken met mijn mortier.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Dan overlijdt hij aan dichtgeslibde aderen. Dat willen ze ook niet op hun geweten hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat een bedrijf als Mc Donalds of Burger King niet de kans aangrijpt om een Henderson te sponsoren.
Als Jan 24/7 op zijn reet zit en ik elk jaar een keer een kwartiertje ga wandelen, ben ik niet ineens een goedgetraind hardloper.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijf van Norris is veel en veel beter getraind dan het brein van Maijer.
Of wou je daar wat tegenin brengen?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten vriend
Bizar wel dat ze voor die Humberto Tan is gevallen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten vriend
Dat is wel jammer ja, maar zo gaat het zo vaak.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizar wel dat ze voor die Humberto Tan is gevallen.
MortierGoden. Dan ga je nat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op zeker. Zou haar raken met mijn mortier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |