misschien kom jij niet zonder begeleiding van je zolderkamer af, maar ik fiets en wandel gewoon wel alleen en kom zat solo-fietsers tegenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meestal niet alleen, wat is er onzin aan? Meestal wel?
Of iemand wel of niet alleen gaat fietsen is toch geen reden om iets "raar" te vinden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meestal niet alleen, wat is er onzin aan? Meestal wel?
Ja, klopt als ik alleen fiets heeft het altijd gewoon een doel. Stukje plezier fietsen, fietstochtje meestal toch niet alleen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
misschien kom jij niet zonder begeleiding van je zolderkamer af, maar ik fiets en wandel gewoon wel alleen en kom zat solo-fietsers tegen
Nee, dat nooit duidelijk wordt wat er gebeurd is. Dan hoeft het ook niet vast te staan dat het om een misdrijf gaat, maar kan het nog wel een voor de familie onverklaarbare situatie blijven. Zoals bijvoorbeeld ook bij Dascha.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, jij bent bang dat het een cold case gaat worden toch?
En toch gebeurt zoiets op bepaalde tijden. Vanaf Zeist is er ook zo'n onverlichte binnenweg naar het UMC. Na late diensten, of voor de nachtdienst fietsen hier ook altijd wel een paar mensen. Zelf doe ik dat namelijk ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:20 schreef zoekoog het volgende:
[..]
ga je zo'n route vrijwillig langs? Dat zal m.i. dan onder dwang zijn gebeurd...Maar goed.. ik zou het zelf niet hebben gedaan, maar iemand anders heeft hier misschien meer vertrouwen in dan ik..
Hoe ver is het fietsen van 56 naar 50?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, volgens het routekaartje kwam ze van dat fietspad af, en wilde ze daar rechtsaf richting de Bilt.
Die locatie is bij knooppunt 50.
Fietstochtje heb ik het over. Niet over fietsen van plaats A naar B.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of iemand wel of niet alleen gaat fietsen is toch geen reden om iets "raar" te vinden?
Echt.... er zijn zoveel mensen die alleen gaan fietsen.
ik wel, zij ook blijkbaar want moeder heeft dat volgens mij aangegven.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt als ik alleen fiets heeft het altijd gewoon een doel. Stukje plezier fietsen, fietstochtje meestal toch niet alleen.
Volgens mij klopt dat plaatje uit het vorige topic niet, het is op deze locatie:quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:49 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
yep, dat gebied. Is bij dat fietsknooppunt 56
Wat maakt dat uit? Hij heeft een alibi.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Misschien dat het al 100 keer gevraagd is, maar hoelang hadden zij een relatie?
Wat maakt dat uit dan ?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:08 schreef Kim-Holland het volgende:
Misschien dat het al 100 keer gevraagd is, maar hoelang hadden zij een relatie?
Omdat ik me afvraag waarom hij daggast was en zij [als vrouw notabene] pas s'avonds als invulling mocht komen. Althans, dat heb ik hier en daar gelezen. Dat vind ik interessant om te weten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Hij heeft een alibi.
Ik fiets/wandel minimaal 3 keer per week ruim 40 minuten in mijn eentje, zonder bestemming. Nou ja, het is zeg maar van thuis naar thuis. Welke weggetjes ik onderweg insla staat nooit vooraf vast, ligt aan het weer, hoe ik me voel, wat ik onderweg tegenkom etc.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fietstochtje heb ik het over. Niet over fietsen van plaats A naar B.
Ik heb nog nergens een serieuze bron gezien van die info dat hij een daggast zou zijn en zij s' avonds zou komen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:13 schreef Kim-Holland het volgende:
om hij daggast was en zij [als vrouw notabene] pas s'avonds als invulling mocht komen. Althans, dat heb ik hier en daar gelezen. Dat vind ik interessa
Minder vaak, maar doe wel eens precies hetzelfde. Soms wel eens een paar uur gelopen zonder bestemming, dan de bus pakken waar ik een halt vind en weer naar huis.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:14 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik fiets/wandel minimaal 3 keer per week ruim 40 minuten in mijn eentje, zonder bestemming. Nou ja, het is zeg maar van thuis naar thuis. Welke weggetjes ik onderweg insla staat nooit vooraf vast, ligt aan het weer, hoe ik me voel, wat ik onderweg tegenkom etc.
ik snap de interesse wel. Bedoel je ook eventueel: hoe sterk was de band?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag waarom hij daggast was en zij [als vrouw notabene] pas s'avonds als invulling mocht komen. Althans, dat heb ik hier en daar gelezen. Dat vind ik interessant om te weten.
of het een anwb route is vraag ik me afquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:13 schreef EternalNow het volgende:
Oke, enige gat in mijn theorie is wel dat de diegene dan precies die jas op een plek heeft gelegd van diezelfde anwb route... wat die niet kon weten lijkt me.
Ik heb uberhaupt nooit nergens meer gehoord dat er die avond een plan was om ergens anders naartoe te gaan. Er is maar 1 site geweest die dat 1 keer gezegd heeft, daarna nooit meer iets erover.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag waarom hij daggast was en zij [als vrouw notabene] pas s'avonds als invulling mocht komen. Althans, dat heb ik hier en daar gelezen. Dat vind ik interessant om te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |