abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174174717
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Deze?
[ afbeelding ]
yep, dat gebied. Is bij dat fietsknooppunt 56
pi_174174753
De politie heeft mogelijk een spoor gevonden van Anne Faber. Er wordt onderzoek gedaan naar een gevonden jas bij Huis ter Heide. De politie bevestigt het vermoeden van een link met Anne Faber, maar doet nog verder onderzoek.

Agenten hebben zich verzameld langs de Amersfoortseweg bij de Hobbemalaan. Er wordt een speurhond ingezet en er wordt bekeken of de jas inderdaad van Anne Faber is.

Eerder vanmiddag maakte de politie bekend waar Faber op vrijdagavond heeft gefietst. Lees meer over de vermissing van Anne Faber in ons dossier.

Update 20.30 uur: Een woordvoerder van de politie zegt dat de jas inderdaad vermoedelijk van Anne Faber is. Het onderzoek is al enige uren aan de gang in het bos bij Huis ter Heide. Er is verder nog geen spoor van Anne of haar fiets.

https://www.duic.nl/algem(...)-bij-huis-ter-heide/
pi_174174833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, volgens het routekaartje kwam ze van dat fietspad af, en wilde ze daar rechtsaf richting de Bilt.

Die locatie is bij knooppunt 50.
ja ik zie het
nou dan heeft ze wel een hele ingewikkelde route genomen
die route via de Vossenlaan- stukje spoorlaan en dan het fietspad moet je echt kennen
Alleen mensen die daar wonen of gewoond hebben weten dat dat kan
is dat een Anwb route ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:52:01 #79
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_174174839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:20 schreef zoekoog het volgende:

[..]

ga je zo'n route vrijwillig langs? Dat zal m.i. dan onder dwang zijn gebeurd...Maar goed.. ik zou het zelf niet hebben gedaan, maar iemand anders heeft hier misschien meer vertrouwen in dan ik..
Die route is een hele gangbare route voor mensen uit de buurt..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:52:35 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174174859
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:51 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja ik zie het
nou dan heeft ze wel een hele ingewikkelde route genomen
die route via de Vossenlaan- stukje spoorlaan en dan het fietspad moet je echt kennen
Alleen mensen die daar wonen of gewoond hebben weten dat dat kan
is dat een Anwb route ?
Nee, ze heeft gewoon de ANWB route genomen, die is hier al diverse malen gelinkt en gepost.
En door de politie vanmiddag gemeld als route die ze lijkt te hebben genomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174174867
Ik vind het allemaal maar heel vaag, lekker fietsen door de regen, via donkere paden en wegen.

D'r zullen hier best users zijn die het allemaal maar heel normaal vinden, maar ik vind het erg maf gedrag.
pi_174174891
is een berucht fietspad
'hier een filmpje

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174174951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:49 schreef gynaika het volgende:
De politie heeft mogelijk een spoor gevonden van Anne Faber. Er wordt onderzoek gedaan naar een gevonden jas bij Huis ter Heide. De politie bevestigt het vermoeden van een link met Anne Faber, maar doet nog verder onderzoek.

Agenten hebben zich verzameld langs de Amersfoortseweg bij de Hobbemalaan. Er wordt een speurhond ingezet en er wordt bekeken of de jas inderdaad van Anne Faber is.

Eerder vanmiddag maakte de politie bekend waar Faber op vrijdagavond heeft gefietst. Lees meer over de vermissing van Anne Faber in ons dossier.

Update 20.30 uur: Een woordvoerder van de politie zegt dat de jas inderdaad vermoedelijk van Anne Faber is. Het onderzoek is al enige uren aan de gang in het bos bij Huis ter Heide. Er is verder nog geen spoor van Anne of haar fiets.

https://www.duic.nl/algem(...)-bij-huis-ter-heide/
Ik heb het voorgevoel dat dit wel weer eens zo'n zaak kan worden waarbij nooit duidelijk zal worden wat er nou precies is gebeurd. Zoals ook bij Mark de Bonte en nog meer zaken.. :{
Ik hoop dat ik het mis heb.
pi_174174974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind het allemaal maar heel vaag, lekker fietsen door de regen, via donkere paden en wegen.

D'r zullen hier best users zijn die het allemaal maar heel normaal vinden, maar ik vind het erg maf gedrag.
Ik vind het ook niet normaal.
pi_174175003
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ze heeft gewoon de ANWB route genomen, die is hier al diverse malen gelinkt en gepost.
En door de politie vanmiddag gemeld als route die ze lijkt te hebben genomen.
Is toch vreemd dat de anwb mensen over een berucht fietspad stuurt ?
pi_174175039
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik heb het voorgevoel dat dit wel weer eens zo'n zaak kan worden waarbij nooit duidelijk zal worden wat er nou precies is gebeurd. Zoals ook bij Mark de Bonte en nog meer zaken.. :{
Een DNA spoortje is voldoende en het barst er van de camera's.
pi_174175041
quote:

Het is ook gek. Ook de tijd dat ze wegging en het feit dat het nou niet echt goed weer was voor een fietstochtje. Sws doe je een fietstochtje meestal niet alleen.
I´m back.
pi_174175081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is ook gek. Ook de tijd dat ze wegging en het feit dat het nou niet echt goed weer was voor een fietstochtje. Sws doe je een fietstochtje meestal niet alleen.
In je eentje kan best hoor :@ maar de vertrektijd en het weer op dat moment zijn wel opvallend.
Tap tap tap
pi_174175090
quote:

Als je van je zolderkamer af komt en eens in de omgeving zou kijken in het echt. Zal je zien dat het best een druk gebied is, wel bebost, maar vrij veel bebouwing en autoverkeer op de n-wegen. Het is ieder geval geen afgelegen gebied.
.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:57:36 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174175110
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Is toch vreemd dat de anwb mensen over een berucht fietspad stuurt ?
Er worden door omwonenden zoveel plekken als "berucht" aangeduid, dat wil niet zeggen dat het zo is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:57:47 #91
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_174175121
quote:

[..]

dat en ik heb al eerder gezegd, dat het ook nogal raar is om te doen als je die avond nog op een trouwerij wordt verwacht. Dan gebruik je die uren toch om je op te maken en mooi aan te kleden?
pi_174175149
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:57 schreef Aventura het volgende:

[..]

dat en ik heb al eerder gezegd, dat het ook nogal raar is om te doen als je die avond nog op een trouwerij wordt verwacht. Dan gebruik je die uren toch om je op te maken en mooi aan te kleden?
Klopt idd.
I´m back.
pi_174175150
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

De kans dat ze helemaal nooit gevonden wordt acht ik zeer klein.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174175161
quote:

[..]

laatste is onzin
pi_174175172
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Een DNA spoortje is voldoende en het barst er van de camera's.
Een willekeurig DNA-spoortje is nergens voldoende voor en bovendien ga je er dan meteen van uit dat het om een misdrijf gaat. Dat was niet per se wat ik bedoelde.
pi_174175198
quote:

Tsja, regen hou je niet tegen. Het tijdstip voor een urenlange fietstrip vind ik persoonlijk wel apart zelfs al houdt je van fietsen. Ik zou eerder denken dat het normaler zou zijn dat ze opgehaald danwel gebracht zou worden naar de plaats waar ze naartoe zou willen..
pi_174175200
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:58 schreef Messina het volgende:

[..]

De kans dat ze helemaal nooit gevonden wordt acht ik zeer klein.
Ik ook. Gelukkig maar.
pi_174175261
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:59 schreef Physsic het volgende:

[..]

Een willekeurig DNA-spoortje is nergens voldoende voor en bovendien ga je er dan meteen van uit dat het om een misdrijf gaat. Dat was niet per se wat ik bedoelde.
Nee, jij bent bang dat het een cold case gaat worden toch?
pi_174175262
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 20:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

laatste is onzin
Meestal niet alleen, wat is er onzin aan? Meestal wel?
I´m back.
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 21:01:38 #100
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_174175277
quote:

[..]

Het was fantastisch weer vrijdag aan het einde van de middag (ten minste een stuk westelijker dan Utrecht wel) — dus prima nazomers fietsweer. Maar het sloeg redelijk plots om in regen en een beetje onweer.

Wat betreft het alleen fietsen; als je van fietsen houdt is het niet heel gek. Ik vind het zelf een van de meest rustgevende hobby's om even helemaal te ontspannen. Stukje fietsen, beetje meezingen met de muziek, kan erg ontspannend werken.
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')