Deze gaat naar het bezem-topic..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:50 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik post vandaag nog wel een foto van mijn vriendin op het strand in bikini als extra dank.
Kan je ook eens dromen van chocoladeprinses!
schoen opeten topic.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:50 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik post vandaag nog wel een foto van mijn vriendin op het strand in bikini als extra dank.
Kan je ook eens dromen van chocoladeprinses!
Ik dacht ooit dat na Sandy Hook er een kans was op betere regulering, maar helaas.quote:
Moet minder regulering komenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik dacht ooit dat na Sandy Hook er een kans was op betere regulering, maar helaas.
wat een onzin praat jijquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat na Sandy Hook er een kans was op betere regulering, maar helaas.
Ik hoop eigenlijk op een mooie scheiding van de VS, waarbij alle red states een federatie zullen vormen en al hun Utopia plannen vrij spel krijgen. Ik voorspel binnen no-time faillissement, vervuiling van het drinkwater en nog meer schietpartijen.
Alle voorstanders moeten dan ook verplicht binnen deze staten blijven. Een kleine glimp in de toekomst is Kansas. Trickle down economics
Mijn vriendin woont daar ook in de buurtquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik noem het liever verblijven
Sterkquote:
we hadden het over wapensquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je ooit iets gelezen over de financiële toestand in Kansas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |