Deze gaat naar het bezem-topic..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:50 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik post vandaag nog wel een foto van mijn vriendin op het strand in bikini als extra dank.
Kan je ook eens dromen van chocoladeprinses!
schoen opeten topic.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 16:50 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik post vandaag nog wel een foto van mijn vriendin op het strand in bikini als extra dank.
Kan je ook eens dromen van chocoladeprinses!
Ik dacht ooit dat na Sandy Hook er een kans was op betere regulering, maar helaas.quote:
Moet minder regulering komenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik dacht ooit dat na Sandy Hook er een kans was op betere regulering, maar helaas.
wat een onzin praat jijquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat na Sandy Hook er een kans was op betere regulering, maar helaas.
Ik hoop eigenlijk op een mooie scheiding van de VS, waarbij alle red states een federatie zullen vormen en al hun Utopia plannen vrij spel krijgen. Ik voorspel binnen no-time faillissement, vervuiling van het drinkwater en nog meer schietpartijen.
Alle voorstanders moeten dan ook verplicht binnen deze staten blijven. Een kleine glimp in de toekomst is Kansas. Trickle down economics
Mijn vriendin woont daar ook in de buurtquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik noem het liever verblijven
Sterkquote:
we hadden het over wapensquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je ooit iets gelezen over de financiële toestand in Kansas?
je wapens inleverenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit soort posts maken terwjl je geen wapens hebt
wat maakt dat uitquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit soort posts maken terwjl je geen wapens hebt
Nee, dan zou ik terug kunnen schieten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En als een van jouw geliefden wordt afgeknald door een gek? Dan is het pech, jammer dan?
gebeurt niet als je geliefde strapped isquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En als een van jouw geliefden wordt afgeknald door een gek? Dan is het pech, jammer dan?
Ahja die tragedie van gisteren was natuurlijk voorkomen als er meer mensen in het publiek een wapen hadden gehad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
gebeurt niet als je geliefde strapped is
ik zit mobiel ga niet die moeite nemenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan moet je beter quoten sjef.
Inso, quote tenminste alleen dat Sandy Hook gedeelte.
Ik ben wel voorstander van het bewapenen van kleutersquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan moet je beter quoten sjef.
Inso, quote tenminste alleen dat Sandy Hook gedeelte.
denk ik niet eigenlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja die tragedie van gisteren was natuurlijk voorkomen als er meer mensen in het publiek een wapen hadden gehad.
Want jij krijgt aangekondigde brieven van gekken die precies melden in welke volgorde, wie waar neerknallen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik terug kunnen schieten.
Zelfs als het onverwachts is kun je beter wel bewapend zijn dan niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Want jij krijgt aangekondigde brieven van gekken die precies melden in welke volgorde, wie waar neerknallen.
Dan moet iets specifieker reageren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zit mobiel ga niet die moeite nemen
Als ik mijn piemel was, zorg ik ervoor dat ik tenminste het water op de juiste temperatuur heb.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs als het onverwachts is kun je beter wel bewapend zijn dan niet.
Alleen als ze naar een school gaan waar er grizzleyberen zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van het bewapenen van kleuters
wat is dit nou weer voor reactiequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als ik mijn piemel was, zorg ik ervoor dat ik tenminste het water op de juiste temperatuur heb.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
baudet zit in het debat met een of andere kogelwerend vest ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |