abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:08:28 #51
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174310064
Toevallig al iets gehoord over de scooter?

Ik lees elders dat verzenden via "Priority Line with Priority Mail" geen kans op importkosten heeft?

https://www.mein-deal.com/xiaomi-m365/
pi_174310849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:19 schreef Gearbest het volgende:

[..]

We hebben problemen ondervonden met de Azerbaijan Airmail waarbij meerdere orders verloren zijn gegaan. Vandaar dat we deze verzendmethode nu ook niet meer gebruiken. Onze excuses voor het ongemak en ik ga proberen de resends voor je te regelen! Echter, het kan even duren voordat dit verwerkt wordt vanwege de feestdagen daar.
Vandaag bericht gehad via mijn account. Thnx voor het regelen!
  CHI shopkeeper maandag 9 oktober 2017 @ 21:16:33 #53
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174312421
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:08 schreef Shamalamadindong het volgende:
Toevallig al iets gehoord over de scooter?

Ik lees elders dat verzenden via "Priority Line with Priority Mail" geen kans op importkosten heeft?

https://www.mein-deal.com/xiaomi-m365/
Gebruik deze link van de Scooter met coupon code: NLSI365
Je moet gebruik maken van Europe Railway Priority Mail dan krijg je geen douane kosten.
pi_174312671
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:34 schreef NY_Giant het volgende:
- Orderdatum: 13 september
- Ordernummer: W1709130137386354
- Tracking nummer (indien beschikbaar): Zie PM.
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: De tracking van DPDUK geeft sinds 22 september aan: "Your parcel is on its way". Ik vraag me of dat klopt want de website van GearBeast geeft alleen dit aan: "Customer data received Southall". Het lijkt er dus op dat mijn bestelling wel is aangemeld bij DPD maar nooit daadwerkelijk naar hen is verzonden. Ik heb nota bene extra betaald voor verzending en verzekering. Kun je voor me uitzoeken of het pakket daadwerkelijk al is verzonden en wanneer ik het kan verwachten?
- Voorkeur: Resend
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Bij mijn order van 28 september staat hetzelfde bij beide dus ik denk zelf dat het vrij normaal is. Verder staat er vaak bij DPD "We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly". Toch ga ik even voor je navragen voor de zekerheid hoe het precies zit. Ik weet nu wel niet hoe snel ik hier antwoord op heb (Nationale Feestdagen daar), maar als ik iets hoor dan laat ik het direct weten.
Weet je inmiddels al iets meer? :)
  maandag 9 oktober 2017 @ 21:25:57 #55
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174312731
Helaas maar dat is de Youth edition en de range daarop is een stuk kleiner.
Toch bedankt.

De normale M365 word met deze optie verzonden, enig idee hoe het daarmee zit met douane kosten?

Priority Line
Priority Mail for Electric Scooter Only
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 9 oktober 2017 @ 21:28:58 #56
74056 crew  ToT
pi_174312824
Wat is het beleid op elektronica dat zo'n 2 maand na het verlopen van de garantietermijn defect blijkt te zijn? Volgens mij hoort er nog een periode te zijn waarin het niet defect hoort te gaan?
Het gaat om mijn Godox flitser voor Nikon. Afgelopen 14 maand bijna niet gebruikt, en nu blijkt hij kapot te zijn.
pi_174316561
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:25 schreef Shamalamadindong het volgende:
Helaas maar dat is de Youth edition en de range daarop is een stuk kleiner.
Toch bedankt.

De normale M365 word met deze optie verzonden, enig idee hoe het daarmee zit met douane kosten?

Priority Line
Priority Mail for Electric Scooter Only
Is het enige verschil tussen de youth en de normale de Range? Ik geloof dat ik ook deze shipping methode gekozen heb, maar dat het de bedoeling is dat ie ook met de trein komt. Heb er geen haast mee, mijne is al een maand geleden besteld en nog geen tracking spoor te zien. Reviews zeggen ook dat het wel 60 dagen duurt voordat hij er is.
  CHI shopkeeper dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:17:01 #58
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174317096
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:24 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

[..]

Weet je inmiddels al iets meer? :)
Ik heb hierover bericht terug gekregen dat je pakketje gewoon verstuurd is. De tracking wordt actief als je pakketje in de UK is aangekomen. Vanaf daar krijg je van elke stap een bericht in je tracking. Het kan een tijdje duren voordat deze dus actief wordt, maar het is dus verzonden.

quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:25 schreef Shamalamadindong het volgende:
Helaas maar dat is de Youth edition en de range daarop is een stuk kleiner.
Toch bedankt.

De normale M365 word met deze optie verzonden, enig idee hoe het daarmee zit met douane kosten?

Priority Line
Priority Mail for Electric Scooter Only
Oke voor de Youth versie geldt die sws, maar ga even navragen voor de normale versie + probeer direct een coupon voor je te regelen O-)

quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:28 schreef ToT het volgende:
Wat is het beleid op elektronica dat zo'n 2 maand na het verlopen van de garantietermijn defect blijkt te zijn? Volgens mij hoort er nog een periode te zijn waarin het niet defect hoort te gaan?
Het gaat om mijn Godox flitser voor Nikon. Afgelopen 14 maand bijna niet gebruikt, en nu blijkt hij kapot te zijn.
De periode dat het niet defect hoort te gaan zijn juist die 12 maanden bij de meeste producten. Als je het standaard lijstje in wilt vullen ga ik kijken wat ik nog voor je kan betekenen. Ik verwacht er zelf echter niet veel van, maar kunnen het altijd proberen natuurlijk.

quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 23:36 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Is het enige verschil tussen de youth en de normale de Range? Ik geloof dat ik ook deze shipping methode gekozen heb, maar dat het de bedoeling is dat ie ook met de trein komt. Heb er geen haast mee, mijne is al een maand geleden besteld en nog geen tracking spoor te zien. Reviews zeggen ook dat het wel 60 dagen duurt voordat hij er is.
De 60 dagen zou goed kunnen kloppen, want dit staat er ook bij verzending "35 - 40 business days". Wat is je ordernummer dan zou ik kunnen navragen waar de tracking code blijft.

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 10:18 schreef Racer88 het volgende:
Hi,

Sinds 22 september staat mijn order W1709220213309567 op processing. Het product lijkt gewoon op voorraad op de site, wat is er aan de hand?
Blijkbaar een kleine vertraging opgelopen, maar wordt nu extra snel verzonden. Onze excuses!
pi_174317270
Hoi, weet je of het tweede deel van mijn bestelling al is verzonden?

Orderdatum: 09-09-2017
- Product: Xiaomi Mi Band 2
- Ordernummer: WP1709090549417809
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Netherlands Registered
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 10 oktober 2017 @ 01:36:16 #60
74056 crew  ToT
pi_174317611
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:17 schreef Gearbest het volgende:

De periode dat het niet defect hoort te gaan zijn juist die 12 maanden bij de meeste producten. Als je het standaard lijstje in wilt vullen ga ik kijken wat ik nog voor je kan betekenen. Ik verwacht er zelf echter niet veel van, maar kunnen het altijd proberen natuurlijk.

Als ik berichten van de Consumentenbond lees enzo, lijkt het toch iets anders te liggen.

Anyway, ik heb ook contact met Godox zelf opgenomen aangezien ik nu net lees dat de eerste generatie batterijen zeer slechtwas. (DOA of ging binnen een paar weken gebruik kapot.) Ik ben absoluut niet de enige met dit probleem; als ik bij elkaar optel hoe vaak ik het gebruikt heb, kom ik sowieso niet op een paar weken uit.

De pest is wel dat als ik zelf een andere batterij zou kopen, dat het me 40 - 50 euro kost, PLUS importheffingen natuurlijk. En dan weet ik nog steeds niet 100% zeker of het probleem daar wel mee is opgelost.

Maar goed, kom ik er met Godox zelf niet uit, dan vul ik wel even zo'n formulier in. :)
pi_174318650
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 16:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Oke ik ga dit voor jullie proberen te regelen. Helaas kan ik donderdag pas iemand daar contacten hierover door de Nationale Feestdagen daar. Dit is wel een vervanger dus ben benieuwd hoe gaat gaat werken. Mijn normale contactpersoon komt pas 10 oktober terug.
Goedemorgen,

Zou je nog eens naar bovenstaande vraag kunnen kijken? Alle drie orders hebben inmiddels de 35 dagen termijn overschreden, maar er is nog geen contact met me opgenomen m.b.t. resend of adresgegevens.

Bij voorbaat dank!
pi_174318808
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:06 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Het is spijtig om te horen dat de orders niet zijn ontvangen en wij bieden daarvoor onze excuses aan. Wat betreft de orders met de verzendmethode Azerbaijan Air Mail: we hebben problemen ondervonden met deze verzendmethode met als gevolg dat we deze verzendmethode nu ook niet meer aanbieden.
Ik zal proberen de voorkeur voor refunds te regelen, je zult binnenkort een e-mail hierover ontvangen.
Is al geregeld, ik wil bedanken voor de snelle actie, top!
  CHI shopkeeper dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:48:23 #63
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174319497
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:43 schreef yosander het volgende:
Hoi, weet je of het tweede deel van mijn bestelling al is verzonden?

Orderdatum: 09-09-2017
- Product: Xiaomi Mi Band 2
- Ordernummer: WP1709090549417809
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Netherlands Registered
Dit ga ik even voor je navragen en zal direct laten weten mocht ik meer weten. Het kan ook zijn dat je hierover bericht krijgt via e-mail.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gearbest op 10-10-2017 10:45:46 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:50:26 #64
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174319538
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:18 schreef wizzra2 het volgende:

[..]

Goedemorgen,

Zou je nog eens naar bovenstaande vraag kunnen kijken? Alle drie orders hebben inmiddels de 35 dagen termijn overschreden, maar er is nog geen contact met me opgenomen m.b.t. resend of adresgegevens.

Bij voorbaat dank!
U zou een bericht moeten hebben ontvangen via de mail of anders bij My Tickets in uw Gearbest account. Mocht u daar niks ontvangen hebben dan kan u hier nog een berichtje op ontvangen. Je zou dan in moeten kunnnen login met je GearBest account.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:46 schreef Moksnow het volgende:

[..]

Is al geregeld, ik wil bedanken voor de snelle actie, top!
Fijn om te horen!

[ Bericht 15% gewijzigd door Gearbest op 10-10-2017 10:44:16 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:51:25 #65
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174319553


[ Bericht 52% gewijzigd door Gearbest op 10-10-2017 10:29:26 ]
pi_174321143
Voor orders die in oktober zijn verstuurd via Priority Direct Line, en nog niet zijn aangekomen is dit artikel interessant.
Hopelijk kunnen we nog even gebruik maken van de witwas methode die ervoor zorgt dat we geen belasting hoeven te betalen op pakketen onder de 2 kilo... Echter lijkt het erop dat de EU hier snel iets aan gaat doen.

Een GearBest klant zei deze reactie te hebben gehad van GearBest zelf: "We are sorry to disturb you at this time. We are writing to inform you that due to security checks by the UK Customs, your package may be delayed. We estimate that the Customs clearance proces will be completed by the 7th October. We sincerely appreciate your patience and understanding during this time.

Please also rest assured that we have already paid any Customs duties for your current package on your behalf.

Please wait patiently for your package to arrive."

Het lijkt er dus op dat de pakketjes snel de grens over moeten komen. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heb ik dus wel een idee waarom de pakketjes er zo lang over doen.
  CHI shopkeeper dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:34:13 #67
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174321718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:06 schreef CyberSick99 het volgende:
Voor orders die in oktober zijn verstuurd via Priority Direct Line, en nog niet zijn aangekomen is dit artikel interessant.
Hopelijk kunnen we nog even gebruik maken van de witwas methode die ervoor zorgt dat we geen belasting hoeven te betalen op pakketen onder de 2 kilo... Echter lijkt het erop dat de EU hier snel iets aan gaat doen.

Een GearBest klant zei deze reactie te hebben gehad van GearBest zelf: "We are sorry to disturb you at this time. We are writing to inform you that due to security checks by the UK Customs, your package may be delayed. We estimate that the Customs clearance proces will be completed by the 7th October. We sincerely appreciate your patience and understanding during this time.

Please also rest assured that we have already paid any Customs duties for your current package on your behalf.

Please wait patiently for your package to arrive."

Het lijkt er dus op dat de pakketjes snel de grens over moeten komen. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heb ik dus wel een idee waarom de pakketjes er zo lang over doen.
Bedankt voor het delen van het artikel, maar ben bang dat dit niet van toepassing is op onze orders. Ze hebben het hier over Germany Express en de orders worden overgezet naar PostNL. PostNL is juist een van de methodes voor onze Prioroty Line. De routes naar Duitsland zijn wat dat betreft iets anders.Tevens heb ik nog geen enkel bericht hierover gekregen voor Nederlandse orders. Ik heb zelf ook Priority Line orders lopen en nog geen enkel bericht gekregen over eventuele douanekosten. De laatste order is van 28-09-2017. Ik ga er dan ook vanuit dat dit niet geldt voor onze orders! O-)
Het is ook normaal dat het ongeveer 2 weken duurt voordat je tracking actief wordt in de UK.
pi_174321906
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 10 oktober 2017 00:17 schreef Gearbest


De 60 dagen zou goed kunnen kloppen, want dit staat er ook bij verzending "35 - 40 business days". Wat is je ordernummer dan zou ik kunnen navragen waar de tracking code blijft.


Heb ik hierboven al met je besproken :+ ik zou via mail iets krijgen binnenkort
pi_174322181
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:34 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Bedankt voor het delen van het artikel, maar ben bang dat dit niet van toepassing is op onze orders. Ze hebben het hier over Germany Express en de orders worden overgezet naar PostNL. PostNL is juist een van de methodes voor onze Prioroty Line. De routes naar Duitsland zijn wat dat betreft iets anders.Tevens heb ik nog geen enkel bericht hierover gekregen voor Nederlandse orders. Ik heb zelf ook Priority Line orders lopen en nog geen enkel bericht gekregen over eventuele douanekosten. De laatste order is van 28-09-2017. Ik ga er dan ook vanuit dat dit niet geldt voor onze orders! O-)
Het is ook normaal dat het ongeveer 2 weken duurt voordat je tracking actief wordt in de UK.
Er zijn momenteel heel veel mensen die orders nog niet hebben ontvangen (op het RC Groups forum wordt hier erg veel over bericht). De pakketjes komen eerst in Londen (Southall) aan, en worden daarna opnieuw gelabeld en verstuurd. Het probleem doet zich hier dan ook voor in Engeland bij de douane. Nu weet ik niet hoeveel mensen in Nederland hier last van hebben, maar omdat het veel Europese klanten betreft dacht ik het even te melden.
Overigens is mijn pakketje al 3.5 week onderweg (Priority Direct) en nog steeds geen update van DPD, dus vandaar dat ik vermoed dat ook Nederlands hierdoor problemen ervaren.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:05:13 #70
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174322202
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:17 schreef Gearbest het volgende:
Oke voor de Youth versie geldt die sws, maar ga even navragen voor de normale versie + probeer direct een coupon voor je te regelen O-)
Weet je wat duurder is niet eens zo erg zolang ik maar weet dat ik niet aan de deur alsnog een verassing heb ;)
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:19:54 #71
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_174322386
Is het normaal dat de status bij EU Express al bijna 3 weken op 'Customer data received Southall' staat? Ook i.v.m. de genoemde issues in dit topic :) Ik heb wel een ticket geopend bij GearBest, maar dan krijg ik gewoon een vrij standaard antwoord dat de status is dat hij 'dispatched' is en dat het 10-25 werkdagen kan duren. Ik had alleen wel wat meer tracking info verwacht. In elk geval dat hij dan ontvangen is bij DPD.
Schaap
pi_174322616
Een collega wacht ook al n paar weken op een Xiaomi router die via southall zou moeten komen. Toch niet weer een container kwijt? :-(
pi_174322649
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:19 schreef Cybje het volgende:
Is het normaal dat de status bij EU Express al bijna 3 weken op 'Customer data received Southall' staat? Ook i.v.m. de genoemde issues in dit topic :) Ik heb wel een ticket geopend bij GearBest, maar dan krijg ik gewoon een vrij standaard antwoord dat de status is dat hij 'dispatched' is en dat het 10-25 werkdagen kan duren. Ik had alleen wel wat meer tracking info verwacht. In elk geval dat hij dan ontvangen is bij DPD.
Als je mijn vorige twee posts leest dan heb je alle info die er momenteel is. Helaas moest ik zelf ook hard zoeken om überhaupt een bepaalde statement te vinden die vanuit GearBest komt. Het Duitse artikel die ik heb gepost geeft een goed inzicht in wat er aan de hand is. Uiteraard weten we niks 100% zeker, maar dit is het beste wat ik heb kunnen vinden tot nu toe.
  CHI shopkeeper dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:37:49 #74
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174322736
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:33 schreef CyberSick99 het volgende:

[..]

Als je mijn vorige twee posts leest dan heb je alle info die er momenteel is. Helaas moest ik zelf ook hard zoeken om überhaupt een bepaalde statement te vinden die vanuit GearBest komt. Het Duitse artikel die ik heb gepost geeft een goed inzicht in wat er aan de hand is. Uiteraard weten we niks 100% zeker, maar dit is het beste wat ik heb kunnen vinden tot nu toe.
Het blijft gissen wat je nu aan doen bent, maar op dit moment kun je niet meer doen dan rustig afwachten O-). Ik ga navragen wat er aan de hand is en mocht ik er iets over horen dan laat ik het weten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:03 schreef CyberSick99 het volgende:

[..]

Er zijn momenteel heel veel mensen die orders nog niet hebben ontvangen (op het RC Groups forum wordt hier erg veel over bericht). De pakketjes komen eerst in Londen (Southall) aan, en worden daarna opnieuw gelabeld en verstuurd. Het probleem doet zich hier dan ook voor in Engeland bij de douane. Nu weet ik niet hoeveel mensen in Nederland hier last van hebben, maar omdat het veel Europese klanten betreft dacht ik het even te melden.
Overigens is mijn pakketje al 3.5 week onderweg (Priority Direct) en nog steeds geen update van DPD, dus vandaar dat ik vermoed dat ook Nederlands hierdoor problemen ervaren.
Dat klopt inderdaad dat de pakketjes aankomen in Southall. Ik zal het eens na gaan vragen bij mijn contactpersoon, maar ik heb er zelf nog niks van te horen gekregen. Het kan inderdaad soms wel wat langer duren. Soms komt het ook doordat er spullen tussen zitten die niet geïmporteerd mogen worden en dat daardoor de gehele zending vertraging heeft. Wanneer het pakketje binnenkomt zou je hiervan bericht moeten krijgen en je zou ook een melding moeten krijgen van eventuele douanekosten.
Ik ga het eens navragen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:19 schreef Cybje het volgende:
Is het normaal dat de status bij EU Express al bijna 3 weken op 'Customer data received Southall' staat? Ook i.v.m. de genoemde issues in dit topic :) Ik heb wel een ticket geopend bij GearBest, maar dan krijg ik gewoon een vrij standaard antwoord dat de status is dat hij 'dispatched' is en dat het 10-25 werkdagen kan duren. Ik had alleen wel wat meer tracking info verwacht. In elk geval dat hij dan ontvangen is bij DPD.
Het kan soms wat vertraging hebben of wat langer. De status van de tracking is afhankelijk van het postorderbedrijf en kunnen we niks aan doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:31 schreef JohnB52 het volgende:
Een collega wacht ook al n paar weken op een Xiaomi router die via southall zou moeten komen. Toch niet weer een container kwijt? :-(
Er is geen container kwijt....
Een paar weken in de zin van 2 weken of meerdere weken. Heb je toevallig een orderdatum en ordernummer?


quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:05 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Weet je wat duurder is niet eens zo erg zolang ik maar weet dat ik niet aan de deur alsnog een verassing heb ;)
Deze versie is ook gewoon douanekosten vrij indien je kiest voor Europe Railway Priority Mail. De verzending kan wel lang duren.

[ Bericht 22% gewijzigd door Gearbest op 10-10-2017 12:45:08 ]
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:48:07 #75
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174322907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:37 schreef Gearbest het volgende:
Deze versie is ook gewoon douanekosten vrij indien je kiest voor Europe Railway Priority Mail. De verzending kan wel lang duren.
Even voor de zekerheid. Daar bedoel je de enige verzendoptie mee? De "Priority Mail for Electric Scooter Only" voor de M365 uit het CN-MI warehouse?
  CHI shopkeeper dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:51:24 #76
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174322971
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:48 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Even voor de zekerheid. Daar bedoel je de enige verzendoptie mee? De "Priority Mail for Electric Scooter Only" voor de M365 uit het CN-MI warehouse?
Ja dat is wat mijn contactpersoon aangeeft. Verder in het bestelproces kun je kiezen voor "Europe Railway Priority Mail". Door die verzendmethode krijg je geen douanekosten.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:55:17 #77
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174323049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja dat is wat mijn contactpersoon aangeeft. Verder in het bestelproces kun je kiezen voor "Europe Railway Priority Mail". Door die verzendmethode krijg je geen douanekosten.
Excuses dat ik zo'n lastpost ben ;)

Komt die specifieke optie hierna? https://i.imgur.com/6RyxR5H.png
  CHI shopkeeper dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:58:04 #78
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174323102
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:55 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Excuses dat ik zo'n lastpost ben ;)

Komt die specifieke optie hierna? https://i.imgur.com/6RyxR5H.png
Die specifieke optie zou daar moeten staan. Ik stel dan ook voor dat je het HK warehouse dan neemt. Geen probleem hoor. Ik ben hier om te helpen O-)
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:04:35 #79
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_174323220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:33 schreef CyberSick99 het volgende:

[..]

Als je mijn vorige twee posts leest dan heb je alle info die er momenteel is. Helaas moest ik zelf ook hard zoeken om überhaupt een bepaalde statement te vinden die vanuit GearBest komt. Het Duitse artikel die ik heb gepost geeft een goed inzicht in wat er aan de hand is. Uiteraard weten we niks 100% zeker, maar dit is het beste wat ik heb kunnen vinden tot nu toe.
Thanks voor je antwoord. Ik had je posts gelezen (sowieso volg ik dit topic), maar vroeg mij af of dus het lange wachten op een wijziging in de eerste status logisch is. Ik bestel aardig wat uit China en meestal verandert het wel in een weekje. Maar ik begrijp dat dat onduidelijk is, dus dan wachten we rustig af :)
Schaap
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:05:41 #80
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174323248
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:58 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Die specifieke optie zou daar moeten staan. Ik stel dan ook voor dat je het HK warehouse dan neemt. Geen probleem hoor. Ik ben hier om te helpen O-)
HK hetzelfde. Enkel "Express for Electric Scooter Only". Wel een verschil, via HK komen er 57 euro verzendkosten bij.

Dat en geen van de coupons die ik heb werken er O-)

Nogmaals excuses ;)

Edit: en zwart kost een 100 euro meer.
pi_174324053
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:04 schreef Cybje het volgende:

[..]

Thanks voor je antwoord. Ik had je posts gelezen (sowieso volg ik dit topic), maar vroeg mij af of dus het lange wachten op een wijziging in de eerste status logisch is. Ik bestel aardig wat uit China en meestal verandert het wel in een weekje. Maar ik begrijp dat dat onduidelijk is, dus dan wachten we rustig af :)
Omdat we allebei in hetzelfde bootje zitten: op het RC Groups forum heeft een GearBest medewerker dit bericht geplaatst:

"dear friends,

Recently, there has been a delay with UK Customs check, which has affected the delivery time of some packages. Some packages have now passed through Customs and it is expected that an update online will be available next Monday or Tuesday (9th & 10th Oct).

For those packages that have been delayed more than 1 week, over the stated estimated shipping time, we will refund 5% of the order value to your Wallet. For this please contact our support center at support@gearbest.com(I recommend you to open a TK in your order). We sincerely apologize for any inconvenience.

If we have the newest news, I will update asap.

sorry for all friends,
Anny"

Goed om te zien dat er enige vorm van compensatie is, en dat er nu dus ook officieel antwoord vanuit GearBest is. Nog eventjes afwachten, maar gelukkig komt het allemaal goed!
  CHI shopkeeper dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:10:44 #82
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174325669
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:05 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

HK hetzelfde. Enkel "Express for Electric Scooter Only". Wel een verschil, via HK komen er 57 euro verzendkosten bij.

Dat en geen van de coupons die ik heb werken er O-)

Nogmaals excuses ;)

Edit: en zwart kost een 100 euro meer.
1. Enkel voor HK warehouse: Priority line Express alleen voor Electric Scooter. Dit is per vliegtuig en de levertijd is 8-18 werkdagen.
2. Enkel voor CN warehouse: Priority Mail Railway voor Electric scooter. Dit is per trein en de levertijd is 30-40 werkdagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gearbest op 10-10-2017 15:16:50 ]
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:21:42 #83
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174325950
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:10 schreef Gearbest het volgende:
2. Enkel voor CN warehouse: Priority Mail Railway voor Electric scooter. Dit is per trein en de levertijd is 30-40 werkdagen.
Driedubbel excuses.

En deze zou er dus voor moeten zorgen dat ik geen verrassing aan de deur krijg? (bezorger met een importkosten rekening)
pi_174326177
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]

U zou een bericht moeten hebben ontvangen via de mail of anders bij My Tickets in uw Gearbest account. Mocht u daar niks ontvangen hebben dan kan u hier nog een berichtje op ontvangen. Je zou dan in moeten kunnnen login met je GearBest account.

[..]

Fijn om te horen!
Ik heb helaas niets ontvangen, noch in mijn mail, noch via "My Tickets".
  CHI shopkeeper dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:43:07 #85
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174326386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:45 schreef CyberSick99 het volgende:

[..]

Omdat we allebei in hetzelfde bootje zitten: op het RC Groups forum heeft een GearBest medewerker dit bericht geplaatst:

"dear friends,

Recently, there has been a delay with UK Customs check, which has affected the delivery time of some packages. Some packages have now passed through Customs and it is expected that an update online will be available next Monday or Tuesday (9th & 10th Oct).

For those packages that have been delayed more than 1 week, over the stated estimated shipping time, we will refund 5% of the order value to your Wallet. For this please contact our support center at support@gearbest.com(I recommend you to open a TK in your order). We sincerely apologize for any inconvenience.

If we have the newest news, I will update asap.

sorry for all friends,
Anny"

Goed om te zien dat er enige vorm van compensatie is, en dat er nu dus ook officieel antwoord vanuit GearBest is. Nog eventjes afwachten, maar gelukkig komt het allemaal goed!
Ik heb zojuist ook onderstaand bericht ontvangen.
Alle pakketten zullen het risico hebben dat er douane-inspectie plaatsvind, aangezien wij hier geen controle over hebben. Wij verontschuldigen ons voor de vertraging die kan optreden als gevolg van de inspectie van de pakketten.
We doen ons best om de juiste methode te gebruiken om het risico van inspectie te beperken. Als er sprake is van een vertraging door de douane-inspectie, zullen we ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en de vertragingstijd te verminderen.
Mocht jouw order hetzelfde probleem ervaren heb dan alstublieft geduld. Voor vragen kan je ons natuurlijk altijd contacteren.

Wat betreft de pakketten in de douane-inspectie van 1 september tot 7 september: We proberen de opruimingswerkzaamheden deze week af te ronden, de klant hoeft geen extra tarieven te betalen. Bedankt voor uw begrip.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:21 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Driedubbel excuses.

En deze zou er dus voor moeten zorgen dat ik geen verrassing aan de deur krijg? (bezorger met een importkosten rekening)
Dat is correct. Dit heb ik zo van mijn contactpersoon doorgekregen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:32 schreef wizzra2 het volgende:

[..]

Ik heb helaas niets ontvangen, noch in mijn mail, noch via "My Tickets".
Normaalgesproken zou je hier wel een bericht over moeten hebben gehad. Heb je ook gekeken in je SPAM inbox en via de link die in het vorige bericht stond?
Ik ga het tevens voor de zekerheid even voor je navragen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gearbest op 10-10-2017 16:05:23 ]
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:04:57 #86
471675 Shamalamadindong
Lets get dangerous....
pi_174326791
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:43 schreef Gearbest het volgende:
Dat is correct.
Gefeliciteerd, zojuist besteld. ;)
Kan ik ergens nog een complimentje achterlaten dat GB weet dat jij heel goed je best hebt gedaan voor me?
  CHI shopkeeper dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:08:08 #87
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174326855
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:04 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, zojuist besteld. ;)
Kan ik ergens nog een complimentje achterlaten dat GB weet dat jij heel goed je best hebt gedaan voor me?
Veel plezier ermee! Nu alleen nog wel even wachten op het pakketje. Zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat als je je pakketje ontvangen hebt. Mochten er nog problemen zijn laat het dan ook even weten.
pi_174330231
@gearbest
Hoi, ten eerste bedankt voor alle moeite die je genomen hebt.
Ik heb deze week de rest van de refund gekregen en vandaag ook de resend.
beide azerbaijanshipped orders zijn dus nu eindelijk afgehandeld.

ik heb gearbest support zelf wel nog geschreven dat bij zo'n collectief probleem, dat door azerbaijan post veroorzaak is, men niet klakkeloos het support script moet volgen.

Bij een single koerier probleem kan ik dat script wel begrijpen, maar niet als support honderden al dan niet duizenden tickets krijgt van steeds dezelfde problemen/oorzaken.
Of dat iets helpt weet ik niet, ik
Ik heb het steeds netjes gehouden, ik ga echt nog wel eens bestellen, maar ik ben nu wel iets voorzichtiger.

Want eerlijk is eerlijk, ik heb nog meerdere orders geplaatst na dit azerbaijan probleem.
Die orders heb ik met NL of EU express gekozen, en zijn allemaal netjes aangekomen.
En de oorzaak van dit gezeik is nog altijd azerbaijan post, niet gearbest..
  CHI shopkeeper woensdag 11 oktober 2017 @ 09:16:36 #90
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174343635
quote:
Ja er is al contact met je opgenomen als het goed is. Je zou een bericht moeten hebben ontvangen via de mail (kijk ook SPAM folder) of anders bij My Tickets in uw Gearbest account. Mocht je daar niks ontvangen hebben dan kan je hier nog een berichtje op hebben ontvangen. Je zou dan in moeten kunnen inloggen met je GearBest account. Je zal wel een paar standaard vragen moeten beantwoorden ben ik bang...

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 18:54 schreef dddsprayshop het volgende:
@gearbest
Hoi, ten eerste bedankt voor alle moeite die je genomen hebt.
Ik heb deze week de rest van de refund gekregen en vandaag ook de resend.
beide azerbaijanshipped orders zijn dus nu eindelijk afgehandeld.

ik heb gearbest support zelf wel nog geschreven dat bij zo'n collectief probleem, dat door azerbaijan post veroorzaak is, men niet klakkeloos het support script moet volgen.

Bij een single koerier probleem kan ik dat script wel begrijpen, maar niet als support honderden al dan niet duizenden tickets krijgt van steeds dezelfde problemen/oorzaken.
Of dat iets helpt weet ik niet, ik
Ik heb het steeds netjes gehouden, ik ga echt nog wel eens bestellen, maar ik ben nu wel iets voorzichtiger.

Want eerlijk is eerlijk, ik heb nog meerdere orders geplaatst na dit azerbaijan probleem.
Die orders heb ik met NL of EU express gekozen, en zijn allemaal netjes aangekomen.
En de oorzaak van dit gezeik is nog altijd azerbaijan post, niet gearbest..
Fijn om te horen dat dit afgehandeld is O-)
Daar heb je helemaal gelijk in en ben ik ook helemaal met je eens. Ik heb dit ook al aangegeven, maar daar wordt helaas niet veel mee gegaan. Gelukkig hebben we het voor je kunnen oplossen ^O^
pi_174343829
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:04 schreef Shamalamadindong het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, zojuist besteld. ;)
Kan ik ergens nog een complimentje achterlaten dat GB weet dat jij heel goed je best hebt gedaan voor me?
Hoi,

Heb je de gewone M365 besteld?
Ik kan je nu ik wat verder in het bestelproces ben wat opheldering geven, en misschien ook wel handig voor Gearbest zelf dat die weet hoe het bij mij is gegaan.

Ik heb 13 september 2017 de step besteld, waarna deze +- 4 dagen later verzonden is. Allereerst kreeg ik een trackingcode welke tot nu toe niet gewerkt heeft, alleen op een vage chinese site kwam ik erachter dat hij in een trein was. Dit klopt met het verhaal van GB. Hij is dus per trein vanaf China gegaan, via kazachstan, Rusland naar, let wel, Polen.

Hierbij is dus het pakketje in de EU.
Ik kreeg een week geleden een mail met een nieuwe tracking code, welke vanaf vannacht dus opeens actief is bij de UPS.
Ik verwacht dus dat de step binnenkort geleverd gaat worden vanaf Polen naar Nederland via de UPS.

TL;DR Gaat via Trein naar Polen (Ontraceerbaar) En daarna via Polen naar Nederland per UPS, en omdat Polen in de EU is, geen importkosten :D
pi_174345017
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #2

Toevallig meer info over de resend? Er zijn alweer twee weken voorbij en heb nog niks gehoord. Ik weet niet of ik te frequent vraag, maar ik ben niet gewend dat aftersale zo lang duurt.
  CHI shopkeeper woensdag 11 oktober 2017 @ 11:14:15 #93
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174345537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:29 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hoi,

Heb je de gewone M365 besteld?
Ik kan je nu ik wat verder in het bestelproces ben wat opheldering geven, en misschien ook wel handig voor Gearbest zelf dat die weet hoe het bij mij is gegaan.

Ik heb 13 september 2017 de step besteld, waarna deze +- 4 dagen later verzonden is. Allereerst kreeg ik een trackingcode welke tot nu toe niet gewerkt heeft, alleen op een vage chinese site kwam ik erachter dat hij in een trein was. Dit klopt met het verhaal van GB. Hij is dus per trein vanaf China gegaan, via kazachstan, Rusland naar, let wel, Polen.

Hierbij is dus het pakketje in de EU.
Ik kreeg een week geleden een mail met een nieuwe tracking code, welke vanaf vannacht dus opeens actief is bij de UPS.
Ik verwacht dus dat de step binnenkort geleverd gaat worden vanaf Polen naar Nederland via de UPS.

TL;DR Gaat via Trein naar Polen (Ontraceerbaar) En daarna via Polen naar Nederland per UPS, en omdat Polen in de EU is, geen importkosten :D
Dankjewel dat is zeker handig om te horen! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:44 schreef Brentolinni het volgende:
CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #2

Toevallig meer info over de resend? Er zijn alweer twee weken voorbij en heb nog niks gehoord. Ik weet niet of ik te frequent vraag, maar ik ben niet gewend dat aftersale zo lang duurt.
Neehoor, maar door de Nationale Feestdagen kreeg ik niet direct een reactie terug. Ik heb doorgekregen dat je order verstuurd is op 28-09-2017. Bij pakketjes die via de UK gaan. Zal het even duren voordat deze actief worden. Deze worden pas actief als ze in de UK verder verzonden worden naar Nederland. Ik heb toevallig ook een pakketje die op 28-09-2017 is verzonden en hier heb ik vannacht een update van gekregen. Ik verwacht dus dat jou pakketje binnen enkele dagen verder gaat naar Nederland. Door deze reden is er een kleine vertraging opgetreden.
  Redactie Frontpage woensdag 11 oktober 2017 @ 11:39:23 #94
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_174346077
Hoi,

Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst (6 september), vroeg me af waar die blijft :)

Ordernummer: W1709051139362120
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  CHI shopkeeper woensdag 11 oktober 2017 @ 12:51:54 #95
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174347700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:39 schreef LTVDK het volgende:
Hoi,

Ik heb een tijdje terug een bestelling geplaatst (6 september), vroeg me af waar die blijft :)

Ordernummer: W1709051139362120
Is je pakketje verstuurd via Priority Line? Door deze reden is er namelijk een kleine vertraging opgetreden.
Of welke verzendmethode heb je gebruikt?
  Redactie Frontpage woensdag 11 oktober 2017 @ 14:56:07 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_174349916
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:51 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Is je pakketje verstuurd via Priority Line? Door deze reden is er namelijk een kleine vertraging opgetreden.
Of welke verzendmethode heb je gebruikt?
Hmm, dat durf ik zo niet te zeggen, heb dit nummer in de mail gehad na verzending:

AEL1112599044NL
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  CHI shopkeeper woensdag 11 oktober 2017 @ 15:13:23 #97
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174350258
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Hmm, dat durf ik zo niet te zeggen, heb dit nummer in de mail gehad na verzending:

AEL1112599044NL
Met deze tracking code zou je in staat moeten zijn om te zien waar je pakketje zich op dit moment bevindt. Ik ga het toch nog even navragen, maar verwacht dat die zeer snel actief wordt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gearbest op 11-10-2017 16:08:54 ]
pi_174353784
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:14 schreef Gearbest het volgende:
Neehoor, maar door de Nationale Feestdagen kreeg ik niet direct een reactie terug. Ik heb doorgekregen dat je order verstuurd is op 28-09-2017. Bij pakketjes die via de UK gaan. Zal het even duren voordat deze actief worden. Deze worden pas actief als ze in de UK verder verzonden worden naar Nederland. Ik heb toevallig ook een pakketje die op 28-09-2017 is verzonden en hier heb ik vannacht een update van gekregen. Ik verwacht dus dat jou pakketje binnen enkele dagen verder gaat naar Nederland. Door deze reden is er een kleine vertraging opgetreden.
Voor context, dit gaat over het pakketje dat ik 16 september binnen heb gekregen, maar dit bleek dus een Amazfit ARC bandje te zijn in plaats van de verwachte Xiaomi Redmi Note 4. Ik kreeg vervolgens om de zoveel dagen te horen dat ze nog steeds wachten op bericht van het magazijn maar dat het 2-3 werkdagen zou duren. Dit duurt nu ongeveer een maand (minus een week van de feestdagen).

Ticket is T17091526761
  CHI shopkeeper woensdag 11 oktober 2017 @ 18:22:13 #99
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_174354678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:48 schreef Brentolinni het volgende:

[..]

Voor context, dit gaat over het pakketje dat ik 16 september binnen heb gekregen, maar dit bleek dus een Amazfit ARC bandje te zijn in plaats van de verwachte Xiaomi Redmi Note 4. Ik kreeg vervolgens om de zoveel dagen te horen dat ze nog steeds wachten op bericht van het magazijn maar dat het 2-3 werkdagen zou duren. Dit duurt nu ongeveer een maand (minus een week van de feestdagen).

Ticket is T17091526761
Volgens mijn contactpersoon zou je al een bericht moeten hebben ontvangen over verdere informatie wat betreft de resend. Volgens jouw is dit niet het geval, dus ik ga dit reeds opnieuw doorgeven en ik zal proberen te regelen dat dit probleem zo spoedig mogelijk wordt verholpen.
pi_174358171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 15:22 schreef Gearbest het volgende:
Hou er alstublieft rekening mee dat ik op dit moment niet alles zo snel kan regelen als normaal door de Nationale feestdagen daar. Mijn normale contactpersoon heeft vrij en daardoor moet ik alles via omwegen regelen. Heb zelf ook geen idee hoe dit werkt. Bedankt voor jullie begrip.

[..]

Ik ga dit voor jullie regelen. Met Azerbaijan zijn er vele orders verloren gegaan en we bieden daardoor deze verzendmethode hierdoor niet meer aan. Onze excuses voor het niet ontvangen van jullie orders.
Ik ga dit voor jullie proberen te regelen. Door de Nationale Feestdagen is mijn normale contactpersoon vrij dus kan wel even duren voordat ik dat geregeld krijg. Normaal krijg je hier een mail / ticket van in je Gearbest account. Dan moet je nog je adres bevestigen voordat over kan worden gegaan tot een resend / refund.
Ik had al tickets aangemaakt voor deze producten, maar heb (nog) geen updates gekregen over de tickets. Het laatste antwoord bij alle tickets is steevast:

It is my honor to serve you.

We can't offer you compensation for too many orders loss. (omdat ik veel koop ben ik dus de l*l?!)

Thank you for your patience and kind support.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our best to assist you.

Best Regards
Ahern


Ik hoop dat je toch nog kan regelen dat de producten verzonden gaan worden, want die 9 orders zijn behoorlijk wat geld bij elkaar. Durf tot nu toe ook geen nieuwe producten meer te bestellen met de angst dat deze (ook) niet zullen komen en ik naar mijn geld/refund kan fluiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')