Onze excuses dat de orders niet zijn geleverd. Dat je al een ticket op de website hebt aangemaakt is zeker een goed initiatief. Echter, het is evengoed wel slim om het formulier hier ook even in te vullen van de 4 orders (staat bovenaan topic), zodat ik het door kan geven en we dit probleem sneller kunnen verhelpen. Alvast bedankt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 09:56 schreef bigbass het volgende:
De verhalen in dit topic over Azerbadjan Air mail verklaren waarom mijn orders niet binnen komen en inmiddels zijn ingehaald door dingen die ik later heb besteld. Ik heb net een ticket aangemaakt op de website, is dat voldoende om het geregeld te krijgen, of is het handig om het hier ook nog even te melden? Het gaat om deze 4 orders:
WP1709030908282305;
WP1709021335576045;
W1708171319206424;
WWP1708051326362661;
Fijn om te horen! Veel plezier met het product wanneer het geleverd is!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:14 schreef bartje006 het volgende:
Hoi,
Bedankt!
Inmiddels heb ik bericht dat de speaker verzonden is.
- Product: Original Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker
- Ordernummer: W1709290944131828
Dus daar hoef je niet meer achteraan
We hebben problemen ondervonden met de Azerbaijan Airmail waarbij meerdere orders verloren zijn gegaan. Vandaar dat we deze verzendmethode nu ook niet meer gebruiken. Onze excuses voor het ongemak en ik ga proberen de resends voor je te regelen! Echter, het kan even duren voordat dit verwerkt wordt vanwege de feestdagen daar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 13:28 schreef Kanibanani het volgende:
Hoi,
Vanwege de Azerbaijan mail op 2 orders meld ik me hier ook maar.
Orderdatum: 5-8-2017
- Product: Action Figure Shape Building Block
- Ordernummer: WB1708050959023723
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112557199NL
- Verzendmethode: Azerbaijan mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Orderdatum: 2-9-2017
- Product: PBP - 012 Bluetooth Sports Earbuds - GRAY
- Ordernummer: WB1709021105361085
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112597838NL
- Verzendmethode: Azerbaijan mail
- Probleem: nog niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Kun je voor me kijken wat er aan de hand is? Alvast bedankt!
Mocht je naderhand toch nog problemen ondervinden dan kun je hier altijd het formulier invullen en dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenenquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:30 schreef Baracuda53 het volgende:
Hoi GB
07-10-2017 09:25 The item has been processed in the country of destination NETHERLANDS
28-09-2017 07:00 The item is pre-advised
Shipment details: LX259806335NL
The item has been processed in the country of destination
Heb via div omwegen en diep graven bij deze vervoerder eindelijk een status update gevonden van order:
WW1709221336382328
Alle andere officiële global tracking sites laten het helaas afweten.
We wachten het nog even af .
Voor hulp aan anderen die postnl als vervoerder hebbenbij deze link indien toegestaan.
http://www.postnl.com/hel(...)ist-track-and-trace/
Top, bij dezen:quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 11:02 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Onze excuses dat de orders niet zijn geleverd. Dat je al een ticket op de website hebt aangemaakt is zeker een goed initiatief. Echter, het is evengoed wel slim om het formulier hier ook even in te vullen van de 4 orders (staat bovenaan topic), zodat ik het door kan geven en we dit probleem sneller kunnen verhelpen. Alvast bedankt!
Bedankt voor de informatie en de orders zijn reeds doorgegeven. Het kan even duren voordat deze verwerkt worden mede door de feestdagen daar. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we zullen werken aan een snelle oplossing!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:05 schreef bigbass het volgende:
[..]
Top, bij dezen:
- Orderdatum: 05-08-2017
- Product: Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer: WWP1708051326362661
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112557303NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 17-08-2017
- Product: Xiaomi Wireless Bluetooth 4.1 Music Sport Earbuds
- Ordernummer: W1708171319206424
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566536NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 02-09-2017
- Product: Cartoon Cat LED Night Light
- Ordernummer: WP1709021335576045
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112591864NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
- Orderdatum: 03-09-2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: WP1709030908282305
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112592288NL
- Verzendmethode: AZAMHQE (ik denk ook Azerbaijan Air Mail, maar dit staat in mijn order)
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Er zijn problemen geweest met deze verzendmethode (Azerbaijan Air Mail) vandaar dat we deze shipping methode dan ook niet meer aanbieden. Ik ga de voorkeur van een resend voor je regelen, maar door de nationale feestdagen daar kan dit enkele dagen duren voordat je hierover een bericht ontvangt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:46 schreef Michael-H het volgende:
Zou je naar deze order willen kijken? Alvast bedankt!
- Orderdatum: 03-09-2017
- Product: Original Xiaomi USB Type-C Charge and Sync Cable 1.15m
- Ordernummer: WP1709031643064725
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112594349NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: nog niet ontvangen, zo te zien weer problemen met Azerbaijan Air Mail
- Voorkeur: Resend
Hallo Racer88,quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:18 schreef Racer88 het volgende:
Hi,
Sinds 22 september staat mijn order W1709220213309567 op processing. Het product lijkt gewoon op voorraad op de site, wat is er aan de hand?
Hallo Shamalamadindong,quote:Op zondag 8 oktober 2017 10:20 schreef Shamalamadindong het volgende:
Vraagje, hoe zit het precies met de M365 scooter van Xiaomi. Ik hoor hier en daar namelijk dat als je via HK warehouse besteld hij eigenlijk via UK komt en dus geen importkosten hebt?
Er vliegen zo af en toe coupon codes rond die hem rond de 300 euro brengen en dan is het best interessant als je niet met import kosten zit.
Graag, ik heb zeker interesse.quote:Op zondag 8 oktober 2017 15:36 schreef Gearbest het volgende:
Laat even weten of ik er navraag voor moet doen.
Het is spijtig om te horen dat de orders niet zijn ontvangen en wij bieden daarvoor onze excuses aan. Wat betreft de orders met de verzendmethode Azerbaijan Air Mail: we hebben problemen ondervonden met deze verzendmethode met als gevolg dat we deze verzendmethode nu ook niet meer aanbieden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 08:26 schreef Moksnow het volgende:
Hi Gearbest,
Hoop dat ik dit bij jullie kan melden, heb de meeste dingen alweer besteld en zijn onderweg. De 60 dagen zijn in ieder geval voorbij..
- Orderdatum: 05-08-2017
- Product: Tansmitter amplifier, propeller bracket
- Ordernummer: W1708050603495070
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112558254NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
- Orderdatum: 12-07-2017
- Product: Xiaomi Mijla
- Ordernummer: W1707121002247886
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112542906NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
- Orderdatum: 08-08-2017, laatste tracking update 18-8
- Product: Xiaomi Tem/Hum en Xiaomi body sensor
- Ordernummer: W1708071415468638
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001283052
- Verzendmethode: Bpost China
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Refund
Bedankt alvast
Zoals hier boven reeds vermeld is hebben we problemen ondervonden met Azerbaijan Air Mail en bieden we deze verzendmethode niet meer aan. Onze excuses hiervoor. Ik zal jouw order doorgeven en jouw resend proberen te regelen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:35 schreef glaba het volgende:
Zou je naar deze order willen kijken? Alvast dank!
- Orderdatum: 25-06-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch
- Ordernummer: W1708251015321929
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112580611NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: Resend
Al iets wijzer geworden? Nu weer 4 dagen verder en mijn ideal betaling is nog steeds niet retour. Gearbest klantenservice zegt dat ik contact met mijn bank moet opnemen!?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:31 schreef w1an het volgende:
Hallo, graag een PM ivm order W1709271252407738. Ik heb deze betaald via ideal maar daarna geannuleerd. Volgens de klantenservice is het geld teruggestort, maar nog altijd niets ontvangen. Kun je dit nakijken? Alvast bedankt.
De Nationale feestdagen zijn sinds vandaag voorbij dus mijn contactpersoon is op dit moment alle orders aan het regelen/nakijken. We kunnen zien dat je order is geannuleerd op 28-09-2017. Waarom je het geld nog niet ontvangen hebt gaan we nu voor je nakijken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 10:51 schreef w1an het volgende:
[..]
Al iets wijzer geworden? Nu weer 4 dagen verder en mijn ideal betaling is nog steeds niet retour. Gearbest klantenservice zegt dat ik contact met mijn bank moet opnemen!?
Hoi GB!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:58 schreef Drowzz het volgende:
- Orderdatum: 13/09/2017
- Product: Xiaomi m365
- Ordernummer: WP1709131759549472
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15058992797650
- Verzendmethode:
- Probleem:
2 orders Geplaatst op 13/09. De ene kreeg ik gisteren binnen, terwijl de tracking van deze order het nog niet eens doet.
Vraag is dus waarom ik hem niet kan tracken?
Ik heb dit reeds doorgegeven en ik verwacht dat jij hier spoedig een antwoord over krijgt per e-mailquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:17 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Hoi GB!
Ik kreeg een week geleden opeens een nieuw tracking nummer: 1Z3X64Y56841002249.
Beide tracking nummers doen het nog steeds niet, heb jij misschien al wat verdere info?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |