Ten eerst asociaal.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:38 schreef Vasion het volgende:
Als homo's op straat lopen te tongen mag je er niets van zeggen want dan ben je homofoob, maaer voor hetero stellen is het toch ook associaal? Homo's denken meer rechten te hebben dan hetero's
En hier werk jij aan meequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga bij 1 van mijn huidige projecten de nachtmerrie van elke kerel testen: Een apparaat in de auto dat precies afleest, hoe hard je waar en wanneer hebt gereden en die de gegevens automatisch doorstuurt naar een app en naar je verzekeringskantoor...![]()
Daarnaast krijg je op basis van de route die je het meest rijdt ook allerlei spam met 'leuke aanbiedingen'.![]()
![]()
Wanneer 2 mensen op straat met elkaar zoenen kijk ik daar echt niet van op of om.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ten eerst asociaal.
En ten tweede als ik eerlijk ben als ik 2 homo’s op straat zie kussen, wekt het bij mij toch op een of andere manier weerzin op. Aan de andere kant als 2 hetero’s uitgebreid zie tongen op straat, heb ik ook wel zoiets van: “doe dat lekker thuis”. Dus ik weet niet of ik iets tegen uitgebreide tongen heb of doordat het mijn conditionering van de jaren ‘80 en ‘90 is.
Enige uitzonderingen waar ik begrip voor toon mbt uitgebreid tongen in de openbare ruimte zijn tieners of moslims met hoofddoek (maar die doen het meestal stiekem op een verlaten McDonalds parkeerterrein met de stoelen helemaal onderuit gezakt).
Verder niks tegen homo’s. Some of my best friends are gay: Befbekje en Onlo.
Eens. Zolang het maar geen interracialkoppel is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer 2 mensen op straat met elkaar zoenen kijk ik daar echt niet van op of om.
Vrijheid, blijheid.
Man/vrouw
Man/man
vrouw/vrouw
transgender/transgender
transender/man
transgender/vrouw
Lekker boeiend allemaal
Eens. Witte mensenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Zolang het maar geen interracialkoppel is.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga bij 1 van mijn huidige projecten de nachtmerrie van elke kerel testen: Een apparaat in de auto dat precies afleest, hoe hard je waar en wanneer hebt gereden en die de gegevens automatisch doorstuurt naar een app en naar je verzekeringskantoor...![]()
Daarnaast krijg je op basis van de route die je het meest rijdt ook allerlei spam met 'leuke aanbiedingen'.![]()
![]()
Ik denk niet dat ik wel eens een aziaat+neger koppel gezien hebquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt nog beter, na een jaar gegevens te hebben verzameld, krijg je automatisch een maatwerk polis opgestuurd. Met een aangepaste premie.quote:
Ik vind dit walgelijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het wordt nog beter, na een jaar gegevens te hebben verzameld, krijg je automatisch een maatwerk polis opgestuurd. Met een aangepaste premie.
En als je een ongeluk hebt gehad, gaat er ook weer automatisch een signaal naar de verzekering en krijg je een telefoontje van hun: 'Ja jammer dat je je nek gebroken hebt, ik kan hier zien dat je te hard reed. Wij keren dus geen moer uit. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn, de hulpdiensten verwittigen misschien?'
Aziaat is een breed begrip. Spleetoogaziaten heb ik ook nog nooit met een neger gezien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik wel eens een aziaat+neger koppel gezien heb
gek
Maar als je zelf al multiraciaal bent, wat moet je dan doen?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Apollolaan 138, 1077 BG Amsterdam, Nederlandquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar als je zelf al multiraciaal bent, wat moet je dan doen?
Je ouders afkeurend aankijkenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar als je zelf al multiraciaal bent, wat moet je dan doen?
Bij mij in de familie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aziaat is een breed begrip. Spleetoogaziaten heb ik ook nog nooit met een neger gezien.
Lijkt me niet, 80% van mijn familie woont in de Randstad.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:13 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bij mij in de familie.
In de Surinaamse gemeenschap wel meerdere van dit soort koppels gezien.
Misschien meer een randstad dingetje.
Toen je hier nog woonde zul je ook zo'n beetje de enige Suri van de stad geweest zijn? Afgezien van de rotishop zie je hier helemaal geen Surinaamse gemeenschap ofzoquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me niet, 80% van mijn familie woont in de Randstad.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het wordt nog beter, na een jaar gegevens te hebben verzameld, krijg je automatisch een maatwerk polis opgestuurd. Met een aangepaste premie.
En als je een ongeluk hebt gehad, gaat er ook weer automatisch een signaal naar de verzekering en krijg je een telefoontje van hun: 'Ja jammer dat je je nek gebroken hebt, ik kan hier zien dat je te hard reed. Wij keren dus geen moer uit. Kan ik u verder nog ergens mee van dienst zijn, de hulpdiensten verwittigen misschien?'
Waar is hier, Eindhoven? Heeft ook een vrij grote Suri-gemeenschap.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen je hier nog woonde zul je ook zo'n beetje de enige Suri van de stad geweest zijn? Afgezien van de rotishop zie je hier helemaal geen Surinaamse gemeenschap ofzo
Wat versta jij onder spleetoogaziaat?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me niet, 80% van mijn familie woont in de Randstad.
Hm dan allemaal in Woensel zekerquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar is hier, Eindhoven? Heeft ook een vrij grote Suri-gemeenschap.
Uhm ja, Chinees inderdaad. Javaanse chickies hebben vaker een Creool ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder spleetoogaziaat?
Chinees en/of Javaan?
Want Javanen met Creool zijn nog vaker voorkomend dan Chinees met Creool.
Ahhh ik moest ff nadenken. Dit is Herman Brood verwijzing of niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Apollolaan 138, 1077 BG Amsterdam, Nederland
Dat zegt natuurlijk niet veel:quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:22 schreef Saind het volgende:
Ik moet echt een half uur fietsen voor de dichtstbijzijnde bakkeljauw
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet veel:
- Het kan zijn dat jij erg traag fietst
- Suri's koken zelf meer thuis en gaan dus niet vaak buitenshuis Surinaams eten
- Eindhoven is sowieso een kutstad
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahhh ik moest ff nadenken. Dit is Herman Brood verwijzing of niet?
Ik waardeer de moeite die je ervoor doet. Allah zal je zegenen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:22 schreef Saind het volgende:
Ik moet echt een half uur fietsen voor de dichtstbijzijnde bakkeljauw
Ben je een moslim?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik waardeer de moeite die je ervoor doet. Allah zal je zegenen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik waardeer de moeite die je ervoor doet. Allah zal je zegenen.
Instrumentale rap?quote:
Dat heb je als ik weer een dagje meepostquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Er zijn bijna 4 topics doorheen gegaan vandaag en het is nog geen 16.00 uur.
Het is een goede dag voor de SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |