Ja, het scheelt 1 keer laden.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Semi automatische wapens maken het natuurlijk wel een stuk eenvoudiger.
Ze zijn simpelweg geschikter voor het aanrichten van een groot bloedbad. Geen reden om daar zo spastisch over te doen, lijkt me.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, het scheelt 1 keer laden.
Of je neemt gewoon een extra revolver mee als je toch zo'n raar idee hebt.
Ach, alle websites/nieuwsmedia willen het snel op hun site hebben. Kan mij nog herinneren dat een van de grote kranten per ongeluk een archief online had gezet voor het overlijden van een lid van het koninklijk huis, Bernard was het geloof ik. Oepsie.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:29 schreef skysherrif het volgende:
wow wtf Tom Petty toch neit dood....
Ik lees het net in MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #11quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:29 schreef skysherrif het volgende:
Hersendood lees ik, orgaandonor ja of nee?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:29 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, alle websites/nieuwsmedia willen het snel op hun site hebben. Kan mij nog herinneren dat een van de grote kranten per ongeluk een archief online had gezet voor het overlijden van een lid van het koninklijk huis, Bernard was het geloof ik. Oepsie.
Draaien we maar een nummertje op zijn gezondheid.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees het net in MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #11
Lekker voor Tom
Geen hont wat nog erin geloven doet, dus.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:31 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, dat wordt niks. Ook niet na extra aandacht door Lubach.
Ik niet.quote:
Remlof, lees anders dit artikel uit HP de tijd vandaag en overweeg eens of dit nou echt opweegt tegen je principe over een referendumquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet.
Wel denk ik dat als deze sleepwet het eerste onderwerp van een referendum was geweest er heel anders tegen het referendum aangekeken zou worden.
We mogen Jan Roos en GeenStijl dus wel dankbaar zijn dat ze het referendum vakkundig de nek hebben omgedraaid door het in te zetten voor een onderwerp waar het totaal niet geschikt voor is.
http://www.hpdetijd.nl/2017-09-29/privacy-sleepnetwet/quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Remlof, lees anders dit artikel uit HP de tijd vandaag en overweeg eens of dit nou echt opweegt tegen je principe over een referendum
CC: whiskers, leandra, janneke ea
Ik was al tegen die sleepwet. Vind alleen dat een referendum niet het middel is om er tegenin te gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/2017-09-29/privacy-sleepnetwet/
Dit artikel.
Maar vraag me af hoe je dit dan bijvoorbeeld bij europees hof van justitie brengt, want volgens mij maakt dat best kans.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was al tegen die sleepwet. Vind alleen dat een referendum niet het middel is om er tegenin te gaan.
Volgens mij ook, maar wat de procedure is weet ik niet, dat moet je aan een jurist vragen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar vraag me af hoe je dit dan bijvoorbeeld bij europees hof van justitie brengt, want volgens mij maakt dat best kans.
Waarom?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar vraag me af hoe je dit dan bijvoorbeeld bij europees hof van justitie brengt, want volgens mij maakt dat best kans.
Nee, waarom zou dat kans maken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Om deze wet een halt toe te roepen?
Welke wetgeving?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die sleepwet op sommige punten in strijd lijkt te zijn met Europese wetgeving.
quote:Privacy in de Europese Unie
EU-lidstaten kunnen de bescherming van persoonsgegevens in principe met eigen, nationale wetten regelen. Toch is er ook op Europees niveau een richtlijn die de bescherming van persoonsgegevens moet waarborgen. Deze richtlijn is in het leven geroepen om een minimumniveau aan bescherming van persoonsgegevens voor de EU-burger te garanderen, vanwege de soms ver uiteenlopende privacywetgeving tussen lidstaten.
Beleid rond privacy in Europa wordt bepaald volgens de gewone wetgevingsprocedure. Dat betekent dat zowel de Raad van de Europese Unie als het Europees Parlement akkoord moeten gaan met een voorstel. Zowel de regeringen van de lidstaten als het Parlement - waarin de Europese burgers vertegenwoordigd zijn - zijn zo betrokken bij het nemen van een besluit.
Het Europees Parlement heeft meermaals nadrukkelijk zorgen geuit over de bescherming van persoonsgegevens van Europese burgers en hun recht op vrijheid van meningsuiting. Wanneer een voorstel van de Europese Commissie lijkt in te gaan tegen bescherming van persoonsgegevens, treedt het Parlement dan ook meestal krachtig op.
Dit gebeurt zowel op het gebied van interne (Europese) aangelegenheden als in onderhandelingen met externe spelers, zoals de Verenigde Staten en Australië. Zo heeft het Europees Parlement zich onder meer zeer kritisch uitgelaten over voorstellen om terrorisme en zware misdaad in samenwerking met de VS binnen de EU aan te pakken
Ik vermoed de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die op 25 mei volgend jaar ingaat.quote:
Is niet van toepassing op zaken van nationale veiligheid.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vermoed de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die op 25 mei volgend jaar ingaat.
AVG?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vermoed de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die op 25 mei volgend jaar ingaat.
De tyfus, ik ben het eens met remlof.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was al tegen die sleepwet. Vind alleen dat een referendum niet het middel is om er tegenin te gaan.
Ik zou kijken!twitter:GeorgeForeman twitterde op maandag 02-10-2017 om 21:10:37Steven Seagal, I challenge you One on one, I use boxing you can use whatever. 10 rounds in Vegas https://t.co/tTy7Qo4zHF reageer retweet
Oh, toch welquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:29 schreef skysherrif het volgende:
Pas 66 en was nog aan het touren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Yup, stekkertje er uitgetrokken.
Trump en Baudetfan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
Waar hebben ze die dellipter eigenlijk vandaan? Tering heuj.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |