het DRT forum is nog maar een paar dagen openquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk regelmatig en heb het forum nu ook gevonden
Ik zat ook in SPT te zoekenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk regelmatig en heb het forum nu ook gevonden
wel fijn met alle tournooien die gaan komenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het DRT forum is nog maar een paar dagen open
fles sriracha in de reet en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Gaan ze door die chilisauzen beter gooien?
Hij is wel weer naar de basis gegaan en staat niet als een achterlijke debiel zijn pijlen weg te smijten. Helpt wel.quote:
Hij speelt meer dan prima ja. Was gisteren gaan pitten zie ik dat Wright er ook al uit moest zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is wel weer naar de basis gegaan en staat niet als een achterlijke debiel zijn pijlen weg te smijten. Helpt wel.
Correct.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:53 schreef wimderon het volgende:
Thornton heeft volgens mij nog geen enkele volledige beurt gemist op z'n openingsdubbel.
Kende ik nog nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben jij ook fan van Amber Brantsen?
mooi toch. Eens andere winnaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
3 spelers uit de top 10 nog over
Het begint wel een klein beetje bizar te worden, ook als Wright er nog uit gaat.quote:
Van Gerwenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Prijs voor de darter die het slechtst te verstaan is. Ik nomineer Thornton.
die moet wel een van de meest beroerde laatste dubbel percentages on stage hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Chisnall is gewoon een wrak. Daarom wint ie ook nooit iets.
Wel bijzonder dat je als volwassen man 0 talen spreekt.quote:
En vorige wedstrijd raakte ie allesquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
die moet wel een van de meest beroerde laatste dubbel percentages on stage hebben
En ademt als een visquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je als volwassen man 0 talen spreekt.
Op Sky hadden ze het over die percentages dit jaar over alle mensen die meededen. Pipe het laagst en daarna Thornton, dus die doet het normaal nog slechter.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
die moet wel een van de meest beroerde laatste dubbel percentages on stage hebben
Ik heb een uur geleden nog een heerlijke bak Chinees op, lekker manquote:
Waarom eet je op derdewereldtijden dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb een uur geleden nog een heerlijke bak Chinees op, lekker man
Ik had vandaag even een levenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom eet je op derdewereldtijden dan?
Laat Koffieplanter dit niet horen..quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom eet je op derdewereldtijden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |