Als je geen maagzuurremmer bij de hand hebt, was voor mij cola of iets met koolzuur de beste remedie.quote:
Mooi nummerquote:
Kan niet wachten op morgen goffedomme!quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat paternalisme krijg je bij die Suri's er niet uit, hè?
quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je geen maagzuurremmer bij de hand hebt, was voor mij cola of iets met koolzuur de beste remedie.
En als je dat ook niet in huis hebt, melk!
Ik lees net dit over melkquote:Melk helpt ook tegen maagzuur omdat het als het ware een buffer vormt in de maag en zo het maagzuur tijdelijk blokkeert. Hierdoor is het verhaal ontstaan dat melk zou helpen tegen maagzuur. Veel mensen drinken graag een glas melk net voor het slapengaan omdat ze slaperig worden van de melk en tijdelijk geen last hebben van oprispingen.
Maar er is één groot nadeel aan deze tactiek: de vetstoffen in melk zullen uiteindelijk leiden tot een grotere productie van maagzuur.
Ok thnx! Weer wat geleerd.quote:
Ja ik heb geen verstandige keuzes gemaakt wat dat betreft.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ok thnx! Weer wat geleerd.
Gelukkig ben ik al een tijd af van mijn maagzuur. Niet meer na 18:00 eten en nog gezonder gaan eten.
Net een jaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 00:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe oud is de kleine man ook alweer?
Nog nietquote:
Filmregisseur Jean van de Velde werkt aan een nieuw vervolg op zijn hitfilm All Stars. Het zou gaan om een prequel die luistert naar de werktitel Small Stars en waarin de jonge jaren van de hoofdrolspelers uit All Stars centraal zou staan.quote:
Niet doen!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 06:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Filmregisseur Jean van de Velde werkt aan een nieuw vervolg op zijn hitfilm All Stars. Het zou gaan om een prequel die luistert naar de werktitel Small Stars en waarin de jonge jaren van de hoofdrolspelers uit All Stars centraal zou staan.
Wat ontzettend creatief
In de ochtend?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 07:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik na het ontwaken pagga zou slaan..
Het bleek verdomme nog te kloppen ook..
Ben jij een zolderkamerautist?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:00 schreef Lot88 het volgende:
Goedemorgen lieve zolderkamerautistjes en Haags
Hallo vijandquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN VRIENDEN en eventueel aanwezige vijanden
Mn vriendin wou maar ik had geen zinquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 07:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik na het ontwaken pagga zou slaan..
Het bleek verdomme nog te kloppen ook..
Ik behandel mijn ochtenderecties als het medisch euvel dat het is.. Ik knijp 'm uit als een cyste en ga verder met m'n ritueel..quote:
Pics van je boterham en jou.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn vriendin wou maar ik had geen zin
Eerst een boterham
Snap ik als je wakker wordt naast een spekbig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn vriendin wou maar ik had geen zin
Eerst een boterham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |