Gewoon een serieuze vraag. Zou jij zo een man kunnen trouwen?quote:
Dan ben je heel dom.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is inderdaad haram, maar wat als je er pas later achter komt?
Dit ja...quote:
Waarom is handel haram?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Algemene stelling. Niet over mij.
Ik zou er persoonlijk niet aan willen beginnen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je kent de argumenten voor en tegen natuurlijk best, maar je wil per se dat anderen de afweging maken zodat jij kan reageren met 'Ja, maar...'quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gewoon een serieuze vraag. Zou jij zo een man kunnen trouwen?
Gaat niet over mij schat. Lezen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kent de argumenten voor en tegen natuurlijk best, maar je wil per se dat anderen de afweging maken zodat jij kan reageren met 'Ja, maar...'
Dat is een reden inderdaad.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet aan willen beginnen.
Continu achter je rug moeten kijken en wachten op een liquidatiepoging als er wat mis gaat.
Dat zeg ik ook niet schat, lezen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gaat niet over mij schat. Lezen.
[..]
maar wat als je er pas later achter komt?
Ja, leugenachtige mannen wel, ja. Die moet je links laten liggen. En zeker niet mee trouwen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn dingen die mannen heel goed kunnen achterhouden toch?
Je impliceerde het wel.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet schat, lezen.
En toch heb je al gereageerd met 'Ja maar..'
Dus zoiets kan je niet altijd op voorhand weten toch? Wat als je er later pas achterkomt?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, leugenachtige mannen wel, ja. Die moet je links laten liggen. En zeker niet mee trouwen.
Dit ja. Voor iemand die stelselmatig advies vraagt om het vervolgens allemaal te negeren, omdat jij het beter weet, vraag je wel verdomd veel advies.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kent de argumenten voor en tegen natuurlijk best, maar je wil per se dat anderen de afweging maken zodat jij kan reageren met 'Ja, maar...'
Wat ben jij toch een rare. Je hebt toch wel verstand?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dus zoiets kan je niet altijd op voorhand weten toch? Wat als je er later pas achterkomt?
Nee jij impliceert dat ik dat impliceerquote:
Je bent toch geen mongool of wat?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dus zoiets kan je niet altijd op voorhand weten toch? Wat als je er later pas achterkomt?
Dat doet ze om de discussie aan te zwengelen natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit ja. Voor iemand die stelselmatig advies vraagt om het vervolgens allemaal te negeren, omdat jij het beter weet, vraag je wel verdomd veel advies.
Onzin. Een man kan dat echt goed verbergen. Vooral als het een man is die een gewone auto rijdt.. en heel erg ondercover is. Dat heb je dan zo niet door.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een rare. Je hebt toch wel verstand?
Ik heb er schijt aan, maar ik hang dan ook geen achterhaalde en barbaarse ideologie aan. Drugs zijn een welkome aanvulling aan mijn leven.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Zoiets kan iemand prima verborgen houden?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je bent toch geen mongool of wat?
Sinds wanneer kunnen mannen dingen beter verbergen dan vrouwen? Is volgens mij niet geslachts/gender gerelateerd.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Een man kan dat echt goed verbergen. Vooral als het een man is die een gewone auto rijdt.. en heel erg ondercover is. Dat heb je dan zo niet door.
En je kan niet bedenken wat je zou moeten doen als je er later achterkomt?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Een man kan dat echt goed verbergen. Vooral als het een man is die een gewone auto rijdt.. en heel erg ondercover is. Dat heb je dan zo niet door.
Je leest echt niet. Zeg nergens dat mannen beter dan vrouwen kunnen verbergen. Wederom impliceer je iets. Ik zeg dat een man dat prima kan verbergen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mannen dingen beter verbergen dan vrouwen? Is volgens mij niet geslachts/gender gerelateerd.
Gaat niet over mij, slechts een stelling...quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je kan niet bedenken wat je zou moeten doen als je er later achterkomt?
Braaf getrouwd blijven, zijn kinderen op de wereld zetten en braaf zijn.
![]()
![]()
Wel als je wegkijkt en de signalen niet wilt zien.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Zoiets kan iemand prima verborgen houden?
Jij vraagt toch: wat als je er later achterkomt??quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gaat niet over mij, slechts een stelling...
Kan. Maar je kan ook iemand treffen die het goed verborgen heeft gehouden.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wel als je wegkijkt en de signalen niet wilt zien.
Nee. Jij kiest namelijk altijd dit soort types uit.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kan. Maar je kan ook iemand treffen die het goed verborgen heeft gehouden.
Neeeeeeee! Wat nou als het een man is met een normale auto en leefstijl? Dus absoluut nooit vermoeden gehad... het kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee. Jij kiest namelijk altijd dit soort types uit.
Ja, wat nou, wat nou? Hoezo wat nou?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Neeeeeeee! Wat nou als het een man is met een normale auto en leefstijl? Dus absoluut nooit vermoeden gehad... het kan iedereen overkomen.
Nou dan verwacht je toch niet dat dat iemand zijn beroep is en dan begin je dus aan zo een relatie/huwelijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, wat nou, wat nou? Hoezo wat nou?
Welke drugs worden expliciet verboden in de koran of hadith?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Handel is halal, maar drugs niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. EN DAN?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou dan verwacht je toch niet dat dat iemand zijn beroep is en dan begin je dus aan zo een relatie/huwelijk.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:38 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Welke drugs worden expliciet verboden in de koran of hadith?Verdovende middelen. Het handelen daarin ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dealer is zo man, zou geen vlieg kwaad doen en gewoon ook sympatieke gast.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Neeeeeeee! Wat nou als het een man is met een normale auto en leefstijl? Dus absoluut nooit vermoeden gehad... het kan iedereen overkomen.
Een man die werkt in halal. Al is het een baan in een fabriek. Boeit me niet, zolang het maar halal geld is.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:38 schreef 8777 het volgende:
Zeiksnor, wil jij geld of een man die zich kapotwerkt?
Kim weet het wel.
Hoe bedoel je? Begrijp je verhaal niet helemaal.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn dealer is zo man, zou geen vlieg kwaad doen en gewoon ook sympatieke gast.
Maar je zegt het zelf, stel je komt erachter? Dan is het sowieso al een apart mannetje, aangezien hij niet eerlijk is.
Zo type drugsdealer als mijn dealer kiezen vrouwen niet om die reden, want er zit weinig glamour of spanning in.
Het is gewoon een lucratieve vrienden dienst in zijn geval.
En nu? Je vent is haram.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Een man die werkt in halal. Al is het een baan in een fabriek. Boeit me niet, zolang het maar halal geld is.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat maak jij er toch even van? Wie zegt dat ik het over mezelf heb?
Zou je in het huwelijk blijven? Of hem verlaten? En waarom?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:42 schreef Buurtzwaan het volgende:
hmmm, dat vind ik best een moeilijke vraag om te beantwoorden.
Zonde! Dan lijkt iemand die handelt in drugs mij geen trouwmateriaal voor een moslima.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Verdovende middelen. Het handelen daarin ook.
Waarom is je stelling dan toegespitst op mannen?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je leest echt niet. Zeg nergens dat mannen beter dan vrouwen kunnen verbergen. Wederom impliceer je iets. Ik zeg dat een man dat prima kan verbergen.
Deze vragen gaat mijn verstand te boven.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zou je in het huwelijk blijven? Of hem verlaten? En waarom?
Lezen kan je echt niet he. Zucht.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is je stelling dan toegespitst op mannen?
Niks bijzonders. Had in juli een vent ontmoet. Bleek in de drugs te zitten. Om die reden ook aan de kant gezet.quote:
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gaat niet over mij schat. Lezen.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gaat niet over mij, slechts een stelling...
Ik.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat maak jij er toch even van? Wie zegt dat ik het over mezelf heb?
Lijkt me een goede keuzequote:Op maandag 2 oktober 2017 19:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Had in juli een vent ontmoet. Bleek in de drugs te zitten. Om die reden ook aan de kant gezet.
Nu zul je wel een verwijt krijgen dat je niet goed leest.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is je stelling dan toegespitst op mannen?
Klopt. Of erachter komen in het huwelijk... in het huwelijk blijven (trouwmateriaal) of een scheiding aanvragen. Kan beide dus.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Je stelling klopt overigens niet echt met wat je zegt over 'hij kan het toch verborgen hebben gehouden'. Gezien je stelling lijkt mij dat het moet gaan over: zou je trouwen met een man waarvan je weet dat hij in drugs handelt?
Yup.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:47 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Lijkt me een goede keuze
Genoeg leuke mannen op de wereld die niet in duistere zaken zitten toch?
Heb het meegemaakt, maar netjes hem aan de kant gezet. Had er zelfs nog een topic over geopend.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik.
Denk je nou werkelijk dat je na jouw geschiedenis nog een topic met zo'n stelling als deze kan openen en kan doen alsof je neus bloedt?
Wie denk je wel niet dat je bent? Je echtgenoot?
Hou op te liegen.
Waarom drugs niet?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Handel is halal, maar drugs niet?
Deel je overwegingen maar met ons. Ik vraag het voor een vriend.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:42 schreef Buurtzwaan het volgende:
hmmm, dat vind ik best een moeilijke vraag om te beantwoorden.
Iemand is trouwmateriaal als iemand geschikt is om mee te trouwen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Of erachter komen in het huwelijk... in het huwelijk blijven (trouwmateriaal) of een scheiding aanvragen. Kan beide dus.
Maar de stelling gaat niet over jou...quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb het meegemaakt, maar netjes hem aan de kant gezet. Had er zelfs nog een topic over geopend.
Haal die hoofddoek voor je ogen vandaan en lees de TT nog eens.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lezen kan je echt niet he. Zucht.
Of trouwmateriaal in de zin van in het huwelijk blijven... in het geval van een situatie waarin je pas later achterkomt dat zo een man in die handel zit.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand is trouwmateriaal als iemand geschikt is om mee te trouwen.
Dat waren echt fantastische foto's.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb het meegemaakt, maar netjes hem aan de kant gezet. Had er zelfs nog een topic over geopend.
Nee, dat noem je niet trouwmateriaal.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Of trouwmateriaal in de zin van in het huwelijk blijven... in het geval van een situatie waarin je pas later achterkomt dat zo een man in die handel zit.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu zul je wel een verwijt krijgen dat je niet goed leest.
Staat nergens dat mannen beter kunnen verbergen dan vrouwen. Dat is wat jij nu al paar reacties zegt. Gewoon beter lezen, schatje.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Haal die hoofddoek voor je ogen vandaan en lees de TT nog eens.
Als je trouwt met iemand zonder dat je weet wat voor werk diegene doet, ligt het probleem niet bij de echtgenoot maar bij jou.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Of trouwmateriaal in de zin van in het huwelijk blijven... in het geval van een situatie waarin je pas later achterkomt dat zo een man in die handel zit.
Onzin. Zo een man kan liegen?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je trouwt met iemand zonder dat je weet wat voor werk diegene doet, ligt het probleem niet bij de echtgenoot maar bij jou.
Je stelling is toegespitst op mannen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Staat nergens dat mannen beter kunnen verbergen dan vrouwen. Dat is wat jij nu al paar reacties zegt. Gewoon beter lezen, schatje.
Waarom? Is toch irrelevant dan?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja dus? Zeg nergens dat mannen beter kunnen verbergen. Dat zeg jij wel. Beter lezen.
Trek ze aan. Kan er echt niks aan doen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:52 schreef redboyke het volgende:
als je graag met iemand gaat die achter de tralies zit. so be it.
Huh, het ging toch niet over jou :squote:Op maandag 2 oktober 2017 19:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Trek ze aan. Kan er echt niks aan doen.
je minder hoerig gedragen misschien kan veel helpen. duct tape en je benen dichtplakken.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kun je er niks aan doen, popje!quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is een vraagquote:Op maandag 2 oktober 2017 19:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je vindt het leuk om conclusies te trekken he?
Nou je hebt natuurlijk drugs handelen en drugs handelen. Niet iedereen die weleens geld incasseert in ruil voor verdovende middelen is een wannabe scarface.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Waarom zou je sowieso een relatie aangaan met iemand die zich met dit soort praktijken bezig houdt? Hij kan nog zo lief zijn maar je wilt toch ook een stabiele toekomst. Leuk dat je hem lief vindt maar kom op zeg.
Klopt!!quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Waarom zou je sowieso een relatie aangaan met iemand die zich met dit soort praktijken bezig houdt? Hij kan nog zo lief zijn maar je wilt toch ook een stabiele toekomst. Leuk dat je hem lief vindt maar kom op zeg.
En zo'n vrouw kan knap naïef zijn.quote:
Lieverd, laat me niet lachen, dacht je echt dat ze bij mij zou blijven als ik niks had, je wilt niet weten wat ik daar allemaal al voor gedaan heb.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Een man die werkt in halal. Al is het een baan in een fabriek. Boeit me niet, zolang het maar halal geld is.
Werken in een coffeeshop is een legale baan, achter het "station" wit poeder verkopen niet. Dat vind ik wel een groot verschil.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:56 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Nou je hebt natuurlijk drugs handelen en drugs handelen. Niet iedereen die weleens geld incasseert in ruil voor verdovende middelen is een wannabe scarface.
Mooi huwelijk heb je dan, als je bij iemand bent voor de poen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:58 schreef 8777 het volgende:
[..]
Lieverd, laat me niet lachen, dacht je echt dat ze bij mij zou blijven als ik niks had, je wilt niet weten wat ik daar allemaal al voor gedaan heb.
Ik ben niet getrouwd maar ik kan wel alles kopen voor de moeder van mijn zoon, het is een apart wereldje, mooi maar linkquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:00 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Mooi huwelijk heb je dan, als je bij iemand bent voor de poen.
Mooi dit, de ene aandachtshoer kaapt het topic van de andere aandachtshoer.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:03 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd maar ik kan wel alles kopen voor de moeder van mijn zoon, het is een apart wereldje, mooi maar link
Legaliteit is triviaal wanneer de wetgeving niet gebasseerd is op rechtvaardigheid.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werken in een coffeeshop is een legale baan, achter het "station" wit poeder verkopen niet. Dat vind ik wel een groot verschil.
En zijn dochtertje eindigt straks als maghrebijnse.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooi dit, de ene aandachtshoer kaapt het topic van de andere aandachtshoer.
Je kunt natuurlijk ook gewoon je bek houden en lezen over dingen waar je geen verstand van hebt, en volgens mij was dit mijn eerste post in dit topic, over aandachtshoeren geschreven, misschien kun jij jezelf even wat minder bemoeien met dingen waar je geen hol over weet. Dag kutje.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Want jij kent mij persoonlijk? Nee inderdaad, je lult maar wat in de ruimte over zaken waar je niks over weet net als dat snolletje wat je naar de bek praat. Ga elkaar lekker neuken zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:07 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Legaliteit is triviaal wanneer de wetgeving niet gebasseerd is op rechtvaardigheid.
Maar stel nou dat een student of iemand met een normale legale baan ernaast een aantal plantjes heeft staan, waarvan hij weleens wat doorverkoopt. Of als zo iemand paddestoelen kweekt, waarvan ook anderen wat mogen hebben, in ruil voor een geldbedrag. Of als hij zelf weleens een pilletje of lijntje lust en dat in een wat grotere hoeveelheid koopt, om vervolgens de rest te verkopen aan zijn mederavers. Is dat dan gelijk iemand waarmee geen toekomst valt op te bouwen?
[..]
En zijn dochtertje eindigt straks als maghrebijnse.
Opgepakt, of erger.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:12 schreef probeer het volgende:
Ik heb geen problemen met drugs. En dus ook niet met het verkopen van drugs (zolang daar geen andere vormen van criminaliteit bij komen kijken, muv witwassen).
Maar het is illegaal, en het lijkt me niet slim om met iemand te trouwen die continue met het risico leeft om opgepakt te worden.
Ik ken jou door en door. Je bent namelijk een vrij inwisselbaar figuur, dus ik heb al honderden versies van jou ontmoet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:12 schreef 8777 het volgende:
[..]
Want jij kent mij persoonlijk? Nee inderdaad, je lult maar wat in de ruimte over zaken waar je niks over weet net als dat snolletje wat je naar de bek praat. Ga elkaar lekker neuken zou ik zeggen.
Deze man.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:07 schreef AnanYaw het volgende:
Legaliteit is triviaal wanneer de wetgeving niet gebasseerd is op rechtvaardigheid.
Tuurlijk. Zegt meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:14 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik ken jou door en door. Je bent namelijk een vrij inwisselbaar figuur, dus ik heb al honderden versies van jou ontmoet.
Stoere knulquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:10 schreef 8777 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon je bek houden en lezen over dingen waar je geen verstand van hebt, en volgens mij was dit mijn eerste post in dit topic, over aandachtshoeren geschreven, misschien kun jij jezelf even wat minder bemoeien met dingen waar je geen hol over weet. Dag kutje.
Dat bedoelde ik met mijn dealer.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:07 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Maar stel nou dat een student of iemand met een normale legale baan ernaast een aantal plantjes heeft staan, waarvan hij weleens wat doorverkoopt. Of als zo iemand paddestoelen kweekt, waarvan ook anderen wat mogen hebben, in ruil voor een geldbedrag. Of als hij zelf weleens een pilletje of lijntje lust en dat in een wat grotere hoeveelheid koopt, om vervolgens de rest te verkopen aan zijn mederavers. Is dat dan gelijk iemand waarmee geen toekomst valt op te bouwen?
[..]
Dat is het enige aspect wat geen probleem oplevert in mijn leven.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Stoere knul
Zie je nou zelf echt niet in dat al die shit waar je zo stoer over doet, ook precies de shit is die voor zoveel problemen in je leven zorgt?
Maar nee, och, je leeft gevaarlijk en zo. Maar wel hier komen huilen als je weer een of ander probleem in je persoonlijke leven hebt.
Ik ben niet zo bekend in het wereldje. Met iemand die naast een baan een beetje bij beunt met wat plantjes in de vensterbank naast zijn werk zou ik echt geen moeite hebben. Maar dat is wel wat anders dan je toekomst toe vertrouwen aan iemand die met harddrugs staat te dealen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:07 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
[..]
En zijn dochtertje eindigt straks als maghrebijnse.
Blijf inderdaad denken dat die zaken compleet los staan en totaal geen invloed op elkaar hebben.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:19 schreef 8777 het volgende:
[..]
Dat is het enige aspect wat geen probleem oplevert in mijn leven.
Dat jij dat blijft denken is prima, ik leef mijn eigen leven wel.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Blijf inderdaad denken dat die zaken compleet los staan en totaal geen invloed op elkaar hebben.
Precies. Ik zie je volgende 'help ik heb allerlei problemen' topic wel weer tegemoet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:23 schreef 8777 het volgende:
[..]
Dat jij dat blijft denken is prima, ik leef mijn eigen leven wel.
Die 0,0 verband houden met mijn dagelijkse leven. Maar ik zal erover zwijgen hoor. Wees vooral niet bang dat je iets over mij zal lezen. Genoeg anderen waar je over kunt lezen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Precies. Ik zie je volgende 'help ik heb allerlei problemen' topic wel weer tegemoet.
Haha, ja je bent inderdaad heer en meester in zwijgen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:26 schreef 8777 het volgende:
[..]
Die 0,0 verband houden met mijn dagelijkse leven. Maar ik zal erover zwijgen hoor. Wees vooral niet bang dat je iets over mij zal lezen. Genoeg anderen waar je over kunt lezen.
Ja precies, die zijn er volop en zolang het verantwoordelijke volwassenen niet is toegestaan om zelf te bepalen wat ze willen kopen, om in hun lichaam te stoppen, zijn ze nodig ook. Vooral als je geen zin hebt om je spul te moeten halen bij iemand die iets te veel gangsterfilms gekeken heeft.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met mijn dealer.
Gewoon een hardwerkende toffe gast, die zijn handeltje lekker voor zich zelf houd en niet te gek doet.
Hij maakt er winst op en daar neemt hij een bepaald risico voor.
En dat risico is voor hem gevangenisstraf en geen criminele afrekening.
Zwart wit gezegd, stel er komt een andere groep in zijn vaarwater ofzo, dan gaat hij minder op vakantie en denkt het is mooi geweest zo.
Maar als het nou op vergelijkbare schaal gebeurt? Is het feit dat het harddrugs betreft dan de doorslaggevende factor?quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend in het wereldje. Met iemand die naast een baan een beetje bij beunt met wat plantjes in de vensterbank naast zijn werk zou ik echt geen moeite hebben. Maar dat is wel wat anders dan je toekomst toe vertrouwen aan iemand die met harddrugs staat te dealen.
Sterker nog, jou interesseert me ook geen hol. Ik zal geen greintje vreugde of verdriet voelen mocht het ooit flink mis gaan, of juist enorm goed. Wellicht een (meer rationele) 'goh, jammer/mooi dat het zo gelopen is' om een seconde later alweer aan iets anders te denken, maar inderdaad niets gevoelsmatig.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:26 schreef 8777 het volgende:
[..]
Die 0,0 verband houden met mijn dagelijkse leven. Maar ik zal erover zwijgen hoor. Wees vooral niet bang dat je iets over mij zal lezen. Genoeg anderen waar je over kunt lezen.
Mijn jong interesseert jou geen hol, je hoopt dat ik val, dat is het enige. Gaat niet gebeuren en als het wel gebeurt ben ik vrij om te zwijgen.
Je leest kennelijk wel mee anders wist je niet eens wie ik was. Maar maak je geen zorgen, vroeg of laat ga ik vanzelf onderuit, kun je weer 'zie je wel" zeggen. Hopelijk stemt dat je tevredenquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Sterker nog, jou interesseert me ook geen hol. Ik zal geen greintje vreugde of verdriet voelen mocht het ooit flink mis gaan, of juist enorm goed. Wellicht een (meer rationele) 'goh, jammer/mooi dat het zo gelopen is', maar inderdaad niets gevoelsmatig.
Dus nee, ik hoop niet dat je valt. Die hoop impliceert dat ik geïnvesteerd ben. En dat ben ik allerminst.
Ik zou meer tevredenheid halen uit het uitblijven van baggertopics door de zoveelste kloon. Dus in dat opzicht haal ik er meer uit wanneer het goed met je gaat. Maar inderdaad niet omdat het goed (of slecht) met je gaat.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:35 schreef 8777 het volgende:
[..]
Je leest kennelijk wel mee anders wist je niet eens wie ik was. Maar maak je geen zorgen, vroeg of laat ga ik vanzelf onderuit, kun je weer 'zie je wel" zeggen. Hopelijk stemt dat je tevreden
quote:
Lolquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:35 schreef 8777 het volgende:
[..]
Je leest kennelijk wel mee anders wist je niet eens wie ik was. Maar maak je geen zorgen, vroeg of laat ga ik vanzelf onderuit, kun je weer 'zie je wel" zeggen. Hopelijk stemt dat je tevreden
Zie je welquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Haha, ja je bent inderdaad heer en meester in zwijgen.
Zal ik ook niet worden aangezien ik staand kan plassen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:29 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ja precies, die zijn er volop en zolang het verantwoordelijke volwassenen niet is toegestaan om zelf te bepalen wat ze willen kopen, om in hun lichaam te stoppen, zijn ze nodig ook. Vooral als je geen zin hebt om je spul te moeten halen bij iemand die iets te veel gangsterfilms gekeken heeft.
[..]
Maar als het nou op vergelijkbare schaal gebeurt? Is het feit dat het harddrugs betreft dan de doorslaggevende factor?
Gelukkig ben jij niet mijn vriendin.
Ik weet niet eens wie jij bent en wat jij denkt interesseert me geen hol. Ik zie geen reden om op jou te reageren tot nu. Ik geef TS alleen maar even mijn eigen ervaring.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik zou meer tevredenheid halen uit het uitblijven van baggertopics door de zoveelste kloon. Dus in dat opzicht haal ik er meer uit wanneer het goed met je gaat. Maar inderdaad niet omdat het goed (of slecht) met je gaat.
Maar he, het is voor jou natuurlijk wel een stuk veiliger om te doen alsof iedereen tegen je is en je wilt zien vallen. Nieuwsflits; dat boeit me echt helemaal niets, wat er ook gebeurt. Omdat ik op geen enkele manier emotioneel geïnvesteerd in jou of je situatie ben. En gezien je situatie wil ik dat ook graag zo houden.
Ik kan het niet helpen dat mensen op mij reageren.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef Buurtzwaan het volgende:
Volgens mij hebben we een topic kaap.
Ah joh, Maghreb heeft wel ervaring met gekaapte topics.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:47 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat mensen op mij reageren.
Maghrebijnse, stuur me een DM al je meer wil weten.
Dan wordt alles wat je koopt, als is het maar een appeltje, betaald met de ellende van anderen. Lekker idee.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zou je in het huwelijk blijven? Of hem verlaten? En waarom?
Maar dat risico loop je ook als je "een beetje bij beunt met wat plantjes in de vensterbank". Ik heb het idee dat jij er een heel ander idee bij hebt als het middelen betreft die toevallig het labeltje harddrugs hebben gekregen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik ook niet worden aangezien ik staand kan plassen.Criminele factoren zouden voor mij de de doorslag geven. Leuk dat je nu rijkdom hebt maar hoe zit het over 10 jaar? Dan heb je als vrouw 1a2 kinderen op je schoot, afhankelijk van de voedselbank en de vader in de bak. Leuk vooruitzicht.
Graag zo houden.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:46 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie jij bent en wat jij denkt interesseert me geen hol.
Ik merk hetquote:Ik zie geen reden om op jou te reageren tot nu.
En als TS een verneukt gezinsleven wilt terwijl ze zich bezig houdt met niet nader te noemen criminele zaakjes (maar die twee staan heus compleet los van elkaar en hebben echt geen enkele invloed op elkaar) dan is je ervaring zeer welkom.quote:Ik geef TS alleen maar even mijn eigen ervaring.
Dus ze houdt niet onvoorwaardelijk van je.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:58 schreef 8777 het volgende:
[..]
Lieverd, laat me niet lachen, dacht je echt dat ze bij mij zou blijven als ik niks had, je wilt niet weten wat ik daar allemaal al voor gedaan heb.
Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet (ook al gaat wat 8777 zegt mij ook te ver).quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus ze houdt niet onvoorwaardelijk van je.
Een beetje gechargeerd inderdaad. Maar om te stellen als dat iemand niet bij je zou zijn als je minder geld zou hebben, wat een idiote basis voor een relatie.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:00 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde bestaat niet (ook al gaat wat 8777 zegt mij ook te ver).
Ik werk in de verslavingszorg.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:55 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Maar dat risico loop je ook als je "een beetje bij beunt met wat plantjes in de vensterbank". Ik heb het idee dat jij er een heel ander idee bij hebt als het middelen betreft die toevallig het labeltje harddrugs hebben gekregen.
En tsja dat is natuurlijk geen fijn vooruitzicht, maar verzet tegen onrechtvaardige wetgeving brengt altijd risico's mee. Het is niet niks om te behoren tot de voorhoede, maar het is wel zeer respectabel.
Jawel, maar als ik een uitkering op wwb niveau had gehad was ze ze waarschijnlijk niet bij mij.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus ze houdt niet onvoorwaardelijk van je.
En als je inkomen nu ineens terug zou lopen, blijft ze dan bij je?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:08 schreef 8777 het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik een uitkering op wwb niveau had gehad was ze ze waarschijnlijk niet bij mij.
Waarom vraag je deze vraag niet aan maghrebijnse? Dit is haar topic, als ik tips of advies nodig heb kan ik daar goed zelf om vragen. Ooit.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
En als je inkomen nu ineens terug zou lopen, blijft ze dan bij je?
Interesting, daar kun je dus niet volmondig ja op zeggen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:13 schreef 8777 het volgende:
[..]
Waarom vraag je deze vraag niet aan maghrebijnse? Dit is haar topic, als ik tips of advies nodig heb kan ik daar goed zelf om vragen. Ooit.
Voor Maghrebijnse is het vooral belangrijk dat haar man mannelijk en halal isquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:13 schreef 8777 het volgende:
[..]
Waarom vraag je deze vraag niet aan maghrebijnse? Dit is haar topic, als ik tips of advies nodig heb kan ik daar goed zelf om vragen. Ooit.
Dit is niet mijn topic maar van mijn liefste maghrebijnse , ik wil haar topic niet kapen dus mijn antwoord op jouw vraag is voor mij en dit topic overbodigquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Interesting, daar kun je dus niet volmondig ja op zeggen.
TS is ook geen trouwmateriaal, in die zin gewoon een prima matchquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:23 schreef EP3 het volgende:
Feit: mannen die drugs verhandelen zijn geen trouwmateriaal. Zo. Op naar het volgende topic.
Dus naast al die andere shit die iedereen al van je heeft kunnen lezen, houd je je ook nog met criminele zaken bezig?quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:03 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd maar ik kan wel alles kopen voor de moeder van mijn zoon, het is een apart wereldje, mooi maar link
Waarom zou ik iets aan een bekrompen persoon als jou iets vertellen? Ik raad het maghrebijnse ook af om hier iets te vertellen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dus naast al die andere shit die iedereen al van je heeft kunnen lezen, houd je je ook nog met criminele zaken bezig?
Ik dacht ook dat dat in het verleden was. Dat het gedoe met justitie etc. klaar was.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dus naast al die andere shit die iedereen al van je heeft kunnen lezen, houd je je ook nog met criminele zaken bezig?
Ja, dus.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:30 schreef 8777 het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets aan een bekrompen persoon als jou iets vertellen? Ik raad het maghrebijnse ook af om hier iets te vertellen.
Moeilijk hè, zwijgen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:30 schreef 8777 het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets aan een bekrompen persoon als jou iets vertellen? Ik raad het maghrebijnse ook af om hier iets te vertellen.
Hoho, het gaat hier niet om haar man! Het is maar een een gewone, random vraag die niks met haar van doen heeft.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:30 schreef 8777 het volgende:
[..]
Dank! Ik jou ook.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:21 schreef 8777 het volgende:
En ja maghrebijnse, ik vind jou een schatje
Niet intrappen mijn liefste maghrebijnse, je weet dat ze alleen antwoord willen om je onderuit te halen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoho, het gaat hier niet om haar man! Het is maar een een gewone, random vraag die niks met haar van doen heeft.
Oh ja joh, jij hebt een glazen bol? Kent mijn man?quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:20 schreef Forbry het volgende:
Apart dat jij niks doorhad, terwijl ik (en anderen waarschijnlijk ook) al de verwachting had(den) dat deze kerel óók in de drugs(handel) bleek te zitten. En ja, dit gaat wel degelijk over jezelf.![]()
Echt zwaar gestoord en/of zwaar zwakzinnig, jij... kan er niets anders meer van maken.
Meer dan jij bent, schatje.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
TS is ook geen trouwmateriaal, in die zin gewoon een prima match
Ik ga je zo dm doen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 20:47 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen dat mensen op mij reageren.
Maghrebijnse, stuur me een DM als je meer wil weten.
Denk aan wat ik gezegd heb, wat niet weet wat niet deert. Laat je niet onderuit halen moppie. Niks zeggen waar ze niks mee te maken hebben, niet zingen als een kanarie, en zwijgen als een graf.quote:
Uhh nee. Dat zeg ik de hele tijd al.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Maghreb plzwaar ben je nou mee bezig, dit te ontkennen. Heel fok weet dat het om jou en je vent gaat.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:36 schreef 8777 het volgende:
[..]
Denk aan wat ik gezegd heb, wat niet weet wat niet deert. Laat je niet onderuit halen moppie. Niks zeggen waar ze niks mee te maken hebben, niet zingen als een kanarie, en zwijgen als een graf.
Denial ain't a river he.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Uhh nee. Dat zeg ik de hele tijd al.
Alles aan en om jou heen is één groot cliché. Daar heb je echt geen glazen bol voor nodig.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh ja joh, jij hebt een glazen bol? Kent mijn man?
Nee, het kan niet iedereen overkomen. Mensen die dit overkomt zijn naïef of dom. Of beide. Normale mensen zoeken mensen uit een normaal milieu. Mensen die zich verre houden van dit soort onzin. Die hebben geen behoefte aan dergelijke sneue types.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als je het er niet aan af ziet, hoe wil je je er dan ver vanaf houden? Niet alle dealers lopen rond met een grill in hun mond waarop 'hosselaar' staat hoor.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het kan niet iedereen overkomen. Mensen die dit overkomt zijn naïef of dom. Of beide. Normale mensen zoeken mensen uit een normaal milieu. Mensen die zich verre houden van dit soort onzin. Die hebben geen behoefte aan dergelijke sneue types.
Maareh...sterkte ermee.
Uhu, een man kan zoiets toch geheim houden? Vooral als het niet opvalt dat hij rijk is en niet zo een crimineel uiterlijk heeft.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het kan niet iedereen overkomen. Mensen die dit overkomt zijn naïef of dom. Of beide. Normale mensen zoeken mensen uit een normaal milieu. Mensen die zich verre houden van dit soort onzin. Die hebben geen behoefte aan dergelijke sneue types.
Maareh...sterkte ermee.
Precies. Genoeg waar het zooo niet aan te zien is.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Als je het er niet aan af ziet, hoe wil je je er dan ver vanaf houden? Niet alle dealers lopen rond met een grill in hun mond waarop 'hosselaar' staat hoor.
Gossie, mevrouw weet alles beter.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Alles aan en om jou heen is één groot cliché. Daar heb je echt geen glazen bol voor nodig.
Dan ben je blind. Foute mannen spot je van mijlenver als je IQ > 80 is en je een normale opvoeding genoten hebt.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Als je het er niet aan af ziet, hoe wil je je er dan ver vanaf houden? Niet alle dealers lopen rond met een grill in hun mond waarop 'hosselaar' staat hoor.
Waarom noem je nou weer specifiek een man?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Uhu, een man kan zoiets toch geheim houden? Vooral als het niet opvalt dat hij rijk is en niet zo een crimineel uiterlijk heeft.
Nogmaals, dat is onzin. Sommigen kunnen het heel goed camoufleren.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan ben je blind. Foute mannen spot je van mijlenver als je IQ > 80 is en je een normale opvoeding genoten hebt.
Je voldoet dus aan een van de twee voorwaarden. Is het je IQ of je opvoeding?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is onzin. Sommigen kunnen het heel goed camoufleren.
Bitch please, in alle lagen van de drugswereld zitten gasten (en dames natuurlijk), die het discreet aanpakken. Van kleine hobbydealers die enkel bijverdienen tot grote handelaars, die niet te koop lopen met hun welvaart en alles netjes witwassen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan ben je blind. Foute mannen spot je van mijlenver als je IQ > 80 is en je een normale opvoeding genoten hebt.
Je bent dom, sorry.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je voldoet dus aan een van de twee voorwaarden. Is het je IQ of je opvoeding?
Inderdaad. En juist de grote mensen zijn vaak heel erg ondercover vanwege politie en het gevolgd worden. Die zie je dan ook niet in dure auto's, etc.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:04 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Bitch please, in alle lagen van de drugswereld zitten gasten (en dames natuurlijk), die het discreet aanpakken. Van kleine hobbydealers die enkel bijverdienen tot grote handelaars, die niet te koop lopen met hun welvaart en alles netjes witwassen.
Het is echt verbazingwekkend dat zoveel mensen, op volwassen leeftijd, nog denken dat de wereld zo simplistisch is als een superheldentekenfilm.
Wij kunnen jouw man beter inschatten dan jijzelf.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
En hoe ben je er nu dan achtergekomen?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Uhu, een man kan zoiets toch geheim houden? Vooral als het niet opvalt dat hij rijk is en niet zo een crimineel uiterlijk heeft.
Oh ja joh, wat is die inschatting dan?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:07 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Wij kunnen jouw man beter inschatten dan jijzelf.
En dat zegt vooral iets over jou.
Dat het een kansloze, vrouwen onderdrukkende agressieveling is.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh ja joh, wat is die inschatting dan?
Als je de tijd neemt om elkaar te leren kunnen komen dat soort dingen gewoon boven water.quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is onzin. Sommigen kunnen het heel goed camoufleren.
Muah, niet zozeer mootie. Echt, bepaalde dingen kunnen mensen voor een heleeeeeee lange tijd verborgen houden.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je de tijd neemt om elkaar te leren kunnen komen dat soort dingen gewoon boven water.
Ja hoor, nu is je vent de Crime Lord van het midden oosten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Inderdaad. En juist de grote mensen zijn vaak heel erg ondercover vanwege politie en het gevolgd worden. Die zie je dan ook niet in dure auto's, etc.
Duidelijk jaloers. Niet jaloers zijn hoor, schatje.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja hoor, nu is je vent de Crime Lord van het midden oosten.
Je had een keer langs zijn werk kunnen gaan ipv gelijk de jurk aan te trekken. Just sayin.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Muah, niet zozeer mootie. Echt, bepaalde dingen kunnen mensen voor een heleeeeeee lange tijd verborgen houden.
In dit geval een maand of twee? In een normale, gezonde relatie was je dan nog lang niet getrouwd, en had je alle vrijheid om te vertrekken.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Muah, niet zozeer mootie. Echt, bepaalde dingen kunnen mensen voor een heleeeeeee lange tijd verborgen houden.
Jaloers op wat precies? Ik ben niet degene die straks bij een ripdeal omgelegd gaat worden. En ik denk zomaar dat ze niet stoppen bij je vent, maar jou gewoon meenemen in de zuivering.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Duidelijk jaloers. Niet jaloers zijn hoor, schatje.
Haar man woont deels in Marbella. Ze heeft het over rijkdom dat niet op valt. Vermoed zo dat Marbella daar niet onder valtquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
En hoe ben je er nu dan achtergekomen?
Dat is het niet. Een man kan liegen over zijn beroep en een vrouw kan dat gewoon geloven.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
In dit geval een maand of twee? In een normale, gezonde relatie was je dan nog lang niet getrouwd, en had je alle vrijheid om te vertrekken.
Slimmmmmm!! Hij zit alleen nu in Rome voor zaken.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:12 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Haar man woont deels in Marbella. Ze heeft het over rijkdom dat niet op valt. Vermoed zo dat Marbella daar niet onder valtdus bij deze bevestigd dat het niet over haar man gaat.
Is hij een koerier of zit hij in het middenmanagement denk je?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:12 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Haar man woont deels in Marbella. Ze heeft het over rijkdom dat niet op valt. Vermoed zo dat Marbella daar niet onder valtdus bij deze bevestigd dat het niet over haar man gaat.
Dat is het wel. Want zoiets houd je geen maanden vol.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is het niet. Een man kan liegen over zijn beroep en een vrouw kan dat gewoon geloven.
'Zaken'quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Slimmmmmm!! Hij zit alleen nu in Rome voor zaken.
Laten we bij het begin beginnen. Magreb wat zat er in dat roze(?) rolkoffertje dat je mee had het vliegtuig in?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Is hij een koerier of zit hij in het middenmanagement denk je?
Hahaha omg, goed gezien! Mijn schattig koffertje van Suitsuit!!quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:15 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Laten we bij het begin beginnen. Magreb wat zat er in dat roze(?) rolkoffertje dat je mee had het vliegtuig in?
Oh, dat weet je dan opeens wel weer.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, echte. Ik weet welke, dus niets duisters of zo.
Ik zou het ook niet uitpakkenquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha omg, goed gezien! Mijn schattig koffertje van Suitsuit!!Die ligt hier nog op de grond... onuitgepakt!!!
Laat dat de meneer maar doen die zo voor de deur staat.quote:
Maar hoe ben je er nou uiteindelijk achtergekomen?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, ben gewoon lui! Vooral ondergoed en zonnebrillen in dat koffertje.
Het gaat niet over mij.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hoe ben je er nou uiteindelijk achtergekomen?
Oh wat lui zeg. Maar geniet er maar van. Straks kun je weer dweilen enzo. Een ding? Zonnebrillenquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, ben gewoon lui! Vooral ondergoed en zonnebrillen in dat koffertje.
Jaa, doe toch hele dagen niks momenteel. Heel saai, maar goed. Ja, begrijp ook niet waarom ik de zonnebrillen mee heb genomen... maar ik draag altijd zonnebrillen buiten, ook als de zon niet schijnt.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:21 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Oh wat lui zeg. Maar geniet er maar van. Straks kun je weer dweilen enzo. Een ding? Zonnebrillennaar Nederland
Maare? Geen stuk chocola? Wat bolletjes bruin?
Sow! Hebben ze ook hamsterweken daar?quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jaa, doe toch hele dagen niks momenteel. Heel saai, maar goed. Ja, begrijp ook niet waarom ik de zonnebrillen mee heb genomen... maar ik draag altijd zonnebrillen buiten, ook als de zon niet schijnt.![]()
Heb wel dit meegenomen... ook allerlei soorten poeders...![]()
[ afbeelding ]
Hahahaha, mama wou allerlei kruiden en linzen en kikkererwten en weet ik wat allemaal!!quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:29 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Sow! Hebben ze ook hamsterweken daar?![]()
Dan is je moeder nog bescheidenquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahahaha, mama wou allerlei kruiden en linzen en kikkererwten en weet ik wat allemaal!!Als het aan haar lag had ik de hele markt meegenomen...
Ja, hij had alleen wel een eigen dierentuin, gevangenis, ...quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:14 schreef LurkJeRot het volgende:
Pablo Escobar reed in een oude Fiat Panda. FEIT!
Je merkt toch snel genoeg aan zijn dagelijkse handel en wandel dat hij geen normale baan heeft. Hoe naïef kun je zijn?quote:Op maandag 2 oktober 2017 22:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, niet als je iemand goed kent. Je gaat dan namelijk kijken naar zijn werkuren, wat hij verdient met zo een baan, en wat hij kan uitgeven. En dat moet toch echt op één lijn zitten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Pfft jij kent je man niet eens.quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn ma wou dat ik Marokkaanse kaas en emmer vijgen en olijven mee zou nemen. Dat was ik vergeten.quote:Op maandag 2 oktober 2017 23:35 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Dan is je moeder nog bescheidenik ken wat mensen die elke keer een lading meloenen mee nemen
Ook geen trouwmateriaal die lui![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2017 21:36 schreef 8777 het volgende:
[..]
Denk aan wat ik gezegd heb, wat niet weet wat niet deert. Laat je niet onderuit halen moppie. Niks zeggen waar ze niks mee te maken hebben, niet zingen als een kanarie, en zwijgen als een graf.
Nee, dat hoeft niet. Zoiets kan je echt prima verbergen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 07:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je merkt toch snel genoeg aan zijn dagelijkse handel en wandel dat hij geen normale baan heeft. Hoe naïef kun je zijn?
beste postquote:Op maandag 2 oktober 2017 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel afhankelijk van hoe naïef je verloofde is, natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 12:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Zoiets kan je echt prima verbergen.
Nee sorry schatje, hoef geen Nederlander.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:10 schreef Befbekje het volgende:
Gaat wel over jou, Maghrebijnse..
Ga toch weg uit dat Marokko, trut, en zoek een leuke Nederlandse jongen..
Klopt, maar genoeg mannen die een bedrijfje of cafe hebben om geld wit te wassen. Dan kom je er dus als vrouw echt niet achter.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:35 schreef oganesson het volgende:
[..]
Nee, niet als je iemand goed kent. Je gaat dan namelijk kijken naar zijn werkuren, wat hij verdient met zo een baan, en wat hij kan uitgeven. En dat moet toch echt op één lijn zitten.
Hiermee kan je iemand die je oppervlakkig kent een maand voor de gek houden. Niet jaren. Dan heb je gewoon gewillig oogkleppen op.
Wel als je je met een klein beetje verstand ooit in boekhouding/ je belasting aangifte verdiept. Dan heb je echt wel door of iets een reeële omzet is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt, maar genoeg mannen die een bedrijfje of cafe hebben om geld wit te wassen. Dan kom je er dus als vrouw echt niet achter.
Meneer kan een goedlopende zaak hebben? Of inkomen verborgen houden? Wat ik wil zeggen is dat zoiets echt wel te verbergen is. Vooral in Marokko bv.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:39 schreef oganesson het volgende:
[..]
Wel als je je met een klein beetje verstand ooit in boekhouding/ je belasting aangifte verdiept. Dan heb je echt wel door of iets een reeële omzet is.
Hangt compleet van de vrouw af.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt, maar genoeg mannen die een bedrijfje of cafe hebben om geld wit te wassen. Dan kom je er dus als vrouw echt niet achter.
Begrijp ik. Zo dacht ik er ook altijd over. Kom uit een hele goede familie waar we geen criminelen of dealers hebben. Een familie waar men gewoon werkt in halal. Ben een meisje met een goede diploma en had vroeger een goed baan en een hele goede inkomen. Dus zou nooit iemand in die branche willen, schreeuwde ik vroeger altijd...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:43 schreef Elpis het volgende:
En ontopic: voor mij zou het geen trouw-materiaal zijn omdat onze normen en waarden kennelijk te ver uit elkaar zouden liggen.
Ah, dat strookt iig alvast wel goed met het beeld van de vrouw die eens in de zoveel tijd haar blauw geslagen ogen zal moeten verbergenquote:Op maandag 2 oktober 2017 23:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jaa, doe toch hele dagen niks momenteel. Heel saai, maar goed. Ja, begrijp ook niet waarom ik de zonnebrillen mee heb genomen... maar ik draag altijd zonnebrillen buiten, ook als de zon niet schijnt.![]()
Heb wel dit meegenomen... ook allerlei soorten poeders...![]()
[ afbeelding ]
En nu heb je er geen problemen meer mee?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Begrijp ik. Zo dacht ik er ook altijd over. Kom uit een hele goede familie waar we geen criminelen of dealers hebben. Een familie waar men gewoon werkt in halal. Ben een meisje met een goede diploma en had vroeger een goed baan en een hele goede inkomen. Dus zou nooit iemand in die branche willen, schreeuwde ik vroeger altijd...
Ook van die types wiens grenzen verschuiven (1 klap en ik ben weg) want hij kan ook zo lieeeef zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:47 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ah, dat strookt iig alvast wel goed met het beeld van de vrouw die eens in de zoveel tijd haar blauw geslagen ogen zal moeten verbergen
Al die verleden tijd doet mij vermoeden dat je van je huidige man wel hebt geaccepteerd dat hij in de drugshandel zit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Begrijp ik. Zo dacht ik er ook altijd over. Kom uit een hele goede familie waar we geen criminelen of dealers hebben. Een familie waar men gewoon werkt in halal. Ben een meisje met een goede diploma en had vroeger een goed baan en een hele goede inkomen. Dus zou nooit iemand in die branche willen, schreeuwde ik vroeger altijd...
Precies, als je vent een kebabzaakje heeft en in een dikke Mercedes rijdt et cetera weet je genoeg...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:39 schreef oganesson het volgende:
[..]
Wel als je je met een klein beetje verstand ooit in boekhouding/ je belasting aangifte verdiept. Dan heb je echt wel door of iets een reeële omzet is.
Mwa, sommige kebabzaakjes lopen hartstikke goed. Dan is het vrij eenvoudig om een mercedes te hosselen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Precies, als je vent een kebabzaakje heeft en in een dikke Mercedes rijdt et cetera weet je genoeg...
Dat gaat echt alleen op als je van je partner precies weet hoeveel geld hij in bezit heeft, of de dealer in kwestie ermee rondstrooit. Een slimme dealer doet het tweede niet en als mijn partner na een paar weken van mij zou eisen alle bewijzen van inkomen en mijn bankrekening te zien, zou ik me daar vooral druk over maken. Klinkt niet heel normaal.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:39 schreef oganesson het volgende:
[..]
Ja, maar in combinatie met dure kleding en een groot huis et cetera dan moeten er toch wel belletjes gaan rinkelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Mwa, sommige kebabzaakjes lopen hartstikke goed. Dan is het vrij eenvoudig om een mercedes te hosselen.
Of een decadente auto een prioriteit hoort te zijn is weer een ander verhaal.
Nee als je drugs dealt en je stopt al het geld in een oude sok en je gaat iedere dag van negen tot vijf de park checken komt je partner er misschien niet zo snel achter.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:14 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat gaat echt alleen op als je van je partner precies weet hoeveel geld hij in bezit heeft, of de dealer in kwestie ermee rondstrooit. Een slimme dealer doet het tweede niet en als mijn partner na een paar weken van mij zou eisen alle bewijzen van inkomen en mijn bankrekening te zien, zou ik me daar vooral druk over maken. Klinkt niet heel normaal.
Maar je verwacht wel dat iemand geen problemen heeft met een hoer als vriendinquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je begint al te praten als een Marokkaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
ts is nooit Nederlands geweest.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:50 schreef jesseax het volgende:
[..]
Je begint al te praten als een Marokkaan.
Klopt, echter is TS getrouwdquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 14:14 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dat gaat echt alleen op als je van je partner precies weet hoeveel geld hij in bezit heeft, of de dealer in kwestie ermee rondstrooit. Een slimme dealer doet het tweede niet en als mijn partner na een paar weken van mij zou eisen alle bewijzen van inkomen en mijn bankrekening te zien, zou ik me daar vooral druk over maken. Klinkt niet heel normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |