Gewoon een serieuze vraag. Zou jij zo een man kunnen trouwen?quote:
Dan ben je heel dom.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is inderdaad haram, maar wat als je er pas later achter komt?
Dit ja...quote:
Waarom is handel haram?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Algemene stelling. Niet over mij.
Ik zou er persoonlijk niet aan willen beginnen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Algemene stelling. Niet over mij.
Je kent de argumenten voor en tegen natuurlijk best, maar je wil per se dat anderen de afweging maken zodat jij kan reageren met 'Ja, maar...'quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gewoon een serieuze vraag. Zou jij zo een man kunnen trouwen?
Gaat niet over mij schat. Lezen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kent de argumenten voor en tegen natuurlijk best, maar je wil per se dat anderen de afweging maken zodat jij kan reageren met 'Ja, maar...'
Dat is een reden inderdaad.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet aan willen beginnen.
Continu achter je rug moeten kijken en wachten op een liquidatiepoging als er wat mis gaat.
Dat zeg ik ook niet schat, lezen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gaat niet over mij schat. Lezen.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
maar wat als je er pas later achter komt?
Ja, leugenachtige mannen wel, ja. Die moet je links laten liggen. En zeker niet mee trouwen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn dingen die mannen heel goed kunnen achterhouden toch?
Je impliceerde het wel.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet schat, lezen.
En toch heb je al gereageerd met 'Ja maar..'
Dus zoiets kan je niet altijd op voorhand weten toch? Wat als je er later pas achterkomt?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, leugenachtige mannen wel, ja. Die moet je links laten liggen. En zeker niet mee trouwen.
Dit ja. Voor iemand die stelselmatig advies vraagt om het vervolgens allemaal te negeren, omdat jij het beter weet, vraag je wel verdomd veel advies.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kent de argumenten voor en tegen natuurlijk best, maar je wil per se dat anderen de afweging maken zodat jij kan reageren met 'Ja, maar...'
Wat ben jij toch een rare. Je hebt toch wel verstand?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dus zoiets kan je niet altijd op voorhand weten toch? Wat als je er later pas achterkomt?
Nee jij impliceert dat ik dat impliceerquote:
Je bent toch geen mongool of wat?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dus zoiets kan je niet altijd op voorhand weten toch? Wat als je er later pas achterkomt?
Dat doet ze om de discussie aan te zwengelen natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit ja. Voor iemand die stelselmatig advies vraagt om het vervolgens allemaal te negeren, omdat jij het beter weet, vraag je wel verdomd veel advies.
Onzin. Een man kan dat echt goed verbergen. Vooral als het een man is die een gewone auto rijdt.. en heel erg ondercover is. Dat heb je dan zo niet door.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een rare. Je hebt toch wel verstand?
Ik heb er schijt aan, maar ik hang dan ook geen achterhaalde en barbaarse ideologie aan. Drugs zijn een welkome aanvulling aan mijn leven.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Zoiets kan iemand prima verborgen houden?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je bent toch geen mongool of wat?
Sinds wanneer kunnen mannen dingen beter verbergen dan vrouwen? Is volgens mij niet geslachts/gender gerelateerd.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Een man kan dat echt goed verbergen. Vooral als het een man is die een gewone auto rijdt.. en heel erg ondercover is. Dat heb je dan zo niet door.
En je kan niet bedenken wat je zou moeten doen als je er later achterkomt?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Een man kan dat echt goed verbergen. Vooral als het een man is die een gewone auto rijdt.. en heel erg ondercover is. Dat heb je dan zo niet door.
Je leest echt niet. Zeg nergens dat mannen beter dan vrouwen kunnen verbergen. Wederom impliceer je iets. Ik zeg dat een man dat prima kan verbergen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mannen dingen beter verbergen dan vrouwen? Is volgens mij niet geslachts/gender gerelateerd.
Gaat niet over mij, slechts een stelling...quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je kan niet bedenken wat je zou moeten doen als je er later achterkomt?
Braaf getrouwd blijven, zijn kinderen op de wereld zetten en braaf zijn.
![]()
![]()
Wel als je wegkijkt en de signalen niet wilt zien.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Zoiets kan iemand prima verborgen houden?
Jij vraagt toch: wat als je er later achterkomt??quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gaat niet over mij, slechts een stelling...
Kan. Maar je kan ook iemand treffen die het goed verborgen heeft gehouden.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wel als je wegkijkt en de signalen niet wilt zien.
Nee. Jij kiest namelijk altijd dit soort types uit.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Kan. Maar je kan ook iemand treffen die het goed verborgen heeft gehouden.
Neeeeeeee! Wat nou als het een man is met een normale auto en leefstijl? Dus absoluut nooit vermoeden gehad... het kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee. Jij kiest namelijk altijd dit soort types uit.
Ja, wat nou, wat nou? Hoezo wat nou?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Neeeeeeee! Wat nou als het een man is met een normale auto en leefstijl? Dus absoluut nooit vermoeden gehad... het kan iedereen overkomen.
Nou dan verwacht je toch niet dat dat iemand zijn beroep is en dan begin je dus aan zo een relatie/huwelijk.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, wat nou, wat nou? Hoezo wat nou?
Welke drugs worden expliciet verboden in de koran of hadith?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Handel is halal, maar drugs niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. EN DAN?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou dan verwacht je toch niet dat dat iemand zijn beroep is en dan begin je dus aan zo een relatie/huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |