Gewoon een serieuze vraag. Zou jij zo een man kunnen trouwen?quote:
Dan ben je heel dom.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is inderdaad haram, maar wat als je er pas later achter komt?
Dit ja...quote:
Waarom is handel haram?quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het is inderdaad haram, maar wat als je er pas later achter komt?
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Algemene stelling. Niet over mij.
Ik zou er persoonlijk niet aan willen beginnen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Algemene stelling. Niet over mij.
Je kent de argumenten voor en tegen natuurlijk best, maar je wil per se dat anderen de afweging maken zodat jij kan reageren met 'Ja, maar...'quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gewoon een serieuze vraag. Zou jij zo een man kunnen trouwen?
Gaat niet over mij schat. Lezen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kent de argumenten voor en tegen natuurlijk best, maar je wil per se dat anderen de afweging maken zodat jij kan reageren met 'Ja, maar...'
Dat is een reden inderdaad.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet aan willen beginnen.
Continu achter je rug moeten kijken en wachten op een liquidatiepoging als er wat mis gaat.
Dat zeg ik ook niet schat, lezen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gaat niet over mij schat. Lezen.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
maar wat als je er pas later achter komt?
Ja, leugenachtige mannen wel, ja. Die moet je links laten liggen. En zeker niet mee trouwen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 19:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn dingen die mannen heel goed kunnen achterhouden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |