zodra je uit dat studentenleven bent houden die puberale grappen gelukkig op en heb je nog een lang leven om van je prachtige naam te genietenquote:
Wow dankjequote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodra je uit dat studentenleven bent houden die puberale grappen gelukkig op en heb je nog een lang leven om van je prachtige naam te genieten
De dubbele x is wat extreem, maar Alix is een redelijk traditionele naam, een Duitse vorm van Alice. Een van de kleindochters van Queen Victoria heette zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
Olivier is toch niet raar. In mijn ogen wel een beetje netjes, maar niet raar.
Alixx las ik net op fb.
Ik vind het zelf ook niet raar maar het komt bijna nooit voor dat iemand het normaal uitspreekt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
Olivier is toch niet raar. In mijn ogen wel een beetje netjes, maar niet raar.
Alixx las ik net op fb.
Mijn kind heet dus zo en alleen buitenlandse vrienden kennen een andere uitspraak en zeiden het de eerste keer anders. Iedereen zegt het gewoon goed. Het lijkt me ook geen naam om in Nederland heel erg over te twijfelen. We hebben nog geen seconde spijt gehad en mijn kind heeft ook nog geen enkele nare ervaring er mee gehad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 11:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook niet raar maar het komt bijna nooit voor dat iemand het normaal uitspreekt.
Zal wel liggen aan waar je woont denk ik. Ik ben ook in 20 jaar hier (Limburg) nog nooit iemand tegengekomen met dezelfde naam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn kind heet dus zo en alleen buitenlandse vrienden kennen een andere uitspraak en zeiden het de eerste keer anders. Iedereen zegt het gewoon goed. Het lijkt me ook geen naam om in Nederland heel erg over te twijfelen. We hebben nog geen seconde spijt gehad en mijn kind heeft ook nog geen enkele nare ervaring er mee gehad.
Sennaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Onmogelijke taak hooreen jongensnaam.
Misschien kan iemand me nog inspiratie geven?
Op mijn lijstje staan Jonah, Senna, Ezra, Reza en Sa(s)cha.
Ik wil wat nieuwe inspiratie aubquote:
Roel?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik wil wat nieuwe inspiratie aub![]()
Mijn keuze uit dat lijstje gaat eerder naar Reza & Sa(s)cha, denk ik.
Hier hebben we nogquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:48 schreef 8777 het volgende:
[..]
Hier hebben we nog
Moet het een bijbelse naam worden?
Vind ik iets te hard klinken.quote:
Tove lijkt me wel een naam voor een jongen én voor een meisje ....quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Maakt totaal niet uit waar de naam vandaan komt.
[..]
Vind ik iets te hard klinken.
Denk dat ik daarom erg naar de unisex namen neig.
Die vind ik leuk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:53 schreef maily het volgende:
[..]
Tove lijkt me wel een naam voor een jongen én voor een meisje ....
Cayden vind ik zelf erg leuk klinken, net als Jamie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
[..]
Cayden vind ik echt 100x nietsquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:58 schreef 8777 het volgende:
[..]
Cayden vind ik zelf erg leuk klinken, net als Jamie.
Oh, ja dan valt Jamie al afquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 16:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Cayden vind ik echt 100x niets![]()
Jamie is de eerste naam van mijn dochter
Noah vind ik leuk, maar hoor je hier heel erg veel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 16:05 schreef Burdie het volgende:
Merijn
Gideon
Robin
Colin
Luke
Lucas
Milan
Midas
Joshua
Tobith/Tobin
Liam
Roy
Gijs
Melvin
Stan
Sven
Noah
Noël
Joël
Ik ken een Valentijn en die is niet van 14 februariquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Noah vind ik leuk, maar hoor je hier heel erg veel.
Noël ook heel erg leuk, maar is dat raar voor een april kindje? hoe denken andere daar eigenlijk over?
Joël ook leuk! maar ook de naam van mijn zusje![]()
de rest is niet zo mijn smaak, maar Noël is wel echt heel leuk.
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ken een Valentijn en die is niet van 14 februari
Ik niet ... Vincent zou meer kans gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:45 schreef 8777 het volgende:
Zou iemand hier zijn kind Rembrandt noemen?
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:45 schreef 8777 het volgende:
Ja Rembrandt staat niet mooi bij zijn achternaam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik niet ... Vincent zou meer kans gemaakt hebben.
Iets te klassiek voor mijn smaak, maar wel een mooie naam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:45 schreef 8777 het volgende:
Ik vind het ook wel wat hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:54 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Iets te klassiek voor mijn smaak, maar wel een mooie naam.
Niek net als de bokser?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:49 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ja Rembrandt staat niet mooi bij zijn achternaam.
We zijn er nog steeds niet uit helaas.
Unisex:quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:51 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
[..]
Ik hoorde wel vandaag toevallig over een Ramses. Vind ik wel een toffe naam!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:45 schreef 8777 het volgende:
Helaas, de zoontjes van m'n broer heten al R.amses en C.edric.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoorde wel vandaag toevallig over een Ramses. Vind ik wel een toffe naam!
Mijn vriend kwam met die naam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoorde wel vandaag toevallig over een Ramses. Vind ik wel een toffe naam!
En Dante? Staat hier ook op de lijst.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mijn vriend kwam met die naam.
Ik vind het beetje een shoarmatent ofzo.
Hij kwam ook nog met Rodin of Nordin... echt afschuwelijk lelijk
Neequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:48 schreef 8777 het volgende:
[..]
En Dante? Staat hier ook op de lijst.
Ezraquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 15:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ezra vind ik echt prachtig, maar de hond van mijn broer heet zo.quote:
Nordin ...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mijn vriend kwam met die naam.
Ik vind het beetje een shoarmatent ofzo.
Hij kwam ook nog met Rodin of Nordin... echt afschuwelijk lelijk
Zijn smaak is sowieso nogal kampertokkie als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Nordin ...
Moet ik meteen weer denken aan die gast die in Breda (met zijn vriendjes) een schoolgenoot in elkaar heeft getrapt.
Ojee ...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:04 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zijn smaak is sowieso nogal kampertokkie als je het mij vraagt![]()
Ohja, verschrikkelijkquote:Op woensdag 1 november 2017 11:19 schreef Burdie het volgende:
Of een kindje vanmorgen op zwemles heet Kiet, of zijn moeder kan Keith niet uitspreken. Either way:.
Als paardenmeisje vind ik dat klinken als droes... een hele nare, besmettelijke ziekte.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ohja, verschrikkelijk,Nu vind ik weinig Engelse namen mooi klinken met en Nederlands accent. Het zoontje van mijn neef heet Bruce. Broes dus. Dat gaat nog enigzins, al vind ik dat ook ook niet geweldig.
quote:Op woensdag 1 november 2017 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ohja, verschrikkelijk,Nu vind ik weinig Engelse namen mooi klinken met en Nederlands accent. Het zoontje van mijn neef heet Bruce. Broes dus. Dat gaat nog enigzins, al vind ik dat ook ook niet geweldig.
Met een broes op de tuinslang sproei ik de tuinquote:Op woensdag 1 november 2017 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen in jullie geval beide ouders het wel goed uitsprekenquote:Op woensdag 1 november 2017 13:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]Sjaaks naam wordt hier in het Zuiden door oudere mensen uitgesproken als Sjeek
Die mazzel hebben we wel weer ja ;-)quote:Op woensdag 1 november 2017 13:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen in jullie gevallen beide ouders het wel goed uitspreken![]()
Had je misschien toch voor de Dj spelling moeten gaan![]()
Ik denk daarbij vooral aan koffie 'tijd voor Van Nelle, Van Nelle...'quote:Op woensdag 1 november 2017 14:41 schreef Selvaria het volgende:
Een tante van mijn man noemt L. consequent Nelle, ik kan dan alleen maar aan zware shag denken end at wil ik niet bij mijn mooie pure baby.![]()
Ik ken een Kietquote:Op woensdag 1 november 2017 11:19 schreef Burdie het volgende:
Of een kindje vanmorgen op zwemles heet Kiet, of zijn moeder kan Keith niet uitspreken. Either way:.
wij waren vandaag ergens aan de knutsel en daar was een dame steeds haar zoon "Met!" Aan het roepen....quote:Op woensdag 1 november 2017 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen om aan te denken tochquote:Op donderdag 2 november 2017 00:36 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
wij waren vandaag ergens aan de knutsel en daar was een dame steeds haar zoon "Met!" Aan het roepen....
Matt van Matthew (wat weer Metjioew werd na 30 keer Met gillen.)
Ik dacht alleen steeds aan patat ^^,
Ach .... met ...quote:Op donderdag 2 november 2017 00:36 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
wij waren vandaag ergens aan de knutsel en daar was een dame steeds haar zoon "Met!" Aan het roepen....
Matt van Matthew (wat weer Metjioew werd na 30 keer Met gillen.)
Ik dacht alleen steeds aan patat ^^,
kwit?quote:Op donderdag 2 november 2017 10:27 schreef Sylver_ het volgende:
Ik vind een bewuste Kiet beter dan een slecht uitgesproken Keith. Maar ik zou het spellen als Quitte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |