... is our rightful GodEmperor.quote:Op maandag 2 oktober 2017 09:59 schreef LelijKnap het volgende:
''This is why Trump...'' (laatste sec)
Ben nou wel benieuwd wat ze wilde zeggen.
In eigen land volstaat een rijbewijs of ID-kaart. En binnen de EU uiteraard ook.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar moet je sowieso niet je ID/paspoort tonen wanneer je een kamer wilt?
gewoon midden op straat :-)quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:01 schreef StarCastic het volgende:
Persconferentie live stream
https://nos.nl/livestream(...)artij-las-vegas.html
Ik denk dat ik de grote nieuwsbureau's dan toch iets serieuzer neem.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Linda magazine meldt dat er zeker 20 doden zijn.
Ja zag filmpje in de FP en ik vroeg het me ook al af!!quote:Op maandag 2 oktober 2017 09:59 schreef LelijKnap het volgende:
''This is why Trump...'' (laatste sec)
Ben nou wel benieuwd wat ze wilde zeggen.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 @ 09:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laatste vrouw wil nog even iets uitlaten over Trump!
Ja oke, paspoort, rijbewijs, id-kaart... is me om het even.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In eigen land volstaat een rijbewijs of ID-kaart. En binnen de EU uiteraard ook.
Schijnbaar hadden ze hem geIDed aan de hand van een pasje in zijn portemonnee. En heel snugger zijn naam en adres over de open politiescanner genoemd. Ik zat alleen niet te luisteren en op het Amerikaanse forum waar ik op meelees zeggen ze het niet omdat ze de politie niet in de weg willen lopen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar moet je sowieso niet je ID/paspoort tonen wanneer je een kamer wilt?
Ja ach, zag het op Facebook voorbij komenquote:Op maandag 2 oktober 2017 10:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de grote nieuwsbureau's dan toch iets serieuzer neem.
Wat zegt de Story?quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Linda magazine meldt dat er zeker 20 doden zijn.
Is het al geweest of moet deze nog komen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:01 schreef StarCastic het volgende:
Persconferentie live stream
quote:Op maandag 2 oktober 2017 09:54 schreef superniger het volgende:
O jee. Alle FOK! detectives zijn ook wakker.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:04 schreef superniger het volgende:
los
Het had 20 minuten geleden moeten beginnen, dus het moet nog komen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is het al geweest of moet deze nog komen.
Ik zie alleen een microfoon!
Denk ik ook ja.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo'n gefrustreerde gunhappy Hillibilly gaat niet op countryfans schieten, dat ziet hij toch meer als zijn eigen soort. Hoogstwaarschijnlijk komt het vanuit een andere hoek.
twitter:rachelacrosby twitterde op maandag 02-10-2017 om 09:48:26@UMCSN @LVMPD #breaking A police source just confirmed to me that more than 20 people are dead. #MandalayBay reageer retweet
Ongeveer zoals moslims niet op andere moslims schieten ofzo?quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Zo'n gefrustreerde gunhappy Hillibilly gaat niet op countryfans schieten, dat ziet hij toch meer als zijn eigen soort. Hoogstwaarschijnlijk komt het vanuit een andere hoek.
Nog niet begonnenquote:Op maandag 2 oktober 2017 10:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Is het al geweest of moet deze nog komen.
Ik zie alleen een microfoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |