1:30, is dat goed?quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg maar even welke eindtijd je wilt; dan pas ik het aan.
Ik ga zelf trouwens ook wel zo m'n nest in...Morgen gewoon weer werken
Ervaringsdeskundige hier. Ik coach je wel. En je kunt 3D vingers laten uitprinten!quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Whaha, en denk je dat je dan nog vingers overhoudt?
dankuquote:
Ga liever gewoon lief met die vogels omquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige hier. Ik coach je wel. En je kunt 3D vingers laten uitprinten!
whehehe is nogal een apart persoon.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Cool story, bro
Ik taai ook af. Bedankt, knokkels!
Truste aan iedereen voor later
Ja, AutoDJ selecteerde hemquote:
wel nuchter zijn hequote:Op maandag 2 oktober 2017 00:53 schreef Rafeiro het volgende:
Zo pissen en dan naar bed though, moet morgen bloed laten prikken haha.
quote:
Ik heb ook best moeite om mijn ogen open te houdenquote:Op maandag 2 oktober 2017 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, bedankt voor de leuke show, maar ik moet nu echt plat.
Goedemorgen Meltingquote:
Goedemorgen Oscar. Alles zo te zien weer goed met je voet?quote:
Kon je nu niet blijven liggen dan?quote:Op maandag 2 oktober 2017 07:42 schreef CindieY het volgende:
Ik was nog graag 2 uurtjes ofzo blijven liggen. Kon niet in slaap komen gisteravond
quote:Op maandag 2 oktober 2017 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Kon je nu niet blijven liggen dan?![]()
Goedemorgen Symph & just me.
Nee, werkenquote:Op maandag 2 oktober 2017 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Kon je nu niet blijven liggen dan?![]()
Goedemorgen Symph & just me.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat lekker in mijn mooie landje
Heyquote:Op maandag 2 oktober 2017 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Ik ben niet snel chagrijnig maar regen en wind en op de fiets zo 's morgens vroeg daar kan ik zo van balen.![]()
En dan ben ik ook nog verkouden....
Toen ik mijn Citroen Picasso in ging ruilen zag k opeens knopjes...quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:01 schreef just me het volgende:
Ik heb op de slaapkamer 2 grote verwarmingselementen staan uiteraard bij het openslaande deuren, en ik kon al sinds 1979 de aan- uitknop niet vinden en vandaag hoera.... In een kast ligt de onderste plank los en daaronder is ie te vinden. Eindelijk kan ik de verwarming uitzetten![]()
Leve de schoonmaak anders was ik er nooit achtergekomen.
Was wel even eng om die plank op te tillen
quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen ik mijn Citroen Picasso in ging ruilen zag k opeens knopjes...
verrek, daar zaten de knopjes dus(iets met verlichting)
Dat is ook zoiets ja....quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben hier een paar lichtschakelaars die nergens op aangesloten lijken te zijn. Oh en buitenverlichting zonder schakelaar (denken we). Nog geen verband kunnen ontdekken
Zeker!!quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
HeyHad jij nou nog interesse in die AH-plaatjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |