Eerder gestoord dan stoer. Maar tof was hetquote:
Gast, wat is je adres? I kan je er zo 2 of meer sturen. Adapter zodat de micro in de sd formaat in je printer of andere adapters past.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is zo'n mini of micro ding, en dat past niet in mijn SD kaartlezer, dus heb ik er een adapter voor nodig.
Wel grappig dat je gids Ike heette en Ike Ike de titel wasquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eerder gestoord dan stoer. Maar tof was het
Lijkt me gaaf inderdaadquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eerder gestoord dan stoer. Maar tof was het
Ik ga kijken of ik Knokkels kan bewegen tot het draaien van Japan en Noorwegen in éénquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze show gaat weer eens alle kanten op. Ik verwacht Babymetal ook nog.
Aardig van jequote:Op maandag 2 oktober 2017 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gast, wat is je adres? I kan je er zo 2 of meer sturen. Adapter zodat de micro in de sd formaat in je printer of andere adapters past.
Dat is zo bizarquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze show gaat weer eens alle kanten op. Ik verwacht Babymetal ook nog.
GIVE ME CHOCOLATE!quote:
Lol ok, ik dacht dat je er geen had.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aardig van je
Ik heb ze *ergens* liggen, maar geen idee waar.
Bedenk me net dat ik ook een van de telefoons van mijn kinderen kan lenen en die tijdelijk gebruiken als kaartlezer
trustuhquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:25 schreef Fogel het volgende:
Ik moet ondertussen eens een bed op gaan zoeken. Morgen even freelancen en dik geld verdienen
Bedankt voor de show knokkels
Ik zou eens in je slaapkamer kijkenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:25 schreef Fogel het volgende:
Ik moet ondertussen eens een bed op gaan zoeken. Morgen even freelancen en dik geld verdienen
Yup.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lol ok, ik dacht dat je er geen had.
Dit bedoel je toch? :
[ afbeelding ]
Komt door de wijn.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:25 schreef Fogel het volgende:
gaat lekker vanavondquote:
Oh, noemen ze dat zó tegenwoordig?quote:
Duidelijke oorzaak!!quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
gaat lekker vanavond
en ik zit gewoon aan de spa
neuh, serieus, spa met een beetje siroopquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, noemen ze dat zó tegenwoordig?
Haha er zijn dagen dat ik er meer maak hoorquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:27 schreef just me het volgende:
[..]
gaat lekker vanavond
en ik zit gewoon aan de spa
auw... auw.. mijn arm.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik Knokkels kan bewegen tot het draaien van Japan en Noorwegen in één
Daar heb ik er een stuk of 8 van dus als je er 1 of meer wil hebben. Ik gebruik ze niet. Ik heb deze :quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
auw... auw.. mijn arm.
Ja daar is ook zoveel voor nodig
oh ik kan dus mijn toetsenbord te schuld gevenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haha er zijn dagen dat ik er meer maak hoor
Bepaalde toetsen op mijn toetsenbord moet ik erg hard aanslaan, gaat meestal goed, maar soms denk ik er niet aanEn ik wil echt geen "normaal" toetsenbord meer. Maar de "Logitech UltraX" is in de winkels niet altijd te krijgen.
oyasumi nasai Fogurusan! Ganbatteyo!quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:25 schreef Fogel het volgende:
Als bij jou de verf er ook al vanaf is op veel plekkenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:32 schreef just me het volgende:
[..]
oh ik kan dus mijn toetsenbord te schuld geven
Niet een oldschool Cherry toetsenbord gebruikenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haha er zijn dagen dat ik er meer maak hoor
Bepaalde toetsen op mijn toetsenbord moet ik erg hard aanslaan, gaat meestal goed, maar soms denk ik er niet aanEn ik wil echt geen "normaal" toetsenbord meer. Maar de "Logitech UltraX" is in de winkels niet altijd te krijgen.
kom eens wat vaker langsquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen het was me een waar genoegen, Ik ga weer even kijken hoe het is met mijn Second Live vrienden.
Vergeet me niet, ik vergeet jullie ook niet.
Laterquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen het was me een waar genoegen, Ik ga weer even kijken hoe het is met mijn Second Live vrienden.
Vergeet me niet, ik vergeet jullie ook niet.
Trustenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:37 schreef just me het volgende:
Voor mij is het ook bedtijd geworden...
welterusten allemaal en bedankt voor de muziekjes
Johquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:36 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja en die dodo's van me kakken er soms ook op. Dat zal ook niet optimaal zijn
Ik ook niet... ik heb dit weekend iets van uhh... 6 uur slaap gehad?quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Godver knokkels... tot 6:40? Dat red ik niet hoor
Een schijtzak voor vogels:quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:36 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ja en die dodo's van me kakken er soms ook op. Dat zal ook niet optimaal zijn
Ik ga nog lang niet slapen.quote:
Ik beloof niets.quote:
Latersquote:
hoopt het lekker op in de veren rond de anus en krijg je dan gezellig zwerenquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een schijtzak voor vogels:
[ afbeelding ]
Zeg maar even welke eindtijd je wilt; dan pas ik het aan.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik heb dit weekend iets van uhh... 6 uur slaap gehad?![]()
En dan gewoon 2 evenementen fixen
heh... ik ga ergens vannacht nog wel slapen hoorquote:Op maandag 2 oktober 2017 00:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga nog lang niet slapen.Ben pas net wakker.
[..]
Ik beloof niets.
[..]
Laters
@Knokkels, als je klaar bent met draaien bel me om even bij te kletsen.
Whaha, en denk je dat je dan nog vingers overhoudt?quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een schijtzak voor vogels:
[ afbeelding ]
knokkels #2quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Whaha, en denk je dat je dan nog vingers overhoudt?
ok, dan ergens deze week.quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
heh... ik ga ergens vannacht nog wel slapen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |