Met recht maandag dusquote:Op maandag 2 oktober 2017 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn "lunchtasje" in de trein laten liggen. Dag banaan, appel, tonijn en cracottes.![]()
Nu maar naar de kantine geweest op het werk, zo fijn dat dat kan.
quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn "lunchtasje" in de trein laten liggen. Dag banaan, appel, tonijn en cracottes.![]()
Nu maar naar de kantine geweest op het werk, zo fijn dat dat kan.
Wattan?quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat lekker in mijn mooie landje
Guardia Civil die iedereen even neerknuppelt.quote:Op maandag 2 oktober 2017 13:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wattan?
Môgge, Mexicanobakker![]()
En iedereen![]()
Je mag nooit de angst laten regeren. Dit was één of andere malloot....quote:Op maandag 2 oktober 2017 13:34 schreef just me het volgende:
Angst mag niet regeren maar als ik naar CNN kijk ga ik toch maar 'n zolder kamer autist worden
Ja en ook nog eens minimale bezetting op werk ivm ziekte en vakantiegangers. Normaal gesproken, krijgen we zo'n 210 mailtjes per dag te verwerken, we zaten om 12 uur al op 170. En dan is het ook nog druk aan de telefoon.... we werken ons een slag in de rondte. Zo wel even pauze.quote:
Ik heb nooit een typische maandag. Meestal beginnen die met slaap inhalen omdat ik daar niet aan toe ben gekomen vanwege het weekend daarvoor en verkeer regelen, parkeerbeheer en dat soort dingenquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en ook nog eens minimale bezetting op werk ivm ziekte en vakantiegangers. Normaal gesproken, krijgen we zo'n 210 mailtjes per dag te verwerken, we zaten om 12 uur al op 170. En dan is het ook nog druk aan de telefoon.... we werken ons een slag in de rondte. Zo wel even pauze.
Ik las daar in de gauwigheid wat over. Best absurd.quote:Op maandag 2 oktober 2017 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Guardia Civil die iedereen even neerknuppelt.
Die Las Vegas Shootingquote:Op maandag 2 oktober 2017 13:34 schreef just me het volgende:
Angst mag niet regeren maar als ik naar CNN kijk ga ik toch maar 'n zolder kamer autist worden
281 nu....quote:
Dat laatste is wel lekker, natuurlijk. Wij hebben ook altijd 1 iemand die per dag alle mail en telefoon af moet handelen, maar door ziekte en vakanties heb ik wel erg vaak dienst gehad de afgelopen weken. Ik ben er wel even klaar mee.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
281 nu....Ja normaal doet 1 medewerker de mail, maar vandaag doen we het met z'n tweeën.
De dag is nog nooit zo snel voorbij gegaan.
Dat heb je voortvarend aangepakt, justmequote:Op maandag 2 oktober 2017 16:55 schreef just me het volgende:
Alle nota's van de waterschade zijn opgestuurd, nu hopen dat ze snel uitbetalen
quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat heb je voortvarend aangepakt, justme
Dan kan je zwemmen in het geld.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:55 schreef just me het volgende:
Alle nota's van de waterschade zijn opgestuurd, nu hopen dat ze snel uitbetalen
ik zal erin zwemmen totdat ik de reparaties moet betalenquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan kan je zwemmen in het geld.
Badum tssj
quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan kan je zwemmen in het geld.
Badum tssj
Zeg gewoon tegen die mensen dat ze hun geld bij je buren kunnen claimen, want die zijn verantwoordelijk voor de schade.quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:13 schreef just me het volgende:
ik zal erin zwemmen totdat ik de reparaties moet betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |