SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:29 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heb je zo'n groot huis dat je nu pas op zolder bent ?
verkleden, tandenpoetsen, etcquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:29 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heb je zo'n groot huis dat je nu pas op zolder bent ?
Snake, of The Bad Touch?quote:
Boh, meteen een heerlijk verzoekje uit de oude doos!! Das Boot - U96quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het antwoord is Alex Christensen (U96).
oeh die is ookquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Boh, meteen een heerlijk verzoekje uit de oude doos!! Das Boot - U96
Vuisje???![]()
![]()
Ales volgens muziekwebquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het antwoord is Alex Christensen (U96).
jij?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
Wat wordt rond en stekelig wanneer je er tegen schreeuwt?
vertelquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
mijn ego tjequote:Op zondag 1 oktober 2017 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
Das Boot is zonder v, knok.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vuisje???![]()
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Das Boot is zonder v, knok.
Echt. Serieus. Als je het goed schrijft, ga je hem vinden
ja hoor, verleng maarquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:33 schreef knokkels het volgende:
Uhmm.... wie vind het zonde als het zo afloopt?
Misschien vind je het leuk om te weten dat er komende week een nieuw album uitkomt van Christensen, samen met harmonieorkest, waarop allemaal 90s klassiekers in klassieke arrangementen zijn gegooid. Ook Das Boot staat ertussen. In mijn vorige show heb ik de uitvoering van Rhythm Is A Dancer al gedraaidquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vuisje???![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |