Je mag bij mij komen kijken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom ik thuis om nog even te genieten van heel Holland bakt werkt mijn tvkastje niet meer.
Wat een kutleven
Madridquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:58 schreef onlogisch het volgende:
In Bernabueu gaan massaal de Spaanse vlaggen de lucht in.
Ik weet echt niet meer wat ik heb gezegd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iets interregionaals had je het toen over, ik denk niet dat er dan heel veel overblijven.
Waarschijnlijk was je straalbezopen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wat ik heb gezegd.
Ik ook niet precies, maar het ging om reistijden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wat ik heb gezegd.
Gekkerd. We hebben een wasvrouw in dienst.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gezellig, moeten jullie in de rust dan de afwas doen of een wasje draaien?
Zou ik ook eens moeten doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week! Ik ga nog wel even aan een deck knutselen dan
quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zei een vriendin van me dus ook vandaag.
Oh ja weet het weer. Dat de uitwedstrijden me soms een beetje tegenvielen vanwege de reisafstand en dat je hele zondag dan weg is.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet precies, maar het ging om reistijden.
In de rust scheiden ze de witte van de bonte was.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gezellig, moeten jullie in de rust dan de afwas doen of een wasje draaien?
Ook zeker wel praktisch. Ik rij er vaak mee naar het werk. Geen last van files.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Maar motorrijden lijkt me eigenlijk ook leuker reacreatief gezien, niet altijd even praktisch.
wat voor motor heb je
quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig!
Anders zou ik hem een lul vinden 👍🏽.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor ons: 16:00 uur voetballen, rond 16:15 / 16:30 aanwezig.
En ze heet Jojo.quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gekkerd. We hebben een wasvrouw in dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |