Trustequote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Ik ga me van de bank naar m'n bed verplaatsen.
Knokkels, bedankt voor het draaien en welterusten alvast
Ohw...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
het was sarcastisch bedoeld![]()
Ik ga wel mee met de klassieke muziek en de oude doos muziek
Slaap lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Probeer ik nu wel te doen hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohw...Dacht dat je serieus was want Eminem heeft serieus goede teksten. Het enige wat je moet doen is willen luisteren en echt eens goed luisteren naar zijn teksten.
CindieY, slaap lekker... en jij bedankt dat je er ook weer was!quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Niks mis mee. Ik vind Duits voor muziek een mooiere taal dan Nederlands...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:13 schreef spijkerbroek het volgende:
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Het klopt nog altijd
quote:
quote:
Ik en vele "oldbies" hier kunnen je daar wel op wijzen. Ik was hier het afgelopen jaar niet veel maar ik was en hopelijk ben een goede vriend van haar. Al was onze vriendschap wat verwaterd de laatste tijd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Ik merk dat ik niet zo goed weet welke nummers gepast zijn om te draaien als nagedachtenis aan Muis. Ik weet ook nog niet hoe ik mijn volgende show ga invullen. Wordt - denk ik - geen reguliere show.
Ik heb er ook totaal geen problemen mee. Sterker nog: heerlijke taalquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Niks mis mee. Ik vind Duits voor muziek een mooiere taal dan Nederlands...
je zult nog wel genoeg air-miles hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:17 schreef Fogel het volgende:
VNV
"Bijna" concerttijd
Moet nog steeds een ticket naar Duitsland boeken...
Met Fogel's Airmiles chartert hij gewoon een privevliegtuigquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
je zult nog wel genoeg air-miles hebben
Knok... Mic !!!quote:
Na twee keer business class naar Tokyo in een jaar?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
je zult nog wel genoeg air-miles hebben
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Na twee keer business class naar Tokyo in een jaar?
Ja hoor
(kan zelfs een derde keer naar Tokyo)
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
As a knokkels radio program grows longer, the probability of a fuck up approaches 1
Ik keek ook nog hequote:
Mijn Muis show was compleet foutloosquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
As a knokkels radio program grows longer, the probability of a fuck up approaches 1
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn Muis show was compleet foutloos![]()
![]()
Zo hoort het ook
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbiequote:Op zondag 1 oktober 2017 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
Veel gelezen maar weinig over Muis haar Glee shows.... Zo geniaal, de origginele nummers draaien, en dan claimen dat ze het gecovert hadden van GLee...![]()
![]()
eigenlijk wel jammer...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?
Wie is geen R9 newbee? Begin je een nieuwe radio??quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbie
nu 2,5 jaar denk ik
Je vergat een 4quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbie
nu 2,5 jaar denk ik
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?
Shoot, 2e typo vanavondquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie is geen R9 newbee? Begin je een nieuwe radio??
hele tijd bezig met cijfertjes op school.. Nu is ze pensionado. Dan mag dat, jaquote:
Rollerguy?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Quizvraag voor thuis: wie produceerde de muziek voor Rollergirl? Hint: tegenwoordig is ze met hem getrouwd.
* knokkels trekt de fles wijn uit just me's ferme gripquote:
flop!quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Quizvraag voor thuis: wie produceerde de muziek voor Rollergirl? Hint: tegenwoordig is ze met hem getrouwd.
ik was al zo trots dat het vrijdagavond goed gingquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels trekt de fles wijn uit just me's ferme grip
De (op dat moment aanstaande) man van Rollergirlquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Pff ze doet nog een en ander bij de golfclubquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
hele tijd bezig met cijfertjes op school.. Nu is ze pensionado. Dan mag dat, ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |