quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Na twee keer business class naar Tokyo in een jaar?
Ja hoor
(kan zelfs een derde keer naar Tokyo)
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
As a knokkels radio program grows longer, the probability of a fuck up approaches 1
Ik keek ook nog hequote:
Mijn Muis show was compleet foutloosquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
As a knokkels radio program grows longer, the probability of a fuck up approaches 1
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn Muis show was compleet foutloos![]()
![]()
Zo hoort het ook
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbiequote:Op zondag 1 oktober 2017 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
Veel gelezen maar weinig over Muis haar Glee shows.... Zo geniaal, de origginele nummers draaien, en dan claimen dat ze het gecovert hadden van GLee...![]()
![]()
eigenlijk wel jammer...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?
Wie is geen R9 newbee? Begin je een nieuwe radio??quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbie
nu 2,5 jaar denk ik
Je vergat een 4quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbie
nu 2,5 jaar denk ik
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?
Shoot, 2e typo vanavondquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie is geen R9 newbee? Begin je een nieuwe radio??
hele tijd bezig met cijfertjes op school.. Nu is ze pensionado. Dan mag dat, jaquote:
Rollerguy?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Quizvraag voor thuis: wie produceerde de muziek voor Rollergirl? Hint: tegenwoordig is ze met hem getrouwd.
* knokkels trekt de fles wijn uit just me's ferme gripquote:
flop!quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Quizvraag voor thuis: wie produceerde de muziek voor Rollergirl? Hint: tegenwoordig is ze met hem getrouwd.
ik was al zo trots dat het vrijdagavond goed gingquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels trekt de fles wijn uit just me's ferme grip
De (op dat moment aanstaande) man van Rollergirlquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Pff ze doet nog een en ander bij de golfclubquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
hele tijd bezig met cijfertjes op school.. Nu is ze pensionado. Dan mag dat, ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |