Het is een domme vraag, die vooral wat over jezelf en jouw denkbeelden zegt. Dat je het serieus bedoelt is me duidelijk, dat is waarom je de discussie verliest.quote:Op maandag 2 oktober 2017 13:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het is geen domme vraag, maar een serieuze vraag zodat ik kan begrijpen hoe ze over bepaalde dingen denkt in relatie tot het topic.
Dat je het een domme vraag vindt ligt aan jou, niet aan mij.
En ik ken inderdaad de verhalen van 8777 niet, die boeien me ook niet.
Hoe zegt het iets over mijn denkbeelden?quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:43 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Het is een domme vraag, die vooral wat over jezelf en jouw denkbeelden zegt. Dat je het serieus bedoelt is me duidelijk, dat is waarom je de discussie verliest.
Ik voeg harde waarheid toe. Je vraag was dom en je bekent er kleur mee.quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:48 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoe zegt het iets over mijn denkbeelden?
En hoezo is de discussie verloren omdat ik de vraag serieus bedoel?
En sinds wanneer is discussie synoniem voor debat?
Je kunt best specifieker zijn, anders hebben je woorden weinig betekenis voor mij.
Je voegt trouwens sowieso vrij weinig toe aan de discussie door mij te bekritiseren voor een vraag.
En toch nog steeds niet geslaagd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik was op mn 8e jaar al klaar voor seks
Het is maar wat je harde waarheid noemt, en of je uberhaubt iets hebt toegevoegd.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:04 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik voeg harde waarheid toe. Je vraag was dom en je bekent er kleur mee.
Het gaat hier over sekspositiviteit jegens jeugd. Eventueel feminisme heeft daar geen betrekking op, tenzij je specifiek wil beargumenteren dat daarin een onderscheid gemaakt zou moeten worden tussen jongens en meisjes.
Maar dus wel argumenten direct afvaardigen vanwege een 'domme' vraag. Hypocriet.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:04 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Daarnaast waren al haar argumenten gericht op de praktische uitwerking van 8777 zijn opvoeding. Haar ideologie is daarvoor niet relevant, je kunt die praktische uitwerking betwisten of onderschrijven. Wel of geen feminist zijn maakt die uitwerking niet meer of minder waar.
Ik heb je eerdere "argumenten" ook gelezen, de vraag kwam er bovenop. Sorry dat ik je niet de eer bewijs die je denkt te verdienen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:44 schreef darkmond het volgende:
[..]
Het is maar wat je harde waarheid noemt, en of je uberhaubt iets hebt toegevoegd.
Een discussie verliezen vanwege een vraag? Een discussie gaat niet om winnen, daar is een debat voor. En al was dat wel zo, een 'domme' vraag betwist de waarheid van een argument niet. Als het je gaat om wat waar is had je een van de talloze studies gelezen aangaande dit onderwerp, en niet mij vertelt dat ik heb verloren vanwege een vraag.
[..]
Maar dus wel argumenten direct afvaardigen vanwege een 'domme' vraag. Hypocriet.
Ik ga ook niet meer in discussie met je wat betreft die vraag. Je bent duidelijk op je teentjes getrapt.
Hoe win je van iemand online?quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:06 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik heb je eerdere "argumenten" ook gelezen, de vraag kwam er bovenop. Sorry dat ik je niet de eer bewijs die je denkt te verdienen.
Ik zie mezelf meer als een omstander in deze. Of een jurylid, dat je een 1 geeft.quote:Op maandag 2 oktober 2017 16:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoe win je van iemand online?
Juist, sarcasme zonder concrete weerlegging en een persoonlijke aanval.
Je bent hilarischquote:Op maandag 2 oktober 2017 16:18 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als een omstander in deze. Of een jurylid, dat je een 1 geeft.
Faalklacht want de jeugd van nu die verkwanselt de rauwe sexuele geaardheid van de Nederlander die voorgaande generaties sedert de jaren 60 hebben gerealiseerd voor de Amerikaanse truttigheid die men vanuit Amerika kopiert omdat het zo "cool" lijkt. Nee, dumbo's jullie draaien de klok terug!quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:59 schreef Pendule het volgende:
Je ziet wel is van die ouders die niks over seks willen vertellen/willen horen van hun 12 jarige kind. Over alles moet gedaan worden alsof het niet bestaat. Want seks is taboe.
Laat die kinderen het alsjeblieft zelf uitzoeken in plaats van ze te onderdrukken.
Zulk gedrag zorgt voor seksuele frustratie.
Tegen je kind zeggen dat hij/zij nog te jong is![]()
Sorry hoor maar zo werkt biologie niet.
Als je geslachtsrijp bent dan ben je er klaar voor.
Vroeger was pedofilie ook een stuk geaccepteerder, dus...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Faalklacht want de jeugd van nu die verkwanselt de rauwe sexuele geaardheid van de Nederlander die voorgaande generaties sedert de jaren 60 hebben gerealiseerd voor de Amerikaanse truttigheid die men vanuit Amerika kopiert omdat het zo "cool" lijkt. Nee, dumbo's jullie draaien de klok terug!
Betere tijden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Vroeger was pedofilie ook een stuk geaccepteerder, dus...
Toen je bij je oom op schoot mocht bedoel je?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:11 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik was 13 bij de eerste x hahahahaha
Of hij is negert en heeft een 14-jarig antilliaans meisje bezwangerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Toen je bij je oom op schoot mocht bedoel je?
Technisch bezien, meisjes hebben de eerste menstruatie tegenwoordig tussen 10 en 12 jaar gemiddeld. Dan zegt de natuur dus wel dat ze er wel klaar voor zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:04 schreef 8777 het volgende:
Ja tuurlijk. Kinderen van 12 of 13 zijn niet klaar voor seks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |