Sommigen wel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:04 schreef 8777 het volgende:
Ja tuurlijk. Kinderen van 12 of 13 zijn niet klaar voor seks.
Senna mag van jou geeneens naar een schoolfeest terwijl ze 14 isquote:Op zondag 1 oktober 2017 17:04 schreef 8777 het volgende:
Onder de elf is voor papa zelfquote:
Meisjes moet je kort houden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Senna mag van jou geeneens naar een schoolfeest terwijl ze 14 is
Daar wil ik niet aan denken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat die groep groter is dan je denkt.
Sommigen wel, leeftijd is slechts een getal.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:04 schreef 8777 het volgende:
Sommigen beginnen gewoon heel vroeg te puberen. Dat jij dat niet onder ogen wilt zien, verandert niks aan de realiteit. Je kunt er maar beter voor zorgen dat kinderen op die leeftijd goed op de hoogte zijn. Uiteraard bepalen ze zelf wanneer ze seksueel actief worden.quote:
Seksualiteit van kinderen is al vanaf heel jonge leeftijd in ontwikkeling, dus erover praten moet niet vooruitgeschoven worden, dan ben je schromelijk te laat.quote:Op zondag 1 oktober 2017 17:04 schreef 8777 het volgende:
Onzin, dan gaan ze juist eerder al vroeg op zoek naar bevestiging elders.quote:
Eens.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:59 schreef Pendule het volgende:
Je ziet wel is van die ouders die niks over seks willen vertellen/willen horen van hun 12 jarige kind. Over alles moet gedaan worden alsof het niet bestaat. Want seks is taboe.
Laat die kinderen het alsjeblieft zelf uitzoeken in plaats van ze te onderdrukken.
Zulk gedrag zorgt voor seksuele frustratie.
Tegen je kind zeggen dat hij/zij nog te jong is![]()
Sorry hoor maar zo werkt biologie niet.
Als je geslachtsrijp bent dan ben je er klaar voor.
Zong je in het koor?quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik was op mn 8e jaar al klaar voor seks
Vind ik van niet. 12 jarigen vallen niet te neuken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:59 schreef Pendule het volgende:
Je ziet wel is van die ouders die niks over seks willen vertellen/willen horen van hun 12 jarige kind. Over alles moet gedaan worden alsof het niet bestaat. Want seks is taboe.
Laat die kinderen het alsjeblieft zelf uitzoeken in plaats van ze te onderdrukken.
Zulk gedrag zorgt voor seksuele frustratie.
Tegen je kind zeggen dat hij/zij nog te jong is![]()
Sorry hoor maar zo werkt biologie niet.
Als je geslachtsrijp bent dan ben je er klaar voor.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:12 schreef darkmond het volgende:
Doe het beter als je zelf straks ouder bent en bemoei je niet onterecht met hoe ouders hun kinderen opvoeden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |