abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:19:58 #151
194695 franklop
Fran knock
pi_174119402
quote:
Force India scored a 12th double points finish of the year with Sergio Perez sixth and Esteban Ocon 10th. Ocon, who keeps up his remarkable record of having only missed the top ten once this season, has set a new record for finishing the most races from the start of a career. The Frenchman has finished all 24 races he’s started in F1.
Mooie stat voor Ocon
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:20:18 #152
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_174119413
quote:
17s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Het was zo'n dag.
O+

heb de hele race met hoge hartslag gekeken :')

*val niet uit, val niet uit...*

Kreeg bijna een hart verzakking bij dat moment met Palmer :{
pi_174119526
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

was toch ook gewoon zo, hij wilde heel begrijpelijk gewoon geen risico nemen, ik snap niet wat daar respectloos aan is
Ik vind het respectloos, omdat het winnen van een GP niet eenvoudig is als je niet bij Toto rijdt. Je hebt al zoveel gewonnen, geef dan op zijn minst Max de credits.
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:27:29 #154
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_174119559
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:25 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik vind het respectloos, omdat het winnen van een GP niet eenvoudig is als je niet bij Toto rijdt. Je hebt al zoveel gewonnen, geef dan op zijn minst Max de credits.
Heeft hij toch gedaan?

LewisHamilton twitterde op zondag 01-10-2017 om 12:53:56 Thank you to the fans here in Malaysia, I'll miss racing at this great circuit. Congrats and happy birthday, Max. L… https://t.co/LShgqGAptW reageer retweet
En hij ging naast Max rijden en gaf hem een applaus. In het interview heeft hij gewoon gezegd dat hij Max niet bij kon houden.
pi_174119631
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:20 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

O+

Dat inderdaad!! Dat hij veel in beeld kwam die laatste 5 rondjes, ik durfde niet meer te kijken 😂
pi_174119646
quote:

[..]

O+

de kat lag op schoot en schrok zich dood toen ik ineens FUCK YOU PALMER!!!!! Naar de TV riep.… :@
Ja doei.
pi_174119651
quote:

[..]

Het enige wat ik hem heb horen zeggen is dat hij bij de inhaalactie van Max de deur niet op slot gooide omdat dat te veel risico was gezien de situatie. Als ik het me goed herinner waagde hij daarna gelijk wel weer een poging om de positie terug te veroveren.
Zoals gezegd gaf Max ook zelf al aan dat hij hier gebruik van maakte. Het was ook wat hij riep voor aanvang van de vorige race met Vettel, maar dat bleek iets te optimistisch. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174119655
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:27 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Heeft hij toch gedaan?

LewisHamilton twitterde op zondag 01-10-2017 om 12:53:56 Thank you to the fans here in Malaysia, I'll miss racing at this great circuit. Congrats and happy birthday, Max. L… https://t.co/LShgqGAptW reageer retweet
En hij ging naast Max rijden en gaf hem een applaus. In het interview heeft hij gewoon gezegd dat hij Max niet bij kon houden.
Dat heeft hij ook wel gedaan, alleen dat zijn niet de uitspraken die straks de wereld over gaan, ik zie de koppen van het internationale nieuws nu al staan, Hamilton let Max win ( of zoiets ) dat zou ik jammer vinden.
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:32:35 #159
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_174119660
Deze al gepost?

Leuk ook die beelden van Red Bull en Verstappen na de race. De quote van Ted over Verstappen is ook leuk: "give him a sniff of a win and he will be up there like a rat on a rainpipe". :)
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:34:00 #160
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_174119695
quote:
1s.gif Op [quote]1s.gif [b]Op zondag 1 oktober 2017 18:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

de kat lag op schoot en schrok zich dood toen ik ineens FUCK YOU PALMER!!!!! Naar de TV riep.… :@
oops :P

quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:30 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Dat inderdaad!! Dat hij veel in beeld kwam die laatste 5 rondjes, ik durfde niet meer te kijken 😂
Haha, ja idd ze lieten hem echt veel zien op het einde terwijl ze andere #1 pas net voor de finish laten zien :P al was er op het einde niet veel actie.

Also, weet niet of deze al gepost was:
pi_174119740
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:34 schreef SnowOokami het volgende:

[ afbeelding ]
Nope :Y)

Maar het was inderdaad ook wel een erg lekkere pit #BoksBoxBox

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2017 18:36:21 ]
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:39:29 #162
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_174119808
Ik denk zomaar dat dit niet de laatste RBR-overwinning van het seizoen zal zijn. Aan de kant van Mercedes klinken ze momenteel heel zorgelijk over de auto en Ferrari heeft toch ook wel wat technische probleempjes (en misschien volgende race al een gridpenalty). Er valt nog wat te halen de laatste paar races.
pi_174119816
Er was één moment waarbij ik even dacht dat Max stilviel, maar dat was gelukkig enkel een beetje vreemde camerahoek.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:40:10 #164
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174119822
quote:

[..]

Je zou de twitteraccounts van Mercedes en Ferrari eens moeten vergelijken. Alleen maar credits van Mercedes en Lewis. Ferrari ontkent bijna het bestaan van Max.

Hopelijk gaat Max voor Mercedes rijden na 2019 en niet maar Ferrari
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:42:09 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174119873
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

was toch ook gewoon zo, hij wilde heel begrijpelijk gewoon geen risico nemen, ik snap niet wat daar respectloos aan is
Dat hij er rond de 10 sec achter finishte?
Dat hij geen stevig gevecht aanging bij het inhalen is 1, dat hij niet bij Max in de buurt kon (ja, kon!) blijven is 2. HAM laat Max echt niet gaan als hij denkt hem (veilig) terug te kunnen pakken, of hij is ineens wel heel erg veranderd.. De Merc gaf hem die mogelijkheid gewoon niet vandaag.

En dan is het idd flauw te zeggen "ik liet hem winnen".

EDIT: en die tweet van HAM heb ik zelf als eerste in dit topic geplaatst ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174119889
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 17:47 schreef SnowOokami het volgende:
@sasquatsch

Op Sky zegt Bottas gewoon zelf dat hij niet snel genoeg was en Mercedes heeft het ook gewoon bevestigd dat de data van beide auto's nagenoeg hetzelfde was en dat het verschil niet zo groot had mogen zijn (hij verloor 1s/ronde op Max).
1s/ronde is ook te veel. Maar hij reed in tegenstelling tot Hamilton wel met het nieuwe aeropakket dat minder is dan het oude pakket waar Hamilton op terugviel. Door de verschillen in de kwali (q1 en q3 beide 0.8s) ging ik er van uit dat er (bijna) 0.5s in dat pakket zat.

Al blijkt Mercedes meer problemen gehad te hebben en had Bottas ook moeite met het vinden van een goede setup (veel onderstuur), waardoor hij snel last kreeg van zijn achterbanden. Pirelli heeft de minimale bandenspanningen verhoogd dit weekend en Mercedes lijkt er door de gevoelige aero op de auto het meeste last van te hebben.

http://www.somersf1.co.uk(...)sure-cooker.html?m=1
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:44:18 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174119925
quote:

[..]

O+

Wij allemaal denk ik :D
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:46:09 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174119970
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:34 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

oops :P

[..]

Haha, ja idd ze lieten hem echt veel zien op het einde terwijl ze andere #1 pas net voor de finish laten zien :P al was er op het einde niet veel actie.

[ afbeelding ]
Ja, eindelijk eens een fantastisch goede pitstop op het juiste moment *O*
pi_174119998
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:13 schreef MakkieR het volgende:
Op Formula1.com las ik net dat Hamilton het gevecht niet aanging met onze Max, ( hij heeft hem laten winnen ) wat vinden jullie van zijn uitspraak? Zelf vind ik dit erg respectloos...
Hij heeft hem niet laten winnen. Hij was gewoon niet snel genoeg. Het enige wat hij zei was dat hij tijdens de inhaalactie van Max niet erg hard tegenstribbelde (waar Max ook vanuit ging) omdat hij voor het kampioenschap gaat. Toen Max eenmaal voorbij was was Lewis niet in staat om aan te haken of een tegenaanval te plaatsen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:48:22 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174120015
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:40 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Je zou de twitteraccounts van Mercedes en Ferrari eens moeten vergelijken. Alleen maar credits van Mercedes en Lewis. Ferrari ontkent bijna het bestaan van Max.

Dat deed Merc altijd al richting Max.
Lewis niet geloof ik.
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:49:57 #171
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174120044
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:47 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hij heeft hem niet laten winnen. Hij was gewoon niet snel genoeg. Het enige wat hij zei was dat hij tijdens de inhaalactie van Max niet erg hard tegenstribbelde (waar Max ook vanuit ging) omdat hij voor het kampioenschap gaat. Toen Max eenmaal voorbij was was Lewis niet in staat om aan te haken of een tegenaanval te plaatsen.
Wij zijn het opvallend vaak eens :D
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:53:53 #172
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_174120121
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wij zijn het opvallend vaak eens :D
Met sasquatsch kun je goed praten iig :P

quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

1s/ronde is ook te veel. Maar hij reed in tegenstelling tot Hamilton wel met het nieuwe aeropakket dat minder is dan het oude pakket waar Hamilton op terugviel. Door de verschillen in de kwali (q1 en q3 beide 0.8s) ging ik er van uit dat er (bijna) 0.5s in dat pakket zat.

Al blijkt Mercedes meer problemen gehad te hebben en had Bottas ook moeite met het vinden van een goede setup (veel onderstuur), waardoor hij snel last kreeg van zijn achterbanden. Pirelli heeft de minimale bandenspanningen verhoogd dit weekend en Mercedes lijkt er door de gevoelige aero op de auto het meeste last van te hebben.

http://www.somersf1.co.uk(...)sure-cooker.html?m=1
Idd, Mercedes had een erg hoge bandentemperatuur, misschien toch door de lange wielbasis... meer (downforce) gewicht per cm^2. Ben erg benieuwd naar Suzuka, Toto zei dat op papier Malaysia ze ook wel zou liggen maar dat het uiteindelijk niet zo was... Hij zei daar wel bij dat Suzuka ze meer zou liggen.
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:58:10 #173
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174120220
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:40 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Mercedes heeft vanaf dag 1 al lopen flirten met Max over twitter. Ferrari is daar gewoon anders in, maar om dan te concluderen dat Max vanwege wat tweets maar niet naar Ferrari moet gaan?
Zowel Mercedes als Ferrari zijn natuurlijk fantastische teams. Als Max ooit naar Ferrari zou gaan, dan zou de gekte in Nederland alleen maar groter worden. Ferrari heeft iets mytisch, en een fantastische historie. Ferrari is passie en emotie, stel je Max eens voor met een win in Monzo. Die Italianen worden helemaal gek en verklaren hem heilig.

Neh, Max naar Ferrari zou geweldig zijn.
  zondag 1 oktober 2017 @ 18:58:58 #174
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_174120239
Toch vind ik het verbazingwekkend dat de Red Bull er zo goed bij zit. Vettel was wel snel, maar reed op de supersoft. Raar dat Torro Rosso en Renault echt zwak zijn op dit circuit, maar die Red Bull niet.
pi_174120299
quote:
2s.gif Op zondag 1 oktober 2017 18:58 schreef ShaoliN het volgende:
Toch vind ik het verbazingwekkend dat de Red Bull er zo goed bij zit. Vettel was wel snel, maar reed op de supersoft. Raar dat Torro Rosso en Renault echt zwak zijn op dit circuit, maar die Red Bull niet.
Als Vettel vooraan had gereden had die hem gewonnen. Ferrari was de snelste wagen vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')