SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik doe het vanavond heel, heel rustig aan hoorquote:
je moest teveel naar de glasbak brengen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik doe het vanavond heel, heel rustig aan hoor
buren begonnen te kletsen over mequote:Op zaterdag 30 september 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
je moest teveel naar de glasbak brengen?
stil, daar heb je die alcoholiste weerquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
buren begonnen te kletsen over me
quote:
wie is die vrouw die altijd in het donker...quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stil, daar heb je die alcoholiste weer
Komt de vuilnisdienst bij grootverbruikers niet aan de deur dan?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
je moest teveel naar de glasbak brengen?
moet je extra voor betalenquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Komt de vuilnisdienst bij grootverbruikers niet aan de deur dan?
quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:55 schreef peaceman het volgende:
Lucky van Radiohead omdat Lucky zo sterk zei dat hij anderhalf jaar een Lucky Bastard is geweest.
is die standaard?quote:
Standaard weet ik niet. Heb hem wel vaker meegemaakt.quote:
dat is een waarheid als eenquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:00 schreef peaceman het volgende:
Omdat we moeten proberen te genieten van elk uur dat we hier zijn.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammer van dat leuke liedje van Imagine Dragons
Ja hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:02 schreef peaceman het volgende:
dan doe ik m nog een keer.. als het goed, horen jullie het nu wel.
meen ik. Imagine Dragons is echt een leuk bandjequote:
Mijn zoon is het helemaal met jou eensquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meen ik. Imagine Dragons is echt een leuk bandje
Thunder is echt bagger!quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meen ik. Imagine Dragons is echt een leuk bandje
ik had net bij de sushi 2 biertjes dat was wel genoegquote:
Track slaat nergens op maar heeft wel een goeie groovequote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:06 schreef peaceman het volgende:
Ik druk er nog wel een mooi liedje tussen, want anders ben ik te vroeg klaar
precies!quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Depri maar toch positief liedje.
en PJ Harvey en Kylie Minogue en nog wat anderen.quote:
Ja, PJ wist ik, maar Shane hoor ik nu voor het eerst.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
en PJ Harvey en Kylie Minogue en nog wat anderen.
Je hoort het niet meer klapperen ?quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, PJ wist ik, maar Shane hoor ik nu voor het eerst.
Met z'n nieuwe gebit
werd tijdquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik begin deze toch wel steeds mooier te vinden
Hij had amper meer tanden. En opeens had ie een schitterend wit en gaaf gebitquote:
dan valt het wel opquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij had amper meer tanden. En opeens had ie een schitterend wit en gaaf gebit
geeft niks... ik post zo de playlist en dan kan je alles op youtube gaan beluisteren.quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:11 schreef just me het volgende:
Dank je wel peaceman
het was kort wat ik heb kunnen horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
geeft niks... ik post zo de playlist en dan kan je alles op youtube gaan beluisteren.je bent gewoon jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
dat klopt... anders had ik tijd voor een dagelijkse showquote:
de 1e maand zit er nu op en eigenlijk veel gedoe gehad met de lekkages, slijmbeursontsteking e.d. Nu komende maand alleen maar leuke dingen alsjeblieftquote:
Ik ga duimen voor een maand zonder verdrietige, pijnlijke en lastige dingen voor je!quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
de 1e maand zit er nu op en eigenlijk veel gedoe gehad met de lekkages, slijmbeursontsteking e.d. Nu komende maand alleen maar leuke dingen alsjeblieft
dank je welquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga duimen voor een maand zonder verdrietige, pijnlijke en lastige dingen voor je!
dan je soijkerbroekquote:
Godver........quote:Op vrijdag 29 september 2017 15:50 schreef just me het volgende:
lieve mensen, met heel veel verdriet...
Muis is 'n uurtje geleden overleden
mooi gezegd!quote:Op zaterdag 30 september 2017 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Godver........
Zoveel samen mee gemaakt, zoveel leuke en minder leuke dingen maar we sloegen ons er samen altijd door heen. Je was zo lief en gunde iedereen de wereld.
Ik leerde je kennen in Abo door een simpele post van mij, "Ik moet echt een beter fototoestel kopen want dat ding op mn telefoon is ruk" Meteen een dm van jou dat ik de jouwe wel mocht hebben. Je gebruikte hem niet meer en wilde een ander merk. Gratis en voor niets want anders had je hem naar een kringloop winkel gebracht. Ik mocht niet eens de verzendkosten betalen. Na veel aandringen om wat terug te kunnen doen heb ik het kookboek van mijn opa voor je gekocht op mp. Daar in zat een kranten knipsel voor erwtensoep van het restaurant waar jij vroeger als klein meisje met je vader erwtensoep ging eten. Dat was geen toeval. Mijn opa en jouw vader hadden het samen bekokstoofd dat jij dat boek moest hebben. Nu ben je bij hun en kan je het ze vragen.
Op mijn aandringen ging je luisteren naar de teksten van Eminem en was op een gegeven moment zelfs een grotere fan dan ik.
Zo was je, openminded, bereid om te luisteren, gul en altijd bereid om te helpen als je kon. De wereld heeft een heel heel mooi mens verloren.
Ik kan nog tig voorbeelden en situaties geven maar woorden doen je te kort.....
Muisje ik zal je missen...
quote:
Ik net 2 kaneelbolussen die Junior gisteren meebracht van de Ikequote:Op zondag 1 oktober 2017 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u, heb er al 3 achter mijn kiezen...
Goedemorgen.quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 1 oktober 2017 07:06 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Sterkte Outpost76. Ik kende MaryMouse niet zo goed, maar het wordt me wel steeds duidelijker hoe bijzonder ze was.
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 1 oktober 2017 08:33 schreef just me het volgende:
goeiemorgen
![]()
en mooi gesproken Possie, stoer van je
Hoi Koen.quote:
ik wou dat de aanleiding anders was geweestquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Koen.
Leuk dat je er de laatste paar dagen wat vaker bent.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wou dat de aanleiding anders was geweest
neequote:Op zondag 1 oktober 2017 10:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als je Muis bedoeld.... mee eens... ik kan het ook nog steeds niet echt beseffen.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neeik vroeg me af waarom ze het Wordfeud potje had laten verlopen. Kwam laatste tijd overduidelijk te weinig huee
ik wist wel dat het al jaren niet goed met d'r ging, maar dus niet dat het terminaal wasquote:
Het is ook erg snel gegaan allemaal.quote:Op zondag 1 oktober 2017 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wist wel dat het al jaren niet goed met d'r ging, maar dus niet dat het terminaal wasik sprak d'r wel eens in Wordfeud, maar dus niet daarover
Vanavond met ouwelui uit eten.quote:
verjaardag bij vrienden straks.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanavond met ouwelui uit eten.
Ik nodig ze 1 keer per jaar uit om met mij mee te gaan.
Jij nog leuke plannen, Koen?
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verjaardag bij vrienden straks.
Best gezellig hoor, maar je kan verjaardag altijd van tevoren al uittekenen. Dezelfde mensen, hetzelfde gebak, etc etc
Straks boodschappen doen en verder niet veel. Door de week en op zaterdag druk genoeg, dus op zondag beetje relaxen en ook met de was bezig.quote:
Ontspannen en niets moeten is ook erg fijn.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Straks boodschappen doen en verder niet veel. Door de week en op zaterdag druk genoeg, dus op zondag beetje relaxen en ook met de was bezig.
ach je kan er altijd wel (om) lachenquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik ken het.
Eigenlijk niet zo'n zin in, om te gaan dus?
Zekerquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ontspannen en niets moeten is ook erg fijn.
Maar hoe is het verder Koen?quote:
relaxenquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Straks boodschappen doen en verder niet veel. Door de week en op zaterdag druk genoeg, dus op zondag beetje relaxen en ook met de was bezig.
je wilde gewoon geen chips meer met me delenquote:Op zondag 1 oktober 2017 10:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wou dat de aanleiding anders was geweest
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
je wilde gewoon geen chips meer met me delen
Truus hangt weer aan het infuus dus die mag straks de slaapkamer doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier hangt de was net buiten, straks maar weer eens verder met opruimen enzo
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
Truus hangt weer aan het infuus dus die mag straks de slaapkamer doen
de waarheid mag gezegd wordenquote:
wat ups en downs de laatste tijd, nu gaat het redelijk welquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar hoe is het verder Koen?
Ik heb je al lang niet meer gesproken, want altijd als jij komt, lig ik al lang te slapen.
Misschien kan Koen wat chips meenemen van de verjaardag waar hij naartoe gaat straks.quote:
de waarheid doet pijnquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:12 schreef just me het volgende:
[..]
je wilde gewoon geen chips meer met me delen
hebben ze nooitquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien kan Koen wat chips meenemen van de verjaardag waar hij naartoe gaat straks.
wat een uitvinding he? Guus wordt zo ook weer aan het werk gezetquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:13 schreef just me het volgende:
[..]
Truus hangt weer aan het infuus dus die mag straks de slaapkamer doen
Dat is minder. Hoop dat het nu wat stabieler wordt dan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ups en downs de laatste tijd, nu gaat het redelijk welen met jou?
Misschien vandaag...... als verrassing voor je.quote:
Ik ben Merel ook aan het gek makenquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat een uitvinding he? Guus wordt zo ook weer aan het werk gezet
nootjes en toastjes met altijd dezelfde saladequote:Op zondag 1 oktober 2017 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en verjaardag zonder chips? Daar ga je toch niet heen?
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en verjaardag zonder chips? Daar ga je toch niet heen?
top! Hier komt het wel weer goed as alwaysquote:Op zondag 1 oktober 2017 11:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is minder. Hoop dat het nu wat stabieler wordt dan.
Hier is het druk op het werk. Deze week 6 dagen gewerkt.
Maar verder gaat het wel, denk ik.
Ik vier mijn verjaardag altijd in een cafeetje. Daar hebben ze ook geen chips.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ehb ook nooit chips als ik mijn verjaardag vier. Bij de kinderen ook niet bedenk ik me net, dan krijgen de kinderen kleine zakjes.
mijn 25 jaar onderwijs bonus wat hoger dan verwacht, ik heb de kinderen ook wat gegegevenquote:
gegegeven zelfs? Ga je er van stotteren?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
mijn 25 jaar onderwijs bonus wat hoger dan verwacht, ik heb de kinderen ook wat gegegeven
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag altijd in een cafeetje. Daar hebben ze ook geen chips.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:19 schreef just me het volgende:
[..]
mijn 25 jaar onderwijs bonus wat hoger dan verwacht, ik heb de kinderen ook wat gegegeven
Maar ik kan overdag nooit.quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik vier mijn verjaardag alleen als het in het weekend valt. Als het door de week is, kunnen mensen overdag komen om even koffie/thee te komen drinken en stukje gebak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |