Er is alles bij elkaar nog wel een redelijke maakindustrie in deze regio. Veelal ook harde werkers, dat zal dus wel goed gaan komen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op sociaal gebied wel. Op economisch gebied geen idee wie de kar zou moeten trekken. Als we iets eerder waren geweest hadden we de Groningse gasbaten om te investeren.
Eens hoor. Veel te veel volwassenen doen maar wat.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, ik zeg gewoon dat ik de taalfouten er even uit haal, maar ben ondertussen stiekem van mening dat je zulke eenvoudige fouten niet mag maken als docent.
https://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:35 schreef 99.999 het volgende:
Mijn TV lijkt het nu wel echt begeven te hebben. Iemand nog tips voor wat je tegenwoordig moet hebben aan type scherm? Of maakt het allemaal geen zak meer uit? En zijn er nog merken die je moet ontwijken?
Was dat niet Samsung die het mooi geregeld had, kijken/keken zelfs in de huiskamer met iemand mee?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:39 schreef Jip141 het volgende:
Maakt veel uit. Vooral scherm.
De smart functies kun je gewoon negeren omdat je dat makkelijk kunt oplossen met een chromecast of Apple-tv aan je tv die dat veel beter hebben geregeld.
Jups.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Was dat niet Samsung die het mooi geregeld had, kijken/keken zelfs in de huiskamer met iemand mee?
Stroomvreters toch plasma.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb nog een plasmascherm. Zijn volgens mij nog amper te koop, is allemaal LCD en OLED (beste) geworden.
Ik heb nu denk ik LED, modelletje is al wat ouder.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb nog een plasmascherm. Zijn volgens mij nog amper te koop, is allemaal LCD en OLED (beste) geworden.
Yup, maar mijn energierekening is sowieso hoog met constant draaiende servers enzo. En ik doe niet aan al die hippie-energiebesparende onzin. Dus dat scherm merk ik weinig extra van. Sterker nog, ik heb echt geen flauw idee hoeveel ik verbruik.quote:
Dat plasmascherm is pakweg 14 jaar oud. Is niet eens HD, maar HD-ready. Voor ik een nieuwe koop wacht ik nog even tot de 4K-schermen wat betaalbaarder worden.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb nu denk ik LED, modelletje is al wat ouder.
Ik zou gek worden met een echte server, heb nu eentje deze n3700-itx, en die vind ik nog veel gebruiken.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Yup, maar mijn energierekening is sowieso hoog met constant draaiende servers enzo. En ik doe niet aan al die hippie-energiebesparende onzin. Dus dat scherm merk ik weinig extra van. Sterker nog, ik heb echt geen flauw idee hoeveel ik verbruik.
Stroom is ook om te gebruiken, niet om te besparen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou gek worden met een echte server, heb nu eentje deze n3700-itx, en die vind ik nog veel gebruiken.
Tja wel Limburger echter wat geld uitgeven groener als een Hollander, tenzij aan vreet.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stroom is ook om te gebruiken, niet om te besparen.
watquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja wel Limburger echter wat geld uitgeven groener als een Hollander, tenzij aan vreet.
Ja, dat 4K e.d. Geloof ik ook wel. De TV staat het grootste deel toch maar aan voor goedkoop vermaak of om muziek te luisterenquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat plasmascherm is pakweg 14 jaar oud. Is niet eens HD, maar HD-ready. Voor ik een nieuwe koop wacht ik nog even tot de 4K-schermen wat betaalbaarder worden.
Muziek tv?quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat 4K e.d. Geloof ik ook wel. De TV staat het grootste deel toch maar aan voor goedkoop vermaak of om muziek te luisteren. Dan zie ik het verschil tussen (U)HD en 4K echt niet
Gewoon de radio aan op dat ding of via de telefoon en spotify, werkt mij goed zat. Heb wel een losse speaker maar dat werkt niet helemaal goed met koppelenquote:Op zondag 1 oktober 2017 12:53 schreef eriksd het volgende:
Mensen die hun tv gebruiken voor muziek, tergend. Of heb je wel een losse speaker ofzo?
Waardeloos geluid en pure energieverspilling inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:53 schreef eriksd het volgende:
Mensen die hun tv gebruiken voor muziek, tergend.
Wellicht mensen die nostalgisch zijn over het geluid uit een oude yoko boombox.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:53 schreef eriksd het volgende:
Mensen die hun tv gebruiken voor muziek, tergend. Of heb je wel een losse speaker ofzo?
Ik heb in januari al een Philips 43” 4K smart-tv voor minder dan ¤400 gekocht.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat plasmascherm is pakweg 14 jaar oud. Is niet eens HD, maar HD-ready. Voor ik een nieuwe koop wacht ik nog even tot de 4K-schermen wat betaalbaarder worden.
Al mijn audio gaat via mijn Pioneer-versterker en Bose-speakers, ook dat van de tv.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:53 schreef eriksd het volgende:
Bizar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/GissiSim/status/914445351993724929
Bosequote:Op zondag 1 oktober 2017 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Al mijn audio gaat via mijn Pioneer-versterker en Bose-speakers, ook dat van de tv.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:59 schreef john2406 het volgende:
Hallo ieder het zijne he!
Laat een ieder in zijn waarde ook als die waarde niet veel is, of gaat worden
Je weet dat ze je via Twitter alleen de grootste excessen tonen hè?quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
Tja als men zich ermee berusten doet, echter waar de haat dadelijk diep in gaat zitten die komen ooit een keer terug.quote:
Fascistenquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:03 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat ze je via Twitter alleen de grootste excessen tonen hè?
Ehh remmie, ik kan hier zonder overdrijven en zeer letterlijk honderden van deze videos plaatsen uit Catalonie vandaag (vanochtend)quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet dat ze je via Twitter alleen de grootste excessen tonen hè?
En ze komen zelfs uit Europa toch?quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ehh remmie, ik kan hier zonder overdrijven en zeer letterlijk honderden van deze videos plaatsen uit Catalonie vandaag (vanochtend)
4 jaar oude video. Twitter-account lijkt in het leven geroepen om de boel te doen escaleren.quote:
4 jaar oude video.quote:
Oh echt? Tyfustwitter, waarom klik ik nog op die aids van Skyquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:09 schreef Jip141 het volgende:
[..]
4 jaar oude video. Twitter-account lijkt in het leven geroepen om de boel te doen escaleren.
Argh, clickbait van Skyquote:Op zondag 1 oktober 2017 13:09 schreef Jip141 het volgende:
[..]
4 jaar oude video. Twitter-account lijkt in het leven geroepen om de boel te doen escaleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |