Jazeker. https://en.wikipedia.org/wiki/Bo%27nessquote:
Dat valt wel mee over het algemeenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je kiezen uit genoeg darters
Als Gilding al daartoe behoort zijn de eisen vrij laag.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat valt wel mee over het algemeen
Dennis Smith blijft nog altijd de koningquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Gilding al daartoe behoort zijn de eisen vrij laag.
overal waar Gilding gaat of staat is het ineens weer 1970quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Gilding al daartoe behoort zijn de eisen vrij laag.
Theo van Theo & Thea?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Pipewat is dat ook voor figuur
Hij doet me ergens aan denken
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dennis Smith blijft nog altijd de koning
Justin 'The Sloth' Pipequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Pipewat is dat ook voor figuur
Hij doet me ergens aan denken
quote:
Je bent waarschijnlijk te laat geborenquote:
Genot altijd in de eerste rondesquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Wat een figuren komen er toch altijd op dat darts af.
Wat een vieze man vind ik datquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dennis Smith blijft nog altijd de koning
Begin deze eeuw keek ik alleen nog BDOquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk te laat geboren
Of in een land met ander licht
Smith wasmet name eindjaren 90 en de eerste jaren van dit millenium een topspeler binnen de PDC en draait nog altijd mee op de tour
Die Aziaat die vorig WK op zijn bek gingquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Genot altijd in de eerste rondes
Sungodquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Aziaat die vorig WK op zijn bek ging
Als hij dit jaar ook maar meedoet dan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sungod
Jaar daarvoor gooide hij buiten het bord
Met zijn snuifmemequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sungod
Jaar daarvoor gooide hij buiten het bord
Chauvinismequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom dringen ze die Max Verstappen zo op?
Ik zit al met het gulpje open voor al het chauvinisme rond Wit-Rusland - Nederland en Nederland - Zweden.quote:
Hopelijk scoort Wit-Rusland dan 1 of 2 keer , is het zo weer overquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit al met het gulpje open voor al het chauvinisme rond Wit-Rusland - Nederland en Nederland - Zweden.
Muah in de laatste wedstrijd een choke is ook leuk, net als toen met Nederland - Tsjechiëquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk scoort Wit-Rusland dan 1 of 2 keer , is het zo weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |