SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor ultiem dartsgenot met "dubbel in, dubbel uit". Met, u verwacht het niet, de titelverdediger Michael van Gerwen. En verder Rob Crossen vies(dikke)(slechte) Adrian Lewis. En ook de in bloedvorm verkerende Mensur Suljovic. Komt dat zien!
RTL is er altijd bij, alleen op maandag en vrijdagavond schakelen ze pas later in. Tevens hopen we allemaal dat Marcel Maijer aan acute bronchitis lijdt.
JAAAAA DRT IS WEER OPENquote:Op zaterdag 30 september 2017 20:27 schreef Tagliano het volgende:
Zijn we al eventjes bezig met de voorbereidingen voor DRT, open je doodleuk een halfuur van tevoren een topic dat we eik in DRT wilden
Kickje DRT, derhalve
Deze welquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:01 schreef franklop het volgende:
Speciaal zo'n dartstoernooi. Hebben we er niet zoveel van
die anderen maken deze wat minder. In mijn beleving danquote:
RvB doet mee hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:05 schreef bechirti het volgende:
een toernooi zonder de twee angstgegners van mvg leuk!
Daar kan ik me dan nog wel wat bij voorstellenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:03 schreef franklop het volgende:
[..]
die anderen maken deze wat minder. In mijn beleving dan
Kijk gelukkig ook niet alles. Dan meer genot tijdens WKquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan nog wel wat bij voorstellen
Wie?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:09 schreef Mani89 het volgende:
De Waggelende Walvis is wel weer in uitstekende vorm, dat kan misschien nog een leuk potje worden.
Dat zou nog wel eens aardig kunnen werken somsquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Beide opkomstnummers tegelijk afspelen, dan mag het van mij.
Doet die irritante Cadby ook nog meequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je gaat hem vanavond in actie kunnen zien
Neequote:Op zondag 1 oktober 2017 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet die irritante Cadby ook nog mee
Of die ene pedofiel die altijd een verschrikkelijke act opvoert voor elke keer gooien.
GILDINGquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die met die bruine tanden, bril en kale kop.
Gildingquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die met die bruine tanden, bril en kale kop.
Cultheldquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Waarom heeft die gast een heldenstatus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |