Wist je dat mensen op Voetbalzone hele opstellen schrijven? Alsof iedereen op dat betoog zit te wachten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:14 schreef Doublepain het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=314229
Die eerste reactie
Ik heb daar weleens 1 gekopieerd en op de FP geplaatst bij hetzelfde bericht, krijg je altijd wel veel duimpjes meequote:Op zaterdag 30 september 2017 22:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wist je dat mensen op Voetbalzone hele opstellen schrijven? Alsof iedereen op dat betoog zit te wachten.
Niks mis met uitgebreide reacties.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wist je dat mensen op Voetbalzone hele opstellen schrijven? Alsof iedereen op dat betoog zit te wachten.
Spaans ritme is heerlijk. Sowieso mediterraan leven gruwelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima, elke dag wel eigenlijk..
Sowieso leven die Spanjaarden pas in de avond, altijd feest..
Mensen gaan al vijf minuten voor het eind van een wedstrijd een opstel schrijven zodat ze als eerste de reactie hebben op het wedstrijdverslag.😂quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Om 12/1 uur in de nacht gaan ze nog naar de kroeg met de hele familie, baby ook mee..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Spaans ritme is heerlijk. Sowieso mediterraan leven gruwelijk.
Wat doe jij daar dan nu?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Om 12/1 uur in de nacht gaan ze nog naar de kroeg met de hele familie, baby ook mee..
Grappig wel
Ligt aan de context. Vaak zijn het 4 of 5 gappies die hele analyse geven van een bepaalde situatie. Vervolgens maakt er 1 een denkfout en zijn ze daar 45 reacties over het discussiėren.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met uitgebreide reacties.
Pleur op!quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen gaan al vijf minuten voor het eind van een wedstrijd een opstel schrijven zodat ze als eerste de reactie hebben op het wedstrijdverslag.😂
Studie vakantie vierenquote:
Ik ook zoiets, en de discussie is zo nutteloos als je het zelf maakt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ligt aan de context. Vaak zijn het 4 of 5 gappies die hele analyse geven van een bepaalde situatie. Vervolgens maakt er 1 een denkfout en zijn ze daar 45 reacties over het discussiėren.
Ik ben natuurlijk al wat ouder dan jij. Volgens mij ging ik voor het eerst rond ‘99 het internet op. In 2003 wist ik al dat discussies op het internet nutteloos waren.
Lijkt mij wel genot om daar te leven.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Studie vakantie vieren
Maar spreek je morgen weer JR, Ajax gaat punten verspelen
Getekend TOTOkoning '17
Dit klopt, en toch haak je altijd weer in als je linksom of rechtsom meent de ander weer op zijn domheid moet wijzen..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij ging ik voor het eerst rond ‘99 het internet op. In 2003 wist ik al dat discussies op het internet nutteloos waren.
Hallo Stijn..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen gaan al vijf minuten voor het eind van een wedstrijd een opstel schrijven zodat ze als eerste de reactie hebben op het wedstrijdverslag.😂
Ik kom al heel lang in Spanje en bepaalde familieleden hebben er ook aantal jaar gewoond en dat was voor iemand die in Nederland opgroeit altijd wel grappig om te zien. Om 22:30 en later lopen die kleine kids gewoon nog buiten te spelen of zitten nog lekker te eten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Om 12/1 uur in de nacht gaan ze nog naar de kroeg met de hele familie, baby ook mee..
Grappig wel
Hey Stinho..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik er postte rond 2009 a 2010 was dat oprecht zo.
Zit je vanuit Spanje te betten?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Studie vakantie vieren
Maar spreek je morgen weer JR, Ajax gaat punten verspelen
Getekend TOTOkoning '17
18:00 uur etenstijd, en dan het eten ook echt als moetje zien ipv iets om van te genieten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik kom al heel lang in Spanje en bepaalde familieleden hebben er ook aantal jaar gewoond en dat was voor iemand die in Nederland opgroeit altijd wel grappig om te zien. Om 22:30 en later lopen die kleine kids gewoon nog buiten te spelen of zitten nog lekker te eten.
Dat realiseer je wel hoe we hier met de klok leven en ook hoe gestructureerd we zijn.
Sorry JR. Ik ga er steeds vanuit dat 93 op je geboortejaar slaat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, en de discussie is zo nutteloos als je het zelf maakt.
Heb jij tips?quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het op een andere manier proberen Bekbefje
Dat klopt, ik ben 1923 jaar oudquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Sorry JR. Ik ga er steeds vanuit dat 93 op je geboortejaar slaat.
Hoe oud ben je pik?
Mensen met een Surinaamse opvoeding zijn over het algemeen wat minder strak met de tijd. Helemaal als het op eten aankomt, maar dat is de laatste jaren ook minder geworden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
18:00 uur etenstijd, en dan het eten ook echt als moetje zien ipv iets om van te genieten.
Gelukkig valt er bij jou niks linksom of rechtsom te wijzen. Bij jou heb ik alles al vastgesteld.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dit klopt, en toch haak je altijd weer in als je linksom of rechtsom meent de ander weer op zijn domheid moet wijzen..
Ik had, toen ik nog in Amsterdam en omstreken rondbanjerde, een paar Surinaamse collega's.. Die kon ik hierom af en toe wel schieten.. Ik ben zelf zo punctueel en sharp on the clock als de neten..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mensen met een Surinaamse opvoeding zijn over het algemeen wat minder strak met de tijd. Helemaal als het op eten aankomt, maar dat is de laatste jaren ook minder geworden.
Merk het ook met mijn eigen kids. Die eten ook op tijd, want ze moeten in bad en naar bed en de volgende dag weer naar school.
Het jaar van de kleine penissen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben 1923 jaar oud
Mijn neefje van 1,5 ging net ook al om 18:00 uur zeuren om te eten jaquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mensen met een Surinaamse opvoeding zijn over het algemeen wat minder strak met de tijd. Helemaal als het op eten aankomt, maar dat is de laatste jaren ook minder geworden.
Merk het ook met mijn eigen kids. Die eten ook op tijd, want ze moeten in bad en naar bed en de volgende dag weer naar school.
Ach ik kan er prima mee plassen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het jaar van de kleine penissen.
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig valt er bij jou niks linksom of rechtsom te wijzen. Bij jou heb ik alles al vastgesteld.
Wil je om 15:00 iets afspreken? Gewoon 13:30/14:00 doorgeven....quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had, toen ik nog in Amsterdam en omstreken rondbanjerde, een paar Surinaamse collega's.. Die kon ik hierom af en toe wel schieten.. Ik ben zelf zo punctueel en sharp on the clock als de neten..
Mensen die altijd te laat komenquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had, toen ik nog in Amsterdam en omstreken rondbanjerde, een paar Surinaamse collega's.. Die kon ik hierom af en toe wel schieten.. Ik ben zelf zo punctueel en sharp on the clock als de neten..
Rust, regelmaat en reinheid.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje van 1,5 ging net ook al om 18:00 uur zeuren om te eten jaVoor die kinderen is regelmaat wel belangrijk.
Ik had een Indisch maatje, met de nadruk op had.. Die zijn van hetzelfde laken een pak.. Die kreeg het ook voor elkaar dat als je om half 12 in de stad afsprak, dat je hem 23:25 belde en dat 'ie dan doodleuk vertelde dat 'ie op het punt stond te gaan douchen en dan eens richting de stad zou gaan fietsen..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wil je om 15:00 iets afspreken? Gewoon 13:30/14:00 doorgeven....
Zit je altijd goed.
Dit heb ik met een gewone Nederlandse jongen, sta jij al ergens te wachten en is hij nog thuis een eitje aan het bakken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had een Indisch maatje, met de nadruk op had.. Die zijn van hetzelfde laken een pak.. Die kreeg het ook voor elkaar dat als je om half 12 in de stad afsprak, dat je hem 23:25 belde en dan doodleuk vertelde dat 'ie op het punt stond te gaan douchen en dan eens richting de stad zou gaan fietsen..
Stoom.. uit.. mijn.. oren....
12:30quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Rust, regelmaat en reinheid.
Hoe laat begint Eredivisie?
Dan ging ik van ellende maar alvast in de kroeg zitten en was lam als 'ie eindelijk eenmaal binnentrad..quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heb ik met een gewone Nederlandse jongen, sta jij al ergens te wachten en is hij nog thuis een eitje aan het bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |