Dit heb jij dan verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een hekel aan Berlijn had?
Wijsheid komt met de jaren zag ik een knaap van 19 net schrijven..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit heb jij dan verkeerd begrepen.
Ik vind het smerig links.
Maar ik vind Berlijn een van de leukere steden van Europa, en heb er vele leuke nachten gehad.
En ze Berlijn heeft mijn tante atheist gemaakt
Inso, je hebt toch geen seks voor het huwelijk gehad hè?quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit heb jij dan verkeerd begrepen.
Ik vind het smerig links.
Maar ik vind Berlijn een van de leukere steden van Europa, en heb er vele leuke nachten gehad.
Gaat je niets aan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Inso, je hebt toch geen seks voor het huwelijk gehad hè?
Ik slaap bij mijn tante in Friedrichshain.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren zag ik een knaap van 19 net schrijven..
Dat is een stadsdeel verder..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik slaap bij mijn tante in Friedrichshain.
Als je terugkomt..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik terugkom wil ik weten of mijn post er is..
Wat een bazenstad.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
lolquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Want dat record moet nu ook wel in zicht komen lijkt me
lolquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Want dat record moet nu ook wel in zicht komen lijkt me
Toevallig keek ik net ook naar de stand.quote:
Dat staat al op hun naam.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoe het zit met het record van 0 goals in de PL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |