Er zit wel een fantastische American style diner voor je ontbijt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nu voor een retourtje en airbnb iets van 230 euro kwijt ofzo. En dan komt daar nog zuipen + eten bij, en mijn kaart die wel 40/45 euro zal kosten.
Het leven was veel goedkoper toen Feyenoord nog gewoon 10e eindigde elk jaarquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nu voor een retourtje en airbnb iets van 230 euro kwijt ofzo. En dan komt daar nog zuipen + eten bij, en mijn kaart die wel 40/45 euro zal kosten.
Volgens mij waren we daar de eerste avond. Echt zo'n 1950 restauraunt waar je nog echt gele en rode flessen saus zonder logo op tafel had staanquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Er zit wel een fantastische American style diner voor je ontbijt.
Ja. Dat is wel prima katervoer opzich.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij waren we daar de eerste avond. Echt zo'n 1950 restauraunt waar je nog echt gele en rode flessen saus zonder logo op tafel had staan
Koekje van eigen deeg..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik word alleen altijd gediscrimineerd in Manchester
325 a 350 dus...quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verdieping in belastingen beleggingen ook wel interessant.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat een leven, maatje. Weet je al welke kant je op wil qua werk
Mag ik dat zo in de supermarkt beslissen? Godverdomme..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Zoals je eerder kon lezen twijfelde ik, maar Sked zei dat ik rijst met kip moest gaan eten (ipv een uitsmijter), dus doe ik dat ook maar.
Heb je al gedoucht, varken?quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mag ik dat zo in de supermarkt beslissen? Godverdomme..
spinazie nog watquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Zoals je eerder kon lezen twijfelde ik, maar Sked zei dat ik rijst met kip moest gaan eten (ipv een uitsmijter), dus doe ik dat ook maar.
Dat mag.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Mag ik dat zo in de supermarkt beslissen? Godverdomme..
Goed voor het milieu.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:42 schreef JanCees het volgende:
Net gedoucht
Nu naar pinautomaat rijden
Ga fietsen met je dikke lichaam..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:42 schreef JanCees het volgende:
Net gedoucht
Nu naar pinautomaat rijden
het regent en het is verquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga fietsen met je dikke lichaam..
Ik ben binnekort in jouw stad he makkerquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ga fietsen met je dikke lichaam..
Was je er maar binnenkort, dan hadden we een potje kunnen scrabbelen..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben binnekort in jouw stad he makker
19 oktober..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Was je er maar binnenkort, dan hadden we een potje kunnen scrabbelen..
Dit heb jij dan verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een hekel aan Berlijn had?
Wijsheid komt met de jaren zag ik een knaap van 19 net schrijven..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit heb jij dan verkeerd begrepen.
Ik vind het smerig links.
Maar ik vind Berlijn een van de leukere steden van Europa, en heb er vele leuke nachten gehad.
En ze Berlijn heeft mijn tante atheist gemaakt
Inso, je hebt toch geen seks voor het huwelijk gehad hè?quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit heb jij dan verkeerd begrepen.
Ik vind het smerig links.
Maar ik vind Berlijn een van de leukere steden van Europa, en heb er vele leuke nachten gehad.
Gaat je niets aan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Inso, je hebt toch geen seks voor het huwelijk gehad hè?
Ik slaap bij mijn tante in Friedrichshain.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren zag ik een knaap van 19 net schrijven..
Dat is een stadsdeel verder..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik slaap bij mijn tante in Friedrichshain.
Als je terugkomt..quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als ik terugkom wil ik weten of mijn post er is..
Wat een bazenstad.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
lolquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Want dat record moet nu ook wel in zicht komen lijkt me
lolquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Want dat record moet nu ook wel in zicht komen lijkt me
Toevallig keek ik net ook naar de stand.quote:
Dat staat al op hun naam.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoe het zit met het record van 0 goals in de PL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |