Ja dat is ook een ramp.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind de kater erger.
Betis v Valencia is over twee weken volgens mij. Mooi duel tussen twee revelaties. Die hebben echt ziek veel seizoenskaarten verkocht dacht ik. De aanstelling van Setien is een mooie hit. En Valencia, genieten was dat tegen Sociedad. Wat een middenveld.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien Betis maar nemen
[..]
En jij woont in Thailand? Kk vies
Post er al?quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Eerst die pens wegwerken dan kunnen we het weer over douchen hebben.
Wat dacht je van mi amigo Guardado?quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Betis v Valencia is over twee weken volgens mij. Mooi duel tussen twee revelaties. Die hebben echt ziek veel seizoenskaarten verkocht dacht ik. De aanstelling van Setien is een mooie hit. En Valencia, genieten was dat tegen Sociedad. Wat een middenveld.
Iets anders.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik twijfel over het avondeten: rijst met kip, doppers en zoetzure saus of een dikke uitsmijter maken?
Patat halen.. Berenlul erbij.. Lekker man, niets mis mee..quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik twijfel over het avondeten: rijst met kip, doppers en zoetzure saus of een dikke uitsmijter maken?
rijstquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hjb.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een grimmige sfeer in dit topic.
Triest dat die verzorgers zich nu ook al vergrijpen aan bejaarden.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:58 schreef Scrummie het volgende:
Ik douche alleen lang met onlo's moeder.
Bedankt voor dit nutteloze antwoordquote:
Gister al patat gehad.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Patat halen.. Berenlul erbij.. Lekker man, niets mis mee..
quote:
Hoi Stijn..quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een grimmige sfeer in dit topic.
Pfoh, wat een voetballer. In tegenstelling tot Cocu snapt Setien dat Guardado niet geschikt is als enige controleur. Genieten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van mi amigo Guardado?
zelfs in afrika douchen ze vakerquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Knut is écht vies als ie maar 1 keer per week doucht in Azië
quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Triest dat die verzorgers zich nu ook al vergrijpen aan bejaarden.
Maar als dat de enige manier voor jou is om aan pussy te komen.
Ik wacht ff tot 18:00. Ben hier aan het klussen ja goffedomme!!! Kan niet elke 5 minuten in brievenbus kijken.quote:
Cocu is ook geen genie, maar toch staan we bovenaan....quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pfoh, wat een voetballer. In tegenstelling tot Cocu snapt Setien dat Guardado niet geschikt is als enige controleur. Genieten.
Anders moet je tot dinsdag wachtenquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik wacht ff tot 18:00. Ben hier aan het klussen ja goffedomme!!! Kan niet elke 5 minuten in brievenbus kijken.
Cocu is een slap excuus. In alles.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cocu is ook geen genie, maar toch staan we bovenaan....
https://streamwoop.tv/replay/Betis-2-1-Deportivo-Joaquinquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cocu is ook geen genie, maar toch staan we bovenaan....
Ga je nu rijst eten?quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedankt voor dit nutteloze antwoord
[..]
Gister al patat gehad.
[..]
Knut vertelde laatst over een smerig verhaal over wijf die worm uit der reet had hangen tijdens het beffen, maar ik begin steeds meer te geloven dat Knut zelf de worm had.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zelfs in afrika douchen ze vaker
Ik twijfel niet en het wordt gewoon rijst met kipquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wtfquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Knut vertelde laatst over een smerig verhaal over wijf die worm uit der reet had hangen tijdens het beffen, maar ik begin steeds meer te geloven dat Knut zelf de worm had.
heerlijk passjequote:Op zaterdag 30 september 2017 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://streamwoop.tv/replay/Betis-2-1-Deportivo-Joaquin
Februariquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Knut vertelde laatst over een smerig verhaal over wijf die worm uit der reet had hangen tijdens het beffen, maar ik begin steeds meer te geloven dat Knut zelf de worm had.
Snap niet dat je elke dag zelfde eetquote:Op zaterdag 30 september 2017 17:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik twijfel niet en het wordt gewoon rijst met kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |