die zijn fake, je kunt ze beter naar mij sturenquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is er een OMG airdrop geweest? Ik vind zomaar 15 OMG coins op mijn ethereum adres
Okay, ze zijn al onderweg.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:44 schreef kthxbye het volgende:
[..]
die zijn fake, je kunt ze beter naar mij sturen
Morgen dusquote:Op zaterdag 30 september 2017 18:15 schreef supermercado het volgende:
1 oktober word er meer duidelijk mbt de crypto regels in china.
https://news.bitcoin.com/(...)hina-on-october-1st/
Kutje jammer.quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nee was vorige week al klaar.
Lekker hè aflossen door cryptoquote:Op zaterdag 30 september 2017 19:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Welke coins kopen jullie nu (voor 1 okt) ivm de crypto regels in china?
Met welke zal ik mijn hypotheek kunnen aflossen?![]()
Ja, rebranding begint in oktober onder andere. Die gaat de komende tijd nog wel knallen verwacht ik. Mits BTC normaal blijft doen. Hierbij gezegd hebbende dat ik zelf momenteel 100% in Lisk zit :p.quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:00 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Kutje jammer.
Gaat Lisk de komende weken nog wat doen? Heb 2 dagen terug nog wat BTC er in gegooid, maar daalt alleen maar. Iemand hier meer insight over?
Gelukkig is Waves volop in ontwikkelingquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:23 schreef fukforce het volgende:
Stratis dat project gaat zwaar naar de klote drukker bezig met het zoeken naar exchanges dan het ontwikkelen van hun product!
Sowieso Waves, Komodo en OCLquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gelukkig is Waves volop in ontwikkeling
twitter:SuperNet_Italy twitterde op vrijdag 29-09-2017 om 15:45:20@KarlKarlsson_ @MagicNxt Keep up the good job with @wavesplatform ? I hope to see integration with BarterDex in due time reageer retweet
WavesDEX, Tidexquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:47 schreef xaban06 het volgende:
Oo welke Exchange kan he OCL kopen?
Zit mobiel naar op Tidex net niet kunnen vinden. Ik ga maar eens wat beter kijkenquote:
Op Waves DEX is OCL exclusief verkrijgbaar op dit momentquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:47 schreef xaban06 het volgende:
Oo welke Exchange kan he OCL kopen?
My bad, ik dacht dat ie daar ook te koop was, maar het is kennelijk alleen op de Waves DEXquote:Op zaterdag 30 september 2017 23:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zit mobiel naar op Tidex net niet kunnen vinden. Ik ga maar eens wat beter kijken
Ik ben echt blind, ik zie het nog steeds niet staan.
Alleen met mijn CPU op Monero.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:19 schreef TheJanitor het volgende:
Zijn er ook mensen die dingen minen hier? Het ziet er allemaal ingewikkeld uit. Ik heb wel een extreem goede pc/videokaart dus vandaar de vraag.
Zijn binnen, thanks!quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Okay, ze zijn al onderweg.
ik zit te denken wat ik met m'ns strat moet doenquote:Op zaterdag 30 september 2017 22:23 schreef fukforce het volgende:
Stratis dat project gaat zwaar naar de klote drukker bezig met het zoeken naar exchanges dan het ontwikkelen van hun product!
quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:07 schreef cb2013 het volgende:
ETH doet de laatst een weken niet veel? Toen het nog ongeveer $380 was gedaald naar nu rond de $300. Hebben anderen nog vertrouwen in deze coin.
Je hebt geen Waves voor de 0.003 feequote:Op zondag 1 oktober 2017 14:05 schreef DutchieBre het volgende:
Ik probeer wat WGR te lozen via de Waves Dex, maar blijf continu te horen dat ik een "error, order has not been created" heb ,,,Wat doe ik fout?
Eth is niet voor niets nummer 2 op coinmarketcap.quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:07 schreef cb2013 het volgende:
ETH doet de laatst een weken niet veel? Toen het nog ongeveer $380 was gedaald naar nu rond de $300. Hebben anderen nog vertrouwen in deze coin.
Soon to be arrivingquote:Op zondag 1 oktober 2017 14:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt geen Waves voor de 0.003 fee P
Ik zou niet langer wachten maar ze zo snel mogelijk wegdoen dit project is dood man.quote:Op zondag 1 oktober 2017 13:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik zit te denken wat ik met m'ns strat moet doen
quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:07 schreef cb2013 het volgende:
Levert het nog wat op? Ik mine nu ZEN via mijn GPU. Volgende keer nog wat zoeken voor mijn CPU.quote:
Toen je de vorige keer - gisteren - hier vroeg hoe je bepaalde coins 'zo snel mogelijk' kon kopen en men je toen als antwoord Bittrex gaf, heb je daar toen überhaupt een beetje rondgekeken, gezocht hoe eea daar werkt (bv in de OP van het beginnerstopic), gelezen over diverse coins etc?quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:50 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Hoe koop je het snelst ETH (ik wil ook)?welke site?
Wat dan? Vanmiddag wat BTC overgemaakt om OCL te kopen, maar nog niet aan toegekomen.quote:
Ik vrees dat ik je geen antwoord ga geven wat je niet al gezegd is.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:50 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Waar ben je nou allemaal mee bezig ?quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:50 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Thanks! Ziet er niet goed uit inderdaad. Kan nu nog met winst uitstappenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:53 schreef Rossdale het volgende:
Als er nog iemand Reddcoin aan het HODLen was hier, ik zou nu uitstappen. Het project is zo goed als dood. Team is opgestapt en de leider is te lam om in zoveel maanden even te melden dat hij er niet zoveel tijd meer voor heeft.
https://amp.reddit.com/r/(...)_update_01_oct_2017/
Shapeshift.io Kan zelfs met je mobiel.quote:Op zondag 1 oktober 2017 16:50 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
doge stijgt ook nog ondanks allesquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:53 schreef Rossdale het volgende:
Als er nog iemand Reddcoin aan het HODLen was hier, ik zou nu uitstappen. Het project is zo goed als dood. Team is opgestapt en de leider is te lam om in zoveel maanden even te melden dat hij er niet zoveel tijd meer voor heeft.
https://amp.reddit.com/r/(...)_update_01_oct_2017/
litecoin snap ik, maar van dogecoin krijg ik geen hoogte wat daar nou de aantrekkingskracht van is behalve een internetmeme.quote:
OMG DAT IS NU!!!/??quote:Op zaterdag 30 september 2017 18:15 schreef supermercado het volgende:
1 oktober word er meer duidelijk mbt de crypto regels in china.
https://news.bitcoin.com/(...)hina-on-october-1st/
het is daar 6 uur later, dus nog ff nachtquote:
In China? Waar komt bij jou de zon op?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef Oscar. het volgende:
[..]
het is daar 6 uur later, dus nog ff nacht
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef Oscar. het volgende:
[..]
het is daar 6 uur later, dus nog ff nacht
Het oosten? Het is daar nu 5.30AM. Geen enkele ambtenaar die nu daar wakker isquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:22 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
In China? Waar komt bij jou de zon op?
https://www.linkedin.com/(...)6319522280439447552/quote:I just also want to clarify here that I requested to be removed from the Agrello website. The reason is that I can not approve with the management practices of Agrello. In my humble opinion, they must put up a gitHUB where everybody can see what they implement, they must come up with a clear plan when they implement which parts of the whitepaper because based on that people invested, they must put up public wallet addresses where everybody can see where the ICO funding is and where it goes for what. It is impossible for me to support their secrecy and I personally have no idea what goes on in Agrello and what their plans are. Note also that I have never held any DLT tokens and I have also never received compensation for the whitepaper. I will continue with the work that I have expressed in the Agrello whitepaper, but on an academic level with 3 new PhD students who will be arriving at TTU.ee starting October. Thus, I intend to build the system that I have described in the whitepaper, but I will do so on an academic level as it is not clear to me if Agrello has any intention to implement at all what is written in the whitepaper. That is all totally not acceptable for me and therefore I have decided to let Agrello part on its own way.
Op tijd je verlies nemen is het moeilijkste wat er is. Goed gedaan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben blij dat ik DLT gedumpt heb. Ik ben er met een halve BTC verlies uitgestapt omdat ik totaal geen vertrouwen meer in het team heb. De arrogantie, luiheid en het gebrek aan communicatie van het team beloven niet veel goeds. En dan heeft Chief Scientist Alex Norta er ook de brui aan gegeven:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)6319522280439447552/
Op zondag doen ambtenaren doorgaans het meest.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Het oosten? Het is daar nu 5.30AM. Geen enkele ambtenaar die nu daar wakker is
ow ik snap de ophef. jullie denken dat er in het weekend in China wat gebeurd
jellymadquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Op zondag doen ambtenaren doorgaans het meest.
De rest van de week rusten ze daarvan uit.
verre van. maar doe er wel zaken meequote:
quote:Op maandag 2 oktober 2017 00:02 schreef Oscar. het volgende:
[..]
verre van. maar doe er wel zaken mee
Lekker laten gaan joh, sommige mensen willen niet leren. Of alleen op de pijnlijke manier om daarna te gaan schreeuwen "CRYPTO IS PYRAMIDESPEL!! 11" en zulksquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waar ben je nou allemaal mee bezig ?
Nah, valt tegen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:23 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Levert het nog wat op? Ik mine nu ZEN via mijn GPU. Volgende keer nog wat zoeken voor mijn CPU.
Ja daar kun je nog wel instappen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 09:26 schreef MaGNeT het volgende:
Voor de twijfelaars, check de laatste weken van de tijdlijn van Lisk op Twitter:
https://twitter.com/LiskHQ
Die lui gaan echt de wereld over
Tijd voor een lisk naar 30 usd dusquote:Op maandag 2 oktober 2017 09:26 schreef MaGNeT het volgende:
Voor de twijfelaars, check de laatste weken van de tijdlijn van Lisk op Twitter:
https://twitter.com/LiskHQ
Die lui gaan echt de wereld over
Stukje over de rebranding;
https://blog.lisk.io/lisk-rebrand-development-timeline-76bbf1f81cf5
Ik zei het toch, Oktober is de Waves en Lisk maand.quote:Op maandag 2 oktober 2017 09:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wat de prijs gaat doen, geen idee... maar ze zitten er wel bovenop
Haha, je bent niet de enige. Er wordt alleen al op Reddit zoveel desinformatie geplaatst dat het voor een leek als ik niet meer te volgen is.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:05 schreef dimmak het volgende:
Ik snap de hele segwit en de No2X beweging nu echt niet meer. Heeft er iemand een duidelijk verhaal op papier staan?
Ja, ik probeer het te snappen maar lees zoveel tegenstrijdige zooi.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, je bent niet de enige. Er wordt alleen al op Reddit zoveel desinformatie geplaatst dat het voor een leek als ik niet meer te volgen is.
DBG is de eerste coin in die lijst, nam het gelijk al niet meer serieus.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:42 schreef dimmak het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)er_2017_cheat_sheet/
Thoughts?
----
[..]
Ja, ik probeer het te snappen maar lees zoveel tegenstrijdige zooi.
Ben met je eens dat Dgb voor la ge termijn geen goede coin is maar misschien valt er door het nieuws op korte termijn aan te verdienen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 10:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
DBG is de eerste coin in die lijst, nam het gelijk al niet meer serieus.
quote:
Heb ook mijn Stratis omgezet naar Lisk. Heb niet de indruk dat Stratis de komende tijd gaat stijgen.quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Mijn Stratis gaat naar Waves en Lisk.
Je betaalt toch met GAS voor het verzenden van NEO?quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Verzenden van GAS kost nu wel een fee? Ik dacht dat het NEO netwerk nog gratis was?
Zijn er ook kosten voor verzenden van NEO?
Zou best kunnen maar zover ik dacht te weten was het hele netwerk nog volledig gratis. Neotracker.io is helaas aan het kutten, ik kom er niet op dus kan het niet snel checken.quote:Op maandag 2 oktober 2017 12:48 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je betaalt toch met GAS voor het verzenden van NEO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |