Klinkt vooral als een talent dat het niet redtquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Rosario klinkt als een cafetaria
Klinkt meer als het mongoloïde zusje van Romario.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Afellay als jeugdtrainer.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar in ieder geval ik denk en ik hoop dat we dit kunnen verwachten bij de jeugd
019 Van Bommel, die kan echt wel een keer hoofdtrainer worden van het grote psv
017 of 016 daar zou ik later misschien (als ie is gestopt met voetballen) Ibrahim Afellay neerzetten als jeugdtrainer, gewoon laten proberen
(oud)spelers van psv, en met voorname ex-jeugdspelers, als jeugdtrainers de jeugd laten coachen is een supergoede stap, want die weten precies hoe je de stap van jeugd naar het eerste moet maken
Thefuuuuuckquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
017 of 016 daar zou ik later misschien (als ie is gestopt met voetballen) Ibrahim Afellay neerzetten als jeugdtrainer, gewoon laten proberen
hij is toch aanvoerder geweest, en tot nu toe doen de aanvoerders het goed als trainerquote:
Ja, maar mensenkennis is niet echt je ding.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij is toch aanvoerder geweest, en tot nu toe doen de aanvoerders het goed als trainer
Cocu, Van Bommel
ik ben gewoon optimistisch
Ik zet mijn geld op het jongerenwerk van Lumens.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:37 schreef Doublepain het volgende:
Opzich Ibi zou een goeie begeleider zijn voor al die kleine Mocro's
hehe, eindelijk iemand die het deels met me eens isquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:37 schreef Doublepain het volgende:
Boy Waterman is ook aanvoerder geweest. Wellicht kan hij een team aansturen welke elke week een nieuwe voetbalvrouw met elkaar deelt. Genotquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij is toch aanvoerder geweest, en tot nu toe doen de aanvoerders het goed als trainer
Cocu, Van Bommel
ik ben gewoon optimistisch
Ja maar dat is dus al heel iets anders natuurlijkquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:37 schreef Doublepain het volgende:
lolquote:Op zaterdag 30 september 2017 16:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Boy Waterman is ook aanvoerder geweest. Wellicht kan hij een team aansturen welke elke week een nieuwe voetbalvrouw met elkaar deelt. Genot
quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:41 schreef BadderHaring het volgende:
Kunnen ook Ooijer vragen, die spreekt hun taal al.
Op 1 januari/juli geboren zeker?quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Voeger had je in de jeugd Elvio de Rosario voetballen. Inmiddels "omgedoopt" tot Elvio van Overbeek. Maar daar is een jeugdfoto waar die echt met kop en schouders en sixpack boven zijn maatjes uitsteekt.
[ afbeelding ]
DM me vooral voor meer leuke feitjes!
Klopt, we hebben daarnet in pizza restaurant Rosario gegeten. Toen moest ik aan die speler van PSV denken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Aannemen en met de binnenkant rustig een hoek kiezen. Dat was alles wat ie hoefde te doen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:25 schreef TehRocks het volgende:
Locadia had me een poeier in gedachte zeg
Je zou ook iets anders kunnen proberen dan elke bal hoog in de 16 te gooien. Afhankelijk zijn van Luuk tegen Willem 2 is natuurlijk om te janken.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:30 schreef TehRocks het volgende:
Mag Luuk er straks in? Dan wordt er nog eens een kopduel gewonnen.
Heb t ook meer over de opbouw. Over de grond wil t niet, en door de lucht kan t niet met deze voorhoede.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zou ook iets anders kunnen proberen dan elke bal hoog in de 16 te gooien. Afhankelijk zijn van Luuk tegen Willem 2 is natuurlijk om te janken.
Nee hoor, Lammers. Godverquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:13 schreef nickhguitar het volgende:
Nu inderdaad wat jeugdspelers erin! Hup hup Cocu. Obispo/Rigo erin.
Nee, hij ging er uit omdat hij super fris is.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:13 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig mankeert Bergwijn niks,gaat echt steeds beter spelen
Ook prima. Prima jongen en prima speler.quote:
Idd valt mij ook positief op.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:13 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig mankeert Bergwijn niks,gaat echt steeds beter spelen
Gewoon een prima wissel. Lammers weer 20 minuten tegen een Willem 2 wat het ondertussen wel geloofd.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:13 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Nee hoor, Lammers. Godver
Ook een jeugdspeler I know.
liep redelijk normaal het veld afquote:Op zaterdag 30 september 2017 21:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, hij ging er uit omdat hij super fris is.
Dat zegt echt alles ja.quote:Op zaterdag 30 september 2017 21:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
liep redelijk normaal het veld af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |