SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Jij ook bedankt; voor allesquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef just me het volgende:
* just me is een beetje op,
leeftijd gaat tellen
ik bedank iedereen voor een muis-waardige avond
Trusten JM ... Dank ook voor je zorg voor muis in tijden dat het slecht met dr ging.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef just me het volgende:
* just me is een beetje op,
leeftijd gaat tellen
ik bedank iedereen voor een muis-waardige avond
Sinds wanneer is dat dan, want in het verleden heb ik dat nooit meegekregen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zit vandaag ten minste niet in de mic te kuchen en te hoesten en onverklaarbaar te brabbelen
Uiteraard!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik graag, maar wel graag een engeltje waar niet mee te spotten valt en gebaseerd op haar huidige UI.
Buiten draaien gaat 'm niet meer worden daar hè.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Ruigoord kan ik misschien wel wat regelen, in een kerk.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan, want in het verleden heb ik dat nooit meegekregen?Ook dat hoort bij een knok show.
Trek anders eens een knik in één van je kabels.
![]()
Is dit een oproep tot bewuste sabotage?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat dan, want in het verleden heb ik dat nooit meegekregen?Ook dat hoort bij een knok show.
Trek anders eens een knik in één van je kabels.
![]()
Veel gedoe met tenten .quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Buiten draaien gaat 'm niet meer worden daar hè.
Kom maar op, maar neem de tijd. Muisje had het niet, ik misschien nog wel.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe versie met blauwe gloed.
[..]
Uiteraard!
Ik wil een Muis-engeltje maken op een wolkje, met eventueel een radiootje er naast waar het Radio49-logo uit de speaker komt.
Dat wordt een grotere afbeelding, dus waarschijnlijk wel ongeschikt voor in de OP.
Kom ik op de fietsquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Ruigoord kan ik misschien wel wat regelen, in een kerk.
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:17 schreef knokkels het volgende:
Omdat Muis van Marlene Dietrich hield
quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit een oproep tot bewuste sabotage?
Dacht dat ze helemaal gestopt waren daar?quote:
Mijn bescheiden mening is dat ie wat ruiger moet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe versie met blauwe gloed.
[..]
Uiteraard!
Ik wil een Muis-engeltje maken op een wolkje, met eventueel een radiootje er naast waar het Radio49-logo uit de speaker komt.
Dat wordt een grotere afbeelding, dus waarschijnlijk wel ongeschikt voor in de OP.
Een element erin waar haar 'kom maar op' karakter in doorschijnt.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening is dat ie wat ruiger moet.
Is goed man!quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kom maar op, maar neem de tijd. Muisje had het niet, ik misschien nog wel.
Yep dat, hield ze van roze?quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een element erin waar haar 'kom maar op' karakter in doorschijnt.
Nee joh, dat is echt gebeurt. Het ene moment was ik aan het draaien en vervolgens Gup voor een kwartier. Terwijl ik bezig was om mijn computer weer aan te zetten, mijn mic weer in te stellen ditdatallesquote:Op zaterdag 30 september 2017 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dit een oproep tot bewuste sabotage?
Hehehe mja kweenie.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening is dat ie wat ruiger moet.
WB.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep dat, hield ze van roze?
Okee.quote:Op zaterdag 30 september 2017 01:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een element erin waar haar 'kom maar op' karakter in doorschijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |