SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlL2B's Mixcloud
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Je zal als vrouw toch de hemel in wandelen en dan Hugh Hefner lachend "nou, dat werd tijd!" horen zeggen...
Je zal als vrouw toch de hemel in wandelen en dan Hugh Hefner lachend "nou, dat werd tijd!" horen zeggen...
Jep.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dit de versie met Paula Cole?
Ow men, zo mooi.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aangevraagd door just me....
waarom zit Kate hoog dan? Mag ze niet beneden komen?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb Kate hoog zitten, maar Paula deed het toch het mooiste
Ze was die heuvel opgerend....quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom zit Kate hoog dan? Mag ze niet beneden komen?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze was die heuvel opgerend....
ah iets met wolken zeker?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Idd, beetje wolken openbrekenquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Paalzitten...quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom zit Kate hoog dan? Mag ze niet beneden komen?
dat is beter dan voor paal zittenquote:
Lekker muziek op de koptelefoon en ik zou dat volgens mij lang volhouden.quote:
als het goed is, duurt dat maar even en dat paalzitten is volgens mij heeeeeeel erg lang...quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
dat is beter dan voor paal zitten
ik heb met beiden geen ervaringquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het goed is, duurt dat maar even en dat paalzitten is volgens mij heeeeeeel erg lang...
Ik ookquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:10 schreef CindieY het volgende:
Is de website stuk? Als tag zie ik een heel ander nummer en nog maar 1 eenzame luisteraar.
De site is ook van slagquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:10 schreef CindieY het volgende:
Is de website stuk? Als tag zie ik een heel ander nummer en nog maar 1 eenzame luisteraar.
gaan we gooien ?quote:
absoluut.....quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:09 schreef just me het volgende:
Muis heeft ons heel wat achtergelaten
Gup heeft ook al meerdere keren niet meer gezwommen, inderdaad.quote:
Laten we het er maar op houden dat ook Gup van slag is.....quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:10 schreef CindieY het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Gup weet het ook niet ff meer.
Ik zag rond 22:00 uur nog wel 21 muisteraars.
Muisteraarsquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Gup weet het ook niet ff meer.
Ik zag rond 22:00 uur nog wel 21 muisteraars.
Schuifje stond dichtquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:13 schreef CindieY het volgende:
Oei, die stilte tussen de 2 nummers in, ik was even bang dat ik de hele boel gejinxt had
quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis was zo gelukkig in Drenthe.We hebben hand in hand naar de sterren zitten kijken. Ze wist niet wat ze zag in vergelijking met A'dam. In Drenthe had ze de rust die ze zocht. Samen een vallende ster zien en heel hard oooooh roepen.
Muis was zo gelukkig in Drenthe.We hebben hand in hand naar de sterren zitten kijken. Ze wist niet wat ze zag in vergelijking met A'dam. In Drenthe had ze de rust die ze zocht. Samen een vallende ster zien en heel hard oooooh roepen.
Drenthe is mooiquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
zo stoer dat je er bent Luckyquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een geweldig nummer blijft dit toch.
Stinkt wel naar stront daar hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Drenthe is mooiFijn dat ze ervan heeft kunnen genieten.
Ik denk ook echt dat ze daar op haar plaats was. Had ze er maar langer van kunnen genieten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stinkt wel naar stront daar hoor.
en van die grote stenen die her en der in de weg liggenquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Groningen, uit een dorpje nét boven Drenthe. Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat nam ze voor liefquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis kreeg Lucky erbijquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Je moet er wat voor over hebben
Muis zou zo trots zijnquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat ben ik jullie en mijn muisje verplicht.
ons ben je niets verplicht!quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent ons niet verplicht.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De avond is nog vroeg... House feestjes beginnen pas om 3 uur 's nachts ofzoquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je bent ons niet verplicht.
Maarmaarmaar. Als jij HouseMouse bent en Muis vond dat jij alsjeblieft altijd jezelf moet blijven met je gebonkboinkboink, waarom hebben we dan nog geen house gehoord?
Nah, nee hoorquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De avond is nog vroeg... House feestjes beginnen pas om 3 uur 's nachts ofzo
Langzaam drinken dusquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah, nee hoorAlhoewel er wel lang geafterd kan worden
Maar mijn avond is nog max 2,5 biertje lang
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even wat moois uit Drenthe dan....
dat is dan Emmen mquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Moskee...quote:
virtueel drinkenquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:21 schreef just me het volgende:
Ik wil morgen niets horen over katers
Grolloo!quote:
Mijn alcoholtolerantie is gezakt naar 0. Anderhalf biertje op en ik voel em al lichtjesquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:21 schreef just me het volgende:
dat zeg je niet pasquote:
Ik moet nu ineens aan een liedje van Daniël Lohues denken...quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wanneer gingen wij nou eens een drankje doen dan?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn alcoholtolerantie is gezakt naar 0. Anderhalf biertje op en ik voel em al lichtjes
op 2 naquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:21 schreef just me het volgende:
Wat is dit nou weer voor slecht excuus?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij nou eens een drankje doen dan?
Ik ook, iets met zon...quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens aan een liedje van Daniël Lohues denken... @
Meteen gebruik maken vanquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij nou eens een drankje doen dan?
ben je wel eens verdere gekomen dan groningen en drenthe?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wij gingen altijd naar de camping in Grolloo
Ja, dat was ze zeer zeker. We hebben in anderhalf jaar meer meegemaakt dan menigeen ander in het hele leven. Ondanks alle ellende was het de mooiste tijd van ons leven. En de fraaiste momenten daarvan waren in Drenthe.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat ze daar op haar plaats was. Had ze er maar langer van kunnen genieten.
Van twee bier?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:21 schreef just me het volgende:
Qua vakanties? Jawel hoor. Toen was het handig omdat vader nog hobbykweker was van vogels en dus om de dag naar huis gingquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben je wel een verdere gekomen dan groningen en drenthe?
Tijd voor eenquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van twee bier?
OK, als het van het bier is dat ik gister brouwde is dan zou het bijna kunnen. Stond te pruttelen onder noorderlicht en zag een vallende ster tijdens het brouwen, dus dat moet gewoon goed bier worden. En volgens mijn berekening net onder de 13%
Ik dacht dan aan een andere. Geen punt. De uitgekozen muziek is smaakvol.quote:
Paar weken wachten nog, moet gisten en gebotteld worden.quote:
Goed plan wel, weer eens uiteten bij de Griek....quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dan aan een andere. Geen punt. De uitgekozen muziek is smaakvol.
* Elfletterig drinkt Grieks bier, dat smaakt als... bier
Ik heb alle tijd tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Paar weken wachten nog, moet gisten en gebotteld worden.
Godverquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mocht je niet mee met de bejaardenreis?
Is al je suiker vergist en zit er geen koolzuur meer in?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van twee bier?
OK, als het van het bier is dat ik gister brouwde is dan zou het bijna kunnen. Stond te pruttelen onder noorderlicht en zag een vallende ster tijdens het brouwen, dus dat moet gewoon goed bier worden. En volgens mijn berekening net onder de 13%
Ik had nog niet genoeg zegeltjes gespaardquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mocht je niet mee met de bejaardenreis?
Ik misschien binnenkort niet meer. Was vanmiddag op sollicitatiegesprek en na een paar uur belden ze dat ik volgende week nog een keer mag komen. Van de 23 sollicitanten mochten er 4 komen en van die 4 volgende nog 2.quote:
Lijkt me best een tof planquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, met de hele club naar Noorwegen
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik misschien binnenkort niet meer. Was vanmiddag op sollicitatiegesprek en na een paar uur belden ze dat ik volgende week nog een keer mag komen. Van de 23 sollicitanten mochten er 4 komen en van die 4 volgende nog 2.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik misschien binnenkort niet meer. Was vanmiddag op sollicitatiegesprek en na een paar uur belden ze dat ik volgende week nog een keer mag komen. Van de 23 sollicitanten mochten er 4 komen en van die 4 volgende nog 2.
alleen als Fogel het bier betaaldquote:
dat is bijna gerstewijnquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van twee bier?
Staat nu te gisten. En bij het bottelen gewoon 6g suiker per liter erbij, dan komt de CO2 goed.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is al je suiker vergist en zit er geen koolzuur meer in?13%!
Hoezo? Hij heeft toch zijn eigen brouwsel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen als Fogel het bier betaald
Daar ga ik van uit!quote:
En vallende sterren.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan wel tijdens noorderlicht hoor
Truste broertjequote:Op vrijdag 29 september 2017 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Goodnight muis we will never forget u,
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Goodnight muis we will never forget u,
Er is trouwens ook een versie zonder drums, maar ach... deze is ook primaquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Air - Remember verzoekje van 11
Ja, daarvoor ook 200 kilometer boven de Poolcirkel geweest in Finland, rond Kerst.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan wel tijdens noorderlicht hoor
Ik zag vorige week Bergen bij het WK wielrennen, en dat zag er best érg tof uit. Sowieso wil ik naar Scandinavië; eigenlijk de enige regio in Europa waar ik nog nooit geweest benquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
Mij ookSowieso staat Noorwegen met afstand op #1 in mijn lijst van landen waar ik heen wil.
Dit is gewoon de albumversie toch?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is trouwens ook een versie zonder drums, maar ach... deze is ook prima
Denk dat Grolsch binnenkort contant met je opneemt en het op de markt wil brengen als 'Kanonnen!'. Ben zeer benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Leuke hobby toch.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Staat nu te gisten. En bij het bottelen gewoon 6g suiker per liter erbij, dan komt de CO2 goed.
Ja, van Moon Safariquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is gewoon de albumversie toch?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft toch zijn eigen brouwsel.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag vorige week Bergen bij het WK wielrennen, en dat zag er best érg tof uit. Sowieso wil ik naar Scandinavië; eigenlijk de enige regio in Europa waar ik nog nooit geweest ben
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afhankelijk van met hoeveel jullie komen zou dit toch wel aardig genoeg moeten zijn
Da's maar een paar literquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afhankelijk van met hoeveel jullie komen zou dit toch wel aardig genoeg moeten zijn
Het is een hele heftige Weizen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat Grolsch binnenkort contant met je opneemt en het op de markt wil brengen als 'Kanonnen!'. Ben zeer benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Leuke hobby toch.
het was echt mooie promotie voor Bergen idd. Maar in de winter die kant op, liever niet, ik heb graag wat daglichtquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag vorige week Bergen bij het WK wielrennen, en dat zag er best érg tof uit. Sowieso wil ik naar Scandinavië; eigenlijk de enige regio in Europa waar ik nog nooit geweest ben
Leg het minimaal 3 jaar op eiken op een hoger ABV en ik doe mee...quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat drinken we dezelfde avond nog weg, manquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:30 schreef Fogel het volgende:
Das de voorraad voor bij het avondeten toch?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat drinken we dezelfde avond nog weg, man![]()
Tegen de 100 liter aan. 25l cider, 25 Russian Imperial Stout (met zoethout en veenbessen) en 50 heftige Weizen.quote:
Destilleren mag helaas niet.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg het minimaal 3 jaar op eiken op een hoger ABV en ik doe mee...
Wacht even... Veenbessen... Is dat nou wel of niet hetzelfde als cranberries?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegen de 100 liter aan. 25l cider, 25 Russian Imperial Stout (met zoethout en veenbessen) en 50 heftige Weizen.
Maar ik heb zo bijgebrouwd hoor
Maar dan wil ik ook niks horen over katersquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat drinken we dezelfde avond nog weg, man![]()
Heftige Weizen nog wel...quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegen de 100 liter aan. 25l cider, 25 Russian Imperial Stout (met zoethout en veenbessen) en 50 heftige Weizen.
Maar ik heb zo bijgebrouwd hoor
Ja, 13%...quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar dan wil ik ook niks horen over katers
Excuus, die dingen heten jeneverbessen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wacht even... Veenbessen... Is dat nou wel of niet hetzelfde als cranberries?
Aanzetten tot...quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou en?
Je zit daar in the middle of nowhere...
Oh, dan is het goed. Ik verafschuw de smaak van cranberries/veenbessen. Iets té vaak blaasontsteking gehadquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Excuus, die dingen heten jeneverbessen.
waarmee we weer volop in Drenthe zijnquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Excuus, die dingen heten jeneverbessen.
Fijne avond peacequote:Op vrijdag 29 september 2017 22:34 schreef peaceman het volgende:
Ik ga nog even op de bank verder luisteren.. had een nogal korte nacht, dus beetje moe aan het worden..
dank allen voor de saamhorigheid en lucky nogmaals veel sterkte gewenst.
Bedankt voor je aanwezigheid. Tot laterquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:34 schreef peaceman het volgende:
Ik ga nog even op de bank verder luisteren.. had een nogal korte nacht, dus beetje moe aan het worden..
Trustuh voor laterquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:34 schreef peaceman het volgende:
Bankze. Fijn dat je er wasquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:34 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...het bijna kookt en dan de alcoholmoleculen opvangen...
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
I see what you did there, Oscar...
Verkeerde verhouding rum en cola zekerquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:34 schreef peaceman het volgende:
Nee luidruchtige buren die een feestje hadden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Verkeerde verhouding rum en cola zeker
Trusten Henk!quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:36 schreef Symphonic het volgende:
Wat een mooie waardige avond dit![]()
![]()
Mad en Oscar enorm bedankt![]()
Mijn lichtje gaat uit voor vandaag
Lucky heel veel sterkte de komende tijd!
nee ik ga slecht op 5 uur slaap verdeelt in 3-enquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Verkeerde verhouding rum en cola zeker
slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:36 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Bedankt voor het luisteren Symphquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:36 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Truste, gozerquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:36 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Ach, wat liefquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niemand die verder de titel van dit liedje ziet? Behalve 11
Ik zag 'm ookquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
aangepast op FBquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
I see what you did there, Oscar...
Nu welquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gewoon doorzuipen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:37 schreef CindieY het volgende:
Plopje 3. Hoeveel langzamer moet ik nog drinken?
Ik heb het ook gezienquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lucky & Maryquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Welterusten Symphquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:36 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Ik heb hierna nog maar 1 biertje.quote:
Ik had het al bijna getypt zonder het te zien, maar bedacht me.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dank en hang ze.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:34 schreef peaceman het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
fijn dat je er wasquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga er ook vandoor, het was een mooie show vanaaf. En een prettig samenzijn.
Iedereen nog veel sterkte de komende tijd
Thanks n00b! Jij ook! Gezellig dat je er wasquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bedankt!quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot laterquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 29 september 2017 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van Maryquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit weer de invloed van Vout?
Nee van Luckyquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vermoed invloed van alcoholquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Meer de invloed van rumquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
mijn wijn vervliegt ook snel vanavond en mijn peuken smeulen in de asbakquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het begint te wennen. Nu lijkt het ineens een heul klein flesje.
Moet bekennen dat het hier ook wel aan begint te tikken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
mijn wijn vervliegt ook snel vanavond en mijn peuken smeulen in de asbak
magquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet bekennen dat het hier ook wel aan begint te tikken.
Je UIquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sterkte man en "toffe" UI.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je UIquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met dank aan ToT. Hoewel ik nu minder blij ben met de uitspraak van mijn UI gedeelte, laat ik het toch staan, omdat jullie wel beter weten.quote:
Ik had niet gerekend op shows vanavond, ik heb helemaal niets hartigs in huisquote:
maar... ik heb nu trek in chipsquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Die las mee, maar had blijkbaar geen woorden
Hier heb je iets hartigs:quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:50 schreef CindieY het volgende:
Ik had niet gerekend op shows vanavond, ik heb helemaal niets hartigs in huis
daar laat ik me niet over uitquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij op het moment nog een koe uit een wei rukken, of niet?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met dank aan ToT. Hoewel ik nu minder blij ben met de uitspraak van mijn UI gedeelte, laat ik het toch staan, omdat jullie wel beter weten.
Mary Winemouse?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:52 schreef CindieY het volgende:
Oeh, de UI van Lucky doet me denken aan een artiest, maar ik kan er niet op komen
quote:
Het zijn gewoon een stelletje veelvraten.... Vanochtend hebben ze zich nog tegoed gedaan aan virtuele knieperties, nu alweer aan de chips...quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had niet gerekend op shows vanavond, ik heb helemaal niets hartigs in huis
Nee. Ik weet het al. Maar de artiestennaam is zo cru als maar kan zijn vanavond. Dus nevermind.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna eentje.... typisch Muis
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hierna eentje.... typisch Muis
Ik heb vandaag mijn aandeel in 3 whiskyvaten thuis ontvangen, ik kan nog even voort...quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik koop nooit geen Oban meer, elke keer wat slechts als ik dat in huis heb. Maar zal er eentje op muis nemen.
Ja, dat.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Ik weet het al. Maar de artiestennaam is zo cru als maar kan zijn vanavond. Dus nevermind.
Elektronische muziek, neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee. Ik weet het al. Maar de artiestennaam is zo cru als maar kan zijn vanavond. Dus nevermind.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:59 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga ervandoor mensen, maar wat was het toch mooi vanavond om te verbondenheid hier te zien, ondanks de trieste aanleiding![]()
Ik ga ervandoor mensen, maar wat was het toch mooi vanavond om te verbondenheid hier te zien, ondanks de trieste aanleiding![]()
Hai, welkom.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:58 schreef sacha het volgende:
Jezus...
Sterkte Lucky en allen die haar lief hadden.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:59 schreef ToT het volgende:
Dans le Port d'Amsterdam is ook een echte Muis-nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |