abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174079103
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Nouri
SPOILER: Onanagod
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174079118
quote:
Bonusconstructies Van der Sar en Overmars

Ajax duidt de bonusconstructie van Van der Sar in het jaarverslag als volgt: 'Voor Van der Sar geldt een variabele beloning die deels verband houdt met vooraf vastgestelde doelen op het gebied van leiderschap, communicatie, kostenbeheersing en behalen van commerciële budgetten en die deels verband houdt met de sportieve prestaties van het eerste elftal. De Raad van Commissarissen heeft vastgesteld dat de doelstellingen zijn gerealiseerd en daarom besloten aan Van der Sar een variabele beloning toe te kennen van 200 duizend en op basis van sportieve prestaties 45 duizend.'
Dit zijn de beweegredenen achter de bonussen van Overmars: 'Voor Overmars geldt een variabele beloning die deels verband houdt met de sportieve prestaties van het eerste elftal en deels verband houdt met vooraf vastgestelde doelen op het gebied van management en organisatie, het budget spelersbeleid en transferzaken. De Raad van Commissarissen heeft vastgesteld dat de doelstellingen zijn gerealiseerd en daarom besloten aan Overmars een variabele beloning toe te kennen van 75 duizend. Op basis van sportieve prestaties is een beloning van 180 duizend toegekend.'

Goed seizoen
De Amsterdammers stuntten afgelopen seizoen in Europees verband. De club werkte zich onder leiding van de inmiddels naar Borussia Dortmund vertrokken Peter Bosz naar de finale van de Europa League. In de eindstrijd werd verloren van Manchester United (0-2). In de competitie eindigde Ajax in dat voetbaljaar als tweede, achter Feyenoord.
In het huidige seizoen spelen de hoofdstedelingen geen Europees voetbal. In de voorronde van de Champions League was OGC Nice over twee duels te sterk, in het kwalificatietoernooi van de Europa League ging het mis tegen Rosenborg BK. Momenteel staat Ajax zevende in de Eredivisie. Onlangs maakt de formatie uit Amsterdam al zeer florissante jaarcijfers bekend.
Goed seizoen????

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_174079162
Bonussen op het gebied van leiderschap en communicatie vind ik wel een goede.

Neem aan dat Flappie dik heeft kunnen cashen na die bekerfinale tegen PEC
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174079421
overmars heeft een hoger salaris dan de algemeen directeur van der Sar....329k om 282k

Volgens mij is een algemeen directeur de hoogste positie binnen een bedrijf. Dit kan ik niet zo goed volgen.

Is Overmars de baas van edwin van der Sar?
pi_174079930
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
overmars heeft een hoger salaris dan de algemeen directeur van der Sar....329k om 282k

Volgens mij is een algemeen directeur de hoogste positie binnen een bedrijf. Dit kan ik niet zo goed volgen.

Is Overmars de baas van edwin van der Sar?
Ja, en Veltman is met 1,2 miljoen per jaar de baas van Overmars.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_174079987
TT _O_
Klaasgod _O_ _O_
graag op anoniem
pi_174080630
Dit zijn natuurlijk de..... nee.. ik reageer toch maar niet... :{
pi_174080726
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 21:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, en Veltman is met 1,2 miljoen per jaar de baas van Overmars.
overmars zou zijn bonus moeten weigeren op basis van de huidige selectie. Daar is hij verantwoordelijk voor.
pi_174083806
om te kotsen die bonussen
  zaterdag 30 september 2017 @ 00:42:13 #10
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174084294
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 september 2017 00:12 schreef LethalNinja het volgende:
om te kotsen die bonussen
Vooral blijven denken dat dit nog iets heeft van een voetbalclub
Bedrijfselftal is bijzaak voor ze
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 30 september 2017 @ 08:05:11 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174086002
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 september 2017 00:42 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Vooral blijven denken dat dit nog iets heeft van een voetbalclub
Bedrijfselftal is bijzaak voor ze
als ze volgend jaar dezelfde bonus krijgen wel ja, zo werkt het nu eenmaal, ik vind het allemaal reuze meevallen als je bijna 50 miljoen netto winst maakt.
pi_174086270
Nou nou wat een drama zeg
  zaterdag 30 september 2017 @ 09:16:39 #13
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174086422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 08:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

als ze volgend jaar dezelfde bonus krijgen wel ja, zo werkt het nu eenmaal, ik vind het allemaal reuze meevallen als je bijna 50 miljoen netto winst maakt.
Het ligt er aan welke prikkel er aan ten grondslag ligt. Is de bonus van Overmars gerelateerd aan de netto-winst? In een bedrijf is dat natuurlijk normaal, maar wanneer transferinkomsten de bonus van Overmars beďnvloeden, dan kun je je vraagtekens stellen bij de directe relatie tussen zijn bonus en het werk wat hij verricht. Je gaat met transfers (zeker op de korte termijn) meer inkomsten genereren dan met sportief succes. Dan betekent dat hogere bonussen bij een zwakkere selectie en is het steeds weer opnieuw op moeten leiden van spelers dus een verdienmodel voor de directie. Letterlijk, voor de directie.

Dan kun je je serieus afvragen of Ajax niet te veel een bedrijf is in de beloningsstructuur en of dat niet te veel sportieve risico's met zich meebrengt.
pi_174087893
In principe kun je gewoon nu van die bonus van overmars af leiden dat hij helemaal niet gebaat is bij een zo sterk mogelijk ajax elftal.

Die bonus is vooral gebasseerd op zijn verkopen van spelers. Niet inkopen en goed resultaat neerzetten met het hoogste elftal.

Marc overmars is dus nu al aan het broeden hoe hij bijvoorbeeld Dolberg kan verkopen voor een zo hoog mogelijk bedrag om volgend jaar weer zo een bonus op zijn bankrekening te krijgen.

Dit is dus een hele slechte situatie voor ajax.
pi_174088000
Wat sneu dat Keizer niet kan stoppen met verwijzen naar Nouri.
wooblabalurg
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:24:22 #16
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174088343
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
In principe kun je gewoon nu van die bonus van overmars af leiden dat hij helemaal niet gebaat is bij een zo sterk mogelijk ajax elftal.

Die bonus is vooral gebasseerd op zijn verkopen van spelers. Niet inkopen en goed resultaat neerzetten met het hoogste elftal.

Marc overmars is dus nu al aan het broeden hoe hij bijvoorbeeld Dolberg kan verkopen voor een zo hoog mogelijk bedrag om volgend jaar weer zo een bonus op zijn bankrekening te krijgen.

Dit is dus een hele slechte situatie voor ajax.
Dat zeg ik, Klaas. Ongezond die 'club'. Maar als bedrijf doen ze het prima.
pi_174088390
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zeg ik, Klaas. Ongezond die 'club'. Maar als bedrijf doen ze het prima.
Volgende wedstrijd ga ik in driedelig kostuum met mijn aktetas.
wooblabalurg
pi_174088394
Overmars krijgt een groot deel van zijn bonus vanwege sportieve prestaties. Dus leuk gelul dat hij gebaat is bij verkopen.

Terug naar het voetbal. Op naar Heerenveen
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:33:42 #19
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174088513
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overmars krijgt een groot deel van zijn bonus vanwege sportieve prestaties. Dus leuk gelul dat hij gebaat is bij verkopen.

Bron?
pi_174088534
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

Overmars werkt voor de aandeelhouders.
En die moeten ook wat verdienen.
Anders heeft zo'n club toch helemaal geen zin.
wooblabalurg
pi_174088700
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bron?
Heb je het überhaupt gelezen?
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:46:20 #22
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174088757
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Heb je het überhaupt gelezen?
Ja. Ik lees dat 1/3 van de bonus, in een jaar waarin uitzonderlijk sportief gepresteerd is in Europa, niets met sportief te maken heeft.

Dus in een jaar waarin de sportieve prestaties normaal/conform verwachting zijn, is die verhouding nog zieker.

Kortom: slechte prikkel. Zeker omdat de vraag is of een vooraf gedefinieerd is.
pi_174088794
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja. Ik lees dat 1/3 van de bonus, in een jaar waarin uitzonderlijk sportief gepresteerd is in Europa, niets met sportief te maken heeft.

Dus in een jaar waarin de sportieve prestaties normaal/conform verwachting zijn, is die verhouding nog zieker.

Ik denk dat Overmars en Edje die prikkel wel lekker vinden. Niet dat ze het nodig hebben maar de volgende 5 generaties moeten ook eten. Gun die families ook een boterham.
wooblabalurg
pi_174088859
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Een sportieve prestatie, lees: een kampioenschap of ver komen in Europa, behaal je met een zo sterk mogelijke selectie. Dan heeft het voor Marc Netto geen zin om de beste spelers te gaan verkopen. Immers daarmee verklein je de kans op goede sportieve prestaties.

Ik geloof niet dat hij zich hierdoor laat leiden.
pi_174088878
Maar ja, in de tijd dat we overal om gaan zeiken omdat het niet zo lekker loopt met Ajax is dit natuurlijk een leuk bericht waar we weer azijn over heen kunnen pissen
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:54:56 #26
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174088901
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Een sportieve prestatie, lees: een kampioenschap of ver komen in Europa, behaal je met een zo sterk mogelijke selectie. Dan heeft het voor Marc Netto geen zin om de beste spelers te gaan verkopen. Immers daarmee verklein je de kans op goede sportieve prestaties.

Ik geloof niet dat hij zich hierdoor laat leiden.
Maar hoe uitzonderlijk moet die sportieve prestatie zijn om een bonus te krijgen die hoger is dan wat hij kan verdienen met een uitverkoop in de selectie?

Die laatste bonus is immers vrijwel gegarandeerd, sportief succes heeft hij veel minder in de hand. Hoe dan ook gewoon geen goede prikkel.

En laten we eerlijk zijn, Overmars is en blijft gewoon een vastgoedhandelaartje. Die zijn vooral met hun eigen zakken bezig.
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:56:11 #27
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174088929
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ja, in de tijd dat we overal om gaan zeiken omdat het niet zo lekker loopt met Ajax is dit natuurlijk een leuk bericht waar we weer azijn over heen kunnen pissen
Mwaaa, je stapt er wel heel makkelijk overheen. Volgens mij zijn dit soort zaken de dingen waar het in de kern gewoon fout zit bij Ajax.
pi_174088984
Ajax heeft weer een nieuwe raad opgericht. Naast de spelersraad en de jeugdraad hebben ze nu ook een ten einde raad.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_174089001
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
De supporters maken het allemaal veel erger dan het is. Zij zien niet wat de echte kenners zien.

Er staat een topploeg op het veld.
De trainer is een tactisch genie.
Het geld klotst over de plinten heen.
Het niet Europees spelen is onderdeel van terug naar de top en eigen competitie eerst.
wooblabalurg
pi_174089031
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:59 schreef Old_Pal het volgende:
Ajax heeft weer een nieuwe raad opgericht. Naast de spelersraad en de jeugdraad hebben ze nu ook een ten einde raad.
:D
pi_174089045
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:59 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De supporters maken het allemaal veel erger dan het is. Zij zien niet wat de echte kenners zien.

Er staat een topploeg op het veld.
De trainer is een tactisch genie.
Het geld klotst over de plinten heen.
Het niet Europees spelen is onderdeel van terug naar de top en eigen competitie eerst.
Absoluut! Jammer dat bijna niemand ziet dat Veltman een fantastische speler is en Dijks over 3 jaar bij Real Madrid de pannen van het dak gaat spelen!
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:19:44 #32
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174089469
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:09 schreef Baconbus het volgende:
Wat sneu dat Keizer niet kan stoppen met verwijzen naar Nouri.
Die man is het gewoon helemaal kwijt, als hij het ooit heeft gehad tenminste
pi_174089599
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:19 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Die man is het gewoon helemaal kwijt, als hij het ooit heeft gehad tenminste
Totaal brevet van onvermogen van iedereen bij Ajax om zo'n kneus aan te stellen. Dat is gewoon reden voor ontslag op staande voet voor elk van die idioten, Bergkamp en Spijkerman als eerste.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator zaterdag 30 september 2017 @ 12:33:09 #34
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174089818
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Totaal brevet van onvermogen van iedereen bij Ajax om zo'n kneus aan te stellen. Dat is gewoon reden voor ontslag op staande voet voor elk van die idioten, Bergkamp en Spijkerman als eerste.
Wie had Ajax aan moeten stellen volgens jou?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174090223
Wat zijn al die supporters van die provincieclubjes toch druk met Ajax.
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:50:24 #36
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174090244
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Na Bosz waren er niet zo veel logische keuzes. Ten Hag, v/d Brom waren qua Nederlanders misschien wel de minst slechte opties.

En als ze echt voor een 'eigen' oud-speler hadden willen gaan, dan hadden ze eens echt hun nek uit moeten steken en kijken of Stam beschikbaar was. Samen met Kluivert, bijvoorbeeld.

Alles in elk geval beter dan iemand die in de Jupiler league bekend is geworden vanwege zijn kamikaze voetbal.
pi_174090269
quote:

[..]

Ten Hag, zelfs Van den Brom had ik nog wel gesnapt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174090286
quote:

[..]

See'tje samen met Henk TC.

Of Henk TC laten smeken bij Frank R.
wooblabalurg
pi_174090325
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ten Hag, zelfs Van den Brom had ik nog wel gesnapt
Van den Brom kan zo in het rijtje Blind, Koster, Westerhof, Keizer.

Heerlijk van die mannen zonder persoonlijkheid en altijd lekker hoog in de emotie.
wooblabalurg
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:55:41 #40
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174090352
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:54 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Heerlijk van die mannen zonder persoonlijkheid en altijd lekker hoog in de emotie.
Helemaal mee eens. Toch was hij een betere keuze geweest dan Keizer.
pi_174090371
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:55 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Toch was hij een betere keuze geweest dan Keizer.
Die drempel is wel heel laag.
Als je oogcontact kan behouden ben je er al.
wooblabalurg
pi_174090372
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:54 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het liefst heb je een trainer die capabel is én karakter heeft. Maar als je moet kiezen heb je liever een goede trainer die een natte krant is dan iemand met bergen karakter die er niets van kan.

Beetje Van den Brom versus Hyballa.
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:59:17 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174090407
\
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:56 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Die drempel is wel heel laag.
Als je oogcontact kan behouden ben je er al.
Ook los daarvan. v/d Brom heeft in elk geval aangetoond dat hij in de Eredivisie van bovengemiddeld niveau is. Terwijl Keizer, met verreweg het beste materiaal in de Jupiler League, regelmatig tegen enorme zeperds aanliep.
pi_174090418
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het liefst heb je een trainer die capabel is én karakter heeft. Maar als je moet kiezen heb je liever een goede trainer die een natte krant is dan iemand met bergen karakter die er niets van kan.

Beetje Van den Brom versus Hyballa.
Van mij mag t best een vaatdoek zijn als hij het goed neerzet idd.

Alleen denk ik bij tactisch genie nou niet gelijk aan John van de Brom. Doet het leuk bij AZ maar dat deden Gudelj, Sigi en die andere kneuzen ook.
wooblabalurg
pi_174090469
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:59 schreef BadderHaring het volgende:
\

[..]

Ook los daarvan. v/d Brom heeft in elk geval aangetoond dat hij in de Eredivisie van bovengemiddeld niveau is. Terwijl Keizer, met verreweg het beste materiaal in de Jupiler League, regelmatig tegen enorme zeperds aanliep.
Hoe heeft hij voor jou aangetoond bovengemiddeld te zijn? Ik zie dat zelf niet. Denk dat bijv Scholletje met dit AZ het minstens zo goed zou doen. Sowieso slapen veel mensen op Jahanbaksh.
wooblabalurg
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:10:36 #46
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174090573
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:03 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hoe heeft hij voor jou aangetoond bovengemiddeld te zijn? Ik zie dat zelf niet. Denk dat bijv Scholletje met dit AZ het minstens zo goed zou doen. Sowieso slapen veel mensen op Jahanbaksh.
Bij ADO, Vitesse en Anderlecht heeft hij gewoon goed gepresteerd. Met ADO Europa in en echt niet met een bijzondere selectie.

Bovendien werd hij al 3e met AZ voor Jahanbaksh daar kwam voetballen (2014-2015). En dat was echt geen bijzondere selectie.

Ik beweer echt niet dat v/d Brom een wereldtrainer is of ooit wordt, maar hij heeft veel meer laten zien dan het merendeel van de Eredivisietrainers en dat is de definitie van bovengemiddeld volgens mij. En daarmee een logischer keuze dan Keizer.
pi_174090633
quote:
“Ik had een heel goed seizoen in Amsterdam. Ik wist echter dat ik weg moest bij Ajax, omdat de club niet vol voor me wilde gaan. Daarom hebben we gezamenlijk besloten om afscheid van elkaar te nemen”, zegt Bosz in gesprek met WAZ.
Hoe kan je niet vol voor Bosz gaan na behaalde EL-finale :')

Wat een gekken
pi_174090674
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat een gekken
Zal me niks verbazen als dat kwam door aankopen die Bosz perse wilde hebben.
Oh.
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:16:28 #49
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174090682
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat een gekken
Dit zijn natuurlijk teksten waar je niet te veel waarde aan moet hechten als je niet exact weet welke eisen Bosz heeft gesteld in die gesprekken.

Bosz is ook gewoon een 'mannetje' die het (terecht natuurlijk) een beetje hoog in de bol heeft gekregen door die EL-finale en de buitenlandse interesse. Het is geen gekke gedachte dat hij zich op dat moment boven de club plaatste en daarin zijn hand overspeelde.
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:17:40 #50
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174090706
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal me niks verbazen als dat kwam door aankopen die Bosz perse wilde hebben.
Tja, dat was dan ten koste van de winst en daarmee de bonussen van Sar en Overmars gegaan.

Die gingen liever op zoek naar een nieuwe trainer, dan dat ze dat aan hun wijf uit moesten leggen.
pi_174090745

:') PhotoshopGod
Oh.
pi_174090820
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

:') PhotoshopGod
ik hoop dat Heerenveen dat doet eigenlijk.
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:40:58 #53
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174091089
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit zijn natuurlijk teksten waar je niet te veel waarde aan moet hechten als je niet exact weet welke eisen Bosz heeft gesteld in die gesprekken.

Bosz is ook gewoon een 'mannetje' die het (terecht natuurlijk) een beetje hoog in de bol heeft gekregen door die EL-finale en de buitenlandse interesse. Het is geen gekke gedachte dat hij zich op dat moment boven de club plaatste en daarin zijn hand overspeelde.
Mwah, Bosz lijkt me wel een realistische man die echt geen gekke dingen gaat lopen eisen maar het is wel te zot voor woorden dat de directie/TH op geen enkele manier wou meegaan met zijn eisen om hem zo langer te behouden (op Overmars na dan)
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:42:21 #54
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174091114
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:24 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

ik hoop dat Heerenveen dat doet eigenlijk.
Tot nu toe vind ik Keizer een wanstaltige trainer maar het gaat me wat ver om te hopen op slechte resultaten zodat hij eruit vliegt. Vraag me namelijk ten zeerste af wie hem moet opvolgen, en dan ook nog iemand die dat met enig succes kan doen
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:42:54 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174091123
quote:

[..]

Wat een gekken
na die finale was het juist begrijpelijker :) maar dit is ook zo'n ik zeg wel wat maar toch eigenlijk niks quote, feit blijft dat hij z'n eisen heeft bijgesteld na interesse Dortmund
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:46:40 #56
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174091165
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

na die finale was het juist begrijpelijker :) maar dit is ook zo'n ik zeg wel wat maar toch eigenlijk niks quote, feit blijft dat hij z'n eisen heeft bijgesteld na interesse Dortmund
Jij rekent hem die verloren finale wel iets te veel aan vind ik
pi_174091202
Jensen straks weer in de basis bij ajax019
pi_174091209
godverdomme harry geef die bal dan af jongen
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:53:30 #59
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174091289
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:40 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Mwah, Bosz lijkt me wel een realistische man die echt geen gekke dingen gaat lopen eisen maar het is wel te zot voor woorden dat de directie/TH op geen enkele manier wou meegaan met zijn eisen om hem zo langer te behouden (op Overmars na dan)
Ik denk dat je Bosz hier te rooskleurig ziet.
  zaterdag 30 september 2017 @ 13:53:56 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174091299
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:46 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Jij rekent hem die verloren finale wel iets te veel aan vind ik
nee hoor ik had hem graag gehouden al vind ik hem hier dan vaak wat teveel opgehemeld, ze hebben bij vlagen goed voetbal laten zien maar het zat in de EL ook echt niet tegen, de goals vielen vaak op de goede momenten.

Voor de echte verheerlijking had hij een prijs moeten winnen.
pi_174091362
Mensen die denken dat dit aan Keizer ligt, terwijl gvd Viergever, Veltman en Dijks gewoon basisspelers zijn :') Dat is je hele probleem -> kwaliteit. Als je Klaassen en Sanchez verkoopt voor 67 miljoen totaal, dan moet je niet voor 15 miljoen investeren maar voor 40 miljoen.
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:01:48 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174091427
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:58 schreef Syntix het volgende:
Mensen die denken dat dit aan Keizer ligt, terwijl gvd Viergever, Veltman en Dijks gewoon basisspelers zijn :') Dat is je hele probleem -> kwaliteit. Als je Klaassen en Sanchez verkoopt voor 67 miljoen totaal, dan moet je niet voor 15 miljoen investeren maar voor 40 miljoen.
Natuurlijk ligt het wel aan Keizer, dat je topwedstrijden verliest met dit ok, maar alles onder de top 3 moet je hiermee kunnen verslaan al ben ik wel met je eens dat ze te weinig hebben geďnvesteerd in kwaliteit.
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:06:58 #63
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174091525
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat je Bosz hier te rooskleurig ziet.
Ik zeg niet dat hij een God is ofzo, maar als je kijkt naar vorig seizoen dan zag je een stijgende lijn in het spel en in de resultaten, ontwikkeling bij spelers, zelfs de sfeer in de arena werd steeds beter en dat is nu allemaal weg met een andere trainer
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:07:38 #64
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174091539
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 13:58 schreef Syntix het volgende:
Dacht dat jij zo'n Veltman fan was
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:10:01 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174091567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:06 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij een God is ofzo, maar als je kijkt naar vorig seizoen dan zag je een stijgende lijn in het spel en in de resultaten, ontwikkeling bij spelers, zelfs de sfeer in de arena werd steeds beter en dat is nu allemaal weg met een andere trainer
uiteindelijk had Ajax er beter tegen Schalke uit kunnen liggen, dan was je nu verder geweest
pi_174091575
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:07 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als zelfs Syntix het licht ziet.
Oh.
pi_174091614
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:07 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Echt al een hele tijd niet meer, wat een drama.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt het wel aan Keizer, dat je topwedstrijden verliest met dit ok, maar alles onder de top 3 moet je hiermee kunnen verslaan al ben ik wel met je eens dat ze te weinig hebben geďnvesteerd in kwaliteit.
Veltman, Viergever en Dijks zijn niet het niveau dat je moet nastreven. Het geld heb je, dan moet je investeren ook.
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:14:34 #68
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174091633
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:06 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Daar heb je ook allemaal gelijk in. Maar dat zegt toch geen drol over zijn opstelling naar de club en wat hij aan eisen gesteld zou hebben?
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:17:39 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174091670
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Daar heb je ook allemaal gelijk in. Maar dat zegt toch geen drol over zijn opstelling naar de club en wat hij aan eisen gesteld zou hebben?
dit dus, wat ik ze meer verwijt is dat ze bijvoorbeeld Sanchez niet in de winterstop met terugwerkende kracht een verbeterd contract met eventuele verlenging hebben aangeboden, hoe lang heb je nodig om te zien dat hij heel belangrijk was en dus qua salaris ook bij de topspelers zou moeten horen.
pi_174091733
Wel mooi om te lezen dat de personen die geloofden dat Bosz eigenlijk gewoon wilde blijven gelijk hadden.
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:24:11 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174091771
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:21 schreef TheJanitor het volgende:
Wel mooi om te lezen dat de personen die geloofden dat Bosz eigenlijk gewoon wilde blijven gelijk hadden.
ja natuurlijk
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:25:17 #72
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174091790
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:21 schreef TheJanitor het volgende:
:')
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:25:31 #73
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174091792
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mwah, als je dat voor elkaar weet te krijgen moet je als club toch inzien dat je een geweldige trainer in handen hebt? Dan moet je die toch juist tegemoetkomen, en niet tegenwerken? Wie weet waar we dan nu hadden gestaan
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:26:18 #74
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174091802
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

uiteindelijk had Ajax er beter tegen Schalke uit kunnen liggen, dan was je nu verder geweest
Dat is wel een bizarre dooddoener, dan zouden we misschien dit jaar ver zijn gekomen in de EL en hadden we volgend jaar hetzelfde gezegd
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:26:34 #75
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174091804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:25 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Mwah, als je dat voor elkaar weet te krijgen moet je als club toch inzien dat je een geweldige trainer in handen hebt? Dan moet je die toch juist tegemoetkomen, en niet tegenwerken? Wie weet waar we dan nu hadden gestaan
Maar weet jij wat hij de club gevraagd heeft? Qua transfers, qua salarisverhoging, qua zeggenschap binnen de club?

Nee dus. Dan kun je dus ook niet oordelen.
pi_174091818
Stel dat je van het Technisch Hart af wil qua structuur en bijvoorbeeld de werkwijze bij Bayern Munchen zou willen kopiëren... wie heeft er op dit moment binnen Ajax de zeggenschap om zo'n Technisch Hart af te schaffen :?
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:27:46 #77
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_174091820
Laten we hopen dat we verliezen tegen SCH
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_174091824
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja natuurlijk
Ok waarom zou Bosz erover liegen dan?
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:30:01 #79
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174091848
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Stel dat je van het Technisch Hart af wil qua structuur en bijvoorbeeld de werkwijze bij Bayern Munchen zou willen kopiëren... wie heeft er op dit moment binnen Ajax de zeggenschap om zo'n Technisch Hart af te schaffen :?
https://www.amsadvocaten.(...)t-de-macht-bij-ajax/

De directie dus, waar een deel van het technisch hart volgens mij deel van uitmaakt. Maar de raad van commissarissen kan dat bestuur naar huis sturen.

Maar die likken allemaal elkaars naad.
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:30:18 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174091850
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:28 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ok waarom zou Bosz erover liegen dan?
quote:
“Ik had een heel goed seizoen in Amsterdam. Ik wist echter dat ik weg moest bij Ajax, omdat de club niet vol voor me wilde gaan. Daarom hebben we gezamenlijk besloten om afscheid van elkaar te nemen”, zegt Bosz in gesprek met WAZ.
je bedoelt dit?
pi_174091871
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

[..]

je bedoelt dit?
Ja, hij wilde dus gewoon blijven, ook als Dortmund was gekomen.
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:33:13 #82
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174091889
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar weet jij wat hij de club gevraagd heeft? Qua transfers, qua salarisverhoging, qua zeggenschap binnen de club?

Nee dus. Dan kun je dus ook niet oordelen.
Euh nee maar ik kan me niet voorstellen dat dat meteen veel verder is gegaan dan de samenstelling van zijn staf. Als je niet meer mag oordelen tenzij je 100% zeker weet wat er is gebeurd kunnen we heel vbl wel opdoeken
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:33:15 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174091890
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:31 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

dat staat er helemaal niet

quote:
Bosz: Kein aber. Ich hatte ein sehr gutes Jahr in Amsterdam. Am Ende war es so, dass ich wusste, dass es bei Ajax für mich nicht weitergehen würde. Das haben wir dann auch gemeinsam so entschieden.
pi_174091897
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:31 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ajax had gewoon nee moeten verkopen toen Dortmund langs kwam.
Oh.
pi_174091902
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat staat er helemaal niet

[..]

Ok.
pi_174091906
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax had gewoon nee moeten verkopen toen Dortmund langs kwam.
We zijn niet zo groot en machtig als Nice.
pi_174091980
Geen Dijks in de selectie JAAAAAAAAA
Oh.
pi_174091986
Lijkt er op dat we wober in d basis gaan zien.
pi_174092012
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:39 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt er op dat we wober in d basis gaan zien.
De wedstrijd erna is Sinkgraven ook weer fit, dus dan ben ik benieuwd welke keuzes er worden gemaakt.
Oh.
pi_174092033
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De wedstrijd erna is Sinkgraven ook weer fit, dus dan ben ik benieuwd welke keuzes er worden gemaakt.
Sinkgraven Wober de Ligt Veltman vind ik te jong in het centrum.
pi_174092056
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Te jong maakt mij niet zoveel uit, het gaat om kwaliteit. Viergever en Veltman zijn dan wel oud, maar maken ook aan de lopende band fouten en zijn ook niet echte leiders natuurlijk. Kan je beter De Ligt-Wöber daar de kans geven om te groeien.
Oh.
pi_174092072
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Te jong maakt mij niet zoveel uit, het gaat om kwaliteit. Viergever en Veltman zijn dan wel oud, maar maken ook aan de lopende band fouten en zijn ook niet echte leiders natuurlijk. Kan je beter De Ligt-Wöber daar de kans geven om te groeien.
Maar de ligt vind ik juist qua kwaliteit niet heel stabiel, lastig.
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:44:41 #93
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174092076
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vorig jaar stonden Sanchez en De Ligt daar ook en dat was prima, ik zou Viergever wel ipv Sinkgraven zetten
pi_174092082
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Vorig jaar stonden Sanchez en De Ligt daar ook en dat was prima, ik zou Viergever wel ipv Sinkgraven zetten
Sanchez is verdedigend wel wat anders dan wober hoor, beter aan de bal wel.
pi_174092105
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:44 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maar de ligt vind ik juist qua kwaliteit niet heel stabiel, lastig.
Nee dat is ook zo, maar die andere ervaren jongens zijn dat dus ook niet perse. Dus ik vind leeftijd niet perse een argumentatie op dat vlak.
Oh.
  zaterdag 30 september 2017 @ 14:47:02 #96
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174092119
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Sanchez is verdedigend wel wat anders dan wober hoor, beter aan de bal wel.
Aangezien Keizer liever Dijks laat spelen heb ik nog niet zo veel van Wöber gezien, maar het was dan ook puur een reactie op het feit dat je het te jong vindt. Qua kwaliteit ga je er altijd op achteruit na Sanchez
pi_174092125
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee dat is ook zo, maar die andere ervaren jongens zijn dat dus ook niet perse. Dus ik vind leeftijd niet perse een argumentatie op dat vlak.
Nouja, in de zin van, we hadden gewoon een ervaren verdediger moeten halen die sturing kon geven aan de verder jonge defensie. Nu werd wss gedacht dat veltman dat ging doen. Haha.
pi_174092149
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nouja, in de zin van, we hadden gewoon een ervaren verdediger moeten halen die sturing kon geven aan de verder jonge defensie. Nu werd wss gedacht dat veltman dat ging doen. Haha.
Als Ajax zoekt naar ervaren verdedigers halen ze altijd van die prutsers als Wielaert/Oleguer/Kuffour
Oh.
pi_174092276
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Lamprou en Dijks hebben ze gehaald.
Doen het lekker toch.

Verder barst de verdediging van het Ajax DNA. Mensen weten dit niet maar qua statistieken is Veltman beter dan Walker en Viergever beter dan Vertonghen. Helaas krijgen ze niet zoveel krediet.
wooblabalurg
pi_174092309
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bron?
een bonus van 255 k krijgen en al 3 jaar 0 prijzen _O_ _O_ _O_ _O- _O- _O-
pi_174092377
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 14:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Lamprou en Dijks hebben ze gehaald.
Doen het lekker toch.

Verder barst de verdediging van het Ajax DNA. Mensen weten dit niet maar qua statistieken is Veltman beter dan Walker en Viergever beter dan Vertonghen. Helaas krijgen ze niet zoveel krediet.
statistieken van spelers geven de blunders niet aan ...of wel?
  zaterdag 30 september 2017 @ 15:14:58 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174092586
Dijks is ziek, dat scheelt weer
pi_174092601
0-2 Ajax O19 tegen FC Utrecht O19 tot nu toe

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

kom op jongens behoud die ongeslagen reeks
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_174092613
Ajax 016 lichting genot, gaan de zoveelste ruime overwinning boeken in dit prille seizoen, na 5 minuten al op 0 2 tegen excelsior.

Natuurlijk Pinas met een goal
  zaterdag 30 september 2017 @ 15:19:16 #105
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174092665
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:16 schreef skysherrif het volgende:
Ajax 016 lichting genot, gaan de zoveelste ruime overwinning boeken in dit prille seizoen, na 5 minuten al op 0 2 tegen excelsior.

Mooi man, over vier jaar met zijn alle collectief door de mand vallen.

Zoals al die toplichtingen van de afgelopen 15 jaar.
pi_174092731
Sinkgraven fit genoeg voor basis? Geen Dijks *O*
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_174092743
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:24 schreef MaxC het volgende:
Sinkgraven fit genoeg voor basis? Geen Dijks *O*
Nee. Dankerlul wel.
pi_174092748
quote:

:Y vind ik ook, de jeugd doet het toch steeds heel goed

019 en 016 goed bezig :D
pi_174092792
quote:

Als er maar spelers bijzitten die op termijn waardevol kunnen zijn voor Ajax 1.
Oh.
pi_174092862
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Mooi man, over vier jaar met zijn alle collectief door de mand vallen.

Zoals al die toplichtingen van de afgelopen 15 jaar.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:26 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

:Y vind ik ook, de jeugd doet het toch steeds heel goed

019 en 016 goed bezig :D
017 is wel echt een mindere lichting, weinig heel grote talenten daar, verloren met 2 1 van feyenoord (waren wel iets beter, maar feyenoord was helaas dodelijk effectief)
pi_174092886
quote:

[..]

Wat een gekken
Bosz had al zijn zin met Spijkerman die naar Jong Ajax zou gaan. Later wilde hij opeens de positie van Spijkerman zelf invullen (met Rob Maas?) en L'Ami wegsturen, terwijl hij goed wist dat volgens Plan Cruijff de trainer daar geen zeggenschap in heeft. Dat viel samen met de interesse van Dortmund, heel toevallig allemaal.

Dat ze niet meer hebben gedaan om hem toch te behouden doet niets af aan het feit dat Bosz bewust de uitgang aan het opzoeken was.
pi_174092900
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als er maar spelers bijzitten die op termijn waardevol kunnen zijn voor Ajax 1.
Daar is die lichting nog iets te jong voor om iets voor te zeggen, maar heel erg veelbelovend.
pi_174092919
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:34 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Daar is die lichting nog iets te jong voor om iets voor te zeggen, maar heel erg veelbelovend.
Nja gewoon kijken op welke manier die jongens stand houden, niet dat het gasten zijn die nu vooral een fysieke voorsprong hebben op hun tegenstanders en daardoor beter lijken.
Oh.
pi_174092934
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja gewoon kijken op welke manier die jongens stand houden, niet dat het gasten zijn die nu vooral een fysieke voorsprong hebben op hun tegenstanders en daardoor beter lijken.
Dat valt wel mee, helft van die lichting hoort een jaar lager te spelen, terwijl een aantal goeien uit die lichting maar naar 017 zijn gegaan.
pi_174092972
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, helft van die lichting hoort een jaar lager te spelen, terwijl een aantal goeien uit die lichting maar naar 017 zijn gegaan.
Ook daar kan je toch wel de beste paar van zien :+ natuurlijk kan de ontwikkeling altijd nog stokken door blessures
Oh.
pi_174093043
Die lichtingen van ajax zeggen me echt geen klote al winnen ze met 100-0 elke week

Op het moment dat het eerste van ajax succesvol is en heleboel goede spelers staan op posities van talentvolle spelers uit de jeugd breekt er geen klote door. Heleboel lichtingen gaan zo naar de klote.
pi_174093067
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:34 schreef wimderon het volgende:

[..]

Bosz had al zijn zin met Spijkerman die naar Jong Ajax zou gaan. Later wilde hij opeens de positie van Spijkerman zelf invullen (met Rob Maas?) en L'Ami wegsturen, terwijl hij goed wist dat volgens Plan Cruijff de trainer daar geen zeggenschap in heeft. Dat viel samen met de interesse van Dortmund, heel toevallig allemaal.

Dat ze niet meer hebben gedaan om hem toch te behouden doet niets af aan het feit dat Bosz bewust de uitgang aan het opzoeken was.
Je moet er toch niet aan denken dat Rob Maas als 2e assistent had gekomen. Goede trainer wel Bosz maar dat ie nu huilie, huilie doet pleit niet bepaald voor 'm.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_174093174
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Die lichtingen van ajax zeggen me echt geen klote al winnen ze met 100-0 elke week

Op het moment dat het eerste van ajax succesvol is en heleboel goede spelers staan op posities van talentvolle spelers uit de jeugd breekt er geen klote door. Heleboel lichtingen gaan zo naar de klote.
De toptalenten komen niet meer door nee. En wat dat betreft moet Nederland het toch altijd weer van Ajax hebben. Dus eigenlijk zou jij er ook droevig om moeten zijn Klaas.
pi_174093555
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef Pedroso het volgende:

[..]

De toptalenten komen niet meer door nee. En wat dat betreft moet Nederland het toch altijd weer van Ajax hebben. Dus eigenlijk zou jij er ook droevig om moeten zijn Klaas.
wat bedoel je met nederland? Nederlands elftal? Nederlands elftal is nooit zo succesvol geweest met ajaxcieden erin hoor....

Ik zie graag goede voetballers of ze nou van ajax komen of van timboektoe. Probleem alleen met ajax talenten is dat zwaar overhypte worden...dat zien we nu ook weer met Frenkie de Jong. Een jongen waarvan je pas over 2 jaar iets mag verwachten.
pi_174093597
WOW nu al 0-4 O19 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_174093610
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
WOW nu al 0-4 O19 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Mitchell bakker, eindelijk weer eens een goeie linksback uit onze opleiding.
pi_174093678
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:10 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mitchell bakker, eindelijk weer eens een goeie linksback uit onze opleiding.
:Y en maar zeggen Heitinga de flutanalist, nou ja misschien geen goede analist, maar tot nu toe een goed begin voor zijn trainerscarriere :D
pi_174093692
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 15:50 schreef Pedroso het volgende:

[..]

De toptalenten komen niet meer door nee.
Cruijff is overleden en er komen geen toptalenten meer door. Ik zie een verband
pi_174093694
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat bedoel je met nederland? Nederlands elftal? Nederlands elftal is nooit zo succesvol geweest met ajaxcieden erin hoor....

Ik zie graag goede voetballers of ze nou van ajax komen of van timboektoe. Probleem alleen met ajax talenten is dat zwaar overhypte worden...dat zien we nu ook weer met Frenkie de Jong. Een jongen waarvan je pas over 2 jaar iets mag verwachten.
Nederlandse talenten worden sowieso overhyped, niet alleen bij Ajax. Feit is dat er al jarenlang geen fatsoenlijke speler meer doorkomt, spelers die de top kunnen halen.
We leiden tegenwoordig spelers als Klaassen, Strootman, De Vrij, Depay en dat soort spelers op. Leuke spelers voor het 2e en 3e plan maar daar ga je het niet mee redden.
pi_174093707
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:14 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

:Y en maar zeggen Heitinga de flutanalist, nou ja misschien geen goede analist, maar tot nu toe een goed begin voor zijn trainerscarriere :D
Dat niet hoor, enige wedstrijd waar tactisch vernuft voor nodig was werd met 0 5 verloren

Individueel is dit team sterk, maar de wedstrijden die ik zag, zag ik een weinig ingespeeld team waar een eenduidige tactiek niet aanwezig was, aan de andere kant is dit dan ook een totaal nieuw elftal en mag het nog even de tijd hebben om daar aan te werken.
pi_174093730
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:16 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat niet hoor, enige wedstrijd waar tactisch vernuft voor nodig was werd met 0 5 verloren

Individueel is dit team sterk, maar de wedstrijden die ik zag, zag ik een weinig ingespeeld team waar een eenduidige tactiek niet aanwezig was, aan de andere kant is dit dan ook een totaal nieuw elftal en mag het nog even de tijd hebben om daar aan te werken.
ja ik zeg ook beginnende trainer, en ja zo hoop ik ook dat Huntelaar bij de jeugd van ajax begint als trainer :D
pi_174093776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:17 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ja ik zeg ook beginnende trainer, en ja zo hoop ik ook dat Huntelaar bij de jeugd van ajax begint als trainer :D
Ik totaal niet, jongens als Heitinga en Huntelaar moeten lekker specialistische trainingen gaan geven. We hadden jongens als Willem Weijs in de opleiding (nu helaas geen contract verlengd en naar jong nac gegaan), die zoveel kennis hebben over nieuwste methoden, tactieken etc en deze aan de jeugd te kunnen leren. Die zijn daar ook gewoon puur uit interesse echt constant mee bezig. Ik kan je op een briefje schrijven dat Heitinga, Winter etc daar geen kaas van hebben gegeten.
pi_174093779
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nederlandse talenten worden sowieso overhyped, niet alleen bij Ajax. Feit is dat er al jarenlang geen fatsoenlijke speler meer doorkomt, spelers die de top kunnen halen.
We leiden tegenwoordig spelers als Klaassen, Strootman, De Vrij, Depay en dat soort spelers op. Leuke spelers voor het 2e en 3e plan maar daar ga je het niet mee redden.
Jonge spelers kunnen alleen maar heel goed worden als ze hele goede sterke voetballers om zich heen hebben dagelijks op de training.

Vroeger hadden psv en ajax inderdaad gewoon een stuk of15 hele goede spelers in hun selectie die echt gewoon goed waren. Als jonge spelers dagelijks trainen met spelers die gewoon niet echt weerstand bieden ja dan blijven ze allemaal hangen. Het gaat niet alleen maar om tegenstand in competitieverband. In principe zijn al die spelers blijven hangen op een bepaalde leeftijd in nederland omdat de competitie te zwak is.

lijkt me logische allemaal dat we dan spelers van het 3e plan opleiden jah....
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:21:39 #129
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174093789
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jonge spelers kunnen alleen maar heel goed worden als ze hele goede sterke voetballers om zich heen hebben dagelijks op de training.

Vroeger hadden psv en ajax inderdaad gewoon een stuk of15 hele goede spelers in hun selectie die echt gewoon goed waren. Als jonge spelers dagelijks trainen met spelers die gewoon niet echt weerstand bieden ja dan blijven ze allemaal hangen. Het gaat niet alleen maar om tegenstand in competitieverband. In principe zijn al die spelers blijven hangen op een bepaalde leeftijd in nederland omdat de competitie te zwak is.

Dan zouden al die jonge jongens die op jonge leeftijd naar Engeland gaan, die dagelijks met supersterren trainen, allemaal doorbreken toch?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_174093792
Jensen maakt de 0 5 :)
pi_174093818
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dan zouden al die jonge jongens die op jonge leeftijd naar Engeland gaan, die dagelijks met supersterren trainen, allemaal doorbreken toch?
nee daar zit geen logica in....

want in een elftal met supersterren breek je niet snel door tenzij je beter bent dan de supersterren....maar ze kunnen ze zich daar wel beter ontwikkelen, maar uiteindelijk moet je wel ergens bij een club spelen op het hoogste nivo.
pi_174093866
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Vaak is het ook zo dat als er éénmaal 2 a 3 spelers doorbreken naar de top dat in de schaduw daarvan ook een hele rits spelers boven komen drijven die anders zouden verzuipen.
Maar ik zie voorlopig geen enkele speler die de top zou kunnen halen, laat staan 2 a 3.
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:26:52 #133
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174093877
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

nee daar zit geen logica in....

want in een elftal met supersterren breek je niet snel door tenzij je beter bent dan de supersterren....maar ze kunnen ze zich daar wel beter ontwikkelen, maar uiteindelijk moet je wel ergens bij een club spelen op het hoogste nivo.
Tegenspreekgenot.
pi_174093880
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik totaal niet, jongens als Heitinga en Huntelaar moeten lekker specialistische trainingen gaan geven. We hadden jongens als Willem Weijs in de opleiding (nu helaas geen contract verlengd en naar jong nac gegaan), die zoveel kennis hebben over nieuwste methoden, tactieken etc en deze aan de jeugd te kunnen leren. Die zijn daar ook gewoon puur uit interesse echt constant mee bezig. Ik kan je op een briefje schrijven dat Heitinga, Winter etc daar geen kaas van hebben gegeten.
dat mag jij vinden, maar ik vind gewoon van wel en Huntelaar heeft het al een keer eerder aangegeven dat ie misschien wel trainer wil worden :D
pi_174093928
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tegenspreekgenot.
het is helemaal geen tegenspraak genot omdat de toppers in nederland altijd de weg vrij maken voor echte talenten door een transfer te maken en engeland is gewoon een einstation waar toppers heen gaan.
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:33:40 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174094000
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

het is helemaal geen tegenspraak genot omdat de toppers in nederland altijd de weg vrij maken voor echte talenten door een transfer te maken en engeland is gewoon een einstation waar toppers heen gaan.
Nee, hier lul je je echt niet uit hoor.

Je spreekt jezelf gewoon tegen. Zo dom, echt genant.
pi_174094040
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, hier lul je je echt niet uit hoor.

Je spreekt jezelf gewoon tegen. Zo dom, echt genant.
ik hoef me echt nergens uit te lullen

En zeker niet voor de debiele oneliners die jij hier wekelijks een stuk of 50 keer hier op fok post
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:36:24 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174094058
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik hoef me echt nergens uit te lullen

En zeker niet voor de debiele oneliners die jij hier wekelijks een stuk of 50 keer hier op fok post
Genant. Heel genant, Klaas.
pi_174094086
Hou het gezellig BadderGod en Klaasgenot. Blauw is watching :(
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 30 september 2017 @ 16:38:53 #140
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174094099
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 16:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hou het gezellig BadderGod en Klaasgenot. Blauw is watching :(
Kei gezellig hier, hoor!
pi_174095735
sorry als ik het misschien eventjes zeg, maar wel een topwissel van heitinga denk ik, om Jensen te brengen in de 63ste minuut en hij maakt ook nog eens de 0-5 :D
pi_174096154
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 17:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry als ik het misschien eventjes zeg, maar wel een topwissel van heitinga denk ik, om Jensen te brengen in de 63ste minuut en hij maakt ook nog eens de 0-5 :D
Kap eens met deze act.
pi_174096194
Overigens maakte vandaag in de 95e minuut Richarlison de gelijkmaker voor Watford :)
  zondag 1 oktober 2017 @ 11:12:43 #144
279824 Mansjester
City>United
pi_174109287
Schone speelt ipv de Jong

SjorsvanVeen twitterde op zaterdag 30-09-2017 om 22:52:31 I can inform you Lasse Schöne 'll start versus SC Heerenveen.Frenkie de Jong is benched. Thoughts? #heeaja https://t.co/HKqIvfu695 reageer retweet
pi_174109351
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 11:12 schreef Mansjester het volgende:

SjorsvanVeen twitterde op zaterdag 30-09-2017 om 22:52:31 I can inform you Lasse Schöne 'll start versus SC Heerenveen.Frenkie de Jong is benched. Thoughts? #heeaja https://t.co/HKqIvfu695 reageer retweet
Fijn dat hij het global publiek ook wil laten meedenken
  zondag 1 oktober 2017 @ 11:16:51 #146
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174109413
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 11:12 schreef Mansjester het volgende:

Als Schone de bal krijgt en open wil draaien gaan mensen maar even een broodje kroket halen.
wooblabalurg
pi_174111332
Ik vind dat de waarde van Schöne onderschat wordt. Voor dit elftal althans. In het niveau wat we nastreven zou er voor hem geen plaats zijn, maar nu doet 'ie voor de overige middenvelders niets onder. Alleen jammer dat de middenvelder met de meeste potentie nu zijn plekje kwijt is. Die andere twee waren rijper geweest voor een wissel.

Desondanks best een goed gevoel over vanmiddag eigenlijk.
pi_174111757
Huntelaar neres en schone gaan spelen volgens mij.
  zondag 1 oktober 2017 @ 12:57:18 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174111999
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:48 schreef skysherrif het volgende:
Huntelaar neres en schone gaan spelen volgens mij.
Jammer toch wel van Dolberg en Frenkie
Oh.
pi_174112017
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jammer toch wel van Dolberg en Frenkie
Kansen grijpen als je ze krijgt.
pi_174112044
Mooi hoe Klaas in elk ander topic dan dat van Feyenoord even gaat vertellen hoe het moet terwijl Feyenoord zelf 4x achter elkaar verliest en nu gewoon mazzelt met de scheids :')
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:00:48 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174112089
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:59 schreef nickhguitar het volgende:
Mooi hoe Klaas in elk ander topic dan dat van Feyenoord even gaat vertellen hoe het moet terwijl Feyenoord zelf 4x achter elkaar verliest en nu gewoon mazzelt met de scheids :')
Dus als je supporter van een club bent wat even niet goed draait mag je niet over andere clubs analyseren wat misschien beter kan? Als je nou verantwoordelijk bent bij die club is het wat anders.
Oh.
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:01:08 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174112099
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2017 12:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Kansen grijpen als je ze krijgt.
Ik wacht nu nog tot Donny eruit gaat voor Siem en dan RIP
Oh.
pi_174112140
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik wacht nu nog tot Donny eruit gaat voor Siem en dan RIP
Op dit momen tis er geen plek voor ruimte voor talent en groeibriljanten. De beste moeten spelen. Als siem ons naar een overwinning helpt so be it.
pi_174112179
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dus als je supporter van een club bent wat even niet goed draait mag je niet over andere clubs analyseren wat misschien beter kan? Als je nou verantwoordelijk bent bij die club is het wat anders.
Als je dan net zo kritisch kunt zijn op je eigen ploeg wel. Maar dat ontbreekt helaas.
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:04:44 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174112198
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Op dit momen tis er geen plek voor ruimte voor talent en groeibriljanten. De beste moeten spelen. Als siem ons naar een overwinning helpt so be it.
Alsof die ervaren spelers zoveel beter zijn lol
Oh.
pi_174112238
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alsof die ervaren spelers zoveel beter zijn lol
Dat zeg ik niet.
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:09:08 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174112310
quote:
7s.gif Op zondag 1 oktober 2017 13:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.
Niks mis met ruimte houden voor talentjes, worden ze beter van die druk. Of niet, en dan zijn ze sowieso niet geschikt.
Oh.
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:19:06 #159
414827 Wave103
It's not pop music
pi_174112574
Neresgod

Wobergod
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:24:57 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174112693
Benieuwd naar Wöber
Oh.
pi_174112721
Laatste pot voor Keizer of 3 punten, winwin-situatie *O*
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:27:48 #162
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174112758
pi_174112784
Zeer benieuwd naar ons centrum en hoe die 2 samen spelen.
  zondag 1 oktober 2017 @ 13:31:21 #164
194695 franklop
Fran knock
pi_174112836
Wöber wel snel gewend aan Ajax-systeem dan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_174112846
MHorn74 twitterde op zondag 01-10-2017 om 13:29:39 Heeft Ajax weleens verloren op de dag van een Catalaans referendum met twee spelers in de basis die in hun naam de… https://t.co/DcUCYBPhBT reageer retweet
(antwoord is nee, dus dit komt goed mensen)
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:07:07 #166
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_174113727
Waarom is Donny basisspeler :') doet echt niets
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_174113747
Zal Oleguer ook aan het rellen zijn in barcelona?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_174114173
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:07 schreef gniffie het volgende:
Waarom is Donny basisspeler :') doet echt niets
komt door nouri.
pi_174114221
Ben benieuwd naar wobler
hardcoholic
pi_174114232
Waarom nu weer Schone dan? Zit daar een idee bij?
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:32:40 #171
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_174114245
Waarom veltman
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:34:05 #172
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174114277
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:32 schreef Smoofie het volgende:
Waarom veltman
Weinig andere smaken.
Oh.
pi_174114301
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:32 schreef Smoofie het volgende:
Waarom veltman
cultuur.
pi_174114307
Bergkamp is thuis?
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:38:15 #175
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174114357
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bergkamp is thuis?
Durfde niet te vliegen naar Friesland
Oh.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:42:07 #176
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_174114463
Uitshirt van vorig jaar, vanwege de kleur blauw van het huidige shirt?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:42:48 #177
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174114479
De hand van Emperor _O_
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:45:07 #178
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174114541
Haha Ajax :')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2017 @ 14:46:11 #179
240917 Mula
pi_174114565
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:42 schreef YourCaptor het volgende:
Ja.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:46:16 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174114568
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:42 schreef YourCaptor het volgende:
Ja.
Oh.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:46:25 #181
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174114573
Wat triest van Neres, om een kaart bedelen :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:47:13 #182
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174114605
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:46 schreef Montelly het volgende:
Wat triest van Neres, om een kaart bedelen :')
Moet daar zelf gewoon geel voor krijgen.
Oh.
pi_174114620
Volgende jaar Dumpvriesje maar ophalen

Heeft Younes in zijn broekzak
pi_174114623
Doet Younes mee? Wat een malloot is dat.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:48:10 #185
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_174114628
Godver, het is weer zo walgelijk slecht
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:48:44 #186
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_174114639
Totaal geen lijn of idee in het spel.
Snelle Egel
pi_174114642
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:48 schreef StarGazer het volgende:
Keizer krijgt er geen voetbal in
pi_174114647
KEIZER OUT
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:49:08 #189
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174114649
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:48 schreef StarGazer het volgende:
Spijkergod gaf net weer wat briljante aanwijzingen aan Keizertje _O_
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174114651
Inb4 want dit gaan ze vast verliezen
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 14:50:19 #191
138438 crew  Pizzakoppo
pi_174114677
Tis weer kut met peren
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:50:53 #192
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_174114689
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Keizer krijgt er geen voetbal in
Koster en Westerhof 2.0
Porcupine Tee - Normal
pi_174114699
Dit wordt zo'n seizoen als 99/00

Jan Wouters :{
Westerhof ;(
Keizer :'(
pi_174114769
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:50 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Koster en Westerhof 2.0
denk dat hij slechter is.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:55:04 #195
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174114779
Neres ruzie aan het zoeken, die gaat geel pakken let maar op.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:55:37 #196
21467 franske19
Hit the deck!
pi_174114790
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:48 schreef S0nic het volgende:
Toch wel knap hoe je dat volledig eruit kan slopen in 3 maanden tijd.
  zondag 1 oktober 2017 @ 14:58:26 #197
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_174114840
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:54 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

denk dat hij slechter is.
Koster won wel in Heerenveen.
Porcupine Tee - Normal
pi_174114862
quote:
9s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:58 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Koster won wel in Heerenveen.
dit vind ik echt afschuwelijk.
pi_174114888
Dit Ajax is echt een en al oppertunisme. Geen lijn, visie of tactiek. Keizer doet maar wat.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:01:26 #200
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174114894
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 14:48 schreef S0nic het volgende:
'verder met de lijn van Bosz'
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:04:08 #201
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174114943
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit Ajax is echt een en al oppertunisme. Geen lijn, visie of tactiek. Keizer doet maar wat.
Werkelijk niet om aan te gluren
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:04:38 #202
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_174114951
De geest van Frank is terug in Amsterdam
pi_174114955
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Werkelijk niet om aan te gluren
Bosz heeft vorig jaar het onmogelijke voor elkaar gekregen met al die amateurs in de staf om hem heen.
pi_174114984
Gebrek aan kwaliteit jongens, gebrek aan kwaliteit.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:07:35 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174115002
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Bosz heeft vorig jaar het onmogelijke voor elkaar gekregen met al die amateurs in de staf om hem heen.
Feitelijk begon het pas ergens in februari/maart ergens op te lijken en won Bosz helemaal niks
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:07:36 #206
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174115004
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:06 schreef Syntix het volgende:
Selectie is rond genot
Oh.
pi_174115008
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:04 schreef gniffie het volgende:
Ik zie Keizer geen kampioen worden hoor. Laat staan vier keer op rij.
pi_174115010
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:04 schreef gniffie het volgende:
dit is veel slechter Hans.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:08:15 #209
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174115018
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Feitelijk begon het pas ergens in februari/maart ergens op te lijken en won Bosz helemaal niks
Bosz had in september-december al een lange ongeslagen reeks tot die nederlagen tegen Cambuur en Twente vlak voor de winter.
Oh.
pi_174115019
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:06 schreef Syntix het volgende:
Hier staat natuurlijk ook weer geen ploeg wat na 6 duels al 8 verliespunten moet incasseren. Je bent niet sterker geworden, maar je mag van dit stel wel meer verwachten tegen Heracles en ADO.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:08:36 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174115025
De Ligt was ook wel een walgelijke hype zeg
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:09:44 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174115046
Neres rendementgenot
Oh.
pi_174115047
Neres baas
pi_174115053
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:08 schreef Caland het volgende:
je faalt hier. De Ligt is bij far de beste verdediger.
pi_174115054
Lekker hoor Neres

Na rust Younes eruit voor Justin/Cerny
pi_174115055
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neres rendementgenot
Younes al iets gedaan?
pi_174115059
Die keizer is trouwens wel een fucking trieste kut oppertunist, vorige week was Wober er nog niet klaar voor en nu staat hij in de basis :')
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:10:12 #218
414827 Wave103
It's not pop music
pi_174115060
Neresgod
pi_174115062
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:10 schreef duo-penotti het volgende:
Lekker hoor Neres

Na rust Younes eruit voor Justin/Cerny
Cerny? _O- :r _O-
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:10:33 #220
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174115071
Lekker goaltje hoor
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 15:10:37 #221
138438 crew  Pizzakoppo
pi_174115072
Lekker voor Neres, wel zwaar onterecht
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:10:38 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174115073
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:10 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Younes al iets gedaan?
Wimderon zal hierna wel weer een betoog houden dat Younes de beste speler is die Ajax ooit heeft gehad.
Oh.
pi_174115088
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:09 schreef Syntix het volgende:

[..]

Dit seizoen allesbehalve.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:11:04 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174115092
quote:

[..]

Ja dat riep jij ook jarenlang over Veltkutje

Jij bent af
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174115095
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:10 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dit seizoen allesbehalve.
je faalt hier ook.
pi_174115098
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die keizer is trouwens wel een fucking trieste kut oppertunist, vorige week was Wober er nog niet klaar voor en nu staat hij in de basis :')
Vindt 'm tot nu toe wel aardig spelen moet ik zeggen.
MMA is not a crime !
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:11:19 #227
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174115099
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:08 schreef Caland het volgende:
Schande dat zo'n achttienjarige jongen een paar wedstrijden minder speelt
pi_174115103
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat riep jij ook jarenlang over Veltkutje

Jij bent af
je faalt wederom. De LigtGOD _O_
pi_174115105
quote:

[..]

gelachen.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:11:49 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174115112
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Snelcursusje hoe maak je je spelers onzeker gevolgd denk ik
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174115117
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:11 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

gelachen.
Dat is gezond.
pi_174115131
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:10 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Cerny? _O- :r _O-
Justin en Cerny zijn beide beter dan Younes.

Wat ook niet zo moeilijk is.

Lachwekkend dat hij steeds de voorkeur krijgt boven andere spelers.
pi_174115142
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:11 schreef LacosteUnited het volgende:

[..]

Vindt 'm tot nu toe wel aardig spelen moet ik zeggen.
Ondanks die mongool van een Keizer doet hij het goed ja. Die idioot hoef je dus niet meer serieus te nemen met zijn ‘die jongens zijn er nog niet klaar voor’.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:12:49 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174115148
Neres wat een GOD
Oh.
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 15:12:56 #235
138438 crew  Pizzakoppo
pi_174115153
Begrijp je het nu Keizer?
pi_174115154
Aardige stats al voor neres
hhhhh
pi_174115162
Ben wel fan van Wöber O+
pi_174115172
Neres red in zijn eentje Keizer :D
pi_174115175
Neresgod hoor.
pi_174115190
Neres voelde natuurlijk die 12 miljoen om zijn nek.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:13:55 #241
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174115192
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:13 schreef MaxC het volgende:
Ben wel fan van Wöber O+
Komt op mij ook prima over
pi_174115194
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Begrijp je het nu Keizer?
Denk dat 3 kwart van de Ajax fans al weken aan het roepen is dat Neres op rechts moet en Justin op links

Keizer begint het beetje bij beetje door te krijgen
pi_174115199
Ajax. Dat is toch een handbalvereniging?
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:14:30 #244
194695 franklop
Fran knock
pi_174115212
Toch moet Kluivert in de basis hoor, want #eigenjeugd.
pi_174115213
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:12 schreef duo-penotti het volgende:

[..]

Justin en Cerny zijn beide beter dan Younes.

Wat ook niet zo moeilijk is.

Lachwekkend dat hij steeds de voorkeur krijgt boven andere spelers.
Cerny niet, Kluivert wel.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:15:02 #246
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174115233
Commentator bij Fox kan zijn voorliefde voor Ajax niet meer bedwingen, die laat zich vanavond uitgebreid anaal verwennen door jongens van de eerste :r
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:15:04 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174115234
David Neresgod

Volgende week weer bank
pi_174115274
Neres in de winter verkopen voor 34 miljoen. O+
pi_174115278
Zal je zien dat Keizer Neres gaat wisselen rond minuut 60. _O-

Mag Younes weer blijven staan
pi_174115292
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:15 schreef Montelly het volgende:
Commentator bij Fox kan zijn voorliefde voor Ajax niet meer bedwingen, die laat zich vanavond uitgebreid anaal verwennen door jongens van de eerste :r
Mad
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:17:28 #251
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_174115309
quote:
Jaloers!
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:17:41 #252
194695 franklop
Fran knock
pi_174115320
2x assist Huntelaar ook toch?
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:17:51 #253
21467 franske19
Hit the deck!
pi_174115326
quote:
Beter de commentator dan de scheidsrechter toch?
pi_174115357
We zijn er nog niet overigens, pas bij 0-3 zit ik rustiger te kijken.
pi_174115392
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
dit
pi_174115395
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:13 schreef MaxC het volgende:
Ben wel fan van Wöber O+
Doet het aardig en bovendien ben ik groot fan van geen Dijks.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:20:05 #257
21467 franske19
Hit the deck!
pi_174115401
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Keizer wisselt Neres voor voor een extra slot op de deur zodat de hele tweede helft nog billenknijpen wordt.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:20:10 #258
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174115404
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
David Neresgod

Volgende week weer bank
Kluivert heeft een streepje voor genot.
Oh.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:20:38 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174115415
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die zien we niet vaak meer heb ik goede hoop op, ook met Sinkgraven weer terug :)
Oh.
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 15:20:50 #260
138438 crew  Pizzakoppo
pi_174115417
Het spel was trouwens echt erbarmelijk. Wat een ontzettend laag niveau.
pi_174115425
Wöber doet het ook niet verkeerd. Nieuw centraal duo is geboren, Viergever op links waar ie sowieso zijn beste wedstrijden speelt. Mag ie gaan uitvechten met Sinkgraven, Dijks is definitief exit.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:21:02 #262
194695 franklop
Fran knock
pi_174115426
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk dat er hier heel weinig fans van Dijks zijn.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:21:26 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174115439
quote:
10s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:21 schreef franklop het volgende:

[..]

Ik denk dat er hier heel weinig fans van Dijks zijn.
Praat voor jezelf
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174115461
Verdomme

Nog langer Keizer :{
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 15:23:00 #265
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_174115467
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:22 schreef JanCees het volgende:
Verdomme

Nog langer Keizer :{
What can change the nature of a man?
pi_174115469
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:20 schreef franske19 het volgende:

[..]

Keizer wisselt Neres voor voor een extra slot op de deur zodat de hele tweede helft nog billenknijpen wordt.
Nee joh, die haalt Wöber en de Ligt eruit voor Dolberg en de Jong.
pi_174115470
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zit er ook wel een beetje in, ze hebben nu niet bepaald vertrouwen getankt de laatste weken. Dit is een wedstrijd die je gewoon moet overleven (en winnen).
pi_174115475
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
middenvelders doen niet eens mee.
pi_174115495
Veldspel slechtste in decennia

#keizergod
pi_174115496
Misschien moeten we als Amsterdam een andere sport gaan bedenken waar we wel goed in zijn. Als je al dat geld zou investeren in bijv. ping pongen. Misschien dat dat wel werkt.
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 15:25:27 #271
138438 crew  Pizzakoppo
pi_174115526
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:23 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zit er ook wel een beetje in, ze hebben nu niet bepaald vertrouwen getankt de laatste weken, dit is een wedstrijd die je gewoon moet overleven (en winnen).
Volgens mij moet je in dat soort situaties normaliter terugvallen op wat je goed kan als Ajax zijnde, namelijk goed voetballen. Iets wat er totaal aan ontbreekt.
pi_174115536
Brasilllll lalalalalala lalalalalala
pi_174115617
Ik vind Dijks anders prima spelen vandaag.
pi_174115619
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Volgens mij moet je in dat soort situaties normaliter terugvallen op wat je goed kan als Ajax zijnde, namelijk goed voetballen. Iets wat er totaal aan ontbreekt.
Middenveld onzichtbaar vooral. Doe De Jong maar voor Ziyech of vd Beek.
En Younes sowieso wisselen, die heeft nog niets goed gedaan.
pi_174115622
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:25 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mja, genoeg spelers die dat op het individuele vlakken wel zouden moeten kunnen, maar als het team niet draait dan zie je dat dat vaak mis gaat. Dit team heeft gewoon een dominante trainer nodig die er een systeem in slijpt. Volgens mij helpt het ook niet dat de jonge spelers weinig vertrouwen krijgen en er bij één mindere pot alweer naast staan.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:30:57 #276
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_174115655
quote:
madgenot
Porcupine Tee - Normal
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:31:48 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174115674
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, genoeg spelers die dat op het individuele vlakken wel zouden moeten kunnen, maar als het team niet draait dan zie je dat dat vaak mis gaat. Dit team heeft gewoon een dominante trainer nodig die er een systeem in slijpt. Volgens mij helpt het ook niet dat de jonge spelers weinig vertrouwen krijgen en er bij één mindere pot alweer naast staan.
Als die Keizer zijn spelers net zo toespreekt als hij in de media doet zal die onzekerheid van hem wel snel overslaan op de groep. Die vragen zich dan ook af of hij wel weet waar hij mee bezig is.
Oh.
pi_174115982
Ik verwacht nog een rood kaartje voor Ajax en billen knijpen.
pi_174115987
Vind Ziyech steeds vaker tegenvallen ook vandaag, was toch vorige jaar ook een belangrijke schakel..
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:48:55 #280
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174116057
quote:
6s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:46 schreef coronatus het volgende:
Vind Ziyech steeds vaker tegenvallen ook vandaag, was toch vorige jaar ook een belangrijke schakel..
Ook toen was hij in heel veel wedstrijden ontzettend matig.
Oh.
pi_174116066
Niet vergeten dat we uit tegen een erg goed Heerenveen spelen, staan niet voor niks 5 plaatsen boven ons.

In deze fase gewoon knokken en overleven. 0-2 is dan prima
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:49:57 #282
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174116078
Veltmannetje met rood incoming
pi_174116088
Blijft slecht he.
  zondag 1 oktober 2017 @ 15:51:22 #284
414827 Wave103
It's not pop music
pi_174116096
Schone -> Frenkie

Younes -> Dolberg
pi_174116177
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:49 schreef MaxC het volgende:
Niet vergeten dat we uit tegen een erg goed Heerenveen spelen, staan niet voor niks 5 plaatsen boven ons.

In deze fase gewoon knokken en overleven. 0-2 is dan prima
Overleven noemen als Ajax :') geeft alles aan hoe slecht keizer en het TH functioneren.
pi_174116184
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 15:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blijft slecht he.
Simpele passes over een paar meter lijken voor sommigen al te veel gevraagd. Donny valt ook wel weer tegen vandaag.
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:00:43 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174116320
Wat een kutwissel weer dit
Oh.
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 16:00:55 #288
138438 crew  Pizzakoppo
pi_174116334
Waarom Neres en geen Younes..
  Moderator zondag 1 oktober 2017 @ 16:01:14 #290
138438 crew  Pizzakoppo
pi_174116343
Dit kan ik niet begrijpen grr.
pi_174116348
Younes mag blijven staan :') alleen dat is al reden tot ontslag op staande voet voor die debiel van een keizer :D
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:02:25 #293
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174116370
quote:
6s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:01 schreef coronatus het volgende:
Waarom Neres en geen Younes..
Younes heeft krediet.

Waarom heb ik echt geen idee
Oh.
pi_174116382
Wat erger ik mij aan die lui op de bank. Ami.. :')
pi_174116415
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat erger ik mij aan die lui op de bank. Ami.. :')
L'ami ja :r
pi_174116421
Slecht ingeschoten zeg
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:05:31 #297
194695 franklop
Fran knock
pi_174116463
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Younes mag blijven staan :') alleen dat is al reden tot ontslag op staande voet voor die debiel van een keizer :D
Vooral ook omdat ze zeggen dat Younes rust moet pakken wanneer het kan... Doe dan bij 2-0 (of nu 3-0) hem eruit halen.
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:08:07 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174116527
quote:
14s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:05 schreef franklop het volgende:

[..]

Vooral ook omdat ze zeggen dat Younes rust moet pakken wanneer het kan... Doe dan bij 2-0 (of nu 3-0) hem eruit halen.
Nergens zit er enige lijn in.
Oh.
  zondag 1 oktober 2017 @ 16:08:29 #299
194695 franklop
Fran knock
pi_174116534
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nergens zit er enige lijn in.
In ieder geval wel 3 punten