linkje ?quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Kijk die maar eens, en luister goed naar wat Rienk tegen Billy zegt daar!
Ik kijk het via de app..quote:
Rienkquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die parasiet op blote potenquote:
Wat heeft het te maken met nu?quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die parasiet op blote poten
die geld wilde verbranden , een monnik liet komen
en Nicolien paalde per ongeluk
Komt door het stoppen met roken 'kuch'.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:27 schreef herculina het volgende:
Waar zijn bats haar wallen eigenlijk opeens ???
quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die parasiet op blote poten
die geld wilde verbranden , een monnik liet komen
en Nicolien paalde per ongeluk
quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jij vroeg naar Rienk![]()
... een Cosser zeee.... kijk toen Rienk zee
tot Bats ..
laat ut
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Zo doen we zakenquote:
Wat is datquote:
De regen afvoer.quote:
Oh gelukkig ik dacht een niet gesloten kraanquote:
Best zonde eikquote:
quote:
Ja drinkwater.quote:
Ja drinkwater dus.quote:
Kleding kopenquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
Leuk,best leuk,echt leuk,dat vind ik ook leuk,ja echt leuk.
Zonder geld is daar toch niets aan?quote:
Ik heb zelf geen koeien als huisdieren, maar die zuipen ook wat wegquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou ja, we wonen hier niet in de woestijn.
Huhuuuquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zonder geld is daar toch niets aan?
Ik kan heel wat dingen verzinnen waar ze daar op kunnen bezuinigen, maar regenwater gaan drinken is daar niet bij.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen koeien als huisdieren, maar die zuipen ook wat weg
Alles is meegenomen. Koeien drinken alles.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik kan heel wat dingen verzinnen waar ze daar op kunnen bezuinigen, maar regenwater gaan drinken is daar niet bij.
Nou, bloed zullen ze niet drinken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles is meegenomen. Koeien drinken alles.
Nee daar hebben we de inwoners voor.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:54 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, bloed zullen ze niet drinken.
hopelijk lekt het ergensquote:
Ja,over 2 uur gaat het licht uit.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:55 schreef MacDeMarco het volgende:
gaat er nog wat gebeuren vandaag?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:55 schreef MacDeMarco het volgende:
gaat er nog wat gebeuren vandaag?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja,over 2 uur gaat het licht uit.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:01 schreef snetje het volgende:
Wat zit Noah nu weer dwars?....iets in de regen laten liggen...camera?...
Ja erg he dat kutwijf, ik vond wel een emo momentje toen Fase dood gingquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Ppfff zelfs in de uitzending is het een en al bil pppffff
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:01 schreef Soury het volgende:
Noah is op gesprek bij José. Hij heeft iets gedaan. Een camera vernield of zo
Dat is een tijdje geleden. Zet streams aanquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:02 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja erg he dat kutwijf, ik vond wel een emo momentje toen Fase dood ging
Wat en hoe dan? Welke camera. Of geen gevlog meer. Dan huldequote:
Noah heeft foto's gemaakt van de opening van de caravan en de camera laten staan...quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat en hoe dan? Welke camera. Of geen gevlog meer. Dan hulde
Zei het Medium dat?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:04 schreef snetje het volgende:
Jose over de gasten ...volgens haar gaan er 3 weg en blijft er 1....
Nou ik mag het niet hopen...
Hahahahaha wat een mutsquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Noah heeft foto's gemaakt van de opening van de caravan en de camera laten staan...
Blond zekerquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:05 schreef snetje het volgende:
[..]
Noah heeft foto's gemaakt van de opening van de caravan en de camera laten staan...
quote:
Gebeurt er toch nog iets.quote:
Ik hoorde dat, ik dacht dat ze het over zichzelf hadquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy over Madi;beetje slapen,beetje stemmen krijgen.
Kutwijfquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Billy over Madi;beetje slapen,beetje stemmen krijgen.
Daarom mijn feestsmiley's reactiequote:
En vertrek bas met beelden doquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:59 schreef Dotteke het volgende:
Ppfff zelfs in de uitzending is het een en al bil pppffff
Dat verdiend iedereenquote:
Thanks👍quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
met leer was het een portemeNoah
en die touw dingen worden honden halsband ietsen
alleen als ze melk gevenquote:Op vrijdag 29 september 2017 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen koeien als huisdieren, maar die zuipen ook wat weg
Ja en heel veel Doquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:02 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja erg he dat kutwijf, ik vond wel een emo momentje toen Fase dood ging
Nee.Een SL.quote:
oh echt ?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
SL weer, ik was te laat met cappen, maar volgens mij heeft Bats gejankt.
En ondertussen hoor je die Schol weer overal bovenuit gillenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze is zogenaamd vrolijk, maar je hoort in haar stem dat ze heel timide is.
[ afbeelding ]
ik geef deze vraag ff doorquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:04 schreef dakpanlos het volgende:
Wat zit ze met Johan op t scherm te bekijken?
Ja die wel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ondertussen hoor je die Schol weer overal bovenuit gillen
Lijkt er echt op dat ze gehuild heeft.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze is zogenaamd vrolijk, maar je hoort in haar stem dat ze heel timide is.
[ afbeelding ]
Gebeuren vast zéér spannende dingen daar...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Goffer.
Het is weer goed raak vanavond zeg.
Zo reageert ze ook, alsof ze gedrogeerd is of zo.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:13 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
ziet er hier gedesoriënteerd uit
En wij mogen het weer niet zien.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Gebeuren vast zéér spannende dingen daar...
Ik hoor haar ook niet zoveel meer over het stoppen met roken.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo reageert ze ook, alsof ze gedrogeerd is of zo.
mss is dat wel zo...afkicken van het roken en zuipen met een of andere dimmerquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo reageert ze ook, alsof ze gedrogeerd is of zo.
Dat is vervangen voor: Ik voel me dik, ik ben dik, kijk nou hoe dik mijn buik is.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:15 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik hoor haar ook niet zoveel meer over het stoppen met roken.
Ik denk dat ze weer een paniekaanval heeft gehad, maar ja dat kunnen we dan dinsdag misschien zien in de uitzending.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:16 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
mss is dat wel zo...afkicken van het roken en zuipen met een of andere dimmer
Als zo iemand als Bats cold turkey stopt met roken, zou je haar met geheel andere verschijnselen zien rondlopen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:15 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik hoor haar ook niet zoveel meer over het stoppen met roken.
Gisteravond liep ze anders weer rond in dat hele korte zwarte paaldansbroekjequote:Op vrijdag 29 september 2017 21:18 schreef dakpanlos het volgende:
Sinds Bas weg is, draagt Bo kuise nachtkleding
Ze hebben je voor even gehoordquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
REGIEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [ afbeelding ]
Hoera.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou Rasko, Bats over stoppen met roken.![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:22 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ze hebben je voor even gehoord
Demi poetst
Mjah, bij je neus kan ik me wel voorstellen dat het link is. Een keertje gerookt nadat mijn verstandskies was getrokken, kaakbot ontstoken, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Doe niet zo dom bats als je rookt krijg je die operatie ook wel hoor
toch speelt er veel meer dan alleen die neusquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Doe niet zo dom bats als je rookt krijg je die operatie ook wel hoor
Jawel maar ze weigeren haar er niet voor , zo doet ze nuquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah, bij je neus kan ik me wel voorstellen dat het link is. Een keertje gerookt nadat mijn verstandskies was getrokken, kaakbot ontstoken, verschrikkelijk.
Waar denk je dan aan?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
toch speelt er veel meer dan alleen die neus
Een gedeeltelijke lobotomie?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
toch speelt er veel meer dan alleen die neus
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het knapste meisje van Utopia![]()
[ afbeelding ]
Dit ziet er wel héél erg uit. Is zeker een van haar 20 persoonlijkheden?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het knapste meisje van Utopia![]()
[ afbeelding ]
zal dr eens aan gaan denken inddquote:
Nou, ik heb bijna 20 jaar bij een sigarettenfabrikant gewerkt, maar dat klopt toch echt niet.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Billy; Met light dan rook je chloor dat is bewerkt met chloor.
Je weet wie het zegt.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, ik heb bijna 20 jaar bij een sigarettenfabrikant gewerkt, maar dat klopt toch echt niet.
Light sigaretten worden gewoon gemaakt met tabakssoorten waar minder nicotine in zit.
Bij alle tabak gooien ze een hoop rommel. Sauzen noemen ze dat. Je kent het vast wel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, ik heb bijna 20 jaar bij een sigarettenfabrikant gewerkt, maar dat klopt toch echt niet.
Light sigaretten worden gewoon gemaakt met tabakssoorten waar minder nicotine in zit.
Batsie bedoeld het zoals jij zegtquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:30 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Gemiddeld 40 stoffen worden toegevoegdquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:31 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Bij alle tabak gooien ze een hoop rommel. Sauzen noemen ze dat. Je kent het vast wel.
Ja, en dat is geen rommel.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:31 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Bij alle tabak gooien ze een hoop rommel. Sauzen noemen ze dat. Je kent het vast wel.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
De camera ligt in de rijst,die is dus goed nat geregend.
Heeft Mario dan nog een zak laten omvallen?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
De camera ligt in de rijst,die is dus goed nat geregend.
Oh gelukkig, ik dacht even dat roken ongezond was.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja, en dat is geen rommel.
Allemaal natuurlijke producten en niks chemisch of zo.
Mijn kantoor zat naast de sauskeuken.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Jose zit nu zonder Rijst?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Jose zit nu zonder Rijst?
Kokende rijst wellicht.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iemand heeft met zilvervliesrijst zijn haar gedroogd, was kroeshaar. Aan 1 kant al haar haar weg.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iemand heeft met zilvervliesrijst zijn haar gedroogd, was kroeshaar. Aan 1 kant al haar haar weg.
Maar ze zit met de rest van haar lichaam dan.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:37 schreef Raskolnikow het volgende:
Billy wil haar hoofd wel invriezen zodat ze het over 100 jaar kan uitvriezen. Uitvriezen. Uitvriezen.
Komt haar nieuwe neus er zwart uitquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar ze zit met de rest van haar lichaam dan.
Ze hebben een rooster.Daar moeten ze op intekenen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:38 schreef dakpanlos het volgende:
Klopt het dat ze tegenwoordig helemaal geen gedoe meer hebben om wie er nu aan de computer mag?
Daar is over 100 jaar vast wel een oplossing voor.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:38 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Komt heer nieuwe neus er zwart uit
Klopt wel, als je kauwgom in je haar hebt krijg je dat er uit door het in te wrijven met pindakaasquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Pindakaas op je haar smeren of ketchup of je hoofd in de vriezer leggen.
Waar gaat het over.
thanks,. dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben een rooster.Daar moeten ze op intekenen.
Had ik dat 30 jaar geleden maar geweten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Klopt wel, als je kauwgom in je haar hebt krijg je dat er uit door het in te wrijven met pindakaas
ik ook. werden hele plukken eruit geknipt en liep ik voor jokerquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Had ik dat 30 jaar geleden maar geweten.
Ja idd.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:41 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
ik ook. werden hele plukken eruit geknipt en liep ik voor joker
Een ijsblokje werkt ook.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Had ik dat 30 jaar geleden maar geweten.
Als Bats achter je zit te praten in de bioscoop.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe krijg je kauwgom in je haar sowieso
Heb je al een bioscoopbroek inmiddels?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als Bats achter je zit te praten in de bioscoop.
tja, op de een of andere manier had je dat opeens in je haren zittenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Of je hoofd in de vriezer leggen hoorde ik net.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als Bats achter je zit te praten in de bioscoop.
Nee, wel een zak snoep.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je al een bioscoopbroek inmiddels?
Door een van je lieve vriendjes/dinnetjes/broertje/zusjequote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb er anders hier ergens nog wel een liggenquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je al een bioscoopbroek inmiddels?
Oh dat vind ik nog leukquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Door een van je lieve vriendjes/dinnetjes/broertje/zusjeof gewoon stom door jezelf,
stoer doen dat jij de grootste bel kan blazen![]()
Ben je nu weer een man?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:44 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ik heb er anders hier ergens nog wel een liggen
Dat was geen probleem.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh zoquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was geen probleem.
Een paar rotwijfen van de middelbare school. Als meisje van 8 doe je daar niet zoveel tegen.
Maar goed, Jose neemt een zak rijst mee naar bed om de natte plekken van de lekkage weg te krijgen.
Kan ze het er beter nu al opgooien lijkt mij.
Een zak rijst mee naar bed tegen het vocht. Tjee.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was geen probleem.
Een paar rotwijfen van de middelbare school. Als meisje van 8 doe je daar niet zoveel tegen.
Maar goed, Jose neemt een zak rijst mee naar bed om de natte plekken van de lekkage weg te krijgen.
Kan ze het er beter nu al opgooien lijkt mij.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vrouwen hadden in die tijd ook 'n bioscoopbroek, zat er alleen 'n gat in de zak
Haar bed is nat van de regen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Een zak rijst mee naar bed tegen het vocht. Tjee.
Alles slaapt alweer?quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat er een flinke nachtbraker bij komt zeg, Floor die bleef tenminste nog is op
Oh ik dacht incontinentquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haar bed is nat van de regen.
Bij gebrek aan inlegkruisjes en weinig zakgeld, moet je toch iets...quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Een zak rijst mee naar bed tegen het vocht. Tjee.
Zout op strooien. Of in de vriezer, dan wordt het ijs.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haar bed is nat van de regen.
Die mag naar huis.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beau stond om 21:10 al d'r tanden te mishandelen, die ligt inmiddels al in de caravan
Dan slaapt ze vast wel heel lekker.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:48 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zout op strooien. Of in de vriezer, dan wordt het ijs.
Gemaakt van rijstvloeitjesquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:49 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Vandaar dat er rijstluiers worden gemaakt.
Dat bad vullen met rijst.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:50 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als er geen handdoek meer is zou hij rijst kunnen gebruiken.
Rijst op leggen, heel veel. Door het gewicht buigen ze weer recht.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:50 schreef dakpanlos het volgende:
De crackers zijn krom, pleur die ook maar in de vriezer dan
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:51 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Rijst op leggen, heel veel. Door het gewicht buigen ze weer recht.
En anders heb je 2 crackers.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:51 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Rijst op leggen, heel veel. Door het gewicht buigen ze weer recht.
Die is op rijst.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:52 schreef dakpanlos het volgende:
Waar is Mario???? Zakken rijst nodig!
quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:52 schreef Raskolnikow het volgende:
Met al dat water door die lekkage zou ik er ook wat gele salie bij leggen.
worden het rijstwafelsquote:Op vrijdag 29 september 2017 21:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En anders heb je 2 crackers.
En dat doet ie goed.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:55 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, die moet zorgen dat er geen roest in die leidingen komt
Ik las 'rijst'.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:55 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, die moet zorgen dat er geen roest in die leidingen komt
Vervanging van Rob zitzak.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:56 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Daarvoor is Chip in Utopia aangenomen.. Is hard werken.
Dat is zijn rol.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Chip zit weer flink te zuipen met zijn mosterdglas
Ze klinken wel lekker ik ben niet zo gek op appelsquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
Chip zit al bier zuipende Pink Lady appels af te kraken?
Zou hij er ooit een geproefd hebben?
Ik geloof er helemaal niks van. Dan zag ze er wel anders uit en had ze van die kleren wel in haar kist meegenomenquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je er zo bij loopt en dan piepen over merkspullen
Ze heeft ook een regenjas uit Parijst.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:02 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van. Dan zag ze er wel anders uit en had ze van die kleren wel in haar kist meegenomen
Waar staat MK voor?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou fijn hoor LINDA met je MK jas je loopt er bij als Pipo de Clown altijd
hahaha, die zal wel loodzwaar zijn danquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ze heeft ook een regenjas uit Parijst.
MK is gewoon kitsch. Ze lult interessant, maar het stelt niks voor, en past totaal niet bij haar.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou fijn hoor LINDA met je MK jas je loopt er bij als Pipo de Clown altijd
Zijn de lekkerste appels die er zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze klinken wel lekker ik ben niet zo gek op appels
Nooit van gehoord, maar ja ik ken ook bijna geen dure merken, alleen Adidas, Nike en Volkswagen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Michael Kors? iets in die richting
Ze zal wel C&A bedoelenquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Romy heeft het over een dure herenmodezaak waarvan ze de naam niet meer weet.
Linda oppert of het misschien Peek & Cloppenburg is.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Romy heeft het over een dure herenmodezaak waarvan ze de naam niet meer weet.
Linda oppert of het misschien Peek & Cloppenburg is.
Google zegt dat ook.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ja ik ken ook bijna geen dure merken, alleen Adidas, Nike en Volkswagen.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als het klopt dat ze in grote lijnen worden gekleed door - achteren- dan laten ze Linda in de hobbezakken - style rondlopenquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Als vrouw kan je er toch vrij goedkoop nog leuk uitzien het is sowieso onzin, Linda ziet er uit als een circus altijd
Je moet weten wat je staat.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Als vrouw kan je er toch vrij goedkoop nog leuk uitzien het is sowieso onzin, Linda ziet er uit als een circus altijd
Kleding hoeft niet duur te zijnquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Klopt. Een jeans die je staat, een wit overhemd. Meer is niet nodig.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kleding hoeft niet duur te zijn
Als die sukkels daarbinnen nu een keer hun plicht zouden doen kwam ze tenminste een keer op die bank.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:07 schreef Gooddeal het volgende:
Billy krijgt sws de publieksstem denkt ze
Maar eerst je kop in de vriezer duwenquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:08 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als het niet staat moet je gewoon meer rijst gebruiken.
Merk is gewoon onzin het moet gewoon kwaliteit zijn en passen meer nietquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Klopt. Een jeans die je staat, een wit overhemd. Meer is niet nodig.
Ze zijn hardleers en eten te weinig rijstquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die sukkels daarbinnen nu een keer hun plicht zouden doen kwam ze tenminste een keer op die bank.
We doen het al maanden en maanden voor
Dat rare mens speelt vanaf dag 1 al gewoon een rol een hele slechte ookquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Als die sukkels daarbinnen nu een keer hun plicht zouden doen kwam ze tenminste een keer op die bank.
We doen het al maanden en maanden voor
En in de buitenwereld speelt ze dezelfde rolquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat rare mens speelt vanaf dag 1 al gewoon een rol een hele slechte ook
Precies en op de een of andere manier kreeg ze in jaar 1 wel tegengas en nu daadwerkelijk niets meerquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat rare mens speelt vanaf dag 1 al gewoon een rol een hele slechte ook
Hurricane Batsyquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:14 schreef Raskolnikow het volgende:
Overal waar ze komt laat ze een puinhoop achter. Kijk maar naar Sint Maarten. Daar is ze toch ook heen gerijst?
Ik hoop dat die neus verbouwers bij haar een puinhoop achter laten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:14 schreef Raskolnikow het volgende:
Overal waar ze komt laat ze een puinhoop achter. Kijk maar naar Sint Maarten. Daar is ze toch ook heen gerijst?
De Bakroequote:Op vrijdag 29 september 2017 22:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Er ligt iemand op de beruchte vide
ja is toch leuk om dat te zeggen , als wij geen bewijs hebben ,en ik heb nu maatje 34 hahahquote:
Die zal wel geklonterd zijn met al die regen op t terrasquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Standbeeld van Bas om gedonderd?
Bas de Stalagmietquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:20 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Die zal wel geklonterd zijn met al die regen op t terras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |