Valt nog mee dat ze er geen Djaninia van gemaakt hebben dan.quote:Op zaterdag 30 september 2017 13:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
Eigenlijk was die naam voor de hand liggend. dJANina. Heeft die PJ toch nog nog een kind naar zichzelf vernoemd
Bij lange niet.quote:Op zaterdag 30 september 2017 11:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als je nou het IQ optelt van dat gezin kom je dan boven de 100 uit![]()
Tweede naam is Virginiaquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze er geen Djaninia van gemaakt hebben dan.
valt nog mee dat t niet pjanina isquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
Eigenlijk was die naam voor de hand liggend. dJANina. Heeft die PJ toch nog nog een kind naar zichzelf vernoemd
pyjamaquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
valt nog mee dat t niet pjanina is
Welk kindquote:Op zaterdag 30 september 2017 13:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
De wereld moet en zal weten dat dit kind een product is van PJ en Virginia
Barney.gifquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wordt jij niet ontzettend moe van jezelf met je eeuwige commentaar op anderen??
Kijk eerst eens lekker naar jezelf, Leandra! Bemoeial!
Het gaat over jou!quote:
Baby is zo lelijk dat de foto zo enorm bewerkt moest worden?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:57 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Van V's FB.
Twee primeuren voor mij, ik ga bij de Story werken!
quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:57 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Van V's FB.
Kan niks vinden met omgekeerd zoeken, dus lijkt een origineel te zijnquote:
Geboren met een facepalm. Why the fuck are these my parents?quote:Op zondag 1 oktober 2017 11:57 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Van V's FB.
De ogen van dat kindje stralen al meer inhoud uit dan zijn ouders bij elkaar...quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geboren met een facepalm. Why the fuck are these my parents?
[ afbeelding ]
Van V's FB.
[ afbeelding ]
Van V's FB.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:26 schreef PJR het volgende:
[..]
De ogen van dat kindje stralen al meer inhoud uit dan zijn haar ouders bij elkaar...
Ik weet dat het een meisje is. 'Haar' zou in dit geval grammaticaal incorrect zijn omdat het verwijst naar 'het kindje', en dat is onzijdig.quote:
Whut?quote:Op zondag 1 oktober 2017 14:03 schreef PJR het volgende:
Grammaticaal gezien is zelfs "Het meisje en haar ouders" incorrect. Dat moet eigenlijk "Het meisje en zijn ouders" zijn, gezien 'meisje' onzijdig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |