Jij bent nuchter.quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:16 schreef LelijKnap het volgende:
Ah man ik had voor de titel; 'Watermannen, verzamel u!' bedacht.
Oei. Nigel...quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:16 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, met name KetchupFTW zodat we hem kunnen uitlachen.
Voor mij is een Humiliatrix nodig.quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meestertemmer?
Je hebt een dominatrix nodig. Of dominator![]()
Jij niet.quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb niks in Wzterman. Denk ik..
Zeker niet.quote:
Niet toen ik een tatoeage van het watermansymbool op m'n rug liet zetten, helaas.quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:17 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Jij bent nuchter.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niet toen ik een tatoeage van het watermansymbool op m'n rug liet zetten, helaas.
Idd.quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, mistikken waren dat![]()
Hertseld inmiddels
Of niet iddquote:
Nee, maar een wolf was wel tof geweestquote:Op vrijdag 29 september 2017 02:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Geen John de Wolf?
Als ik nuchter in POL zou komen, zou ik suïcidaal zijn...quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dat is het.. Jullie zijn Waterman..
![]()
![]()
Eitjes, hè.quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
De linkse lipjes die klapperen bij al dat vreemde DNA dat Europa binnengeloodst wordt...
Owh?quote:Op vrijdag 29 september 2017 02:22 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Als ik nuchter in POL zou komen, zou ik suïcidaal zijn...
Je kan noch die hitsige migranten noch die linksgedraaide meisjes iets kwalijk nemen.quote:
Weet je hoe oud ik ben?quote:
Heb weekendquote:Op vrijdag 29 september 2017 02:23 schreef LelijKnap het volgende:
Heeft nou niemand gezocht op humiliatrix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |