Ik bedoel dat Emilie gek is zodat hij zijn leeftijd wil verlagen bij de aanvraag aan de loket van de gemeente Arnhem. Dus ik neem aan dat hij echt niet goed bij zijn hoofd is.quote:
Dat nam ik al aan toen hij voor het eerst een platform kreegquote:Op donderdag 28 september 2017 23:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Emilie gek is zodat hij zijn leeftijd wil verlagen bij de aanvraag aan de loket van de gemeente Arnhem. Dus ik neem aan dat hij echt niet goed bij zijn hoofd is.
Lees het volledige artikel en je zult zien dat hij alleen maar een punt wil maken en helemaal niet echt zijn leeftijd wil laten aanpassen..quote:Op donderdag 28 september 2017 23:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Emilie gek is zodat hij zijn leeftijd wil verlagen bij de aanvraag aan de loket van de gemeente Arnhem. Dus ik neem aan dat hij echt niet goed bij zijn hoofd is.
Lijkt me een vervolg op:quote:Op donderdag 28 september 2017 23:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Lees het volledige artikel en je zult zien dat hij alleen maar een punt wil maken en helemaal niet echt zijn leeftijd wil laten aanpassen..
Ja dat is waar ook. Emile voelt alleen echt jong van binnen dat is op zich prima. Maar als je aan leeftijd wil veranderen voor de administratie is echt een probleem, want dan kunnen ze altijd nagaan of je echt geboren bent op een dag waar je vader jou ingeschreven heeft bij de gemeente.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:54 schreef madam-april het volgende:
Hij wil met deze actie de problemen rond leeftijdsdiscriminatie aanstippen..
Maar dat wil hij niet echt.. hij wil alleen een punt maken..quote:Op donderdag 28 september 2017 23:59 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook. Emile voelt alleen echt jong van binnen dat is op zich prima. Maar als je aan leeftijd wil veranderen voor de administratie is echt een probleem, want dan kunnen ze altijd nagaan of je echt geboren bent op een dag waar je vader jou ingeschreven heeft bij de gemeente.
ja dat is waar ook, maar volgens de nieuws doet hij dit voor zijn nieuwe liefde.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar dat wil hij niet echt.. hij wil alleen een punt maken..
Hij heeft zijn handtekening alvast aangepast aan zijn nieuwe leeftijd en tevens een nieuw geslacht aangenomen. Dat is de handtekening van een meisje van 10. Kleurtjes en hartjes.quote:
Wajong lijkt me meer op z'n paats.quote:Op vrijdag 29 september 2017 05:33 schreef Lunatiek het volgende:
Knettergek die man! In wat voor sprookjeswereld leeft die?
Denken dat je met 48 jaar nog makkelijk aan werk komt
Beter deed hij er gelijk 50 jaar vanaf zodat hij weer onder jeugdloon zou vallen![]()
Verder goeie actie wel.
In zijn geval verzint hij gewoon een reden omdat hij weer eens aandacht nodig heeft..quote:Op donderdag 28 september 2017 23:54 schreef madam-april het volgende:
Hij wil met deze actie de problemen rond leeftijdsdiscriminatie aanstippen..
Die komen op een aparte afdeling.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:10 schreef Jaroon het volgende:
Zo gek is die actie niet. Ik vraag mij trouwens bij de BLGTMNS groep af hoe dat bijv. gaat in de gevangenis. Binnenkort moet de criminele bisexuele vrouw gewoon naar het "mensen gevang" waar ze tussen vooral mannen komt.
Linkse Boomknuffelaar voelt je ook.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij is vooral boos omdat dat wijf bij hem is weggegaan omdat ze een jonge vent wil waarmee ze een gezin kan opbouwen. Maarja, als je je geslacht kunt veranderen, waarom dan niet je leeftijd? Ik voel me eigenlijk een Aziatisch meisje van 6.
Men wil volledig gelijk getrokken worden en alleen gezien worden als mens. Dat doe je niet door hen op een aparte afdeling te plaatsen.quote:
Als ze bi zijn is dat toch geen probleem? Die vrouwen laten zich lekker uit elkaar trekken in hun celletje.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men wil volledig gelijk getrokken worden en alleen gezien worden als mens. Dat doe je niet door hen op een aparte afdeling te plaatsen.
Je hebt ook sexloze mensen.... Kun jij die hele afkorting voor die groepen (zonder het op te zoeken) in 1 keer opnoemen?quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:30 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Als ze bi zijn is dat toch geen probleem? Die vrouwen laten zich lekker uit elkaar trekken in hun celletje.
a seksueelquote:Op vrijdag 29 september 2017 10:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je hebt ook sexloze mensen.... Kun jij die hele afkorting voor die groepen (zonder het op te zoeken) in 1 keer opnoemen?
Hij wil vooral aandacht.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar dat wil hij niet echt.. hij wil alleen een punt maken..
Dat noemen wij hier gewoon een manwijf of een tank.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lesbisch a- sexueel met het uiterlijk van een man en vegetarisch bovendien.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat noemen wij hier gewoon een manwijf of een tank.
2 uur en 6 minuten rijden idd.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me een vervolg op:
Emile Ratelband en vriendin uit elkaar
Gepubliceerd: 13 september 2017 07:47 Laatste update: 13 september 2017 07:47
Emile Ratelband en zijn 41 jaar jongere vriendin Linda Snel zijn uit elkaar. Na twee jaar hebben de twee een punt achter hun relatie gezet.
"Ze is net 27 jaar geworden en is nu op zoek naar een serieuze relatie", aldus Ratelband (68) in gesprek met De Telegraaf. "Zij wil een toekomst opbouwen met een jongere man. Ze wil een huisje kopen, ze wil fulltime werken, ik pas niet meer in het plaatje."
Het stel sprak over trouwen en samen een kind krijgen, maar uiteindelijk vond Snel hem toch te oud, zo concludeert de positiviteitsgoeroe. "Ik ben natuurlijk al 68, als het kindje zou komen zou ik zeventig jaar zijn. Te oud voor haar. Natuurlijk ben ik wel verdrietig, maar het leven gaat door. Dit overleef ik ook wel weer. Ik wil nog steeds de oudste vader van Nederland worden."
Volgens Ratelband was de relatie tot kort geleden nog "top". Dat Snel op zichzelf ging wonen heeft de relatie echter niet goed gedaan. "Dat het uit is gegaan komt misschien ook omdat we niet meer samenwoonden. Ze werkt drie dagen per week, dan was ze de andere dagen bij mij, of ik ging naar haar toe. Maar het is bijna twee uur rijden van Bergen op Zoom naar Maastricht, dat heeft er allemaal niet bij geholpen.’’
Misschien is Emile wel heel lief en positief.......als vaderfiguur.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
OT: Vieze rare vent die Emilehoe kan je als 20 jarige vrouw nou op zo een vallen
ib4: geld
Dat geloof ik best, maar als partner? ben je 27 heb je een vriend of man van 70quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien is Emile wel heel lief en positief.......als vaderfiguur.
Dan mankeert er idd waarschijnlijk iets aan iemand. Dat is meestal de zoektocht naar iets dat op een soort van vader lijkt. Maar als man van die leeftijd moet je het vooral niet willen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar als partner? ben je 27 heb je een vriend of man van 70wtf man
Narcisten zijn over het algemeen niet zo lief. Als vaderfiguur is hij ook een lul. Wie vertelt in het bijzijn van zijn kinderen dat de moeder een hoer is?quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Misschien is Emile wel heel lief en positief.......als vaderfiguur.
Het is duidelijk iemand die controle wil. Dat je dat dan zoekt bij iemand die relatief heel jong is zegt wel veel. Je ziet dat ook te vaak bij Nederlandse mannen die Thai uit Thailand halen. Dan durf je blijkbaar een serieuze relatie niet aan.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Narcisten zijn over het algemeen niet zo lief. Als vaderfiguur is hij ook een lul. Wie vertelt in het bijzijn van zijn kinderen dat de moeder een hoer is?
Je bent een kind van hem?quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:45 schreef Kim-Holland het volgende:
"Ik doe geen pijn, mama stelt zich gewoon aan, zoals altijd aanstellen". "Je gaat eraan", zegt Emile later. "Papa, niet schoppen",
"Weet je hoe jij verwekt bent, met voorbedachten rade voor centjes voor mama, hè? Ja, dat is mama, hè! En nu heeft ze weer een ander neukertje, hè. Buiten de deur neuken, lekker voor mama, hè. Gewoon een hoertje. Kom aankleden nu."
Aldus Emile..
Ook zoiets. Je kind een belachelijke naam geven. Net als Xess Xava, Geeft ook veel aan over ouders.quote:
quote:
Daarachter kwam de uitzending met hem in "Het zwarte Schaap".quote:Op vrijdag 29 september 2017 11:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
Dat hier nog geen gifjes van zijn
Twee kinderen die antwoorden op de vraag waar iemand is met: Neuken, voor geld..quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:45 schreef Kim-Holland het volgende:
"Ik doe geen pijn, mama stelt zich gewoon aan, zoals altijd aanstellen". "Je gaat eraan", zegt Emile later. "Papa, niet schoppen",
"Weet je hoe jij verwekt bent, met voorbedachten rade voor centjes voor mama, hè? Ja, dat is mama, hè! En nu heeft ze weer een ander neukertje, hè. Buiten de deur neuken, lekker voor mama, hè. Gewoon een hoertje. Kom aankleden nu."
Aldus Emile..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |