Ik bedoel dat Emilie gek is zodat hij zijn leeftijd wil verlagen bij de aanvraag aan de loket van de gemeente Arnhem. Dus ik neem aan dat hij echt niet goed bij zijn hoofd is.quote:
Dat nam ik al aan toen hij voor het eerst een platform kreegquote:Op donderdag 28 september 2017 23:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Emilie gek is zodat hij zijn leeftijd wil verlagen bij de aanvraag aan de loket van de gemeente Arnhem. Dus ik neem aan dat hij echt niet goed bij zijn hoofd is.
Lees het volledige artikel en je zult zien dat hij alleen maar een punt wil maken en helemaal niet echt zijn leeftijd wil laten aanpassen..quote:Op donderdag 28 september 2017 23:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Emilie gek is zodat hij zijn leeftijd wil verlagen bij de aanvraag aan de loket van de gemeente Arnhem. Dus ik neem aan dat hij echt niet goed bij zijn hoofd is.
Lijkt me een vervolg op:quote:Op donderdag 28 september 2017 23:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Lees het volledige artikel en je zult zien dat hij alleen maar een punt wil maken en helemaal niet echt zijn leeftijd wil laten aanpassen..
Ja dat is waar ook. Emile voelt alleen echt jong van binnen dat is op zich prima. Maar als je aan leeftijd wil veranderen voor de administratie is echt een probleem, want dan kunnen ze altijd nagaan of je echt geboren bent op een dag waar je vader jou ingeschreven heeft bij de gemeente.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:54 schreef madam-april het volgende:
Hij wil met deze actie de problemen rond leeftijdsdiscriminatie aanstippen..
Maar dat wil hij niet echt.. hij wil alleen een punt maken..quote:Op donderdag 28 september 2017 23:59 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook. Emile voelt alleen echt jong van binnen dat is op zich prima. Maar als je aan leeftijd wil veranderen voor de administratie is echt een probleem, want dan kunnen ze altijd nagaan of je echt geboren bent op een dag waar je vader jou ingeschreven heeft bij de gemeente.
ja dat is waar ook, maar volgens de nieuws doet hij dit voor zijn nieuwe liefde.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar dat wil hij niet echt.. hij wil alleen een punt maken..
Hij heeft zijn handtekening alvast aangepast aan zijn nieuwe leeftijd en tevens een nieuw geslacht aangenomen. Dat is de handtekening van een meisje van 10. Kleurtjes en hartjes.quote:
Wajong lijkt me meer op z'n paats.quote:Op vrijdag 29 september 2017 05:33 schreef Lunatiek het volgende:
Knettergek die man! In wat voor sprookjeswereld leeft die?
Denken dat je met 48 jaar nog makkelijk aan werk komt
Beter deed hij er gelijk 50 jaar vanaf zodat hij weer onder jeugdloon zou vallen![]()
Verder goeie actie wel.
In zijn geval verzint hij gewoon een reden omdat hij weer eens aandacht nodig heeft..quote:Op donderdag 28 september 2017 23:54 schreef madam-april het volgende:
Hij wil met deze actie de problemen rond leeftijdsdiscriminatie aanstippen..
Die komen op een aparte afdeling.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:10 schreef Jaroon het volgende:
Zo gek is die actie niet. Ik vraag mij trouwens bij de BLGTMNS groep af hoe dat bijv. gaat in de gevangenis. Binnenkort moet de criminele bisexuele vrouw gewoon naar het "mensen gevang" waar ze tussen vooral mannen komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |