Ik vond het erg Muizig (en een beetje Vout)quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
Is het heel erg om te zeggen dat ik het vorige nummer een beetje Vout vond?
Één van de weinige topics op fok waar dit kanquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef CindieY het volgende:
Mooi topic zijn weIk ben er echt even ontroerd van, van vanavond. Op een verdrietige maar ook positieve manier.
Zeker....quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind ik heel sterk dat Lucky dat zo kort na het verlies kan zeggen!![]()
zeker weten!quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind ik heel sterk dat Lucky dat zo kort na het verlies kan zeggen!![]()
de kracht van R49quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:12 schreef CindieY het volgende:
Mooi topic zijn weIk ben er echt even ontroerd van, van vanavond. Op een verdrietige maar ook positieve manier.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Één van de weinige topics op fok waar dit kan
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:05 schreef just me het volgende:
Lucky zei vanmiddag.... ik heb 1,5 jaar een Lucky Bastard mogen zijn
Mocht je nog nummers weten die jij associeert met Muis of graag wil horen, DM staat open voor mijn show hierna.quote:
dat dusquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Bah ik zit echt met tranen in mn ogen nu en ik moet zo nog even weg om wat details kort te sluiten voor het feestje van mijn neefje morgen. Zo geen zin in nu, maar ik schat zo in dat muis me enorme schop onder mijn hol zou geven om dat wel te doen
Denk ik ook. Volgens mij zou Muis niks liever willen dan dat alles doorgaat; the show must go onquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:18 schreef Rafeiro het volgende:
Bah ik zit echt met tranen in mn ogen nu en ik moet zo nog even weg om wat details kort te sluiten voor het feestje van mijn neefje morgen. Zo geen zin in nu, maar ik schat zo in dat muis me enorme schop onder mijn hol zou geven om dat wel te doen
Gisteravond?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:21 schreef just me het volgende:
Kut... dit nummer zit al sinds gisterenavond in mijn hoofd
![]()
+1quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:22 schreef ToT het volgende:
Ook ingetuned. Jammer dat ik het niet eerder door had!
2 koffie en veelquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gisteravond?Hoeveel heb jij al op?
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bedankt voor de muziek Muis!
ik wil 100.000 dingen zeggen, maar ik krijg het even niet voor elkaarquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mocht je nog nummers weten die jij associeert met Muis of graag wil horen, DM staat open voor mijn show hierna.
we posten deze gewoon snel volquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
Waar zijn die blauwe of rode mensjes die de TT wat gepaster kunnen maken
Je hebt wel een punt.... ik zal eens op onderzoek uitgaanquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
Topic is straks wel volquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
Snap ik.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wil 100.000 dingen zeggen, maar ik krijg het even niet voor elkaar
Ik heb helaas maar 1 top of flop show gehoord.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:28 schreef CindieY het volgende:
Hebben jullie nog mooie, leuke of grappige verhalen over Muis en haar shows? Ik las dat ik niet de enige ben die eigenlijk nooit een show van haar heeft meegemaakt.
In het kader van het topic volposten.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mad, bedankt voor de ode aan Muis.....
Haar stem is volgens mij ook de stem die de guppy-jingle doet, toch? Dat vind ik inderdaad een hele mooie stem.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb helaas maar 1 top of flop show gehoord.Maar haar mooie stem is me wel bijgebleven
Wat ik me van haar herinner, is dat ze zo'n beetje gierde van het plezier als we in het topic weer eens een nieuw liedje tot de grond toe afbranddenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:28 schreef CindieY het volgende:
Hebben jullie nog mooie, leuke of grappige verhalen over Muis en haar shows? Ik las dat ik niet de enige ben die eigenlijk nooit een show van haar heeft meegemaakt.
In het kader van het topic volposten.
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stand By Me... werd vaak bij mij aangevraagd voor Muis en soms ook door Muis......
die heb ik nooit meegemaakt, maar wel over gehoord!quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Naast de muziek maakte ze ook lekkere hamburgers en sauzen trouwens.
Om maar wat te posten.
ik heb geruchten gehoord over een knoflooksaus waarmee je jaren vampieren op afstand kon houdenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Om maar wat te posten.
de Carpenters ook graagquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Stand By Me... werd vaak bij mij aangevraagd voor Muis en soms ook door Muis......
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb geruchten gehoord over een knoflooksaus waarmee je jaren vampieren op afstand kon houden
quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:08 schreef just me het volgende:
Muis heeft een laptop ondergespuugd met bier tijdens een show van Vout
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb geruchten gehoord over een knoflooksaus waarmee je jaren vampieren op afstand kon houden
Haar sausjes ja, en ze was als de dood dat men die niet lekker zou vinden, terwijl ze absoluut echt heerlijk waren!quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Om maar wat te posten.
en barbecuesaus waar Calve een puntje aan kan zuigenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
meneer knokkels had andere dingen te doen vanavond en het hele wekendquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
En waaaaar is meneer knokkels eigenlijk?
volgens mij hadden zij en Lucky meteen een klik wat betreft de culinaire dingenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haar sausjes ja, en ze was als de dood dat men die niet lekker zou vinden, terwijl ze absoluut echt heerlijk waren!
Haar culinaire kennis was echt wel belangrijk voor haar.
het was net Hans en Grietje, hij bleef maar lekker kokenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij hadden zij en Lucky meteen een klik wat betreft de culinaire dingen
Ik zat net te kijken of ik zijn telefoonnummer heb, maar helaas...quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
En waaaaar is meneer knokkels eigenlijk?
Hij is op de hoogtequote:Op vrijdag 29 september 2017 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken of ik zijn telefoonnummer heb, maar helaas...
Da's mooi!quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgens mij hadden zij en Lucky meteen een klik wat betreft de culinaire dingen
Jep, ook alquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:35 schreef livelink het volgende:
Hebben Lucky en MaryMouse elkaar via R49 leren kennen?
dus pas maar op... voor je het weet ben je met oscar..quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:35 schreef livelink het volgende:
Hebben Lucky en MaryMouse elkaar via R49 leren kennen?
ik weet niet eens waar Oscar woont.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus pas maar op... voor je het weet ben je met oscar..
aan de zee naar het schijnt...quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar Oscar woont.
En of je echtgenoot akkoord gaatquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
bij ons om de hoekquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Liefde kent geen grenzenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Oscar komt naar je tóe deze zomer! *Veronica-tune*quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
Ik ook niet... tot voor kort wist ik het wel...quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
als ToT dat zou zeggenquote:
Succes en tot laterquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nu toch maar even de laatste dingen voor morgen regelen.
Was mooi MM en Oscar start ook sterk.
Jouw coverband?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Opvallend genoeg speelt mijn coverband steevast een medley van Stand By Me and Every Breath You Take... - nu komen ze achter elkaar voorbij...
Succes Raf!quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nu toch maar even de laatste dingen voor morgen regelen.
Was mooi MM en Oscar start ook sterk.
Dat klonk wat egocentrisch, nu ik het zo teruglees. De coverband waar ik deel van uitmaak, bedoel ik.quote:
Dat dus iedereen veel sterkte gewenstquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Geen probleem. Sterkte en gecondoleerd allemaal
Welk deel ben jij?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat klonk wat egocentrisch, nu ik het zo teruglees. De coverband waar ik deel van uitmaak, bedoel ik.
Dat wist ik heul niet. Tof johquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat klonk wat egocentrisch, nu ik het zo teruglees. De coverband waar ik deel van uitmaak, bedoel ik.
Hij is de cover, de rest is de bandquote:
en altijd alle shows tot in de puntjes voorbereidquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goodnight Saigon... Muis met haar Wartime shows....
Bedanktquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat dus iedereen veel sterkte gewenst
Puntjes op de (p)I(ep)quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en altijd alle shows tot in de puntjes voorbereid
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:42 schreef Symphonic het volgende:
en altijd alle shows tot in de puntjes voorbereid
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kostte zeker tijd en moeite, maar ze had er plezier in. En dat was te merken ook!
Ze deed niet aan knokkeltjes (met alle respect voor knokkels).
verdiend hoorquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Zo, even een bak koffie nu na een sigaar in de regen buiten...
Muis en Eminemquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
When I'm Gone - Eminem.... qua titel en artiest uiteraard passend... Mary was gek op Eminem...
Deze input komt van just me
* plop *quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
*plop*
Dat we ons haar nog lang mogen herinneren en dat die herinneringen ons een glimlach op het gezicht geven.
Op Muis!
die heb je dik verdiend!quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Zo, even een bak koffie nu na een sigaar in de regen buiten...
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:53 schreef just me het volgende:
Uren met Muis aan de telefoon en af en toe gesprek stoppen om bier te halen beneden
Zit je met Vout te DM-en ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:53 schreef CindieY het volgende:
Dus Oscar, je doet nu een Vout-je zodat wij allemaal ons bier over ons scherm kunnen proesten?
Ik zou voor zijn, maar dat is inderdaad aan Lucky.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien is het een idee om, als Lucky het ook wil, een (kleine) vermelding naar Muis in de OP te zetten? Of haar UI bv?
Ik gooi maar iets in de groep..
Nee, dat las ik netquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zit je met Vout te DM-en ofzo?
Mooi gebaarquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien is het een idee om, als Lucky het ook wil, een (kleine) vermelding naar Muis in de OP te zetten? Of haar UI bv?
Ik gooi maar iets in de groep..
broertjequote:Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
*plop* op onze muis
Broertje, fijn dat je er ook bentquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
*plop* op onze muis
Koenquote:Op vrijdag 29 september 2017 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Neeeeeeik lees dat Muisje er niet meer is, wat is dat snel gegaan...
Rust zacht lieve MM
en ik vroeg me maar af waarom het spelletje Wordfeud verlopen wasquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Rust zacht lieve MM
quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Rust zacht lieve MM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |