Als lazio in haar sterkste opstelling speelt (zoals op het laatste tegen vitesse) is er weinig verschil. Dit team met Seri is wel sterker dan basis van lazio toen.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens Johan een stuk minder dan Lazio
Sererotwitter:NOSvoetbal twitterde op donderdag 28-09-2017 om 18:14:31OPSTELLING VITESSE: Pasveer, Dabo, Kasjia, Miazga, Büttner, Bruns, Serero, Foor, Rashica, Matavz, Linssen. #NICVIT reageer retweet
Serero vs Serriquote:Op donderdag 28 september 2017 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sererotwitter:NOSvoetbal twitterde op donderdag 28-09-2017 om 18:14:31OPSTELLING VITESSE: Pasveer, Dabo, Kasjia, Miazga, Büttner, Bruns, Serero, Foor, Rashica, Matavz, Linssen. #NICVIT reageer retweet
Er is een bepaalde reden dat die jongen bij Feyenoord zit en niet bij pakweg Everton of een Gladbachquote:Op donderdag 28 september 2017 18:33 schreef PSVCL het volgende:
alsof ze met jorgenen enzo wel kans hadden gemaakt
Gladbach lijkt me nou ook niet ver boven het niveau van jorgensen ofzo hoor.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is een bepaalde reden dat die jongen bij Feyenoord zit en niet bij pakweg Everton of een Gladbach
Of bij Real Betisquote:Op donderdag 28 september 2017 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is een bepaalde reden dat die jongen bij Feyenoord zit en niet bij pakweg Everton of een Gladbach
Of een Leverkusenquote:Op donderdag 28 september 2017 18:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gladbach lijkt me nou ook niet ver boven het niveau van jorgensen ofzo hoor.
Nice - Vitesse natuurlijkquote:Op donderdag 28 september 2017 18:44 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Welke wedstrijd gaan we kijken?
quote:Op donderdag 28 september 2017 18:44 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Welke wedstrijd gaan we kijken?
quote:
Wat is dit nouquote:
1.30 winst daarquote:Op donderdag 28 september 2017 18:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is dit nou![]()
Schakelen natuurlijk. Had geluk. Bijna 34 euro kwijt, maar Slavia kreeg in minuut 93 corner
Dat team wat tegen Everton moet heeft odd van 1,60 voor over 2,5 corner en had er tegen Lyon 6. Die speel ik in combi met Bilbao over 5,5 en Bate over 2,5. En heb Lazio,Milan, Nice, Arsenal en Lyon-Atalanta BTTS. Maar dat gaat sowieso fout. Die opstellingen van Arsenal en Lazioquote:Op donderdag 28 september 2017 18:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1.30 winst daar
3 euro op both to score en 3 euro op slavia to win.
Schakelgenotquote:Op donderdag 28 september 2017 19:01 schreef hafcfan het volgende:
Krijg ik Nice live op fox i.p.v. Zenit-Real
Ja ik voel me ook echt belazerd weer door arsenal en lazio haha, naar corners kijk ik eigenlijk nooit, moet ik eens vaker doen.quote:Op donderdag 28 september 2017 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat team wat tegen Everton moet heeft odd van 1,60 voor over 2,5 corner en had er tegen Lyon 6. Die speel ik in combi met Bilbao over 5,5 en Bate over 2,5. En heb Lazio,Milan, Nice, Arsenal en Lyon-Atalanta BTTS. Maar dat gaat sowieso fout. Die opstellingen van Arsenal en Lazio
Welke speel jij dan ouwe reus?quote:Op donderdag 28 september 2017 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik voel me ook echt belazerd weer door arsenal en lazio haha, naar corners kijk ik eigenlijk nooit, moet ik eens vaker doen.
Als Nice iig maar wint heb ik een fijne avond. Bate is natuurlijk wel echt slecht, maar als lazio zulte niet serieus neemt dan kunnen ze het lastig krijgen. Dat is geen anderlecht
Bizar veel kleine combibetjes haha, teveel om nu op te noemen, helaas gaan veel uit van een lazio winst. Alleen op nice staat wel een stevige bet, normaal zou nice dit thuis niet mogen verliezen en dat voor toch een 1.55 oddquote:Op donderdag 28 september 2017 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke speel jij dan ouwe reus?Nice komt wel goed denk ik. Hebben ook gewoon een redelijk A elftal
Komt omdat ze Ajax pakten denk ik. Anders was dat ook wel 1.2quote:Op donderdag 28 september 2017 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bizar veel kleine combibetjes haha, teveel om nu op te noemen, helaas gaan veel uit van een lazio winst. Alleen op nice staat wel een stevige bet, normaal zou nice dit thuis niet mogen verliezen en dat voor toch een 1.55 odd
Haha, ajaxgoden.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komt omdat ze Ajax pakten denk ik. Anders was dat ook wel 1.2
Büttner komt uit de Achterhoekquote:Op donderdag 28 september 2017 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Goed opgelet van die Arnhemse tokkie
Was tegen napoli ook al 1 van de beste van het veldquote:Op donderdag 28 september 2017 19:46 schreef Chiappucci het volgende:
Prima voetballer die Saint Maximin.
Heeft Monaco opvallend makkelijk laten gaanquote:Op donderdag 28 september 2017 19:46 schreef Chiappucci het volgende:
Prima voetballer die Saint Maximin.
GROOT ZWARTquote:Op donderdag 28 september 2017 19:54 schreef Slobeend het volgende:
LENGTE KRACHT SNELHEID ATLETISCH VERMOGEN
quote:Op donderdag 28 september 2017 19:54 schreef Slobeend het volgende:
LENGTE KRACHT SNELHEID ATLETISCH VERMOGEN
quote:
Behalve in het uitvak...quote:
600 man, toch best netjes. Ajax had er maar 400 mee naar Nice.quote:
Nice 2 - Buttner 0quote:Op donderdag 28 september 2017 20:06 schreef onlogisch het volgende:
Vitesse doet het niet echt goed hé Sked?
Stadions in Italië zijn, op Juve na, toch zelden uitverkocht?quote:Op donderdag 28 september 2017 20:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heeft Lazio een boete of straf van de Uefa dat het zo leeg is?
200 hadden toen al een vooruitziende blik op wat er komen gingquote:Op donderdag 28 september 2017 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
600 man, toch best netjes. Ajax had er maar 400 mee naar Nice.
Rome schijnt in Italie te liggenquote:Op donderdag 28 september 2017 20:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heeft Lazio een boete of straf van de Uefa dat het zo leeg is?
Dat was een mooie fail van de telegraaf inderdaad. Dat geeft ook meteen weer aan wat voor niveau die zogenaamde kenners hebben...quote:Op donderdag 28 september 2017 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Hij speelt nu wel?
(Ik vraag dit voor de Telegraaf)
De katjes in het donker knijpen.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:12 schreef Zipportal het volgende:
Massa verkrachtingen op de tribunes.
quote:Op donderdag 28 september 2017 20:14 schreef Klummie het volgende:
[..]
De katjes in het donker knijpen.
Spelen zonder toeschouwers door (vermeende) racistische spreekkoren eerder dit (Europese) seizoen.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja, dat er weinig volk zit is bekend, maar dit is letterlijk leeg. Zelfs voor Italie ongebruikelijk hoor.
Ze tasten nog in het donkerquote:Op donderdag 28 september 2017 20:22 schreef PSVCL het volgende:
Opstellingen van PSV en Ajax al bekend?
Beide bussen zijn verongelukt.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:22 schreef PSVCL het volgende:
Opstellingen van PSV en Ajax al bekend?
quote:Op donderdag 28 september 2017 20:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Had PSV maar EL gespeeld
Dan hadden we lampjes in het stadion.
Dan moeten ze eerst eens een kans creërenquote:Op donderdag 28 september 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk knalt Vitesse er één in
Had PSV maar EL gespeeld
Had PSV maar EL gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door onlogisch op 28-09-2017 20:38:33 ]
quote:Op donderdag 28 september 2017 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Miazga mag blijven staan. Verder eens. Met name buttner en Dabo kunnen gewoon echt niet.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:57 schreef Sked het volgende:
Ik wil vier nieuwe verdedigers en een nieuwe keeper in de winter
Ik denk 1?quote:Op donderdag 28 september 2017 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel rechtstreekse Europese plekken heeft Nederland volgend jaar nog eigenlijk? Afgezien van Utrecht bijna alleen maar verliespartijen dit jaar
Pasveer was toch veel beter dan Room?quote:Op donderdag 28 september 2017 20:57 schreef Sked het volgende:
Ik wil vier nieuwe verdedigers en een nieuwe keeper in de winter
0.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel rechtstreekse Europese plekken heeft Nederland volgend jaar nog eigenlijk? Afgezien van Utrecht bijna alleen maar verliespartijen dit jaar
Ja, zou een beetje vreemd zijn hè, dat de kampioen mogelijk geen Europees zou spelen en de bekerwinnaar zeker wel.quote:
Schakelkanaaltjequote:Op donderdag 28 september 2017 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alsof er iemand op Everton-Apollon zit te wachten
Ja daar zit wat inquote:Op donderdag 28 september 2017 21:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, zou een beetje vreemd zijn hè, dat de kampioen mogelijk geen Europees zou spelen en de bekerwinnaar zeker wel.
En meer dan een paar psv-supporters die daar om gilden destijdsquote:Op donderdag 28 september 2017 20:57 schreef PSVCL het volgende:
Pasveer dacht Zoet ff uit de basis te spelen , kan er niks van die clown
Nee, kwaliteit. Bij Vitesse kunnen alleen Miazga, Linssen, Rashica en Matavz dit niveau aan. De rest mag blij zijn dat ze bij een beter team dan Roda spelen.quote:Op donderdag 28 september 2017 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Driessen denkt dat het geluk is
Seniele aidspatient
Welke idioot heeft dat gezegd?quote:Op donderdag 28 september 2017 21:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Pasveer was toch veel beter dan Room?
Ja maar veel commentatoren en analisten leven nog steeds in een 1 of ander droomwereldje dat alles tegenzitquote:Op donderdag 28 september 2017 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, kwaliteit. Bij Vitesse kunnen alleen Miazga, Linssen, Rashica en Matavz dit niveau aan. De rest mag blij zijn dat ze bij een beter team dan Roda spelen.
Er zitten ook Vitesse supporters te kijken natuurlijk dus niemand wil helemaal los gaan, straks heb je ze voor je deur staanquote:Op donderdag 28 september 2017 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar veel commentatoren en analisten leven nog steeds in een 1 of ander droomwereldje dat alles tegenzit
Nee toch? De bekerwinnaar gaat naar de voorronden, net als de nummer 1 en 2 (voor de CL) en de nummer 3 heeft toch ook de laatste voorronde? Dan zou het te doen moeten zijn om toch met minimaal 2 teams in de groepsfase van de EL te komen? De CL zit er voor geen enkel team in lijkt me. En gezien Feyenoord dit jaar ook terecht.quote:
Eigenlijk zit niemand op die groepfase EL te wachtenquote:Op donderdag 28 september 2017 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alsof er iemand op Everton-Apollon zit te wachten
Alleen feyenoorders doen dat. Vraag het maar aan Vejinovic...quote:Op donderdag 28 september 2017 21:07 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Er zitten ook Vitesse supporters te kijken natuurlijk dus niemand wil helemaal los gaan, straks heb je ze voor je deur staan
Die zijn gek , Zoet wordt met het jaar beter..quote:Op donderdag 28 september 2017 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En meer dan een paar psv-supporters die daar om gilden destijds
Ik wel.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk zit niemand op die groepfase EL te wachten
Ik vond Ajax daar wel leuk vorig jaar.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk zit niemand op die groepfase EL te wachten
Die kan er ook weinig vanquote:Op donderdag 28 september 2017 21:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die zijn gek , Zoet wordt met het jaar beter..
Vorig jaarquote:Op donderdag 28 september 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Ajax daar wel leuk vorig jaar.
Plan Bergkamp geslaagdquote:Op donderdag 28 september 2017 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar schijnen we niet mee te doen.
Omdat er maar weinig journalisten zijn die zich echt in de problemen verdiepenquote:Op donderdag 28 september 2017 21:12 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom leeft de media continu in een parelel universum?
Alleen voor uitwedstrijdenquote:Op donderdag 28 september 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet hij hockeytraining geven op donderdagavond?
Om dezelfde reden als dat ze nog steeds in het cruyf-adagium geloven. Terwijo dat aantoonbaar niet werkt als je kwalitatief minder bent.quote:Op donderdag 28 september 2017 21:12 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom leeft de media continu in een parelel universum?
quote:Op donderdag 28 september 2017 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als dat ze nog steeds in het cruyf-adagium geloven. Terwijo dat aantoonbaar niet werkt als je kwalitatief minder bent.
Watquote:Op donderdag 28 september 2017 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als dat ze nog steeds in het cruyf-adagium geloven. Terwijo dat aantoonbaar niet werkt als je kwalitatief minder bent.
Die trainers die 'hem schatplichtig zijn' hebben z'n visie op de juiste manier gemoderniseerd, blijkbaar lukt dat in Nederland niemand. De enige is Peter Bosz en die werd door Ajax naar buiten gewerkt.quote:Op donderdag 28 september 2017 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
WatHet werkt juist aanwijsbaar wel. Kijk naar de trainers en spelers die hem schatplichtig zijn. En dan niet Bergkamp. Die heeft Cruijff en Cruijff zijn filosofie verraden.
Bij Ajax zijn ze dan ook al langere tijd bezig alles wat Cruijff wilde te verklotenquote:Op vrijdag 29 september 2017 00:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die trainers die 'hem schatplichtig zijn' hebben z'n visie op de juiste manier gemoderniseerd, blijkbaar lukt dat in Nederland niemand. De enige is Peter Bosz en die werd door Ajax naar buiten gewerkt.
Ik zie ook nu dat er stond 'als je kwalitatief minder bent'. Dan moet je je inderdaad pragmatisch opstellen en durven afwachten. Zoals Nice speelt komen ze niet vaak op de helft van Vitesse, in eigen stadion nota bene, maar als ze er zijn is het meteen gevaarlijk. Zo spelen heel veel ploegen Europees en wij beheersen dat nog steeds niet.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn ze dan ook al langere tijd bezig alles wat Cruijff wilde te verkloten
KutAjax
Ja maar tactisch goed genoeg kunnen spelen om het ook echt dicht te houden en leep te spelen is ook een kwaliteit. Soms proberen Nederlandse ploegen dit namelijk maar op den duur komt altijd het Hollandse Gilles de la Blunder naar boven en sta je toch achter. En dan kan zo'n team al helemaal niet meer omschakelen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie ook nu dat er stond 'als je kwalitatief minder bent'. Dan moet je je inderdaad pragmatisch opstellen en durven afwachten. Zoals Nice speelt komen ze niet vaak op de helft van Vitesse, in eigen stadion nota bene, maar als ze er zijn is het meteen gevaarlijk. Zo spelen heel veel ploegen Europees en wij beheersen dat nog steeds niet.
Klopt, denk ik. Maar vergeet niet te melden dat zijn navolgers niet alleen de trainers zijn geweest. Ook Jonk, van Duivenbode of andere beleidsbepalers. het is een groter plaatje.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die trainers die 'hem schatplichtig zijn' hebben z'n visie op de juiste manier gemoderniseerd, blijkbaar lukt dat in Nederland niemand. De enige is Peter Bosz en die werd door Ajax naar buiten gewerkt.
Precies. Dat is het trieste. En toch krijgt ie weer de schuld.quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn ze dan ook al langere tijd bezig alles wat Cruijff wilde te verkloten
KutAjax
Wat moet je dan doen ? Je moet daar de spelers voor hebben. Heb je dat tweede doelpunt van Nice nog in je herinnering. Een rush van 60 meter met de bal. Loopt iedereen er uit en schiet precies in de uiterste hoek. Keek samen met een vriend. Zijn zoon voetbalt bij OJC in de derde divisie..quote:Op vrijdag 29 september 2017 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie ook nu dat er stond 'als je kwalitatief minder bent'. Dan moet je je inderdaad pragmatisch opstellen en durven afwachten. Zoals Nice speelt komen ze niet vaak op de helft van Vitesse, in eigen stadion nota bene, maar als ze er zijn is het meteen gevaarlijk. Zo spelen heel veel ploegen Europees en wij beheersen dat nog steeds niet.
Hij heeft ook wel schuld aan het formeren van het TH, maar dat liet hij niet voor niks nog doorlichten door Ling in dat rapport.quote:Op vrijdag 29 september 2017 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Dat is het trieste. En toch krijgt ie weer de schuld.
Nederlandse teams doen sowieso maar wat in Europa, er staan 11 spelers die dan maar god zegene de greep wat proberen.quote:Op vrijdag 29 september 2017 01:21 schreef yats het volgende:
Zolang Nederlandse teams blijven twijfelen tussen efficiënt aanvallen en effectief verdedigen met af en toe een counter leid het sowieso nergens toe met Nederlandse teams in Europa. De enige die dat lijkt te beheersen moest weg bij ajax (Bosz) en diegene die daarna het dichtste in de buurt komt (Fraser) heeft teveel zwakke spelers in zijn team.
Eens. Onderscheiden moet Nederland zich, streef maar naar idealisme in de sport. Pragmatisch denken kan nog op genoeg andere punten.quote:Op vrijdag 29 september 2017 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen ? Je moet daar de spelers voor hebben. Heb je dat tweede doelpunt van Nice nog in je herinnering. Een rush van 60 meter met de bal. Loopt iedereen er uit en schiet precies in de uiterste hoek. Keek samen met een vriend. Zijn zoon voetbalt bij OJC in de derde divisie..
Dat het wordt onderschat hoe goed sommige spelers of clubs zijn in vergelijking met daaronder.
Dit is horse categorie. ASWH wint met 6-0 van mijn cluppie. ASWH is blij als het onder de 10 blijft tegen Ajax. Ajax haalt de EL niet eens. Het is niet meer te vergelijken. En waar we de boot hebbenj gemist weet ik niet. Het is op zoveel fronten niks meer dat het niet te duiden is. Wat wevooral niet moeten doen is wat veel "kenners" nu zeggen en dat is het systeem van verdedigen en counteren gaan imiteren. Dan word 13 in een dozijn land. Counteren lukt je niet en verdedigen doen alle kleine landen al een eeuw zonder resultaat. Op Denemarken 92 en later Griekenland na.
Juist. Ik verwoordde het mooier. Maar misschien ben jij wel doeltreffender.quote:Op vrijdag 29 september 2017 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Onderscheiden moet Nederland zich, streef maar naar idealisme in de sport. Pragmatisch denken kan nog op genoeg andere punten.
Maar goed veel Nederlanders raken alweer cynisch met hun "haha dus jij wil alleen mooi voetbal spelen!!!", terwijl je met offensief voetbal gewoon resultaat kan boeken.
Wat ben je weer bescheidenquote:Op vrijdag 29 september 2017 02:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist. Ik verwoordde het mooier. Maar misschien ben jij wel doeltreffender.
Trusten.
quote:
Je kunt inderdaad met offensief voetbal resultaat halen, MITS je eerst je verdediging op orde hebt. Als je gedisciplineerd voetbalt en je verdedigende taken uitvoert heb je kansen. Dat is echter waar het in Nederland aan schort, wat je gisteren bij de 2-0 en achteraf qua commentaren van de speler die fout zat zelf hoorde. Blind aanvallen werkt niet, zeker als je dan vervolgens 70 meter niet ingrijpt en zelfs niet er achteraan rent om je balverlies goed te maken. Maar ja, buttner begreep zijn wissel niet...quote:Op vrijdag 29 september 2017 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens. Onderscheiden moet Nederland zich, streef maar naar idealisme in de sport. Pragmatisch denken kan nog op genoeg andere punten.
Maar goed veel Nederlanders raken alweer cynisch met hun "haha dus jij wil alleen mooi voetbal spelen!!!", terwijl je met offensief voetbal gewoon resultaat kan boeken.
Dat klopt, maar als ze verdedigend gaan spelen werkt het vaak ook niet. En dat komt door structurele fouten in de opleiding van de clubs.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:42 schreef yats het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad met offensief voetbal resultaat halen, MITS je eerst je verdediging op orde hebt. Als je gedisciplineerd voetbalt en je verdedigende taken uitvoert heb je kansen. Dat is echter waar het in Nederland aan schort, wat je gisteren bij de 2-0 en achteraf qua commentaren van de speler die fout zat zelf hoorde. Blind aanvallen werkt niet, zeker als je dan vervolgens 70 meter niet ingrijpt en zelfs niet er achteraan rent om je balverlies goed te maken. Maar ja, buttner begreep zijn wissel niet...
Zolang verdedigers nog steeds eerst op hun aanvallende inbreng geselecteerd en beoordeeld worden blijf je dat helaas houden.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als ze verdedigend gaan spelen werkt het vaak ook niet. En dat komt door structurele fouten in de opleiding van de clubs.
Muah ik vind wel dat iedereen in je team een redelijk voetballende basis moet hebben, en verdedigen doe je vaak vooral met het gehele team en het overnemen van posities. Maar dat eist dus inzicht en discipline van de spelers zelf.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:45 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang verdedigers nog steeds eerst op hun aanvallende inbreng geselecteerd en beoordeeld worden blijf je dat helaas houden.
De beste verdedigers zijn 9 van de 10 keer technisch goed of ex-aanvallers. Stam was als wereldtopper een uitzondering. De Wolf en dat soort types spelen bij gebrek aan beter of bij gebrek aan inzicht van de coaches.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vind wel dat iedereen in je team een redelijk voetballende basis moet hebben, en verdedigen doe je vaak vooral met het gehele team en het overnemen van posities. Maar dat eist dus inzicht en discipline van de spelers zelf.
Dat is ook gelul. Zie Atleti en Juve. Daar lopen er wat die niks met een bal kunnen achterin.quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ik vind wel dat iedereen in je team een redelijk voetballende basis moet hebben, en verdedigen doe je vaak vooral met het gehele team en het overnemen van posities. Maar dat eist dus inzicht en discipline van de spelers zelf.
Oh het was meer wat mijn persoonlijke voorkeur had.quote:Op vrijdag 29 september 2017 13:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is ook gelul. Zie Atleti en Juve. Daar lopen er wat die niks met een bal kunnen achterin.
Maak je nu een grapjequote:Op vrijdag 29 september 2017 13:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is ook gelul. Zie Atleti en Juve. Daar lopen er wat die niks met een bal kunnen achterin.
Dat mag natuurlijkquote:Op vrijdag 29 september 2017 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh het was meer wat mijn persoonlijke voorkeur had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |